Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 juni 2016, 13:30   #16
Malibu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2015
Berichten: 189
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dudewhereismyha Bekijk bericht
Het haar is inderdaad wat dunner rondom de inhammen, maar geloof me, dat is bij 90% van de jongens van onze leeftijd. Ik zelf word over een paar weken 22 en met mijn haardos is het nog veel slechter gesteld. Ik ga ook gewoon zonder pet de straat op hoor. Er zijn maar weinig mensen die het opvallen.

Daarnaast weet je niet hoe snel het zal gaan. Minox zal weinig kwaad doen dus dat kun je wel blijven gebruiken. Houd het ff bij, als het ineens in rap tempo achteruit gaat kun je altijd nog finasteride gebruiken.

Dat gebruik ik ook, ik heb er geen enkele bijwerking van. Ook nog niet echt positieve resultaten maar je kunt het altijd blijven proberen. Daarnaast had ik al een volle baard en het zet nog steeds verder door, dat je er minder 'man' van word is dus voor de meeste mannen niet waar.
Dank je , voor uw reactie!

Ik ga in augustus naar 1 van de beste dermatologen van het land , ik laat je nog wel iets weten! En finastride daar wil ik echter nooit aan beginnen...

Groetjes

M
Malibu is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2016, 20:12   #17
Malibu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2015
Berichten: 189
Geslacht:
geen raad meer...

Update 1 maand verder : Haren zijn al vrij langer geworden , maar met de langere haren valt wel meer op... vooral aan de linkerinham! arghh , ik weet dat ik zaag maar... gwn da ik al zo kalend ben op deze leeftijd... maakt mij gwn elke keer weer zo kwaad... zeker , omdat ik de enigste ben in mijn vriendenkring die hier last van heeft... begint dees jaar kon ik alles nog mooi camoufleren... maar dit gaat echter niet meer... zoals ik boven al had vermeld , de linkerinham ( zo verdund )

Ik ben het gwn beu om hier elke dag mee bezig te zijn... en vooral da ik echter nog zo jong ben... ben dan ook 100% zeker dat het alleen maar erger gaat worden... arghh ik ga nooit meer het zelfvertrouwen hebben da ik vroeger had met mijn volle bos haar... ben ik zeker van... Ik ga ook niet meer uit zonder pet of muts... ik vermijd activiteiten met verband met water... ach ja en ben ook veel te jong voor HT...

Hier zijn wat foto's van nu ( bespaar u de moeite van dit soort zaken te commenten , 'ik zou een moord doen voor uw haar' 'ik zie niks mis' , ...)


https://i.gyazo.com/dc15fa2dc70ffb8a...921700838c.jpg

https://i.gyazo.com/90466c984b1a1fc6...6df2cd3d1e.jpg

https://i.gyazo.com/531c4e9eec0ff53e...1e72b0ef26.jpg

https://i.gyazo.com/d1e517049aadc741...224f6ca287.jpg


Groetjes

M
Malibu is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2016, 23:30   #18
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Ik zie iets van een weerborstel...

Verder wil ik gaarne ruilenb
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2016, 23:41   #19
Malibu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2015
Berichten: 189
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Ik zie iets van een weerborstel...

Verder wil ik gaarne ruilenb
Dat is echter geen weerborstel hoor , haartjes op de linkerinham zijn op een jaar tijd zeer hard uitgedund dat de hoofdhuid zichtbaar is geworden!

groetjes M
Malibu is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2016, 00:16   #20
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Ik zie het inderdaad wel.

Maar dat is puur volwassen haarlijn.

Als jij aga hebt is de rest niet van mooie kwaliteit en dicht en dik...
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2016, 12:06   #21
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Je zegt dat je het niet wilt horen maar ik zeg het toch,

Ik vind het echt ronduit overdreven dat je zonder pet of muts de deur niet meer uitdurft en dat je zelfvertrouwen weg is.....

