Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 december 2021, 21:56   #16
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Bijna crimineel dat Beauclinic jou hiermee de deur uit heeft durven sturen. De heftige reactie van de directeur hier vind ik volledig misplaatst en getuigen van onprofessionaliteit. Wat laat je je dan verschrikkelijk kennen zeg. Hij zou zich moeten schamen dat zijn bedrijf dit resultaat heeft durven afleveren en het had hem gesierd als zij de kosten van je herstelbehandeling elders voor hun rekening hadden genomen. Ik heb hier op Haarweb relatief veel ellende en vernielde haarlijnen van Beauclinic gezien. Die 98% tevredenheid blijkt niet uit de ervaringen op deze site en deze statistiek trek ik dan ook zeer in twijfel. Ze hebben leuke filmpjes op Youtube, maar die mensen lijken gesponsord met een mooie korting. Gelet op het verschil tussen de louter positieve ervaringen in de filmpjes en de overwegend mindere ervaringen op deze site neigt 't voor mijn gevoel een tikkie naar misleiding en onkunde.

Fijn dat je nu wel tevreden bent met het resultaat!
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)
Roob is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2021, 07:20   #17
hdmi2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 november 2018
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roob Bekijk bericht
Bijna crimineel dat Beauclinic jou hiermee de deur uit heeft durven sturen. De heftige reactie van de directeur hier vind ik volledig misplaatst en getuigen van onprofessionaliteit. Wat laat je je dan verschrikkelijk kennen zeg. Hij zou zich moeten schamen dat zijn bedrijf dit resultaat heeft durven afleveren en het had hem gesierd als zij de kosten van je herstelbehandeling elders voor hun rekening hadden genomen. Ik heb hier op Haarweb relatief veel ellende en vernielde haarlijnen van Beauclinic gezien. Die 98% tevredenheid blijkt niet uit de ervaringen op deze site en deze statistiek trek ik dan ook zeer in twijfel. Ze hebben leuke filmpjes op Youtube, maar die mensen lijken gesponsord met een mooie korting. Gelet op het verschil tussen de louter positieve ervaringen in de filmpjes en de overwegend mindere ervaringen op deze site neigt 't voor mijn gevoel een tikkie naar misleiding en onkunde.

Fijn dat je nu wel tevreden bent met het resultaat!
Had het zelf niet beter kunnen verwoorden. Beau kan er niet veel van. Ik weet iniedergeval wel waar ik mijn tweede HT laat doen. Dat is Este.
hdmi2 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2021, 12:51   #18
geennmicky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2020
Berichten: 37
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roob Bekijk bericht
Bijna crimineel dat Beauclinic jou hiermee de deur uit heeft durven sturen. De heftige reactie van de directeur hier vind ik volledig misplaatst en getuigen van onprofessionaliteit. Wat laat je je dan verschrikkelijk kennen zeg. Hij zou zich moeten schamen dat zijn bedrijf dit resultaat heeft durven afleveren en het had hem gesierd als zij de kosten van je herstelbehandeling elders voor hun rekening hadden genomen. Ik heb hier op Haarweb relatief veel ellende en vernielde haarlijnen van Beauclinic gezien. Die 98% tevredenheid blijkt niet uit de ervaringen op deze site en deze statistiek trek ik dan ook zeer in twijfel. Ze hebben leuke filmpjes op Youtube, maar die mensen lijken gesponsord met een mooie korting. Gelet op het verschil tussen de louter positieve ervaringen in de filmpjes en de overwegend mindere ervaringen op deze site neigt 't voor mijn gevoel een tikkie naar misleiding en onkunde.

Fijn dat je nu wel tevreden bent met het resultaat!
Nu je dit zegt ben ik idd verbaasd. Niet eens doorgehad dat hij niet op mijn post reageerde maar alleen op de aanval. Het slechte resultaat zal hem wel niet geboeid hebben denk ik. Verder hoorde ik namelijk niks meer van ze alleen via dit forum dat ze het jammer vonden dat k niet van de herstelbehandeling gebruik heb gemaakt. Maar mijn vertrouwen was daar niet meer. Toch jammer. Klopt, ook ik lees dat vaak.

Off-topic: waarom ben je gestopt met nanoxodil?

Laatst gewijzigd door geennmicky; 6 december 2021 om 12:54
geennmicky is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2021, 13:32   #19
CJH16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 124
Je herstel behandeling is in ieder geval goed gelukt gelukkig!

Ik keek net even op de instagram pagina van Beauclinic...

https://www.instagram.com/p/CVCniIbotig/

Ik vind dit best wel zorgelijk...
CJH16 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2021, 15:34   #20
geennmicky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2020
Berichten: 37
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CJH16 Bekijk bericht
Je herstel behandeling is in ieder geval goed gelukt gelukkig!

