Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 19 maart 2007, 15:52   #46
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
dag even, wat ik bedoel is dat ten eerste de haren voldoende pigment moeten hebben, ten tweede dat ze niet gepeileerd mogen zijn, er moet een haartje in het haarvaatje zitten, ander werkt het niet. (dus dat kun je neit doen als je net een epilar systembehandeling achter de rug hebt en dus alle haren geepileerd zijn. Het heeft dan simpelweg geen effect. Dus, ofwel voer je een dergelijke behandeling uit een tijd voor je je epilar system plant(dan kunnen de haartjes teruggroeien tot een lengte die wax-baar is), en in dit geval zou het inderdaad resultaat knn hebben, alleen moet je dan wel zien dat je het allemaal goed plant want door de epillight stagneert of vermindert de haargroei enigszins, en de haren moeten lang genoeg zijn om een epilarsystem behandeling te knn laten uitvoeren.

hoop dat het toch resultaat heeft vr je...

xxx marte
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2007, 15:54   #47
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
eve; je moet dus goed kijken of de haren die er nog zijn wel voldoende pigment hebben, en dat je de zorgt dat er voldoende tijd zit tss beide behandelingen opdat de haren terug kunnen groeien (om te knn scheren bij epillight) en om te knn waxen, achteraf bij de epilarsystembehandeling.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2007, 18:00   #48
eve
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2007
Berichten: 14
bedankt voor de uitleg! ik wist dat ze niet geëpileerd mochten zijn, maar vreesde effe al dat het volledig onmogelijk was daarna. eerst de epilar afwachten en duimen dat het écht werkt...

succes iedereen.
blij hier op het forum wat lotgenootjes tegen te komen, vaak het gevoel gehad de enige harige vrouw op de aardbol te zijn..
eve is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2007, 20:03   #49
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
ik denk dat dat iedereen van tijd tot tijd heeft... (zeker met al die reclames, en daarbij ,het gras lijkt altijd groener aan de overkant, he...)

heel veel succes, en ik hoop werkelijk dat het helpt, alleen zou ik even afwachten alvorens je volledig afhaakt, bij sommige mensen werkt het pas na een tijd, bovendien, als je volledig afhaakt, terwijl al een flink aantal haarvaatjes verzwakt zijn, krijgen ze de kans zich te herstellen, om daarna weer van nul af aan te beginnen. Ik weet dat het veel geld is, dus je zult zelf de keuze moeten maken of dat haalbaar is, mr het zou spijtig zijn als je achteraf toch opnieuw wilt proberen en werkelijk opnieuw meot beginnen, of dat het effectief wat geholpen heeft.

Laatst gewijzigd door Marte; 20 maart 2007 om 20:06
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2007, 18:57   #50
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
een gedeelte staat er al, ofwel zijn dat haren die (gedeeltelijk) nog niet uitgekomen waren en die ze dus neit heeft mee kunnen nemen, ofwel zijn dat nieuwe haren. duidelijk is wel dat het er minder snel en veel minder staat dan de vorige keer. Het duurt alleszins al langer dan de 1ste keer. Ik houd jullie verder op de hoogte.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2007, 19:37   #51
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
het is inmiddels een week geleden en bijna alle haren staan er weer terug. Ik ga dit keer wel langer wachten dan 4 weken om de volgende behandeling te ondergaan, aangezien ik de vorige keer merkte dat na een week of 2 de haren in een groeistop belanden en sommige haartjes pas na 4 weken terugkomen. Kwestie van alle haren te behandelen in die keer. Daarbij komt dat ik nu, op de plaats waar ik behandeld ben, een vreemde huid heb ontwikkeld, alle porieën ( of haarvaatjes?) zijn verwijd, aangezien ik een zeer dichte begroeiing heb , zorgt dit voor een zeer vreemd gezicht met een huid die gedomineerd wordt door vrij diepe zeer veel kleine gaatjes. Dit is enkel op de behandelde plaats, wat erg vreemd is en ik eerlijk gezegd neit eerder gehad heb, ligt dit aan het harsen of aan de gel? Ik heb er geen idee van maar zal de volgende keer de behandelaarster hiernaar vragen.

Deze keer heb ik na de behandeling ook, na een paar dagen, op bepaalde plaatsen 'vervellingsverschijnselen' gehad, niet omdat de hars te warm was(dat was niet), maar waarschijnlijk omdat de huid daar geirriteerd was en sneller vernieuwt!!???

