Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 november 2022, 21:49   #31
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaanp Bekijk bericht
Bijzonder tevreden!
Haha, sick! Mooi resultaat. Geniet ervan!
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2022, 08:29   #32
Stefaanp
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 september 2021
Berichten: 22
Geslacht:
Dankuwel.
Stefaanp is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2022, 01:01   #33
jesse345348975
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2022
Berichten: 10
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaanp Bekijk bericht
Toen was ik 35 en ben ik heel snel haar beginnen verliezen ter hoogte van mijn kruin. Ik heb toen 2 jaar finasteride genomen en daarmee is de haaruitval zo goed als stilgevallen. Op basis wat een toxicoloog vertelde over Finasteride ben ik daar onmiddellijk mee gestopt.
Weet je nog wat degene vertelde? Daar ben ik eigenlijk best wel benieuwd naar
jesse345348975 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2022, 16:27   #34
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jesse345348975 Bekijk bericht
Weet je nog wat degene vertelde? Daar ben ik eigenlijk best wel benieuwd naar
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar..
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2022, 13:05   #35
Stefaanp
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 september 2021
Berichten: 22
Geslacht:
Toxicoloog Jan Tytgat (KU Leuven) vindt het dan ook niet verantwoord dat het middel gebruikt wordt tegen haaruitval. "Er staan 2.600 wetenschappelijke artikels rond het molecule finasteride in betrouwbare databases. Die zeggen allemaal dat het het probleem rond kaalheid wel een beetje kan oplossen, maar dat daartegenover staat impotentie, verstoorde ejaculatie, pijn aan de teelballen en ook risico op borstkanker. Er zijn heel veel bezorgdheden rond dit middel", zegt hij in Koppen.
Stefaanp is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2022, 16:58   #36
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaanp Bekijk bericht
Toxicoloog Jan Tytgat (KU Leuven) vindt het dan ook niet verantwoord dat het middel gebruikt wordt tegen haaruitval. "Er staan 2.600 wetenschappelijke artikels rond het molecule finasteride in betrouwbare databases. Die zeggen allemaal dat het het probleem rond kaalheid wel een beetje kan oplossen, maar dat daartegenover staat impotentie, verstoorde ejaculatie, pijn aan de teelballen en ook risico op borstkanker. Er zijn heel veel bezorgdheden rond dit middel", zegt hij in Koppen.
Dus na 2 jaar gebruik stop je met het middel om deze redenen?

Ik neem aan dat je in die 2 jaar geen bijwerkingen had anders was je al vanzelf gestopt? Dit zijn de bekende bijwerkingen. Ikzelf heb nergens last van, maar ik neem dan ook maar een (zeer) lage dosis. Ik ben eerder het tegenovergestelde dan impotent ervan geworden. Risico op borstkanker is als man zijnde verwaarloosbaar.

Toch bedankt voor de toelichting!
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2022, 20:55   #37
Ssg92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2018
Berichten: 233
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaanp Bekijk bericht
Toxicoloog Jan Tytgat (KU Leuven) vindt het dan ook niet verantwoord dat het middel gebruikt wordt tegen haaruitval. "Er staan 2.600 wetenschappelijke artikels rond het molecule finasteride in betrouwbare databases. Die zeggen allemaal dat het het probleem rond kaalheid wel een beetje kan oplossen, maar dat daartegenover staat impotentie, verstoorde ejaculatie, pijn aan de teelballen en ook risico op borstkanker. Er zijn heel veel bezorgdheden rond dit middel", zegt hij in Koppen.
Ja er zijn bijwerkingen. De kans daarop is laag anders was finasteride niet door de vier fasen van klinische trials gekomen en goedgekeurd voor gebruik. De bovengenoemde bijwerkingen staan gewoon op de bijsluiter samen met de kans hierop.

Vind het vrij onzinnig dus. Komt ook nog eens bij dat iemand die geen bijwerkingen heeft niet snel iets zal posten hierover maar iemand die wel bijwerkingen heeft wel, en je krijgt ook nog eens een zwaar vertekend beeld als je ervaringen opzoekt. Om die trend een beetje te doorbreken: zelf nooit ergens last van gehad bij fin.
Ssg92 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
fuegenix, haarkliniek, munib ahmad


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.