Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 mei 2021, 14:09   #31
ILoveHair84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2021
Berichten: 23
Geslacht:
Leuk om je verhaal te lezen, ik ga je volgen.
ILoveHair84 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 mei 2021, 14:24   #32
Malibu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2015
Berichten: 189
Geslacht:
Update?
Malibu is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2021, 18:17   #33
Jeroen-
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 mei 2013
Berichten: 24
Geslacht:
Bijna 8 maanden verder

Update!

Ik heb al een tijdje niks laten weten. Optisch is het een hele verbetering maar ik ben tot nu toe ben ik nog niet helemaal tevreden. Zit nu op bijna 8 maanden en er zijn nog wat kalen plekjes. Vooral in de haarlijn zouden er meer haren moeten staan en die zijn wel geplaatst maar (nog) niet uitgekomen. Ben benieuwd of dit nog gaat gebeuren. Naar mijn mening gebeurt er niet zo veel meer. Verder zit ik nog steeds met de roodheid. Die is tot mijn verbazing nog steeds aanwezig. Na een hoop mailverkeer met prohair hebben ze me uiteindelijk aangeboden om langs te komen en om de dokter er naar laten kijken. Eenmaal daar waren ze de afspraak vergeten maar hadden gelukkig toch even tijd.

Volgens de dokter was het nog erg rood maar kan het een jaar duren. Dit had ik nooit verwacht maar goed. Als het maar over gaat. Zie al heel lang geen verbetering hier in. Dus van afstand en optisch ziet het er goed uit omdat ik van mezelf dik haar heb maar het kan zeker beter. Maar goed nog 4 maanden te gaan.

Hier wat foto’s. Een van heel dichtbij en daar zie je duidelijk een dunne dichtheid en een rode huid.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg FC9AB084-A120-413F-992C-2B08E5B3CF68.jpeg‎ (68,4 KB, 486x gelezen)
Bestandstype: jpeg 759E3DD0-42B2-4B98-B180-4AB3D44B3F37.jpeg‎ (94,8 KB, 426x gelezen)
Bestandstype: jpeg 5CF8619D-088B-40DC-98F3-2C9AB3A6238C.jpeg‎ (66,8 KB, 423x gelezen)
Jeroen- is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2021, 18:32   #34
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Wat balen van die dichtheid. Hopelijk dat het nog iets voller wordt, en gelukkig heb je van jezelf dik haar. Het ziet er naar uit dat er een goed aantal grafts per cm2 is getransplanteerd. Wat zou een reden kunnen zijn dat er zo weinig uitkomen, terwijl het er de eerste paar weken mega vol uit zag?
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2021, 19:02   #35
Jeroen-
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 mei 2013
Berichten: 24
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dfw4f4f Bekijk bericht
Wat balen van die dichtheid. Hopelijk dat het nog iets voller wordt, en gelukkig heb je van jezelf dik haar. Het ziet er naar uit dat er een goed aantal grafts per cm2 is getransplanteerd. Wat zou een reden kunnen zijn dat er zo weinig uitkomen, terwijl het er de eerste paar weken mega vol uit zag?
Ik heb geen idee! De meeste verandering was de eerste 5 maanden. Ik zal moeten afwachten
Jeroen- is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2021, 19:37   #36
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Zou de roodheid iets te maken kunnen hebben met de mindere dichtheid? Heb je dit misschien aan de kliniek gevraagd?
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2021, 20:03   #37
Jeroen-
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 mei 2013
Berichten: 24
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Zou de roodheid iets te maken kunnen hebben met de mindere dichtheid? Heb je dit misschien aan de kliniek gevraagd?
Dat zeiden ze niet tijdens de controle. Ze zeiden het kan een jaar duren. Ik dacht altijd dat het een maandje duurt maar goed en ze zeiden dat de haren nog door gaan komen. Dit is de reden dat ik een tijdje niet heb geüpdate. Er was weinig verandering
Jeroen- is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2021, 20:59   #38
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen- Bekijk bericht
Dat zeiden ze niet tijdens de controle. Ze zeiden het kan een jaar duren. Ik dacht altijd dat het een maandje duurt maar goed en ze zeiden dat de haren nog door gaan komen. Dit is de reden dat ik een tijdje niet heb geüpdate. Er was weinig verandering
Ah ok, dank voor je reactie.
Misschien speelt de roodheid wel een rol. Betekent (naar mijn weten) in ieder geval dat de huid er langer over doet om te herstellen. Maar ik weet niet of dit van invloed is op het hergroeiproces van de nieuwe haren.

Zelf zit ik nu op 3.5 maand na mijn HT, en heb nog wel iets roodheid. Ben benieuwd of dit van invloed is op het (eind)resultaat...
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2021, 21:28   #39
Jeroen-
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 mei 2013
Berichten: 24
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Ah ok, dank voor je reactie.
Misschien speelt de roodheid wel een rol. Betekent (naar mijn weten) in ieder geval dat de huid er langer over doet om te herstellen. Maar ik weet niet of dit van invloed is op het hergroeiproces van de nieuwe haren.

Zelf zit ik nu op 3.5 maand na mijn HT, en heb nog wel iets roodheid. Ben benieuwd of dit van invloed is op het (eind)resultaat...
Ik snap dat je je druk maakt. Je zit in de moeilijke maanden. Het gaat vast goed komen. Denk niet dat het met de hergroei te maken heeft maar dat dat los staat van elkaar. Achter de haarlijn is de dichtheid prima en daar is het ook rood en gevoelig. Ik heb prohair gemaild of het niet handig is dat ik een antibioticakuur neem. Ik houd jullie op de hoogte maar ben van plan om pas na 12 maanden weer een update te plaatsen als in bij Prohair op eindgesprek ben geweest. Vragen probeer ik eerder te beantwoorden als iemand die stelt. Groetjes
Jeroen- is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2021, 22:18   #40
Dave12345
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 januari 2021
Berichten: 143
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen- Bekijk bericht
Update!

