Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 oktober 2020, 12:48   #46
Charlie02
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2020
Berichten: 5
Geslacht:
Visus

Goedemiddag, ik ben een vrouw van 28 en ben niet blij met mijn haarlijn. Deze mag wat naar voren en heb daarom een consult aangevraagd bij Visus en beauclinic. Nu even afwachten.. Bij jou ziet het er al super mooi uit na 4 maanden, normaal duurt het volgens mij zelfs langer! Heeft iemand ervaringen met zowel visus als beauclinic?
Charlie02 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2020, 22:05   #47
Dexter2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2020
Berichten: 55
Geslacht:
Maand 5

Inmiddels zijn er 5 maanden voorbij..

Hierbij de foto's. Ik vind de dichtheid nog wel erg tegenvallen.

Het heeft meer te maken dat ik totaal andere verwachtingen had van een HT. Als ik eerder op haarweb.nl was beland had ik denk een ander verwachtingspatroon.

Goed, beter iets dan niets zeg ik dan maar....

Gelukkig is het verdoofd gevoel bijna nihil geworden. Dus daar ben ik al heel erg blij mee.

Op naar maand 6..
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg DSCN0916.jpg‎ (145,5 KB, 639x gelezen)
Bestandstype: jpg DSCN0917.jpg‎ (137,9 KB, 521x gelezen)
Bestandstype: jpg DSCN0918.jpg‎ (143,1 KB, 485x gelezen)
Bestandstype: jpg DSCN0919.jpg‎ (143,6 KB, 425x gelezen)
Bestandstype: jpg DSCN0920.jpg‎ (144,5 KB, 496x gelezen)
Dexter2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2020, 22:09   #48
Suzanne83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2019
Locatie: Den helder
Berichten: 22
Geslacht:
Ik vind het mooi worden hoor, wordt nog wel wat dichter denk ik.
Suzanne83 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2020, 22:42   #49
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dexter2020 Bekijk bericht
Inmiddels zijn er 5 maanden voorbij..

Hierbij de foto's. Ik vind de dichtheid nog wel erg tegenvallen.

Het heeft meer te maken dat ik totaal andere verwachtingen had van een HT. Als ik eerder op haarweb.nl was beland had ik denk een ander verwachtingspatroon.

Goed, beter iets dan niets zeg ik dan maar....

Gelukkig is het verdoofd gevoel bijna nihil geworden. Dus daar ben ik al heel erg blij mee.

Op naar maand 6..
Dichtheid moet nog beter worden. Pas op de helft, succes!
__________________
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020

Regime
Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020
Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020
Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020
Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2020, 10:23   #50
Haarklaas
Haardeskundige in wording
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Locatie: Nederland
Berichten: 57
Geslacht:
Hey dexter,

Ik vind t erg herkenbaar je situatie met die van mij, ik hoop ook dat het beter wordt. Nou is het wel zo dat de getransplanteerde haren nog niet even lang zijn als de gewone haren, dat geeft optisch natuurlijk ook nog een ander aanzicht. Maar ik hoop net als jij dat de dichtheid ook nog meer wordt.. ik vind het maar spannend!
Groetjes Klaas
Haarklaas is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2021, 15:57   #51
shalabala
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 januari 2021
Berichten: 1
Geslacht:
Ik ben benieuwd hoe het er nu uit ziet. Heb je nog een update?
shalabala is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2021, 20:35   #52
Promise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 343
Ik ben ook echt mega benieuwd Dexter! Dus als je de tijd vindt...deel wat foto's .
__________________
-[sinds 2003] Finasteride; 1,25 mg p/d.
-[april 2015] 750 grafts herstellen haarlijn (HairPlus Medical Care)
-[oktober 2020] 1400 grafts herstellen en verdichten haarlijn (Prohairclinic)
-[december 2021] 300 grafts om de puntjes op de i te zetten (Prohairclinic/Cosmedics)

Status: NW 0, geen last van kaalheid meer, 37 jaar
Promise is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2021, 01:06   #53
Dexter2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2020
Berichten: 55
Geslacht:
Update Maand 10

Beste Mensen,

Ik heb heel lang geen update kunnen geven omdat de forum offline was, maar gelukkig is het nu weer bereikbaar.

Inmiddels zijn er 10 maanden verstreken. Zie bijlage voor de foto's.

Ik vindt het resultaat toch enigzins tegenvallen omdat het gebied toch dun bevolkt is. Althans het is niet het resultaat die ik in mijn hoofd had voor de HT.

Als ik mijn haren in droge toestand in vorm breng dan zien je i.c.m. de bestaande haren niets terug van de HT. Dan wordt het een perfecte tell sell reclame, before, after foto waar je u tegen zegt. Als ik met natte haar werk, dan krijg ik het resultaat in de foto's.