Ik keek net even op de instagram pagina van Beauclinic...

https://www.instagram.com/p/CVCniIbotig/

Ik vind dit best wel zorgelijk...
Klopt, en als dit word gepost moet het nog het beste resultaat voorstellen…
geennmicky is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2021, 19:06   #21
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geennmicky Bekijk bericht
Klopt, en als dit word gepost moet het nog het beste resultaat voorstellen…
Pfoe zeg, nou... Met zulk lang haar er nog doorheen kunnen kijken, dan is de dichtheid gewoon echt niet oké... Lastig om een vierkante centimeter in te beelden, maar 40 grafts binnen 1 cm2 ga je niet vinden. De foto is niet helemaal scherp, maar zelfs als je op deze inzoomt zie je diverse multi-grafts vooraan de haarlijn zitten (echte onkunde; transection bij de extractie en/of onjuiste sortering). Ook hele dikke single grafts vooraan terwijl je daar fijne single grafts wilt hebben voor een natuurlijk ogend effect (extractie uit onjuist gedeelte donorgebied en/of onjuiste sortering). Over de onnatuurlijke vorm van de haarlijn nog niet eens gesproken.

Misschien was meewerken aan reclame de enige manier voor deze ontevreden klant om nog wat geld terug te krijgen?




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geennmicky Bekijk bericht
Off-topic: waarom ben je gestopt met nanoxodil?
Het had bij mij geen enkel resultaat op de inhammen. Ik moet wel zeggen dat het er al jaren kaal was, dus de haarzakjes zullen daar destijds al wel volledig zijn afgestorven. Misschien had 't gewerkt als het haar ik er eerder bij was en het haar er nog aan het miniaturiseren was, maar als de haarzakjes al definitief afscheid genomen hebben dan kun je natuurlijk smeren tot je een ons weegt met alles wat er maar bestaat...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg ingezoomd.jpg‎ (70,5 KB, 335x gelezen)
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)
Roob is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2021, 20:49   #22
hdmi2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 november 2018
Berichten: 27
Geslacht:
Hopelijk doen mensen hun eigen research voordat ze bij Beau aankloppen. Misselijkmakende reactie ook van de heer Granaat.
hdmi2 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2021, 13:27   #23
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Die Instagram post kan echt niet. Als dit het beste resultaat is, dan is het een kliniek van beunhazen. My God.
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2021, 13:03   #24
HaarTrans123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2021
Berichten: 14
Geslacht:
Ik heb ook in 2020 een haartransplantatie laten uitvoeren bij Beau Clinic waarna ik een herstelbehandeling moest ondergaan omdat de haardichtheid veel te laag was. Het schokkende was dat de kliniek niet wilde toegeven dat het aan de haardichtheid lag maar aan mijn 'krullende haar' waardoor de haarzakjes terug groeide in de hoofdhuid. Ik ben blond en heb lichte krullen. Ik zou daar, om dit niet een tweede keer te laten gebeuren, na mijn herstelbehandeling een speciale crème voor krijgen, vertelde de arts mij in het gesprek voorafgaand aan de herstelbehandeling (2 maanden ervoor). Toen ik tijdens de behandeling vroeg naar de crème wist niemand wat ik bedoelde. Heel vreemd. Een onzinverhaal van jewelste natuurlijk. Maar goed, ik heb toen dus een herstelbehandeling door hun laten uitvoeren omdat zij dit kosteloos aanboden. Ik zit nu op maand 5 en het begint inmiddels wel ergens op te lijken. Als het weer mislukt ga ik naar Fuegenix, die hebben zeer goede resultaten en de reviews over deze kliniek op dit forum spreken voorzich. Als ik iemand zou moeten adviseren over een haarkliniek zou ik diegene nooit naar Beau Clinic sturen.

Laatst gewijzigd door HaarTrans123; 9 december 2021 om 15:58
HaarTrans123 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2021, 13:50   #25
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Ja, zelf al biedt een kliniek een herstelbehandeling aan dan is het alsnog negatief op veel punten uiteraard. Zoals met name het feit dat je weer voor een tweede keer kaal zal moeten en daarbij wederom een aanslag op je donor is en we weten allemaal dat die gelimiteerd is.

Nog even los van de situatie wanneer een kliniek dit niet eens aanbiedt.
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2021, 15:45   #26
HaarTrans123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2021
Berichten: 14
Geslacht:
Het kan een keer gebeuren dat je als kliniek een inschattingsfout maakt en daardoor een herstelbehandeling moet aanbieden. Maar ik merk alleen al, op dit forum, dat er zeker 5 of 6 mensen een herstelbehandeling hebben laten uitvoeren nadat ze de eerste keer bij Beau Clinic waren geweest. Ik weet zeker dat ze het niet met opzet doen, maar misschien moeten ze een keer een kijkje in de keuken nemen bij klinieken die de resultaten wel gewoon op orde hebben. Waar ze wel een hoge haardichtheid kunnen realiseren.
HaarTrans123 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2021, 18:51   #27
FueGenix
Dr. M. Ahmad
 
