Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 november 2004, 01:29   #1
Henk21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2003
Berichten: 522
Update haarsituatie

Hé mannen,
Ben hier al een geruime tijd niet meer zo actief. Ben druk met mn opleiding en maak me niet meer zoveel zorgen om mn haar.

Ooit begonnen met fina.. Na 11 maanden nog steeds geen resultaat. Toen gestopt met fina en begonnen met duta.
Ik slik al ruim een half jaar Duta. Begon redelijk maar na een tijdje begon een shedding die na 4 maanden nog niet echt was opgehouden ( verlies 125 haren p/dag ). 2 maanden geleden ben ik overgestapt op een nieuw regime.
Duta dosis gehalveerd en fina 1,25 mg en zyrtec toegevoegd. Na een maand ging het inees stukken beter.. Geen shedding meer.. Dons in de inhammen en vooral merkte ik dat mijn haar bovenop dikker werd. Ik merk nog steeds vooruitgang. Het gaat steeds beter.. Haarverlies is afgenomen to 65 haren per dag. Haar is donkerder en pigment voller geworden.. Geen jeuk meer op mn hoofd en weinig talg productie. ( waarschijnlijk door zyrtec )..

Ik raad daarom iedereen die duta gebruikt en een shedding ondervindt aan over te stappen op een combinatie van fina en duta..

Ik raad iedereen die hoofdhuid irritatie heeft aan zyrtec te gebruiken..
__________________
Regime:

Intern:
Dutasteride 0,5 mg ( om de dag ),
Xandrox 15 ( om de dag )

Status; Stabilisatie
Henk21 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2004, 06:26   #2
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Henk21, dat is heel goed nieuws man. Ga zo door en hou ons op de hoogte!
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2004, 10:04   #3
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
zyrtec is toch een 2e generatie anti-histamine? volgens mij bestaan er hedendaags als 3e gneratie anti-histaminen die nog beter zijn.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2004, 10:32   #4
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
zyrtec is toch een 2e generatie anti-histamine? volgens mij bestaan er hedendaags als 3e gneratie anti-histaminen die nog beter zijn.
Volgens mij is Zyrtec tot nu toe het meest geavanceerd. Moet je ff kijken in de antihistamine-thread, daar heeft Pindakaas dat allemaal eens uitgezocht.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2004, 10:48   #5
Marcjacobs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2004
Berichten: 172
vraagje. denk je dat de zyrtec de haaruitval stopt of denk je dat duta het doet??

Ik merk echter steeds vaker dat fina bij de meesten niks doet of niet veel resultaat hebben, maarja, het is eigenlijk ook bedoelt om je haren te behouden en niet te laten truggroeien

Als zyrec de beslissende factor is, dan waarom zit der in rk-19 dan een 1ste generatie?? en misschien dat anti-histamine toch de beslissende factor is......... damn man, anneer begint der eens iemand meet een wetenschappelijk onderzoek van een paar jaar want zo is het raden tot je gek wordt................. en haaruitval krijgt
Marcjacobs is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Status update HaarWeb (v3.0.2/v3.0.3) Webmaster Mededelingen 6 4 januari 2005 12:40
Status update HaarWeb (v3.0.1) Webmaster Mededelingen 5 2 juni 2004 12:56
Status update HaarWeb (v2.3.4): belangrijke info m.b.t. de aankomende update Webmaster Mededelingen 16 22 maart 2004 12:59
update Michiel Medicijnen/haargroeimiddelen 3 14 oktober 2003 20:10
Update WendyM Haarproblemen bij vrouwen 1 26 februari 2002 21:55


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.