Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 39 stemmen, 4,85 gemiddeld. Weergave
Oud 24 oktober 2007, 17:57   #226
demi555
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2007
Berichten: 5
seborroisch eczeem de oplossing!!!

Hallo Allemaal,

Bij deze wil ik jullie mijn ervaring vertellen over S.eczeem.
Ik heb 3 jaar bij een dermathaloog gelopen en die schreef me allerei shampoo*s lotions zalven etc voor.
Het werd alleen maar erger ( rode hoofhuid veel schilfers pijnlijk etc)
Ik werd het zo zat hoofhuid werd dunner, roder pijnlijker dat ik met alles ben gestopt en niet meer ben terug gegaan.
Door het stoppen met alle voorgeschreven middelen werd het eigenlijk meteen al beter mn hoofhuid kwamn tot rust, volgens mij zijn al die middelen veel te agressief en niet goed voor langdurig gebruikt.
Ik ben naar klassieke homeopathie gegaan en kreeg korreltjes voor onder de tong dat werkte heel goed waarom? ze werken van binnenuit en niet zoals een dermathaloog vooral van buiten uit.
Ook ben ik de shampoo en conditioner van Zarqa gaan gebruiken ( bij de drogist te koop) voor schilfertjes, pijnlijke hoofhuid met dode zeemineralen.
Ik ben ervan overtuigd gezien alle kale plekjes vooral aan de voorrant van mijn hoofhuid waar weer haartjes op groeien dat alle produkten van de dermathaloog veels te agressief zijn voor je hoofhuid en dat natuurlijke producten echt veel beter zijn !
Mijn dermathaloog zei ook als het aanslaat groeit je haar op de kale plekjes ( door het krabben) vanzelf weer terug nou mooi niet!! werd alleen maar erger..
Het leek te helpen maar je word er afhankelijk van, niets is wat het lijkt het is maar hoe je het bekijkt
Dus als ik jullie een goed advies mag geven stop met die rotzooi van de dermathaloog en probeer eens natuurlijke producten zoals teatree olie ook erg goed..of zarqa en probeer eens de homeopathie!!
Echt stop eens om te proberen een maand met de middelen van de dermathaloog je zult zien het word er niks slechter op alleen maar beter..
Succes..
demi555 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2007, 17:58   #227
demi555
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2007
Berichten: 5
seborroisch eczeem de oplossing!!!

Hallo Allemaal,

Bij deze wil ik jullie mijn ervaring vertellen over S.eczeem.
Ik heb 3 jaar bij een dermathaloog gelopen en die schreef me allerei shampoo*s lotions zalven etc voor.
Het werd alleen maar erger ( rode hoofhuid,veel schilfers,pijnlijk etc)
Ik werd het zo zat mijn hoofhuid werd dunner, roder, pijnlijker dat ik met alles ben gestopt en niet meer ben terug gegaan.
Door het stoppen met alle voorgeschreven middelen werd het eigenlijk meteen al beter mn hoofhuid kwamn tot rust, volgens mij zijn al die middelen veel te agressief en niet goed voor langdurig gebruikt.
Ik ben naar klassieke homeopathie gegaan en kreeg korreltjes voor onder de tong dat werkte heel goed waarom? ze werken van binnenuit en niet zoals een dermathaloog vooral van buiten uit.
Ook ben ik de shampoo en conditioner van Zarqa gaan gebruiken ( bij de drogist te koop) voor schilfertjes, pijnlijke hoofhuid met dode zeemineralen.
Ik ben ervan overtuigd gezien alle kale plekjes vooral aan de voorrant van mijn hoofhuid waar weer haartjes op groeien dat alle producten van de dermathaloog veels te agressief zijn voor je hoofhuid en dat natuurlijke producten echt veel beter zijn !
Mijn dermathaloog zei ook als het aanslaat groeit je haar op de kale plekjes ( door het krabben) vanzelf weer terug nou mooi niet!! werd alleen maar erger..
Het leek te helpen maar je word er afhankelijk van, niets is wat het lijkt het is maar hoe je het bekijkt
Dus als ik jullie een goed advies mag geven stop met die rotzooi van de dermathaloog en probeer eens natuurlijke producten zoals teatree olie ook erg goed..of zarqa en probeer eens de homeopathie!!
Echt stop eens om te proberen een maand met de middelen van de dermathaloog je zult zien het word er niks slechter op alleen maar beter..
Succes..
demi555 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2007, 11:48   #228
rdv63
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2007
Berichten: 1
seborroisch eczeem de oplossing

