Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 mei 2017, 16:40   #1
Xehanort
Banned user
 
Geregistreerd: 3 januari 2012
Locatie: https://t.me/pump_upp
Berichten: 4
Geslacht:
AGA bij een kind van 10? Advies over huidige situatie?

Is het mogelijk om als een kind van net 10 AGA te krijgen?
Ik had een paar maanden daarvoor een heel zwaar ongeluk (hoofdletsel opgelopen) en met de tijd begon m'n haar heftig uit te vallen. Ik kreeg ook korstjes op m'n hoofdhuid en irritaties (en roos) gepaard met haaruitval.
Ik heb nu onderzoek gedaan en denk dat het TE was, maar m'n haar is niet helemaal hersteld, het is veel voller geworden met de tijd, maar nog redelijk dun met dikke haren ertussen, terwijl ik als kind zijnde heel dik haar had.
Nu denk ik dat ik AGA heb, gezien mijn moeder dat ook heeft, maar de dermatologen hebben mij bijna niet geholpen in de tijd dat ik daar heen ging.
Eerst bleek ik ijzertekort te hebben en kreeg ik daarvoor supplementen, toen mijn ijzerwaarde weer normaal was was er nog steeds geen verandering.
Toen ging ik naar verschillende dermatologen en kreeg ik te horen dat ik AGA heb. Na dat kreeg ik de pil en minoxidil 2%, die hebben mij ook voor geen meter geholpen (naast een regelmatige cyclus).
Bij een haarkliniek kreeg ik ook te horen dat ik AGA heb en kreeg toen belachelijk dure vitamine pillen en shampoo die ook niet hadden geholpen.
Bijna 70% van m'n haar bleek in rust fase te zitten.
Overigens heb ik al heel lang geen last meer van haaruitval, maar haarzakjes die niet wakker willen worden dus in rust fase blijven zitten.
Nu focus ik op natuurlijke olie voor op de hoofdhuid, voeding, minoxidil 5% en b-vitamines en dat heeft mij heel veel geholpen in een korte periode, maar ik zou natuurlijk ook graag advies willen van een deskundige, maar ik heb alleen maar negatieve ervaringen.
Wat zouden jullie mij aanraden?
Xehanort is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2017, 19:23   #2
bmmhb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juli 2016
Berichten: 15
Geslacht:
Adcies van een deskundige kan ik je niet geven. Wel kan ik zeggen dat je nu goed bezig bent en alles doet wat je zou kunnen. Gezond eten, vitamines en de hoofdhuid gezond houden. Probeer daarnaast ook stress te vermijden en wekelijks fanatiek te bewegen. En eventueel de hoofdhuid te masseren om de dooorbloeding te verbeteren Diy is denk ik alles wat je kan doen, probeer er eventueel vrede mee te krijgen en met jezelf. Als dat lastig is kun je ook camouflagemogelijkheden bekijken. Je
bmmhb is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.