Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 april 2021, 14:55   #1
nein
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juli 2006
Berichten: 17
Baardtransplantatie met de 'DHI' methode - Ervaringen?

Ik heb gelukkig wel aardig wat baardgroei en een mooie 'chinstrap' + snor + ringbaard kan ik wel laten staan. Maar helaas is het op de wangen en onder de mond niet veel soeps. Een 'volle baard' laten staan is dus voor mij helaas geen optie. Daarvoor staan er te weinig haren op het gezicht.

Ik heb wel eens aan een baardtransplantatie gedacht, maar de ervaringen die ik daar hier over las waren niet echt positief. Vooral veel (na)pijn en niet altijd even goede resultaten.

Nu is er volgens mij weer een 'nieuwe' techniek, de DHI methode waarbij de nieuwe haren direct geïmplanteerd worden zonder dat er 'kanalen' vrij hoeven te worden gemaakt.

Hier een link:
https://visushaarkliniek.nl/behandel...ransplantatie/

Dus dan is het een kwestie van plukken en planten. Heeft iemand hier ervaring mee?

Pijnlijk? En hoe is het resultaat? Zijn er gevaren? Ik heb ooit hier gelezen over iemand die helse zenuwpijnen kreeg wat dagen of weken duurde.

En dit spreekt me ook aan:
  • Naaldvrije anesthesie voor het verdoven van het donorgebied;
Hoe minder van die rotzooi in je lichaam hoe beter. Wordt er dan niet in 2 delen verdoofd? Eerst dit, en dan alsnog de naald?

En worden de wangen ook verdoofd alvorens de nieuwe haren daar worden geplant? Of wordt alleen het donorgebied verdoofd?

Ik ben dus 'orienterend' op zoek naar ervaringen en verhalen van mensen die dit of iets vergelijkbaars al hebben ondergaan. Ben je tevreden over het resultaat? Hoe was het voor jou? Etc. Dankjewel!
nein is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2021, 03:33   #2
Mowi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2019
Berichten: 6
Geslacht:
Ik ben zelf ook nog op zoek..MAAR wat ik wel weet is dat ook in je gezicht wordt geprikt met verdovingsspuiten. Zowel dhi als fue is weinig verschil. Alleen verkooppraatjes gaat uiteindelijk om diegene die de tranplantatie uitvoert..
Mowi is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
baardtransplantatie


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.