Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 november 2021, 19:46   #166
TW2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 april 2020
Berichten: 8
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Vorige week was het 12 maanden geleden! Nog steeds geen enkele spijt!

Hier de laatste foto. Ben erg content met het resultaat. Januari 22 heb ik de eindcontrole en ga ik wel onderzoeken wat de mogelijkheden zijn mbt de kruin!

Heb ik nog voldoende donor? Hoeveel grafts zijn nodig? Etc.

Voorlopig ben ik tevreden

Very nice. Zit nu op 9 weken van mijn behandeling bij Veldhoven. Vergelijkbaar met jouw situatie en tevens rond de 3.600 grafts. Nu nog even de shockloss fase doorkomen
TW2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2023, 22:31   #167
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
We zijn bijna 3 jaar verder en heb nog altijd geen spijt van de transplantatie, juist super blij mee. Inmiddels irriteer ik me wel aan de dunner wordende kalende kruin. Ik wist destijds al dat dat de situatie was omdat ze niet alles in 1 behandeling kunnen doen.

Maart 2022, na de eind controle van de behandeling, een plan voorgeschoteld gekregen om de kruin te behandelen. 1750 grafts. Toen geen gebruik van gemaakt.

Nu toch weer contact opgenomen en voor de zekerheid morgen op consult. Kijken of het 1e plan nog steeds het juiste is. Uiteraard is de keuze daarna aan mij. Nadeel is: als het plan wordt aangepast en het advies meer is dan 1750 grafts betekent het ook dat het wéér een 2daagse behandeling gaat worden en natuurlijk weer een fors prijsverschil, iets waar ik toch tegenop zie. Ergens moet ik een keer tevreden zijn en misschien kies ik dan ook gewoon voor de 1750 grafts. Het is immers de kruin en in mijn optiek minder kritisch dan de voorzijde destijds. Het zal hoe dan ook weer een forse verbetering zijn.

Morgen afwachten…
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2023, 16:23   #168
haarlezer27
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juli 2023
Berichten: 2
Geslacht:
Hey themen,

Interessant om je verhaal te lezen, en fijn om te horen dat je tevreden bent met de transplantatie!

Mag ik vragen of je nog medicatie gebruikt om je bestaande haren te beschermen? Ik las aan het begin dat je van de finasteride was afgestapt. Had je daarmee niet je dunner wordende kruin kunnen beschermen?
haarlezer27 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2023, 23:25   #169
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Ik had mijn kruin zeker kunnen beschermen met Finasteride, maar zoals je ongetwijfeld ook weet kent het bijwerkingen. Ik heb daarom de afweging genomen te stoppen. Bedenk ook dat Finasteride een tijdelijke oplossing is. Haren die gevoelig zijn voor uitval die krijgen er vroeg of laat mee te maken.

Wel gebruik ik 1x per dag Minoxidil. Kan slecht inschatten of het echt werkt. Je weet immers nooit zeker of een bepaalde haar nog staat door de minox ja of nee.
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2023, 16:41   #170
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Op woensdag 17 januari zal de behandeling zijn. Het wordt een 1 dag behandeling met als doel 1750 grafts. Spannend weer maar kijk er wel naar uit omdat het een grote dagelijkse belemmering wegneemt voor mij
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2024, 22:29   #171
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Nog 1,5 week en dan is weer zover. De 17e januari worden er 1750g getransplanteerd op de kruin. Zelfs afgesproken om niet alles te scheren. Het donorgebied en ontvangstgebied uiteraard wel. De rest wordt kort geknipt/geschoren. Daardoor zal het vooraanzicht sneller weer haar hebben!

Ben benieuwd
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2024, 12:33   #172
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Gisteren 17 januari 2024 was het weer zover. Het verdichten van de kruin met een afgesproken aantal van 1.750 grafts. Ondanks mijn eerdere behandeling in 2020 (2 daags) was het toch weer spannend maar ik wist precies wat ik kon verwachten.

