Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 december 2021, 15:23   #76
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
7 maanden alweer. Onderhand ook 26 geworden. Ik zie er jaren jonger uit dan op foto's waar ik 23-25 ben.

Er zit niks in. Het TG is nog steeds stug dus ik heb automatisch een kuif. Al zou ik het recht willen kammen dan lukt dat alsnog niet.

Laatst gewijzigd door dfw4f4f; 21 december 2021 om 15:28
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2021, 15:26   #77
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Ik ben gestopt met Essengen-6. Daar kreeg ik nare hartkloppingen van.

Nog een foto bijgevoegd om te laten zien waar ik vandaan kwam.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_20210517_122017295_HDR.jpg‎ (134,7 KB, 269x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20210521_141426285.jpg‎ (142,2 KB, 229x gelezen)
Bestandstype: jpg week 5(2).jpg‎ (126,8 KB, 196x gelezen)
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2021, 20:41   #78
CJH16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 124
Wat een verschil! Erg mooi geworden zeg, en dat al op 7 maanden.
CJH16 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2021, 21:59   #79
kalakala
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 november 2021
Berichten: 11
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dfw4f4f Bekijk bericht
7 maanden alweer. Onderhand ook 26 geworden. Ik zie er jaren jonger uit dan op foto's waar ik 23-25 ben.

Er zit niks in. Het TG is nog steeds stug dus ik heb automatisch een kuif. Al zou ik het recht willen kammen dan lukt dat alsnog niet.
Ziet er echt goed uit! Welke arts heeft je behandeld?
kalakala is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2021, 00:24   #80
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Ik bedoel het niet zo slecht als het mogelijk klinkt, maar het is echt -een van de- eerste goede resultaten die ik zie van deze kliniek. Gefeiciteerd en geniet er vooral van!
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2021, 07:51   #81
Lucb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2020
Berichten: 194
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dfw4f4f Bekijk bericht
7 maanden alweer. Onderhand ook 26 geworden. Ik zie er jaren jonger uit dan op foto's waar ik 23-25 ben.

Er zit niks in. Het TG is nog steeds stug dus ik heb automatisch een kuif. Al zou ik het recht willen kammen dan lukt dat alsnog niet.
Dit is toch wel een van de beste resultaten die ik al gezien heb. Vakwerk in de perfectie uitgevoerd. Ik denk dat het resultaat veel afhangt van de leeftijd en de kwaliteit van het haar van de patiënt. De keuze voor toekomstige kandidaten voor een transplantatie is niet gemakkelijk. Dit is een topresultaat voor een zeer betaalbare prijs
Lucb is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2021, 08:52   #82
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CJH16 Bekijk bericht
Wat een verschil! Erg mooi geworden zeg, en dat al op 7 maanden.
Dank! Het is cliche, maar ik let eigenlijk niet meer zo veel op mijn haar omdat het altijd goed zit.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalakala Bekijk bericht
Ziet er echt goed uit! Welke arts heeft je behandeld?
E. Akca. Een Turkse arts en zijn assistente.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeee Bekijk bericht
Ik bedoel het niet zo slecht als het mogelijk klinkt, maar het is echt -een van de- eerste goede resultaten die ik zie van deze kliniek. Gefeiciteerd en geniet er vooral van!
De reden om Nielsen te kiezen was n.a.v. een topic op dit forum door Dutchrobh. Zijn resultaat was enorm goed waardoor ik de gok toch waagde.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucb Bekijk bericht
Dit is toch wel een van de beste resultaten die ik al gezien heb. Vakwerk in de perfectie uitgevoerd. Ik denk dat het resultaat veel afhangt van de leeftijd en de kwaliteit van het haar van de patiënt. De keuze voor toekomstige kandidaten voor een transplantatie is niet gemakkelijk. Dit is een topresultaat voor een zeer betaalbare prijs

Ik besef me dat ik enorm veel mazzel heb met hoe het terug is gegroeid. Na maand 4/5 zag je eigenlijk niet meer dat ik een HT heb gehad. De precisie met alleen single grafts in de haarlijn laat soms te wensen over, maar omdat al mijn haar toch zo dik is versterkt mijn 'harde' haarlijn dat alleen maar. Buiten mensen op dit forum denk ik niet dat iemand ooit gaat opmerken dat er een paar double grafts in mijn haarlijn zitten.
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2021, 12:27   #83
christiaann
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 november 2015
Berichten: 104
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dfw4f4f Bekijk bericht
Ik ben gestopt met Essengen-6. Daar kreeg ik nare hartkloppingen van.

Nog een foto bijgevoegd om te laten zien waar ik vandaan kwam.

Erg mooi resultaat!

Balen dat je bijwerkingen ervaart van Essengen 6. Na Hoelang merkte je dit voor de eerste keer? En ga je nu een ander product gebruiken of?
christiaann is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2021, 14:14   #84
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door christiaann Bekijk bericht
Erg mooi resultaat!

