Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 juni 2017, 18:07   #1
Drone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2010
Locatie: Limburg South, oh yeah!
Berichten: 46
Chinese LLLT Laserhelm

Hallo Allemaal,

Ik vroeg me af of iemand op de hoogte van de kwaliteit van de chinese varianten van de laserhelm zoals deze http://www.ebay.com/itm/128-Diodes-L...3D302310787282

Zou het echt zo`n inferieur materiaal zijn of kan je je ermee redden?
Als ik kijk naar de prijzen van de igrow en theradome lijkt me dat puur commercieel zonder dat hard te kunnen maken qua intrinsieke kosten.

De helm van OMG lijkt het beste, maar ik kan overigens niet zeggen dat hij een indrukwekkende bos haar op zijn hoofd heeft -eerder een bos pluis net genoeg voor dekking- en de kosten zijn erg hoog.

Ik ben uiteraard op de hoogte van de helm die Wesley aan het maken is, maar ik weet niet of hij voor mij te duur gaat zijn.

Ik vroeg me daarbij ook af of iemand het rekensommetje beheerst waarmee je het aantal diodes en behandeltijd berekent om aan de juiste energie aanvoer te komen.

Elke hulp wordt zeer gewaardeerd.

Cheers,
Drone
Drone is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2017, 22:29   #2
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Geen laserhelm, maar voor mij een goeie oplossing: de Hairmax Laserband met 41 lasers.
https://www.hairmax.com/collections/...band-41-bundle

Ik vind hem gemakkelijk in gebruik - ik houd het gemakkelijk vol hem drie keer per week te gebruiken, wat niet het geval was met de laserkam/lasershowerachtige lasers die ik vroeger gebruikte.
Ik heb ook ooit een laserhelm van OMG gehad. De lasers brandden snel uit en werden erg warm.
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2017, 17:27   #3
Drone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2010
Locatie: Limburg South, oh yeah!
Berichten: 46
Bedankt voor je reply.

Goed om te horen dat de laserband helpt, wat kun je zo aan resultaten constateren?
Alleen die prijzen zeg, fucking hell..
Ik had zelf ooit een lasercomb maar dat deed helemaal niks.
Wat eerst overigens errug goed zijn werk deed was duta, waar ik een bijzonder respectable haardos mee terug kreeg. Maar wegens klachten van mijn vriendin, zullen we maar zeggen, ben ik er een 2 a 3 jaar terug mee gestopt.
Had ik dat maar niet gedaan, want van een jaar terug weer mee begonnen en nu nog maar mondjesmaat resultaat.
Ik heb maar zo`n chinese helm besteld als tester, misschien is het wat, misschien is het ruk. Maar mocht het bevallen zal tegen die tijd de helm van wesley wel uit zijn en kan ik ff wat geld opzij leggen voor wat betere kwaliteit.
Drone is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
lllt omg laserhelm

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.