Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 juni 2021, 21:50   #1
robzel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2015
Berichten: 7
Geslacht:
Hair and beauty travel haartransplantatie via België (ong 4000 grafts)

Mijn haaruitval begon op vrij vroeg leeftijd (16 jaar ongv), nu ik 22 ben heb ik besloten om een haartransplantatie te doen. Het begon nu erg veel op te vallen en wegens mijn jonge leeftijd had ik hier meer en meer problemen mee. De organisatie heeft hierdoor niet het maximaal aantal grafts genomen om op latere leeftijd eventueel een 2de te doen.



Als Belg was ik niet zo snel geneigd om een transplantatie via nederlandse bedrijven te doen (bv esteworld, globalhair...) en toen kwam ik bij hair and beauty travel terecht. Deze organisatie bestaat nog niet super lang en is dus nog erg klein. Daardoor was er wel meteen een vertrouwde sfeer.


Na mijn telefonisch contact kwamen ze dezelfde week nog naar me thuis om een presentatie te geven over hun bedrijf en de haartransplantaties. Ik was op voorhand al vrij overtuigd van mijn keuze, maar dit hielp natuurlijk wel. Ook de prijs viel me echt goed mee!



1 maand later vloog ik naar Turkije voor mijn haartransplantatie. Alles was tot in de details geregeld (privé vervoer, 5 sterren hotel, nederlandse begeleiding, haartransplantatie, nazorg)



Op dag 1 check je bij het hotel in en ben je vrij.



Dag 2.

Op deze dag werd de transplantatie gedaan. Vroeg in de ochtend werd ik opgewacht door de nederlandse begeleidster en reden we in 5 minuten naar de kliniek. Hier werd ik goed ontvangen en tekenden ze mijn nieuwe haarlijn uit. Daarna werd ik naar de andere ruimte gebracht waar de transplantatie gedaan werd. Dit verliep verliep goed (de verdoving was wel even pijnlijk, maar daarna voel je zo goed als niks meer). Na 8u was de transplantatie afgerond. Hier werd nog een prp behandeling aan toegevoegd voor het herstel te stimuleren. Daarna was ik vrij.


Dag 3.
Vandaag was ik vrij. Enkel smiddags werd ik opgehaald om de eerste wasbeurt te doen. Dit duurde niet lang en alles werd mooi uitgelegd voor de komende 10 dagen.



Dag 4.
Ik werd vroeg ik de ochtend opgehaald en naar de luchthaven gebracht.



Op dit moment zijn we 1 week verder en is het afwachten op resultaat.



In de bijlage ziet u voor de haartransplantatie. Net er na en nu 1 week.
robzel is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2021, 21:58   #2
DRMR35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2019
Berichten: 98
Geslacht:
ziet er goed uit! succes.
DRMR35 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2021, 02:00   #3
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Ziet er veelbelovend uit!
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2021, 09:40   #4
Angelo Del C
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juni 2021
Berichten: 1
Geslacht:
Hair & Beauty Travel

Bedankt voor je mooie woorden en je vertrouwen in Hair & Beauty Travel!
Angelo Del C is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2021, 10:33   #5
dennisvbekkum
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 april 2018
Berichten: 50
Geslacht:
Hebben ze ook een plan met jou gemaakt hoe verdere haar verdunning tegen te gaan?
dennisvbekkum is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2021, 11:06   #6
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.150
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennisvbekkum Bekijk bericht
Hebben ze ook een plan met jou gemaakt hoe verdere haar verdunning tegen te gaan?
Dat is inderdaad wel belangrijk, anders vind ik het bijna crimineel om bij iemand van 22 een haartransplantatie te doen. Ik spreek daarbij uit eigen ervaring.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2021, 11:18   #7
dennisvbekkum
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 april 2018
Berichten: 50
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Dat is inderdaad wel belangrijk, anders vind ik het bijna crimineel om bij iemand van 22 een haartransplantatie te doen. Ik spreek daarbij uit eigen ervaring.
Ik lees er niets over! Heeft mij ook heel wat uren informatie vergaren gekost voor ik mij daar bewust van werd....
dennisvbekkum is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2021, 11:29   #8
robzel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2015
Berichten: 7
Geslacht:
Zeker! Er werd gekeken hoeveel grafts ik had. Daarna werd een aantal bepaald zodat er in de toekomst nog genoeg zijn om eventueel een 2de haartransplantatie te doen.