Balen dat je bijwerkingen ervaart van Essengen 6. Na Hoelang merkte je dit voor de eerste keer? En ga je nu een ander product gebruiken of?
Ik kan niet echt mijn vinger leggen op wanneer ik het merkte. Op een gegeven moment had ik elke dag hartkloppingen. Eerst paste ik mijn dieet aan (voor zover nodig/logisch) en ging iets minder zwaar sporten. Op een gegeven moment werd het zo erg tijdens het sporten dat ik alles ben gaan opschrijven wat het kon veroorzaken. Essengen-6 was een van de laatste dingen waar ik aan dacht. Toen ik stopte met het gebruiken waren mijn hartkloppingen binnen twee weken verdwenen. Heel vreemd.

Ik ga geen ander product gebruiken.
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2021, 17:12   #85
christiaann
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 november 2015
Berichten: 104
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dfw4f4f Bekijk bericht
Ik kan niet echt mijn vinger leggen op wanneer ik het merkte. Op een gegeven moment had ik elke dag hartkloppingen. Eerst paste ik mijn dieet aan (voor zover nodig/logisch) en ging iets minder zwaar sporten. Op een gegeven moment werd het zo erg tijdens het sporten dat ik alles ben gaan opschrijven wat het kon veroorzaken. Essengen-6 was een van de laatste dingen waar ik aan dacht. Toen ik stopte met het gebruiken waren mijn hartkloppingen binnen twee weken verdwenen. Heel vreemd.

Ik ga geen ander product gebruiken.

Bedankt voor je reactie! En inderdaad beter om dan te stoppen. Ik ben zelf vorige week begonnen met Essengen-6 en ik merk deze bijwerking helaas ook. Om dezelfde reden ben ik vanaf vandaag ook gestopt met het gebruiken hiervan.
christiaann is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2021, 18:20   #86
Christiaan1984
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2021
Berichten: 36
Geslacht:
Goede resultaten na 7 maanden. Die kuif ziet er mooi en dik uit!

Even een vraag. Merkte je de bijwerkingen (hartkloppingen) van Essengen vooral tijdens het sporten of ook ernaast in rusttoestand? Vanaf wanneer begon je dat te merken? Ik gebruik zelf nog wel Essengen.

Ik heb gelezen dat je nu niets meer gebruikt. Ben je niet bang dat je later ooit weer elders haaruitval kan hebben? Of zie je dat als een aanvaardbaar risico? Begrijp me niet verkeerd. Die bijwerkingen zouden mij het namelijk ook niet waard zijn.
Christiaan1984 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2021, 09:51   #87
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door christiaann Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie! En inderdaad beter om dan te stoppen. Ik ben zelf vorige week begonnen met Essengen-6 en ik merk deze bijwerking helaas ook. Om dezelfde reden ben ik vanaf vandaag ook gestopt met het gebruiken hiervan.
Enorm vervelend dat je ook die bijwerkingen ervaart. Wel 'fijn' om te horen dat ik niet de enige ben.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Christiaan1984 Bekijk bericht
Goede resultaten na 7 maanden. Die kuif ziet er mooi en dik uit!

Even een vraag. Merkte je de bijwerkingen (hartkloppingen) van Essengen vooral tijdens het sporten of ook ernaast in rusttoestand? Vanaf wanneer begon je dat te merken? Ik gebruik zelf nog wel Essengen.

Ik heb gelezen dat je nu niets meer gebruikt. Ben je niet bang dat je later ooit weer elders haaruitval kan hebben? Of zie je dat als een aanvaardbaar risico? Begrijp me niet verkeerd. Die bijwerkingen zouden mij het namelijk ook niet waard zijn.
In beginsel merkte ik de hartkloppingen voornamelijk tijdens het sporten. Op een gegeven moment begon ik ook tijdens werken (achter mijn pc) een opgejaagd gevoel te krijgen uit het niks. Ik dronk al geen koffie meer en at gezond, dus het was een vervelende periode waar ik af en toe dacht dat ik een hartafwijking had.

Ik ben nu denk ik anderhalve maand gestopt met E-6, en sindsdien zijn mijn klachten een stuk minder. Ook drink ik weer een kopje koffie in de ochtend, en dat zorgt niet voor hartkloppingen. Ik vermoed dus dat het door E-6 kwam.

Over verdere haaruitval: het is een acceptabel risico dat er meer uitvalt. Als iemand dit leest en je denkt dat ik het volgende op een verkeerde manier benader, laat het s.v.p. weten want het is geen waterdichte tactiek.

Maar: als het haar achter mijn TG of mijn kruin (nu nog vol en geen uitval) toch kaal wordt, is mijn plan om een tweede HT te doen. Misschien uiteindelijk zelfs een 3e.

Wat ik uit veel verhalen en voorbeelden van dit forum naar voor zie komen is dat een haarlijn mooi maken vaak het meest lastige is. Dat deel is bij mij al geslaagd. Ik kan het me dus veroorloven om een iets diffusere HT achter mijn haarlijn te laten uitvoeren.

