Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 mei 2020, 15:23   #1
rens1704
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2015
Berichten: 2
Geslacht:
Post Ervaring ( transhair)

Vanmiddag ging de telefoon.


Een mervouw met een aardig grote appel in haar keel ( kakkers accentje ) vroeg mij netjes of ik even de tijd had.


Vriendelijke merouw opende het telefoon gesprek met de 1ste vraag of ik gezond en veilig was ondanks de corona tijd en meteen luidde de 2e vraag:

Hoe is het nu met u haar en bent u nog steeds tevreden na die 5,5 jaar?

Door de corona tijd gaf de mevrouw aan dat ze maatregelen moesten nemen en dat ze niet meer zoveel transplantaties konden uitvoeren als voorheen.
En dat ze natuurlijk wel veilig en netjes wilden handelen. ( mooi verhaal )

De sales mevrouw was verder niet werkzaam in de kliniek vandaag zei ze door corona maar was werkzaam vanaf huis. ( mooi verhaal ) Ze kon mij ook niet alle antwoorden geven omdat ze "vanaf thuis werkte"

Ze vroeg mij nog een keer of ik nog steeds tevreden was en hoe het verder met mij ging... waarop ik antwoordde dat alles naar wens ging.


Vind het toepassen van de doordachte manier van marketing die ze hanteren in combinatie met leuke leuke praatjes wel erg onder de maat. ( mooie babbels voor de haartransplantatie )( Doet me ook wel een beetje denken aan Duitse advertising : "Wij zijn Trainshair.. wij zijn de beste.. hun zijn vele malen minder als wij"
( Ook adviseren ze je vaak om nog een keer terug te komen omdat bij meerere haar transplantaties het gewenste resultaat pas behaald bij Transhair kan worden ) en ga maar zo door.

Ben verder nooit erg ontevreden geweest verder met Trainshair.
Maar dit wilde ik toch even kwijt op dit forum.



Een beetje treurige marketing dat een bedrijf als dit je naar 5,5 jaar een belletje geeft om te vragen of je nog tevreden bent met je huidige haar situatie bent en of je voor een speciale prijs nog een keer een intake wilt doen..

Ik vroeg me af of er nog meer mensen een belletje hebben gehad met een leuke aanbieding?

Verder wil ik iedereen het beste wensen in deze tijd!

Groet, Rens

Laatst gewijzigd door rens1704; 13 mei 2020 om 15:26
rens1704 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2020, 16:07   #2
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Er is een specifiek topic over alle Transhair ervaringen. Tja, ze kunnen de marketing doen zoals zij dat willen lijkt me. Je kunt het ook gewoon negeren en er het jouwe van denken.
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2020, 13:35   #3
Jopie321
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2020
Berichten: 8
Geslacht:
Ervaringen TransHair (Eerlijk en objectief graag)

Ik heb een optie open staan bij Transhair voor een FUE van 1600-1900 grafts. Ik ben 26 jaar en het gaat om mijn inhammen en de voorkant boven.

Ik heb een redelijk goed gevoel, maar lees hier en daar ook mindere dingen over zowel Transhair als HT in het algemeen. De meeste daarvan zijn ook weer gedateerd. Ik ben nog net op zoek naar dat beetje extra overtuiging, zoals een eerlijke ervaring met het liefst voor- en nafoto's. Indien je het ziet zitten om dit met mij te delen, ben ik enorm geholpen!

Ook andere tips etc zijn natuurlijk van harte welkom, maar zoals de titel beschrijft: eerlijk en objectief en het liefst met bewijzen waarom je het wel of niet aanraadt.
Jopie321 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2020, 13:39   #4
roel2000
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 december 2019
Berichten: 112
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jopie321 Bekijk bericht
Ik heb een optie open staan bij Transhair voor een FUE van 1600-1900 grafts. Ik ben 26 jaar en het gaat om mijn inhammen en de voorkant boven.

Ik heb een redelijk goed gevoel, maar lees hier en daar ook mindere dingen over zowel Transhair als HT in het algemeen. De meeste daarvan zijn ook weer gedateerd. Ik ben nog net op zoek naar dat beetje extra overtuiging, zoals een eerlijke ervaring met het liefst voor- en nafoto's. Indien je het ziet zitten om dit met mij te delen, ben ik enorm geholpen!

Ook andere tips etc zijn natuurlijk van harte welkom, maar zoals de titel beschrijft: eerlijk en objectief en het liefst met bewijzen waarom je het wel of niet aanraadt.
Geen aanrader kijk op youtube. Er was een man die ook een reactie had geplaats en die daar ook een behandeling heeft laten doen. Blijken allemaal oplichters te zijn die hun zakken alleen maar willen vullen. Hij kwam met een kapotte hoofdhuid uit zo'n haar kliniek.
roel2000 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
corona, haartransplantatie, transhair

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.