Ik ben zelf 22 en op mijn kruin is bijna geen haar meer te vinden, en mijn inhammen zijn daadwerelijk teruggetrokken, dus niet wat dunner zoals bij jou. Met mij hier nog velen die een echt aga probleem hebben.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2016, 17:50   #22
Malibu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2015
Berichten: 189
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Ik zie het inderdaad wel.

Maar dat is puur volwassen haarlijn.

Als jij aga hebt is de rest niet van mooie kwaliteit en dicht en dik...
Als het daar even dik zou zijn als in het midden , zou ik er perfect mee kunnen leven... maar binnen een maand kom ik terug voor een update! In die maand ben ik ook langs een goeie dermatoloog geweest! Die gaat een haaronderzoek doen... ik hou u op de hoogte!

groetjes

M
Malibu is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2016, 17:53   #23
Malibu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2015
Berichten: 189
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Je zegt dat je het niet wilt horen maar ik zeg het toch,

Ik vind het echt ronduit overdreven dat je zonder pet of muts de deur niet meer uitdurft en dat je zelfvertrouwen weg is.....

Ik ben zelf 22 en op mijn kruin is bijna geen haar meer te vinden, en mijn inhammen zijn daadwerelijk teruggetrokken, dus niet wat dunner zoals bij jou. Met mij hier nog velen die een echt aga probleem hebben.
Iedereen krijgt zelfvertrouwen van iets anders... bij mij was da altijd mijn haar (look) en nu dat het zo hard achteruit is gegaan... tuurlijk dat het mijn zelfvertrouwen afneemt... en ik vind het kut voor u man... ik wens je veel geluk met het bestrijden van aga!

Groetjes

M
Malibu is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2016, 10:40   #24
YannickUA
Student farmacie
 
YannickUA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2015
Berichten: 264
Geslacht:
Hey Malibu, lang geleden.
Spijtig dat het zichtbaar achteruit blijft gaan. Je bent nog maar 3 maanden bezig met minoxidil 5%, dus heb wat meer geduld.
Ik ben nu sinds vorig jaar september minoxidil 5% aan het gebruiken en het leek tot vorige maand dat er eigenlijk bitter weinig gebeurde. Echter, nu merk ik dat de vellushaartjes in m'n (kleine) inhammen massaal beginnen te groeien.
Zit ondertussen al zo goed als helemaal terug op NW1.
YannickUA is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2016, 14:03   #25
Malibu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2015
Berichten: 189
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YannickUA Bekijk bericht
Hey Malibu, lang geleden.
Spijtig dat het zichtbaar achteruit blijft gaan. Je bent nog maar 3 maanden bezig met minoxidil 5%, dus heb wat meer geduld.
Ik ben nu sinds vorig jaar september minoxidil 5% aan het gebruiken en het leek tot vorige maand dat er eigenlijk bitter weinig gebeurde. Echter, nu merk ik dat de vellushaartjes in m'n (kleine) inhammen massaal beginnen te groeien.
Zit ondertussen al zo goed als helemaal terug op NW1.
Hey yannick ,

Ten eerste ben ik blij voor je , voor je resultaten!
Begin , dit jaar was mijn linkerinham niet zo uitgedund... gebruik nu wel al bijna 6 maand 5% minox! Ik dacht eerst aan een schedding , maar dat zal het wel niet zijn... Ik hoop ook dat ik zo'n resultaten kan boeken als jij!
Hoe was uw situatie voor je minox gebruikten? NW2 ? En gebruik je andere middelen?


Groetjes

M
Malibu is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2016, 00:39   #26
YannickUA
Student farmacie
 
YannickUA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2015
Berichten: 264
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Malibu Bekijk bericht
Hey yannick ,

Ten eerste ben ik blij voor je , voor je resultaten!
Begin , dit jaar was mijn linkerinham niet zo uitgedund... gebruik nu wel al bijna 6 maand 5% minox! Ik dacht eerst aan een schedding , maar dat zal het wel niet zijn... Ik hoop ook dat ik zo'n resultaten kan boeken als jij!
Hoe was uw situatie voor je minox gebruikten? NW2 ? En gebruik je andere middelen?