Op de plaatsen die vorige keer ook langere tijd leeg waren is het momenteel nog steeds grotendeels leeg, de haren blijven daar inderdaad vrij lang weg. De plaatsen die ik al vrij lang zelf epileer, zijn er het eerste terug, daar heeft duidelijk de behandeling veel minder invloed op.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2007, 18:11   #52
Honey84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2006
Berichten: 17
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martje kerkhof Bekijk bericht
het is inmiddels een week geleden en bijna alle haren staan er weer terug. Ik ga dit keer wel langer wachten dan 4 weken om de volgende behandeling te ondergaan, aangezien ik de vorige keer merkte dat na een week of 2 de haren in een groeistop belanden en sommige haartjes pas na 4 weken terugkomen. Kwestie van alle haren te behandelen in die keer. Daarbij komt dat ik nu, op de plaats waar ik behandeld ben, een vreemde huid heb ontwikkeld, alle porieën ( of haarvaatjes?) zijn verwijd, aangezien ik een zeer dichte begroeiing heb , zorgt dit voor een zeer vreemd gezicht met een huid die gedomineerd wordt door vrij diepe zeer veel kleine gaatjes. Dit is enkel op de behandelde plaats, wat erg vreemd is en ik eerlijk gezegd neit eerder gehad heb, ligt dit aan het harsen of aan de gel? Ik heb er geen idee van maar zal de volgende keer de behandelaarster hiernaar vragen.

Deze keer heb ik na de behandeling ook, na een paar dagen, op bepaalde plaatsen 'vervellingsverschijnselen' gehad, niet omdat de hars te warm was(dat was niet), maar waarschijnlijk omdat de huid daar geirriteerd was en sneller vernieuwt!!???

Op de plaatsen die vorige keer ook langere tijd leeg waren is het momenteel nog steeds grotendeels leeg, de haren blijven daar inderdaad vrij lang weg. De plaatsen die ik al vrij lang zelf epileer, zijn er het eerste terug, daar heeft duidelijk de behandeling veel minder invloed op.

Hoi marte,

vreemd verhaal van die verwijde haarvaatje. Kun je niet het centrum bellen waar je behandeld wordt opbellen om hierover meer duidelijk te krijgen?. Ik neem aan dat zij jou wel e.e.n kunnen verduidelijken. Wat die vervelling betreft zou kunnen te maken hebben met je gevoelige huid.

Na mijn eerste mislukte behandeling met epilar heb ik vrijdag mn tweede behandeling bij iemand anders. ik laat jullie weten hoe het is gegaan.
Honey84 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2007, 21:20   #53
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Honey84 Bekijk bericht
Hoi marte,

vreemd verhaal van die verwijde haarvaatje. Kun je niet het centrum bellen waar je behandeld wordt opbellen om hierover meer duidelijk te krijgen?. Ik neem aan dat zij jou wel e.e.n kunnen verduidelijken. Wat die vervelling betreft zou kunnen te maken hebben met je gevoelige huid.

Na mijn eerste mislukte behandeling met epilar heb ik vrijdag mn tweede behandeling bij iemand anders. ik laat jullie weten hoe het is gegaan.
heel veel succes honey, ik hoop dat je ervaringen deze keer wat beter zijn, maar je mag zeker ook je eisen stellen, je betaalt er tenminste voor en het is duur genoeg.

Wat de verwijde haarvaatjes betreft, ik zal het de volgende keer eens vragen. En, inderdaad, het vervellen heeft te maken met mijn gevoelige huid. Ik had het hier toch op het forum gezet aangezien mss toekomstige mensen met gelijkaardige ervaringen in paniek zouden kunnen raken, en bij deze een geruststelling, het is heel normaal voor een gevoelige huid.

Laat je weten hoe het gegaan is vrijdag?

xxx m
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2007, 18:02   #54
Honey84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2006
Berichten: 17
Nou mensen,

Ik heb mijn tweede behandeling met epilar gehad vandaag en het was absoluut geen succes. Harsen heeft ze niet goed gedaan (de haren zijn gewoon wel lang genoeg). Deze heeft ook met olie de harsresten weggehaald en vervolgens met ZEEP. Niet te geloven. Terwijl in d epilar instructies duidelijk staat geen zeep of olie na het harsen.

Volgende keer de eerste een proefbehandeling. IK ga wederom op bezoek naar iemand die mn geld wel waard is.


Honey
Honey84 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2007, 18:06   #55
Honey84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2006
Berichten: 17
Het moet zoek zijn hahahah ipv bezoek
Honey84 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2007, 13:28   #56
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Dag honey, en als je nu eens naar een echt groot centrum gaat, ipv kleine zelfstandigen? (Of mensen die zelf overbehaard zijn, geweest en de benhandeling zlf uitproberen terwijl ze een praktijk hebben??? Dit zijn nl vaak wel mensen die zich meer bewust zijn van de belangrijkheid van de juiste uitvoering van de behandeling en het belang dat wij eraan hechten.)


Heel veel succes...

xxx m
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2007, 18:32   #57
eve
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2007
Berichten: 14
hallo, ik heb ondertussen de vierde behandeling gehad, twee weken terug. het heeft enige tijd geduurd eer de haartjes terug kwamen (langer dan de eerste drie keren dacht ik), maar ondertussen zijn ze volop aan het teruggroeien. Deze keer had ik iemand die het echt verzorgd deed en er écht werk van maakte, de crème ook goed lang inmasseerde, enz. Misschien daarmee dat het langer duurde dat ze terugkwamen..