FueGenix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2020
Berichten: 173
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaarTrans123 Bekijk bericht
Ik heb ook in 2020 een haartransplantatie laten uitvoeren bij Beau Clinic waarna ik een herstelbehandeling moest ondergaan omdat de haardichtheid veel te laag was. Het schokkende was dat de kliniek niet wilde toegeven dat het aan de haardichtheid lag maar aan mijn 'krullende haar' waardoor de haarzakjes terug groeide in de hoofdhuid. Ik ben blond en heb lichte krullen. Ik zou daar, om dit niet een tweede keer te laten gebeuren, na mijn herstelbehandeling een speciale crème voor krijgen, vertelde de arts mij in het gesprek voorafgaand aan de herstelbehandeling (2 maanden ervoor). Toen ik tijdens de behandeling vroeg naar de crème wist niemand wat ik bedoelde. Heel vreemd. Een onzinverhaal van jewelste natuurlijk. Maar goed, ik heb toen dus een herstelbehandeling door hun laten uitvoeren omdat zij dit kosteloos aanboden. Ik zit nu op maand 5 en het begint inmiddels wel ergens op te lijken. Als het weer mislukt ga ik naar Fuegenix, die hebben zeer goede resultaten en de reviews over deze kliniek op dit forum spreken voorzich. Als ik iemand zou moeten adviseren over een haarkliniek zou ik diegene nooit naar Beau Clinic sturen.
Teruggroeien in de hoofdhuid kan nooit en zeker niet met als reden krullend haar. Welke arts zei dit? En welke creme moest dit voorkomen?
__________________
Art-gallery:
https://fuegenix.nl/art-gallery/


Ervaringen op Haarweb over FueGenix Haarkliniek:
http://www.haarweb.nl/forum/tags.php?tag=fuegenix
FueGenix is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2021, 12:35   #28
HaarTrans123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2021
Berichten: 14
Geslacht:
Ik vind het een beetje onsympathiek om hier namen te gaan noemen maar er is maar één mannelijke arts bij Beau Clinic dus dan kom je vanzelf bij diegene uit. De naam van de crème ben ik inmiddels vergeten. Het was gewoon een onzinverhaal om zichzelf te redden. Hij had er namelijk een puinhoop van gemaakt bij mij.
HaarTrans123 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2021, 17:16   #29
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Herstelbehandelingen gebeurd zelfs bij de beste klinieken van wereldfaam.


Dit geldt ook voor Fuegenix op termijn zoals dat ene geval waar die vrouwelijke klant veel problemen kreeg na haar behandeling waar de kliniek niet mee om kon gaan. Althans dat kan ik mij herinneren.


Hoe meer klanten een kliniek behandeld hoe meer minder goede resultaten voorkomen. Als het heel vaak voorkomt en bijvoorbeeld compleet fout is gedaan zoals een compleet scheve haarlijn of super lage dichtheden waar 50-60 grafts per cm2 zijn beloofd dan wordt het een ander verhaal.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2021, 17:34   #30
geennmicky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2020
Berichten: 37
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaarTrans123 Bekijk bericht
Ik heb ook in 2020 een haartransplantatie laten uitvoeren bij Beau Clinic waarna ik een herstelbehandeling moest ondergaan omdat de haardichtheid veel te laag was. Het schokkende was dat de kliniek niet wilde toegeven dat het aan de haardichtheid lag maar aan mijn 'krullende haar' waardoor de haarzakjes terug groeide in de hoofdhuid. Ik ben blond en heb lichte krullen. Ik zou daar, om dit niet een tweede keer te laten gebeuren, na mijn herstelbehandeling een speciale crème voor krijgen, vertelde de arts mij in het gesprek voorafgaand aan de herstelbehandeling (2 maanden ervoor). Toen ik tijdens de behandeling vroeg naar de crème wist niemand wat ik bedoelde. Heel vreemd. Een onzinverhaal van jewelste natuurlijk. Maar goed, ik heb toen dus een herstelbehandeling door hun laten uitvoeren omdat zij dit kosteloos aanboden. Ik zit nu op maand 5 en het begint inmiddels wel ergens op te lijken. Als het weer mislukt ga ik naar Fuegenix, die hebben zeer goede resultaten en de reviews over deze kliniek op dit forum spreken voorzich. Als ik iemand zou moeten adviseren over een haarkliniek zou ik diegene nooit naar Beau Clinic sturen.
Klopt ik deel dezelfde mening. Ik zou NOOIT iemand aanraden om naar beau te gaan. Toevallig een kennis die ook bij beau is geweest. Ook veel te weinig grafts geplaatst. Die mensen weten niet wat ze doen en kopen je om met mooie praatjes vooraf.

Succes verder met je herstel behandeling, hopen op goed resultaat.
geennmicky is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
esteworld


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.