Groetjes

M
Sorry voor het late antwoord, maar ik zat enkele weekjes in het verre buitenland.

Mijn situatie voor minox was een licht uitgedunde frontale haarlijn en beginnende inhammen. Ik ben niet zo vertrouwd met de Norwood-categorisatie, maar mijn inhammen waren ongeveer 2 cm diep. Ik heb nooit echt gemerkt dat ik meer haaruitval kreeg, maar ik zag wel dat het frontaal sterker begon uit te dunnen. Na enkele maanden begonnen er dan praktisch overal kleine haartjes te groeien die bleven groeien en m'n natuurlijke haarkleur aannamen.
Ik heb middel-lang haar, dus de 'nieuwe' haren zijn nog niet even lang als de rest. :p
YannickUA is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2016, 18:24   #27
Malibu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2015
Berichten: 189
Geslacht:
Dermatoloog

Update : Ik heb een haaronderzoek laten doen... het is degelijk wel erfelijk mee gekregen! ( Ik vind persoonlijk dat het nog altijd naar achter gaat...)

Vanachter : 9% In rustfase
In het midden : 13 % in rustfase

Dus da was allemaal ok, zei ze!

Maar nu had ze mij gezegd , da ik minoxidil ook op de gezonden haar moeten beginnen smeren en op de kruin ( Waar nog niks aan de hand is )
En dat minoxidil wel echter bij mij werkt , omdat ik veel kleine haartjes heb op de inhammen! Ik moet binnen 6 maand is terug gaan. ( en van van finastride was ze zeker geen fan!) Maarja , da wil ik ook niet innemen!

Ma veel mensen op dit forum hebben gezegd , dat ik alleen minoxidil moest smeren waren het verdunnend is en aan de inhammen!



Graag hoor ik jullie mening!

Groetjes

M
Malibu is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2016, 21:51   #28
YannickUA
Student farmacie
 
YannickUA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2015
Berichten: 264
Geslacht:
Tja, ongeacht of je minoxidil gebruikt blijft de kaalheid wel doorgaan. De haren/regio waar je het gebruikt zullen niet meer uitvallen, maar de kaalheid zal ook andere regio's gaan aantasten. En aangezien je daar geen minoxidil gebruikt zal dat haar daar ook gaan uitvallen.
And here it comes: je kan verdere haaruitval door finasteride te slikken.
Het is eigenlijk heel simpel: finasteride om de onaangetaste haren te beschermen, minoxidil om de aangetaste haren terug te 'herstellen'.
YannickUA is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2016, 23:20   #29
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Malibu, de minoxidil over de kruin en midden-voor verdelen en een beetje bij de inhammen, is simpel het beste.

Niet opletten of het nou wel of geen gezonde haren raakt, dat maakt niet uit. Minoxidil werkt ook onderhuids zo'n 3 cm, zoals ik van het forum begrepen had.

De rest is inderdaad zoals Yannick schreef. Wel of geen fan van fina, het zij zo...
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2016, 00:47   #30
Malibu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2015
Berichten: 189
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YannickUA Bekijk bericht
Tja, ongeacht of je minoxidil gebruikt blijft de kaalheid wel doorgaan. De haren/regio waar je het gebruikt zullen niet meer uitvallen, maar de kaalheid zal ook andere regio's gaan aantasten. En aangezien je daar geen minoxidil gebruikt zal dat haar daar ook gaan uitvallen.
And here it comes: je kan verdere haaruitval door finasteride te slikken.
Het is eigenlijk heel simpel: finasteride om de onaangetaste haren te beschermen, minoxidil om de aangetaste haren terug te 'herstellen'.
Welke middelen gebruik jij?

Minox en fina?

groetjes
Malibu is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.