Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 mei 2009, 09:29   #31
_rainbow_
HaarWeb lid
 
_rainbow_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2007
Berichten: 104
PRINSES ONTZETTEND BEDANKT!

Jou reactie geeft mij hoop, motivatie en kracht om door te gaan.
De overige reacties doen mij ook heel veel...de ervaringen van andere....heb gemerkt dat deze topic veel los maakt...ik heb alle teksten uitgeprint en ik ga het rustig thuis doorlezen....

Bedankt Prinses...en alle andere!!!!

GROVER

Hieronder staat een stukje geciteerd uit een van jou reacties...en wat herken ik mezelf daarin...als mensen tegen mij uitvallen zoek ik altijd de schuld bij mezelf...ik twijfel aan mezelf...en ik word woest en hystirisch...toen ik dat stukje las deed het me veel...want dat ben ik....
Verder twijfel ik bij bijna alles wat ik doe...kan nooit zelf een keuze maken...altijd maar vragen of het wel of niet kan aan mijn zussen vriendin...en ik wil ook altijd een ander zijn...niet mezelf....dat is mijn probleem ik moet mezelf accepteren hoe ik ben...en blij zijn met mezelf en echt vanmezelf gaan houden....

Ik ben blij dat prinses deze reactie heeft geplaats....het doet mij veel!!!


"Alle pijn wordt uiteindelijk inderdaad door jezelf gecreerd, zoals je schrijft. Als mensen tegen je uitvallen, je onterecht behandelen, als een razende tegen je tekeer gaan, jou de schuld van alles geven : raakt je dit dan of raakt je dit niet? Op het moment dat jou dit raakt, dan zegt dat iets over de wijze waarop jij intern met jouzelf omgaat. Op het moment dat jijzelf nl. niet meer van binnen tegen jezelf uitvalt, jij jezelf niet meer onterecht behandeld, jij intern niet meer als een razende tekeer gaat tegen jezelf, jij jezelf niet meer de schuld van alles geeft..... dan zal de buitenwereld jou ook niet meer kunnen raken met dit gedrag. Je beseft dan dat het hún probleem is en je betrekt het niet meer op jezelf. Sterker nog... de buitenwereld is altijd een spiegel van jou binnenwereld, dus als je zover bent dat je al dit interne gedrag naar jezelf niet meer vertoont, zal ook de buitenwereld dit niet meer hoeven te spiegelen naar je."

Bedankt allemaal en veel succes!

Liefs Rainbow!
_rainbow_ is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
een verdrietig meisje kimmygirl Haarproblemen bij vrouwen 2 8 september 2004 13:06
advies als je ff verdrietig bent anoniem20 Haarproblemen bij vrouwen 3 15 juli 2004 11:47
16 weken trekvrij! Diable TTM - Algemeen 9 30 oktober 2002 02:50


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.