Toch ben ik er wel heel erg blij mee, omdat ik het gebied toch met mijn 'echte' haren kan camoufleren.

Nu ik dit proces heb meegemaakt kan ik mee geven dat ik HT alleen adviseer als alleen de inhammen het probleemgebied is, ivm dichtheid. Ik zou het resultaat verschrikkelijk hebben gevonden met deze dichtheid, als ik mijn echter haren niet had gehad.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0473.jpg‎ (143,4 KB, 609x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0475.jpg‎ (134,0 KB, 541x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0476.jpg‎ (146,7 KB, 586x gelezen)
Dexter2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2021, 03:10   #54
Jeroen-
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 mei 2013
Berichten: 24
Geslacht:
Ik vindt het er goed uitzien. Ja het is dunner met nat haar. Maar het ziet er in mijn ogen natuurlijk uit op de foto’s. Bij volwassenen is het haar rond die zone meestal dunner en daarom ziet het er natuurlijk uit. Het zal er nog beter uitzien als het droog is met wat matte wax of clay denk ik. Wat belangrijk is in mijn ogen is dat je niet van 10 meter al kan zien dat je een ht hebt gehad. Bij slechte resultaten zie je dat al heel snel en wij letten er natuurlijk goed op.

Kan je ook nog wat foto’s met droog haar plaatsen?

Laatst gewijzigd door Jeroen-; 26 februari 2021 om 03:20
Jeroen- is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2022, 14:02   #55
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dexter2020 Bekijk bericht
Beste Mensen,

Ik heb heel lang geen update kunnen geven omdat de forum offline was, maar gelukkig is het nu weer bereikbaar.

Inmiddels zijn er 10 maanden verstreken. Zie bijlage voor de foto's.

Ik vindt het resultaat toch enigzins tegenvallen omdat het gebied toch dun bevolkt is. Althans het is niet het resultaat die ik in mijn hoofd had voor de HT.

Als ik mijn haren in droge toestand in vorm breng dan zien je i.c.m. de bestaande haren niets terug van de HT. Dan wordt het een perfecte tell sell reclame, before, after foto waar je u tegen zegt. Als ik met natte haar werk, dan krijg ik het resultaat in de foto's.

Toch ben ik er wel heel erg blij mee, omdat ik het gebied toch met mijn 'echte' haren kan camoufleren.

Nu ik dit proces heb meegemaakt kan ik mee geven dat ik HT alleen adviseer als alleen de inhammen het probleemgebied is, ivm dichtheid. Ik zou het resultaat verschrikkelijk hebben gevonden met deze dichtheid, als ik mijn echter haren niet had gehad.

Hoe is het nu? ik vind het er wel goed uitzien op je foto's .ik heb 2x een tranplantatie laten doen bij transhair . een 2de om de eerste te laten verdichten en heb daar nog minder haar als jou
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2022, 13:51   #56
Schaamhaartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2021
Berichten: 225
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dexter2020 Bekijk bericht
Beste Mensen,

Ik heb heel lang geen update kunnen geven omdat de forum offline was, maar gelukkig is het nu weer bereikbaar.

Inmiddels zijn er 10 maanden verstreken. Zie bijlage voor de foto's.

Ik vindt het resultaat toch enigzins tegenvallen omdat het gebied toch dun bevolkt is. Althans het is niet het resultaat die ik in mijn hoofd had voor de HT.

Als ik mijn haren in droge toestand in vorm breng dan zien je i.c.m. de bestaande haren niets terug van de HT. Dan wordt het een perfecte tell sell reclame, before, after foto waar je u tegen zegt. Als ik met natte haar werk, dan krijg ik het resultaat in de foto's.

Toch ben ik er wel heel erg blij mee, omdat ik het gebied toch met mijn 'echte' haren kan camoufleren.

Nu ik dit proces heb meegemaakt kan ik mee geven dat ik HT alleen adviseer als alleen de inhammen het probleemgebied is, ivm dichtheid. Ik zou het resultaat verschrikkelijk hebben gevonden met deze dichtheid, als ik mijn echter haren niet had gehad.
Ik heb precies hetzelfde! Ook bij Visus geweest, en heb voor DHI gekozen om de dichtheid bij de inhammen zo groot mogelijk te krijgen. En nu, 10 maanden verder, ben ik echt heel ontevreden over het resultaat. Het ziet er heel onnatuurlijk uit bij mij.

Wat heeft de kliniek tegen jou gezegd? Zijn zij wel tevreden over het resultaat?
Schaamhaartje is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2022, 19:50   #57
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Foto's staan op zijn kop. heb ze even opgeslagen en rechtgezet en beter bekeken. ik zie wel duidelijk dat de haren in hele rechte rijen achter elkaar geplaatst zijn. mogelijk dat je daardoor er meer doorheen kan kijken..
hairry is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
2700 grafts, haartransplantatie, visus

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.