Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 januari 2021, 23:49   #16
Reneeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2021
Berichten: 11
Geslacht:
Weet ik niet, is me nooit verteld
Reneeee is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2021, 13:38   #17
Dave12345
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2021
Berichten: 143
Geslacht:
Exclamation

Vreemd..
Dit staat bij mij allemaal duidelijk in het behandelplan
Ik heb soortgelijke/mindere inhammen en krijg 1800 grafts.
Dit met een dichtheid van 55 grafts per cm2
Hoop dat dit wel voldoende is, maar in jou geval hoe nu verder?
Dave12345 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2021, 17:40   #18
geennmicky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2020
Berichten: 37
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reneeee Bekijk bericht
Hey,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb het in NL laten doen. Het bedrijf noem ik liever niet, i.v.m. eventuele negatieve publiciteit. Mocht m’n eind resultaat goed zijn of tegenvallen, zal ik het zeggen om mensen die nog een HT laten doen er van op de hoogte te stellen.

Ik denk dat ik ook wat te ongeduldig ben. Vanaf het begin had ik echter m’n twijfels of 1200 genoeg zou zijn, toen is ter plekke 1400 afgesproken voor een natuurlijke dichtheid. Echter zie ik nog maar een paar haartjes opkomen en daarom ben ik benieuwd of ik er nog meer kan verwachten. Als paddestoelen uit de grond. Weet u daar meer van af?


Groetjes!
Dit resultaat is erg slecht, sorry. Na 7 maanden mag je niet heel veel meer verwachten. De haren worden dikker maar verder zal er niet heel veel groei meer inzitten. Ik zie nog een paar zwarte puntjes zitten dus misschien dat je nog 10% inzit. Maar niet meer. zonde, ik zou alles behalve bij de zelfde kliniek terug keren. Hou ons op de hoogte en succes
geennmicky is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2021, 11:45   #19
Reneeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2021
Berichten: 11
Geslacht:
.

Bedankt voor de reacties. Ik wacht het resultaat nog even af tm juni. Dan heb ik ook het gesprek over het resultaat. Mocht het allemaal tegenvallen zal ik natuurlijk bekend maken waar ik het heb laten doen, om mensen die een HT overwegen goed te informeren.

Als antwoord op de dichtheid per cm2, daar heb ik nooit iets over gehoord en dat stond ook niet in de factuur oid.
Reneeee is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2021, 11:50   #20
geennmicky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2020
Berichten: 37
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reneeee Bekijk bericht
Bedankt voor de reacties. Ik wacht het resultaat nog even af tm juni. Dan heb ik ook het gesprek over het resultaat. Mocht het allemaal tegenvallen zal ik natuurlijk bekend maken waar ik het heb laten doen, om mensen die een HT overwegen goed te informeren.

Als antwoord op de dichtheid per cm2, daar heb ik nooit iets over gehoord en dat stond ook niet in de factuur oid.
Ik zou persoonlijk al sneller een gesprek aan knopen, waarom wachten ? Na 10 maanden weetje echt wel of je goed resultaat krijgt of niet, er is daarna niet meer zo heel veel verschil
geennmicky is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2021, 13:26   #21
Reneeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2021
Berichten: 11
Geslacht:
Gesprek

Goed punt. Zal een gesprek aan knopen voor begin april.

Ik hou jullie op de hoogte.
Reneeee is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2021, 02:24   #22
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reneeee Bekijk bericht
Goed punt. Zal een gesprek aan knopen voor begin april.

Ik hou jullie op de hoogte.
Ben erg benieuwd of je inmiddels een gesprek hebt gehad hierover.
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2021, 15:14   #23
Dave12345
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2021
Berichten: 143
Geslacht:
Hoe is dit verlopen?
Dave12345 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2021, 14:50   #24
Reneeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2021
Berichten: 11
Geslacht:
Gesprek

Het gesprek is goed verlopen. De dichtheid is inderdaad onder de maat en ik word kosteloos gecompenseerd. Het enige nadeel is dat ik een week niet kan werken, wat me wel weer geld kost.
De rede van de verminderde dichtheid is onduidelijk. Wellicht veel kleine ontstekingsreacties dat de grafts heeft opgelost.
Ik denk echter dat er gewoon te weinig is geplaatst, maar a fijn. Ik ben al lang blij dat de arts bereid is tot zo’n goede service.

De behandeling is in november (komt mij beter uit). Er zullen rond de 600-700 grafts worden geplaatst. Dan zit ik op het normale aantal.

Ik zal niet zeggen waar ik de behandeling heb laten uitvoeren, omdat ze mij heel welwillend gaan compenseren.
Reneeee is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2021, 16:02   #25
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Heb je een foto hoe 't er nu uit ziet? Ik ben erg benieuwd hoe je haarlijn nu oogt, je ziet 't niet vaak zo laag...
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)
Roob is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2021, 20:23   #26
Dave12345
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2021
Berichten: 143
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reneeee Bekijk bericht
Het gesprek is goed verlopen. De dichtheid is inderdaad onder de maat en ik word kosteloos gecompenseerd. Het enige nadeel is dat ik een week niet kan werken, wat me wel weer geld kost.
De rede van de verminderde dichtheid is onduidelijk. Wellicht veel kleine ontstekingsreacties dat de grafts heeft opgelost.
Ik denk echter dat er gewoon te weinig is geplaatst, maar a fijn. Ik ben al lang blij dat de arts bereid is tot zo’n goede service.

De behandeling is in november (komt mij beter uit). Er zullen rond de 600-700 grafts worden geplaatst. Dan zit ik op het normale aantal.

Ik zal niet zeggen waar ik de behandeling heb laten uitvoeren, omdat ze mij heel welwillend gaan compenseren.
Waarom niet, dit is toch juist de goede oplossing?
Elke ingreep kan anders uitpakken dan verwacht, echter hoe pakken ze het op
Dave12345 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2021, 21:48   #27
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dave12345 Bekijk bericht
Waarom niet, dit is toch juist de goede oplossing?
Elke ingreep kan anders uitpakken dan verwacht, echter hoe pakken ze het op
Helemaal met jou eens. Dit is juist heel netjes van deze kliniek. Een teleurstellend resultaat ligt ook niet altijd aan de kliniek. Veel hangt ook af van je eigen persoonlijke situatie. Het is wel belangrijk dat ze het erkennen en het graag goed willen oplossen.
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2021, 17:16   #28
Dave12345
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2021
Berichten: 143
Geslacht:
Hey,
Heb je al een update?
Ik ben toch wel benieuwd welke kliniek een herstelbehandeling aangeboden heeft.
Dave12345 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
1400 grafts, 27 jaar, dichtheid, grafts, haartransplantatie

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.