Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 juli 2018, 23:22   #61
Meralli
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 januari 2018
Berichten: 39
Geslacht:
Ben benieuwd. Hou ons op de hoogte.
Meralli is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2018, 23:56   #62
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
Dag Johny, het kan ook zijn dat ze gewoon geen 3000 grafts hebben getransplanteerd uiteraard. alvast succes nog
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2018, 08:27   #63
krulhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2013
Berichten: 117
Geslacht:
Heb je een foto van voor de behandeling?
krulhaar is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2018, 18:12   #64
Johnny-
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2016
Berichten: 28
Geslacht:
John Mayer Medisch Rapport

Dhr. Mayer is behandeld bij Hairworld Istanbul met de FUE CT methode. 2800-3000 was geïndiceerd. 3066 grafts werden geoogst en getransplanteerd. Structureel waren er fijne grafts aanwezig in het donorgebied. Er was sprake van eczeem en acne op de te behandelen hoofdhuid en in het donorgebied.

Aanvankelijk was er sprake van een voorspoedig herstel.

De hoofdhuid werd echter na 4 weken onrustig, waarschijnlijk door zeer matige wassing en suboptimale verzorging van de hoofdhuid en bestaande hoofdhuidproblematiek. Met name schilfervorming nam behoorlijk toe in deze periode.

Tevens was er sprake van algeheel jeuk welke wellicht als allergische reactie op de FUE CT kuur zouden zijn. Hier heeft Hairworld heeft dit niet eerder bij een cliënt geconstateerd. Client besloot voor de zekerheid (totdat hij de oorzaak van de jeuk had achterhaald) te stoppen met de FUE CT kuur.

Na visitatie aan de dermatoloog werd minocline voorgeschreven in verband met verergerende acne.

Bij de 6 maand controle was er tevens sprake van een stressplek/alopecia areata op de geïmplanteerde plek. Het advies werd gegeven om CTS behandelingen uit te laten voeren. Hier werd vanaf gezien door cliënt.

Het eindresultaat na 9 maanden was zeer zeker aan de lage kant en zowel cliënt als Hairworld Istanbul waren hier duidelijk ontevreden mee. Het insufficiënte resultaat werd gewijd aan de eigen bestaande gezondheidsproblematiek, gebruik van vele zware medicamenten en geen gebruik van nazorgproducten. Er is overduidelijk sprake van onmacht bij een beperkt en weinig voorkomende minder resultaat.

Hierdoor willen wij onze client, mede doordat er sprak was van overmacht, een vrijblijvende hersteloperatie in Turkije aanbieden, om een hersteloperatie uit te laten voeren.

Wij betreuren dat het resultaat achterbleef ten opzichte van al onze andere behandelde cliënten. Om beiden tevreden te kunnen zijn na iedere ingreep hebben wij hierom passende maatregelen genomen.
Johnny- is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2018, 00:00   #65
Meralli
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 januari 2018
Berichten: 39
Geslacht:
En wat ga je doen
Meralli is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2018, 08:02   #66
MSweb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2018
Berichten: 31
Geslacht:
Heb je misschien ook foto's van voor de situatie en na de behandeling?
MSweb is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2020, 21:15   #67
jordyvos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2020
Locatie: Amsterdam
Berichten: 7
Geslacht:
2 jaar verder.. Ben wel benieuwd hoe het je af is gegaan Johnny??
jordyvos is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2020, 18:53   #68
Jef1971
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2020
Locatie: Drenthe
Berichten: 20
Geslacht:
Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent over het resultaat tot nu toe. Je hebt nog een half jaar te gaan voor het definitieve resultaat is bereikt. Benieuwd was ze bij de 6-maandencontrole hierover zeggen. Het nadeel van vergelijken is dat het gras bij de buren altijd groener lijkt. Ik hoop voor je op een alsnog positief resultaat of een oplossing door de kliniek.
Jef1971 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2020, 21:51   #69
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 367
Het is een post uit 2018. Dus het resultaat zal nu wel zichtbaar
zijn.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2020, 00:39   #70
Dexter2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2020
Berichten: 55
Geslacht:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het is afgelopen. Ik heb namelijk hetzelfde “probleem”. Het resultaat tot op heden valt erg tegen!
Dexter2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2022, 16:28   #71
Bennien
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2019
Berichten: 10
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dexter2020 Bekijk bericht
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het is afgelopen. Ik heb namelijk hetzelfde “probleem”. Het resultaat tot op heden valt erg tegen!
Ook bij Hairworld de behandeling gehad?
Bennien is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2022, 17:42   #72
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Ondanks dat Hairworld Istanbul een herstelbehandeling heeft aangeboden vind ik hun reactie wel teleurstellend. Het komt op mij over alsof een groot deel van het teleurstellende eindresultaat aan de klant zelf te wijten is. Dan heb je al zo'n matig resultaat en dan probeert de kliniek zich er ook nog op zo'n manier uit te praten...
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2022, 14:58   #73
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FVDS Bekijk bericht
Ondanks dat Hairworld Istanbul een herstelbehandeling heeft aangeboden vind ik hun reactie wel teleurstellend. Het komt op mij over alsof een groot deel van het teleurstellende eindresultaat aan de klant zelf te wijten is. Dan heb je al zo'n matig resultaat en dan probeert de kliniek zich er ook nog op zo'n manier uit te praten...
Inderdaad , alles afschuiven op de patient en dan een herstelbehandeling aanbieden, hoe durven ze. krijg je dan weer niet hetzelfde? of gaan ze dan beter hun best doen? en deze behandeling zal natuurlijk ook niet gratis zijn.

ik zit met afschuw mee te lezen hoe klinieken zich overal mee vanaf maken als het fout is gegaan.

maar hoe is het ondertussen met de TS??
hairry is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
hairworld istanbul, ontevreden, ontevreden fue

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.