Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 oktober 2022, 07:53   #31
GT1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 maart 2014
Berichten: 1
Geslacht:
Na jaren meelezen op dit forum - waarvoor dank aan iedereen - is dit denk ik mijn eerste post. Ik vind dat ik het dit forum verschuldigd ben om ook mijn ervaring te delen, maar ben alleen niet zo dapper om daar een heel eigen topic met foto's van te maken. Ik ben een maand geleden ook behandeld door Dr. Ahmad, mede op basis van de ervaringen die worden gedeeld op dit forum. Het is bij mij nog te vroeg om te kijken naar resultaat, maar tot nu toe kan ik Fuegenix alleen maar van harte aanbevelen. Hiervoor heb ik met name de volgende redenen:

1. Dr. Ahmad doet het consult zelf en de behandelingen zelf met behulp van een assistent.
2. Bij het consult had ik direct de indruk met iemand te maken te hebben die echt weet wat hij doet en ook realistisch is in wat kan worden bereikt.
3. Hij gaf me de indruk dat hij cosmetisch goed kan inschatten wat wel en niet goed werkt (haarrichting, waar wel en waar niet opvullen, etc.)
4. Hij doet al het nazorg-contact achteraf allemaal zelf en reageert snel.

Kortom, tot nu toe absoluut geen spijt van!

Aan de topicstarter: ook heel veel succes en hopelijk word je nog tevredener dan je al bent!
GT1 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
fuegenix, fuegenix haarkliniek, jonge leeftijd, kalende kruin, munib ahmad


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.