Succes iedereen!
eve is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2007, 21:54   #58
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eve Bekijk bericht
hallo, ik heb ondertussen de vierde behandeling gehad, twee weken terug. het heeft enige tijd geduurd eer de haartjes terug kwamen (langer dan de eerste drie keren dacht ik), maar ondertussen zijn ze volop aan het teruggroeien. Deze keer had ik iemand die het echt verzorgd deed en er écht werk van maakte, de crème ook goed lang inmasseerde, enz. Misschien daarmee dat het langer duurde dat ze terugkwamen..

Succes iedereen!

Het feit dat het al wat langer duurde voor de haartjes terug kwamen betekent in ieder geval dat het aan het werken is, als ik jou was zou ik nu niet stoppen, mss moet je ook foto's nemen, dan is het makkelijker en beter te vergelijken, als je twijfelt over het effect. Ik hoop in ieder geval echt dat het werkt bij je.

xxx m
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2007, 20:06   #59
Nyx
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 februari 2007
Berichten: 3
Wel mensen, volgende week is het 8 weken geleden dat ik mijn eerste behandeling gehad heb met epilar.
Ik weet dat ik na 4 weken terug had moeten gaan maar ik heb het speciaal niet gedaan om echt zeker te zijn dat ik een maximum aan beharing heb.
Het heeft wel eventjes geduurd na de vorige keer voordat ik van alle rode vlekjes af was. Te hete was in mijn geval gecombineerd met een eerste wax ooit
Nu is alles terug mooi normaal en groeien mijn haren terug zoals voor de behandeling.
Ik merk nu al dat de haren die ik nu heb zachter zijn en minder dicht in begroeiing. Als ik heel dicht in de spiegel kijk zie ik hier en daar een kaal plekje
20% haarvermindering per keer zeggen ze. Ik ga dus binnenkort 40% minder hebben en dat ga ik zien dan. Ik moet gewoon op tijd zijn nu want de zomer komt eraan en ja moet voorzichtig zijn met je huid na een behandeling. ik smeer al 21 van sunscreen maar wil toch geen risico nemen

Ik houd jullie op de hoogte
Nyx
Nyx is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2007, 16:12   #60
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nyx Bekijk bericht
Wel mensen, volgende week is het 8 weken geleden dat ik mijn eerste behandeling gehad heb met epilar.
Ik weet dat ik na 4 weken terug had moeten gaan maar ik heb het speciaal niet gedaan om echt zeker te zijn dat ik een maximum aan beharing heb.
Het heeft wel eventjes geduurd na de vorige keer voordat ik van alle rode vlekjes af was. Te hete was in mijn geval gecombineerd met een eerste wax ooit
Nu is alles terug mooi normaal en groeien mijn haren terug zoals voor de behandeling.
Ik merk nu al dat de haren die ik nu heb zachter zijn en minder dicht in begroeiing. Als ik heel dicht in de spiegel kijk zie ik hier en daar een kaal plekje
20% haarvermindering per keer zeggen ze. Ik ga dus binnenkort 40% minder hebben en dat ga ik zien dan. Ik moet gewoon op tijd zijn nu want de zomer komt eraan en ja moet voorzichtig zijn met je huid na een behandeling. ik smeer al 21 van sunscreen maar wil toch geen risico nemen

Ik houd jullie op de hoogte
Nyx
Dag nyx,

wat dat 'te hete wax' betreft, ik kan me vergissen maar ik denk neit dat het aan de hte wax lag, maar eerder aan het feit dat je huid erg gevoelig is en was. Ik heb datzelfde namelijk ook bij de tweede behandelign gehad, terwijl de wax lauw was (ze had ze expres vrij sterk laten afkoelen vanwege mijn gevoelige huid). Dus, zonder warme wax had ik toch precies hetzelfde verschijnsel. ik denk dat dat vooral te maken heeft met het feit dat dode huidcellen en mogelijks het bovenste laagje van de huid (waaro nder andere dode huidcellen zitten) dan mee eraf getroken wordt, waardoor de huid zichzef versneld vernieuwt. Daardoor vervel je na een aantal dagen tot week(en).

Misschien ben ik mis, maar omdat ik prcies hetzelfde ervoer zinder hete wax lijkt het me niet waarschijnlijk dat het aan de temperatuur van de wax ligt of kan liggen.

Alleszins heel veel succes met de volgende keren, ik hop dat het voor je een oplossing biedt op je problemen;

xxx.marte
Marte is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Kliniek] haarbevestiging.nl Debby1973 Haarwerken 85 8 november 2012 18:03
Eindelijk..het new hair fusion system, gelukkig evolueert de markt. 4roluca Haarwerken 104 18 november 2009 19:52


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.