Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 december 2012, 09:37   #1
pepje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Berichten: 7
iets wat echt helpt net uitgevonden

Ik heb iets gevonden wat helpt en dat heb ik net ontdekt. Ik zit al jaren met haaruitval door medicijnen en draag zelfs een haarwerk. Ik heb een gratis proefmonster besteld via het internet waarbij ze beweerden dat het binnen twee tot vijf dagen werkte en het is zo!!!!!

[knip, reclame]

Ik bestelde het gratis proefmonster en kreeg zoveel pillen dat ik toen dacht als je me zoveel stuurt moet je wel overtuigd zijn van je product. Toch geloofde ik het niet helemaal omdat ik al zoveel geprobeerd had. Maar na vijf dagen echt waar...had ik de helft minder haaruitval...ik ben zooo blij.

Ik zou zeggen bestel snel je gratis proefmonster en probeer het, misschien helpt het ook voor jou..

En nee ik ben niet werkzaam bij dit bedrijf en heb er geen aandelen in . Ik wil alleen mijn vreugde delen met mensen die hetzelfde probleem hebben als ik.

Ik hoop dat jullie er ook baat bij hebben. Laat je het me weten?

Laatst gewijzigd door Cloud; 3 januari 2013 om 20:18
pepje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2013, 18:25   #2
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Scam Alert!!
__________________
* Finasteride 1 mg
Nate is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2013, 15:17   #3
babsjefrissen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2013
Berichten: 1
Hallo Pepje,

Ik ben ook al een 2 weken bezig met de Fyto Flavon smelttabletjes en ik heb er gelukkig ook resultaat bij. Ik heb blond haar dus gebruik nu een donkere handdoek bij het afdrogen om te zien hoeveel ik er nog ongeveer verlies. Het moet echt stoppen anders ben ik ook genoodzaakt een pruik aan te schaffen, gebruik nu al haarstukjes die je in kunt zetten. Ik schaam me ontzettend als ik naar bed ga en mijn man al in bed ligt, dan kom ik aan zonder haarstukjes. Ik voel me totaal niet sexy meer en dat merkt mijn man natuurlijk ook. Jammer dat het zo mijn leven kan beinvloeden.

Ik heb al heel veel producten geprobeerd van pillen tot zalfjes en zelfs shampoo. Ik ben eerder geneigd om pillen te slikken op natuurlijke basis dan alle cremes en shampos. Het haar groeit immers van binnenuit dus lijkt me ook dat daar iets aan gedaan moet worden. Op dit forum vind ik vanalles over [knip] enz maar als je naar deze sites toegaat dan voel ik me niet op mijn gemak en heb niet het idee dat ze me kunnen helpen. Onprofessioneel en zullen zeker hun eigen zakken vullen met ons zuur verdiende geld! Ik ben dus verder gaan googlen en vond de site [knip] Er stond een telefoonnummer bij en heb dus even gebeld.(kijken of dit ook echt bestond) En tot mijn verbazing kreeg ik een hele vriendelijke dame aan de lijn die al mijn vragen netjes beantwoordde. Heb zeker 20 minuten met haar aan de lijn gehangen, maar niets was haar teveel. Dit wekt al veel vertrouwen en vooral toen ik achteraf mocht betalen. Ik ben heel erg tevreden en wil jullie helpen met hetzelfde probleem waar ik mee zit. Kijk eens naar de site en probeer het uit! Baadt het niet dan kun je altijd nog haren laten inplanteren. Maar daar moet ik helaas heeeeel lang voor sparen.

Succes iedereen!

Groetjes
Barbara

Laatst gewijzigd door Cloud; 3 januari 2013 om 20:26 Reden: spam
babsjefrissen is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2013, 18:59   #4
Elser
HaarWeb lid
 
Elser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Berichten: 3.972
Geslacht:
In combinatie met een zekere shampoo lijkt succes verzekerd Zou wat uitkijken met dit soort wat platte berichtjes; voor je het weet krijg je een minder vriendelijke reactie

Laatst gewijzigd door Elser; 3 januari 2013 om 19:03
Elser is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2013, 20:21   #5
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Babsjefrissen en Pepje, toevallig net een paar dagen van elkaar geregistreerd, en samen vormen ze een duo: Pepje start een topic en Babsje pikt erop in.
Nogal doorzichtig. Zoals ook het ophalen van een topic uit 2007 om te reageren.
Dit hebben we hier al zoooo veel meegemaakt.
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2013, 20:35   #6
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Citaat:
Ik heb al heel veel producten geprobeerd van pillen tot zalfjes en zelfs shampoo
Overigens, ik heb nog nooit een dergelijke zin gelezen van een écht haarweblid. Iemand die het echt heeft meegemaakt zou ipv het superalgemene "van pillen tot zalfjes en zelfs shampoo" uitleggen welke producten hij/zij precies heeft gebruikt.
Ik vind het een typische zin uit een reclame.
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 4 januari 2013, 19:09   #7
millie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2005
Berichten: 668
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door babsjefrissen Bekijk bericht
Hallo Pepje,

Ik ben ook al een 2 weken bezig met de Fyto Flavon smelttabletjes en ik heb er gelukkig ook resultaat bij. Ik heb blond haar dus gebruik nu een donkere handdoek bij het afdrogen om te zien hoeveel ik er nog ongeveer verlies. Het moet echt stoppen anders ben ik ook genoodzaakt een pruik aan te schaffen, gebruik nu al haarstukjes die je in kunt zetten. Ik schaam me ontzettend als ik naar bed ga en mijn man al in bed ligt, dan kom ik aan zonder haarstukjes. Ik voel me totaal niet sexy meer en dat merkt mijn man natuurlijk ook. Jammer dat het zo mijn leven kan beinvloeden.

