Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 juni 2021, 21:48   #61
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Wat naar voor je zeg... Er kunnen verschillende redenen zijn waarom 't niet gelukt is... Mogelijk zijn de grafts na het uitnemen niet goed gevoed of niet goed gekoeld. Of de grafts zijn onjuist uitgenomen, waardoor de haar van de worteltjes wordt afgesneden i.p.v. dat de incisie om het haartje heen gaat... Dan kun je die haar zonder volledige worteltjes transplanteren wat je wilt, maar teruggroeien na de shockloss doet 'ie natuurlijk niet. Misschien groeit de uitgenomen haar gewoon vrolijk verder in je donorgebied omdat de graft daar achtergebleven is... Weet je nog of ze een soort vergrootglasbrillen gebruikten of meer een soort microscoopbrillen?

Je zou eens een intake / consult bij een goed aangeschreven kliniek kunnen doen, meestal zijn die gratis. Zij kunnen dan ook goed naar je donorgebied kijken om te zien of zij littekentjes ontdekken of dat de uitgenomen haren gewoon daar weer zijn teruggegroeid.

Wel is het goed om te beseffen dat haren extreem gevoelig zijn voor stofwisselingsveranderingen (vandaar ook de tijdelijke shockloss na een haartransplantatie als de bloedtoevoer even onderbroken is geweest). Je schrijft dat je van nature al dun haar hebt. Dat kan een teken zijn dat je haargroei ergens door geremd wordt. Ik zou dan ook niet te snel een nieuwe haartransplantatie of herstelbehandeling ondergaan, maar eerst even goed onderzoek doen om andere oorzaken uit te sluiten (anders wordt het dweilen met de kraan open). Je zou eens via de huisarts bloed kunnen laten prikken (vitamine B8, ijzer, zink, etc. etc.). Ook heb ik eerder op het forum gelezen dat iemands getransplanteerde grafts niet aansloegen en jaren later uiteindelijk bleek dat de schildklier een oorzaak was. http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=38639 Een ander (vrouwelijk) lid had weer baat bij het stoppen met de anticonceptiepil http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=8994.

Ben wel benieuwd wat nu je plan is? Wil je je gaan inspannen om je geld terug te krijgen, wil je het achter je laten en ga je je voorbereiden op een nieuwe behandeling bij een andere kliniek?
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)

Laatst gewijzigd door Roob; 8 juni 2021 om 01:20
Roob is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2021, 09:33   #62
roel2000
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 december 2019
Berichten: 112
Geslacht:
Ik ben ook benieuwd wat zij verder gaat doen. Ik zou mijn geld terug vragen en geen nieuwe behandeling ondergaan.

Ik zou mijn geld terug vragen.

Ik ken iemand die een schade vergoeding heeft gekregen donor was leeg getrokken en ook zijn geld van de haartransplantie terug gekregen. De persoon ging ook procedure en een advocaat erbij en moest zoveel mogelijk bewijs verzamelen en het is ook de persoon goed gelukt.

Heeft alle verkeerde haartransplanten laten verwijderen en terug naar het donor gebied.

De persoon heeft syntische haartransplantie laten doen. Kunt haren bij satya kliniek had geen vertrouwen meer in NL klinieken.

Laatst gewijzigd door roel2000; 27 juni 2021 om 09:37
roel2000 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2021, 18:16   #63
Lauraa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2019
Berichten: 28
Geslacht:
Zou diegene die berichten vanuit mijn naam naar de kliniek stuurt hier per direct mee op willen houden?

Er is iemand die het grappig vind om serieuze bedreigingen naar Ferry te sturen en heeft zelfs een youtube filmpje geupload met daarin mijn foto's en een foto van haar. Dit is illegaal. Ook zijn de bedreigingen met extreem grof taalgebruik.

Ik weet niet wat je hiermee wil bereiken, maar dit is smaad en laster. Voor zowel de kliniek als voor mij. Wij zullen dit dan ook HEEL serieus oppakken en ik ga aangifte doen bij de politie. We zullen ons best doen om IP-adressen te verzamelen. Graag het filmpje van youtube PER DIRECT weghalen! Wij accepteren dit niet!

Ik heb goed contact met de kliniek. Ja ik ben niet tevreden met de resultaten maar de kliniek en ik zoeken samen naar waarom het mis is gegaan.

Ik wil hier dan ook mee duidelijk maken dat als jullie iets zien op youtube of waar dan ook, dat ik dit NIET BEN. De enige plek waar ik over mijn haartransplantatie praat is hier, in DIT TOPIC. Alles daarbuiten komt niet van mij!

Ik zal ook een bericht sturen naar het beheer van dit forum met nog meer informatie.
Lauraa is offline   Met citaat reageren
Oud 20 augustus 2021, 19:50   #64
Tampert II
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2017
Berichten: 174
Geslacht:
Lauraa,

Hoe is het nu? Heb je je geld teruggekregen of heb je een herstelbehandeling gehad?
__________________
---
Tampert II is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2021, 20:07   #65
Lauraa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2019
Berichten: 28
Geslacht:
Update:

Door alle corona taferelen heeft het allemaal een beetje lang geduurd. Ik ben bij een dermatoloog geweest om vanalles uit te sluiten. Ze hebben ook daadwerkelijk niks kunnen vinden wat een oorzaak zou kunnen zijn (voorhoofdontsteking, uitgebreid bloedonderzoek gedaan op o.a. schildklier, vitaminen, ijzer, enz.). Het lijkt er toch echt op dat de kliniek het gewoon niet goed gedaan heeft.

Ik krijg nog een brief van de dermatoloog met alle conclusies. Deze ga ik dan aan de kliniek doorsturen en wil uiteraard geld terug.

Nu zit ik nog heel erg te twijfelen wat te doen. Mijn haarlijn ziet er verschrikkelijk uit nu. Ik wil nog wel iets proberen... maar zo bang dat het weer mislukt. En dacht de vorige keer ook een goede kliniek gevonden te hebben dus geen idee waar ik nog beter op kan letten, waar ik het beste terecht kan. Ik las zelf iets over FUE zonder scheren bij pro hair clinic. Dat klinkt natuurlijk ideaal voor mij. Maar goed ik ben zo huiverig overal voor op het moment.... En zie ook geen voorbeelden van vrouwen bij hen...

Laatst gewijzigd door Lauraa; 19 december 2021 om 20:24
Lauraa is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2021, 22:55   #66
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Zou best kunnen dat ze door onkunde bij het uitnemen zo'n beetje alle wortels hebben doorgesneden en dan kun je natuurlijk transplanteren wat je wilt, maar hergroeien doen ze niet... Je zou ook eerst een paar honderd grafts kunnen uitproberen op een plekje om te zien of het een andere kliniek wel lukt... En wellicht dat ze op consult meer foto's van resultaten bij vrouwen kunnen laten zien?
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)

Laatst gewijzigd door Roob; 19 december 2021 om 23:23
Roob is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
biparvar, fb clinic, haartransplantatie vrouw, ontevreden

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.