Mijn DG is dik genoeg om er nog wat grafts uit te halen. Als ik een nieuwe HT laat doen zal het waarschijnlijk rond mijn 30ste zijn. Dan is mijn DG ook goed hersteld van deze HT (dat is het nu al, zelfs als ik het opscheer vallen de littekens niet heel erg op). Mocht ik onverhoopt helemaal kaal worden en niet genoeg grafts hebben (lijkt me sterk) dan kan ik altijd nog een diffuse HT laten uitvoeren en vervolgens MHP om het op te vullen.

Nogmaals: dit is een grove schets van wat ik doe in het worst case scenario. Ik heb een redelijk dik DG dus het lijkt me dat er nog 3000-4000 grafts uitgehaald kunnen worden.

Laatst gewijzigd door dfw4f4f; 23 december 2021 om 09:56
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2021, 09:55   #88
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
PS. Ik had tijdens de HT zelf ook een nare reactie op de adrenaline die ze inspoten. Dat werd met kalmeringsmiddel goed aangepakt. Maar in combinatie met de hartkloppingen van E-6 heb ik via de huisarts en een hartkliniek een hartkastje ter observatie gehad. Daaruit bleek niet expliciet dat ik een hartafwijking had. Dus daar moet ik het maar mee doen - hopelijk dat ik straks niet alsnog neerval omdat er iets mis is met mijn hart. Als dat onverhoopt wel het geval is heb ik alles gedaan om het boven tafel te krijgen.
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2021, 11:23   #89
eldee070dh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 augustus 2021
Berichten: 123
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dfw4f4f Bekijk bericht
PS. Ik had tijdens de HT zelf ook een nare reactie op de adrenaline die ze inspoten. Dat werd met kalmeringsmiddel goed aangepakt. Maar in combinatie met de hartkloppingen van E-6 heb ik via de huisarts en een hartkliniek een hartkastje ter observatie gehad. Daaruit bleek niet expliciet dat ik een hartafwijking had. Dus daar moet ik het maar mee doen - hopelijk dat ik straks niet alsnog neerval omdat er iets mis is met mijn hart. Als dat onverhoopt wel het geval is heb ik alles gedaan om het boven tafel te krijgen.
En zeker kappen met die vaccinaties met allerlei bijwerkingen.
eldee070dh is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2021, 12:46   #90
Lucb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2020
Berichten: 194
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dfw4f4f Bekijk bericht
Enorm vervelend dat je ook die bijwerkingen ervaart. Wel 'fijn' om te horen dat ik niet de enige ben.



In beginsel merkte ik de hartkloppingen voornamelijk tijdens het sporten. Op een gegeven moment begon ik ook tijdens werken (achter mijn pc) een opgejaagd gevoel te krijgen uit het niks. Ik dronk al geen koffie meer en at gezond, dus het was een vervelende periode waar ik af en toe dacht dat ik een hartafwijking had.

Ik ben nu denk ik anderhalve maand gestopt met E-6, en sindsdien zijn mijn klachten een stuk minder. Ook drink ik weer een kopje koffie in de ochtend, en dat zorgt niet voor hartkloppingen. Ik vermoed dus dat het door E-6 kwam.

Over verdere haaruitval: het is een acceptabel risico dat er meer uitvalt. Als iemand dit leest en je denkt dat ik het volgende op een verkeerde manier benader, laat het s.v.p. weten want het is geen waterdichte tactiek.

Maar: als het haar achter mijn TG of mijn kruin (nu nog vol en geen uitval) toch kaal wordt, is mijn plan om een tweede HT te doen. Misschien uiteindelijk zelfs een 3e.

Wat ik uit veel verhalen en voorbeelden van dit forum naar voor zie komen is dat een haarlijn mooi maken vaak het meest lastige is. Dat deel is bij mij al geslaagd. Ik kan het me dus veroorloven om een iets diffusere HT achter mijn haarlijn te laten uitvoeren.

Mijn DG is dik genoeg om er nog wat grafts uit te halen. Als ik een nieuwe HT laat doen zal het waarschijnlijk rond mijn 30ste zijn. Dan is mijn DG ook goed hersteld van deze HT (dat is het nu al, zelfs als ik het opscheer vallen de littekens niet heel erg op). Mocht ik onverhoopt helemaal kaal worden en niet genoeg grafts hebben (lijkt me sterk) dan kan ik altijd nog een diffuse HT laten uitvoeren en vervolgens MHP om het op te vullen.

Nogmaals: dit is een grove schets van wat ik doe in het worst case scenario. Ik heb een redelijk dik DG dus het lijkt me dat er nog 3000-4000 grafts uitgehaald kunnen worden.
Die hartkloppingen komen waarschijnlijk van de minoxidil in essenger 6. Minoxidil is een product dat verzwakte wortels terug haren laat produceren door een verbeterde bloedtoevoering. Om te voorkomen dat de wortels verzwakken en uitvallen kan je finasteride nemen. Dit is het beste product ter voorkomen of vertragen van haaruitval. Finasteride bestaat ook in topische vorm. De aanbevolen orale inname is 1 mg. Of je kan kiezen voor 0.5 mg dat geeft minder kans op eventuele bijwerkingen en heeft bijna hetzelfde effect

Laatst gewijzigd door Lucb; 24 december 2021 om 07:58
Lucb is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
nielsen


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.