Keurig ontvangen, foto’s gemaakt, kruin afgetekend en gedeeltelijk geschoren dit keer. Dus niet volledig “scheermes” kaal. Dit omdat het enkel om de kruin gaat. Het ziet er nu wel raar uit, maar hopelijk over een week of 2 een beetje gelijk trimmen. Met als doel dat het vooraanzicht wat sneller terug is.

Behandeling verliep vlot. Verdovingen deden wederom geen pijn. Het is een wat oncomfortabel gevoel maar met het trilapparaatje voel je er echt niks van. Uithalen ging goed. Rond 11:30 ontvangstgebied verdoofd en de gaatjes gemaakt. Tussendoor wat gedronken en gesnackt. Nadat de gaatjes gezet waren even geluncht. Prima, lekker en goed verzorgd. Daarna snel door met het terugzetten. Die verliep ook vlot. De grafts gingen er makkelijk in en zat de dag er weer op rond 16:00 uur.

Nu is het weer even afzien en herstellen…
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2024, 01:24   #173
John74
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2019
Berichten: 15
Geslacht:
Hey Themen, fijn dat het weer achter de rug is. Heb je ook foto’s van de vooraf situatie? De kruin is toch een bijzonder gebied om te behandelen. Ben benieuwd, succes met je herstel!
John74 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2024, 11:56   #174
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Absoluut fijn. Ik zal binnenkort wat foto’s plaatsen van de voor en na de behandeling en de vorderingen op het herstel
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2024, 13:33   #175
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Hierbij een aantal foto’s. De dag van behandeling en nu dag 7.

Herstel gaat vrij goed. Wel wat jeuk, weinig tot geen pijn. Er zijn uiteindelijk ruim 1800 grafts geplaatst
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg FOT.202401.321477.Behandeldag_.jpg‎ (147,8 KB, 148x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0317.jpg‎ (141,7 KB, 135x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0319.jpg‎ (137,6 KB, 120x gelezen)
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2024, 18:03   #176
Huybson
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2023
Berichten: 22
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Hierbij een aantal foto’s. De dag van behandeling en nu dag 7.

Herstel gaat vrij goed. Wel wat jeuk, weinig tot geen pijn. Er zijn uiteindelijk ruim 1800 grafts geplaatst
Succes met her herstel. Ik denk dat ik dan alles had afgeschoren haha. Of je moet met carnaval als monnik gaan
Huybson is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2024, 18:27   #177
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 367
Ik zou zijkanten overal afscheren en stukje bovenop opscheren van iets korter (achter) naar lang (voor). Heb ik ook gedaan na een MHP afgelopen november en dat ziet er veel beter uit dan dit inderdaad

Laatst gewijzigd door Klapz; 25 januari 2024 om 19:17
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2024, 20:01   #178
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Huybson Bekijk bericht
Of je moet met carnaval als monnik gaan
HAHAHAHAHAAA!!!! Maar denk dat de laatste foto representatief is voor de huidige situatie

Of niet Themen?
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2024, 23:55   #179
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Het idee was om het gewoon te proberen zo min mogelijk weg te halen en te kijken waar het op uitdraaide.

Dus inderdaad het is nu een beetje een pater-piemelot kapsel

Zeker ook omdat de contrasten nog groot zijn tussen kaal en de delen waar nog haar staat.

Het mooie is dat ik de komende weken aaneensluitend thuis kan werken en met een petje de deur uit kan. Het donorgebied en alles daaromheen groeit al heel erg goed dus ik wil straks inderdaad de contrasten wat meer trimmen maar proberen niet alles weer volledig te millimeteren, om zo toch weer sneller een kapseltje te hebben, ook al is het kort.

Alles millimeteren kan altijd nog….
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2024, 11:21   #180
a9045u8bv
Superexpert ;-)
 
Geregistreerd: 11 juli 2021
Berichten: 44
Geslacht:
Dat is een flink gebied. Veel succes met het herstel.
a9045u8bv is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
3100 grafts, 3150 grafts, haartransplantatie, veldhoven

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.