Ook werden er preventief al enkele grafts geplaatst in het gebied van de kruin.
Ik blijf ook nog steeds gebruik maken van Minoxidil en eventueel prp behandelingen
robzel is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2021, 11:53   #9
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robzel Bekijk bericht
Zeker! Er werd gekeken hoeveel grafts ik had. Daarna werd een aantal bepaald zodat er in de toekomst nog genoeg zijn om eventueel een 2de haartransplantatie te doen.

Ook werden er preventief al enkele grafts geplaatst in het gebied van de kruin.
Ik blijf ook nog steeds gebruik maken van Minoxidil en eventueel prp behandelingen
Zo'n grote HT op zo'n jonge leeftijd zonder medicatie (fina) is wel echt een grote gok, ik hoop dat de kliniek je dat ook verteld heeft. Minoxidil gaat je op lange termijn niet redden, prp gaat je uberhaupt niet redden.

Veel succes met je resultaat.
minten is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2021, 12:13   #10
dennisvbekkum
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 april 2018
Berichten: 50
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robzel Bekijk bericht
Zeker! Er werd gekeken hoeveel grafts ik had. Daarna werd een aantal bepaald zodat er in de toekomst nog genoeg zijn om eventueel een 2de haartransplantatie te doen.



Ook werden er preventief al enkele grafts geplaatst in het gebied van de kruin.
Ik blijf ook nog steeds gebruik maken van Minoxidil en eventueel prp behandelingen
Wat ga je doen om het DHT level aan te pakken? Dat is hetgeen zorgt voor uitdunning van de overige haren bovenop je hoofd...
dennisvbekkum is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2021, 12:45   #11
robzel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2015
Berichten: 7
Geslacht:
Ik wacht even af. Als ik merk dat ik nog vrij veel last heb van haaruitval ga ik finasteride gebruiken om het af te remmen.
Voorlopig reageerde ik vrij goed op minoxidil.
robzel is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2021, 13:25   #12
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Dat is inderdaad wel belangrijk, anders vind ik het bijna crimineel om bij iemand van 22 een haartransplantatie te doen. Ik spreek daarbij uit eigen ervaring.
Is het niet mogelijk dat mocht alles verder uitdunnen een tweede HT alsnog een optisch redelijk resultaat zou kunnen geven voor de rest van zijn leven? In combinatie met MHP.
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2021, 13:35   #13
dennisvbekkum
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 april 2018
Berichten: 50
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robzel Bekijk bericht
Ik wacht even af. Als ik merk dat ik nog vrij veel last heb van haaruitval ga ik finasteride gebruiken om het af te remmen.
Voorlopig reageerde ik vrij goed op minoxidil.
Dat je last hebt van verdunning is een feit wat uiteindelijk resulteert in uitval...Het lijkt mij zonde om een transplantatie te doen zonder verder voorkomen dat de rest daarachter uitdunt!

De operatie ziet er in ieder geval netjes uit, succes met het herstel en voorspoedige groei!
dennisvbekkum is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2021, 13:38   #14
robzel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2015
Berichten: 7
Geslacht:
Bedankt!

Ik zal er zeker alles aan doen om verdere uitval te voorkomen!
robzel is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2021, 13:54   #15
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dfw4f4f Bekijk bericht
Is het niet mogelijk dat mocht alles verder uitdunnen een tweede HT alsnog een optisch redelijk resultaat zou kunnen geven voor de rest van zijn leven? In combinatie met MHP.
Zelfs met een hele gezonde donor heeft een mens helaas bij lange na niet genoeg grafts in de haarkrans om het hele gebied op te vullen waar mannen met agressief haarverlies (uiteindelijk) kaal worden.
minten is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
4000 grafts, belgie, haartransplantatie, turkije

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.