Ik heb al een tijdje niks laten weten. Optisch is het een hele verbetering maar ik ben tot nu toe ben ik nog niet helemaal tevreden. Zit nu op bijna 8 maanden en er zijn nog wat kalen plekjes. Vooral in de haarlijn zouden er meer haren moeten staan en die zijn wel geplaatst maar (nog) niet uitgekomen. Ben benieuwd of dit nog gaat gebeuren. Naar mijn mening gebeurt er niet zo veel meer. Verder zit ik nog steeds met de roodheid. Die is tot mijn verbazing nog steeds aanwezig. Na een hoop mailverkeer met prohair hebben ze me uiteindelijk aangeboden om langs te komen en om de dokter er naar laten kijken. Eenmaal daar waren ze de afspraak vergeten maar hadden gelukkig toch even tijd.

Volgens de dokter was het nog erg rood maar kan het een jaar duren. Dit had ik nooit verwacht maar goed. Als het maar over gaat. Zie al heel lang geen verbetering hier in. Dus van afstand en optisch ziet het er goed uit omdat ik van mezelf dik haar heb maar het kan zeker beter. Maar goed nog 4 maanden te gaan.

Hier wat foto’s. Een van heel dichtbij en daar zie je duidelijk een dunne dichtheid en een rode huid.
Wat vreemd, het zag er toch mega vol uit na de HT..
Ben erg benieuw maar je ontwikkeling, en ook naar m’n eigen..
Dave12345 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2021, 22:28   #41
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen- Bekijk bericht
Ik snap dat je je druk maakt. Je zit in de moeilijke maanden. Het gaat vast goed komen. Denk niet dat het met de hergroei te maken heeft maar dat dat los staat van elkaar. Achter de haarlijn is de dichtheid prima en daar is het ook rood en gevoelig. Ik heb prohair gemaild of het niet handig is dat ik een antibioticakuur neem. Ik houd jullie op de hoogte maar ben van plan om pas na 12 maanden weer een update te plaatsen als in bij Prohair op eindgesprek ben geweest. Vragen probeer ik eerder te beantwoorden als iemand die stelt. Groetjes
Dank voor je positieve reactie. Laten we hopen dat het voor ons beiden goed gaat komen .
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2021, 22:40   #42
Dave12345
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 januari 2021
Berichten: 143
Geslacht:
Hoe gaat het?
Dave12345 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2021, 10:15   #43
Jeroen-
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 mei 2013
Berichten: 24
Geslacht:
Eind resultaat

Beste mensen,

Ik ben recent langs geweest bij prohair. We hebben hier het eindresultaat besproken. Wat zeker is is dat alles beter is dan daarvoor. De roodheid is nog wel licht aanwezig en dat schijnt vrij zeldzaam te zijn maar het is wel sterk verminderd met een aantal maanden terug. Ik heb er mee leren leven omdat dit niet opvalt in het dagelijkse leven. Echter hebben we ook geconstateerd dat niet alles grafts zijn doorgekomen, de meeste wel en met een goede wax in het haar is dat ook niet zichtbaar en ik moet zeggen dat het resultaat heel natuurlijk oogt. Ik heb meer mensen met een haartransplantatie gezien en bij mij is het echt niet zichtbaar dat ik er een gedaan heb. Er is ook nooit iemand geweest die dat dacht.

Om even terug te komen op de grafts die niet bij uitgekomen. Het gaat om een aantal kleine plekjes en met name in de haarlijn. Prohair heeft me netjes een passende oplossing geboden zoals een professionele clinic dat hoort te doen en ben daarom blij dat ik voor hen heb gekozen. In maart krijg ik een herstelbehandeling van 200 grafts fue lang haartransplantatie. Hierbij hoeft er niet geschoren te worden en dit is geschikt voor een kleine behandeling. Ik zal een aantal foto’s uploaden waarbij mijn haarlijn te zien is en u zelf kunt zien dat deze dun is en eentje met wax waarbij dit niet opvalt. Overigens ben ik blij met me keuze en kan achteraf vertellen dat ik het zo weer zou doen.

Ik zal over een jaar tot anderhalf even het uiteindelijke resultaat uploaden.

Ik hoop jullie goed genoeg op de hoogte gehouden te hebben.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg F94B5888-7850-4C74-9E3B-C427B6E52A04.jpg‎ (129,3 KB, 175x gelezen)
Bestandstype: jpg 3EB79CB6-164A-4A04-AAF9-7AD44610598D.jpg‎ (132,7 KB, 162x gelezen)
Bestandstype: jpeg C6409CB1-A2FE-4E32-B5E5-B029DA93F3F5.jpeg‎ (44,5 KB, 157x gelezen)
Jeroen- is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2021, 10:17   #44
Jeroen-
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 mei 2013
Berichten: 24
Geslacht:
Uiteindelijk een wereld van verschil als je het mij vraagt
Jeroen- is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2021, 13:45   #45
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Het ziet er goed uit, en het is heel netjes dat ze je een herstelbehandeling hebben aangeboden. Fijn dat je daarvoor niet hoeft te scheren.
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
1800 grafts, prohair clinic, prohairclinic

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.