Ik heb al heel veel producten geprobeerd van pillen tot zalfjes en zelfs shampoo. Ik ben eerder geneigd om pillen te slikken op natuurlijke basis dan alle cremes en shampos. Het haar groeit immers van binnenuit dus lijkt me ook dat daar iets aan gedaan moet worden. Op dit forum vind ik vanalles over [knip] enz maar als je naar deze sites toegaat dan voel ik me niet op mijn gemak en heb niet het idee dat ze me kunnen helpen. Onprofessioneel en zullen zeker hun eigen zakken vullen met ons zuur verdiende geld! Ik ben dus verder gaan googlen en vond de site [knip] Er stond een telefoonnummer bij en heb dus even gebeld.(kijken of dit ook echt bestond) En tot mijn verbazing kreeg ik een hele vriendelijke dame aan de lijn die al mijn vragen netjes beantwoordde. Heb zeker 20 minuten met haar aan de lijn gehangen, maar niets was haar teveel. Dit wekt al veel vertrouwen en vooral toen ik achteraf mocht betalen. Ik ben heel erg tevreden en wil jullie helpen met hetzelfde probleem waar ik mee zit. Kijk eens naar de site en probeer het uit! Baadt het niet dan kun je altijd nog haren laten inplanteren. Maar daar moet ik helaas heeeeel lang voor sparen.

Succes iedereen!

Groetjes
Barbara
je verdoet hier je tijd wij hechten geen waarde aan jullie reclame!net geregistreerd en ja hoor weer iemand die het goede nieuws komt verkondigen pfff
millie is offline   Met citaat reageren
Oud 4 januari 2013, 19:12   #8
millie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2005
Berichten: 668
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elser Bekijk bericht
In combinatie met een zekere shampoo lijkt succes verzekerd Zou wat uitkijken met dit soort wat platte berichtjes; voor je het weet krijg je een minder vriendelijke reactie
goh nog iemand die net geregistreerd is, en ook geen baat heeft bij al die zalfjes schampoos en smeersels,nou ik wel!! en hoe!!ik heb weer prachtig haar door de andro en de diana pil!!
millie is offline   Met citaat reageren
Oud 4 januari 2013, 19:14   #9
millie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2005
Berichten: 668
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud Bekijk bericht
Babsjefrissen en Pepje, toevallig net een paar dagen van elkaar geregistreerd, en samen vormen ze een duo: Pepje start een topic en Babsje pikt erop in.
Nogal doorzichtig. Zoals ook het ophalen van een topic uit 2007 om te reageren.
Dit hebben we hier al zoooo veel meegemaakt.
inderdaad cloud!!
millie is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2013, 19:12   #10
pepje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Berichten: 7
scammer

maak mij maar uit voor scammer, ik wilde vriendelijk delen wat ik heb gevonden. Mij helpt het enorm.
wie het niet gelooft prima, maar als ik ook maar iemand kan helpen vind ik dat fijn.
doe met deze info wat je wilt ik heb zeker 50% minder haarverlies .
ben niet nieuw op de site was alleen vorige wachtwoord kwijt en heb nieuwe provider dus vandaar nieuw profiel anyway mij kan niemand verwijten dat ik mijn vondst niet heb willen delen.
pepje is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2013, 19:20   #11
pepje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Berichten: 7
ik heb een paar jaar geleden gepost onder leelou ik heb major haaruitval door antidepressiva .
uiteindelijk haarweb aangeschaft bij hairmasters omdat ik bovenop kaal werd...ernstig .
het bleef maar erger worden. toen van alles geprobeerd multivitamines dure shampoo en dat spul wat veel van jullie spuiten kan ff niet op de naam komen, maar ik kreeg daar hartkloppingen van. Ik vond deze reclame op facebook kon het gratis bestellen proefkuur dus dat heb ik gedaan en het resultaat hier vermeld...shoot me ;-)
pepje is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2013, 19:22   #12
pepje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Berichten: 7
sorry voor de spelfouten ...zucht het woordenboek van mijn mobiel leidt een eigen leven
pepje is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2013, 07:44   #13
millie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2005
Berichten: 668
de meeste reclames met haargroei middelen werken niet, de middelen die werken zijn op dit forum meerdere malen beschreven,maarja als jij het gelooft is het toch goed?met mij zullen velen dit soort middelen niet kopen,gelukkig maar ,!zonde van je geld!

Laatst gewijzigd door millie; 8 januari 2013 om 07:49
millie is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2013, 14:20   #14
pepje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Berichten: 7
laatste sparteling van mij...

Millie,

Inderdaad het meeste werkt niet..of heeft bijwerkingen. Nogmaals ik heb geen banden met dit bedrijf en ik ken babsje frissen niet...

Ik vind de reacties nogal vervelend, maar ja dat kon ik verwachten gezien de vele scammers op het forum.

Ik ben blij met dit middel heb veel minder uitval en laat over een tijdje nog wel eens weten of mijn kale plekken ook weer zijn dichtgegroeid...

Ik durf te wedden dat dit middel een succesnummer wordt en vergeet dan niet dat ik de eerste was die het gemeld heeft
pepje is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2013, 17:49   #15
pepje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Berichten: 7
Inderdaad het werkt niet

Wilde toch even weer posten. Ik dacht dat het wat deed maar uiteindelijk valt het toch weer uit...jammer.
pepje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.