Hallo Demi 555,

je bent naar klasieke homeopathie gegaan .
welke korrels zijn dat die je onder je tong legt , hoe noemt dat produkt .
waar is het te krijgen

alvast bedankt

rdv63
rdv63 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2007, 14:16   #229
demi555
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2007
Berichten: 5
seborroisch eczeem de oplossing

Hoi rdv63,

De klasieke homeopathie is heel anders dan een bezoekje aan de dermathaloog..
Zij vragen naar je klachten en ook persoonlijke dingen(achtergrond) Wanneer het S.eczeem is begonnen etc..
Het eerste gesprek duurde bij mij een uur ( dubbel consult ) en omdat zij een goed plaatje kreeg van mijn klachten etc kreeg ik korreltjes voorgeschreven die de hoofdhuid rustiger zou maken en dat hielp/helpt bij mij heel goed.
Probeer het eens, misschien helpt het bij jou ook.
Wat ik wel vergeten te vertellen was dat als je stopt met de middelen vd dermathaloog het eerst lijkt of het erger word kwa jeuk maar eigenlijk is je hoofhuid aan het herstellen.
Die middelen hebben al die tijd het S.eczeem onderdrukt niet opgelost en misschien valt het niet helemaal op te lossen maar accepteer dan dat je er af en toe last van hebt, mensen zijn snel geneigd (ook ik toendertijd) te denken een dermathaloog weet vast wel hoe en wat, en ik wil dat het over gaat! heel logisch ook want vervelend is het, maar als ik dan op dit forum lees mensen waarvan hun haar zoveel procent is uitgedund denk ik, dat had ik ook, dat kan toch niet goed zijn.. en volgens een dermathaloog gaat dat over of een bijwerking van 1 van de middelen en we krijgen weer wat anders..
Nooit gemerkt dat je bij een dermathaloog zo weer buiten staat met exact dezelfde middelen die je hier op het forum leest wat lijkt te werken als je het net hebt gekregen.
Bij de homeopathie gaat dat heel anders de word echt naar jou persoonlijk gekeken en naar je klachten, ik dacht al zou het niet eens helpen de eerste keer, ik voel me voor het eerst serieus genomen
Maar het hielp en die andere producten ook..
Daarom wil ik het graag met jullie delen misschien is het voor jullie ook de oplossing want ik heb er geen last meer van ..
Succes
demi555 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2007, 14:21   #230
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Demi 555,

Hoe heten die korrels? Wat staat er op de verpakking?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2007, 18:25   #231
demi555
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2007
Berichten: 5
seborroisch eczeem de oplossing!!!

hoi Hanna,

Dat staat er niet op,(krijg er iedere keer 6 voor 6 weken, 1 per week) omdat ze persoonlijk iets voor jou zoeken, de 1 heeft andere klachten dan de ander ookal hebben we dezelfde aandoening en bij mij was het bv. zo dat het bij stress of zweten erger werd het S.eczeem maar dat kan bij jou weer anders zijn.
Wat ik wel weet is dat de korrels zijn om de hoofhuid rustiger te maken en dat heeft bij mij voldoende geholpen.

Kijk eens bij je in de buurt voor een praktijk klassieke homeopathie

Succes..
demi555 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2007, 19:43   #232
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ik heb zelf helemaal geen eczeem, maar wou wel graag de naam van dit wondermiddeltje weten.

Je slikt toch niet zo maar iets zonder te weten wat het is?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2007, 14:09   #233
demi555
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2007
Berichten: 5
seborroisch eczeem de oplossing!!

Hanna,

Wil je echt dat ik daar antwoord op ga geven?
Of vraag je altijd naar de bekende weg?
Beter lezen kan ook geen kwaad bij jou
demi555 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2007, 15:04   #234
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demi555 Bekijk bericht
Hanna,

Wil je echt dat ik daar antwoord op ga geven?
Of vraag je altijd naar de bekende weg?
Beter lezen kan ook geen kwaad bij jou

Demi,
Ook ik ben erg benieuwd naar de samenstelling van die korrels... missch. kun je het je homeopatisch arts eens vragen als je er weer komt.
Persoonlijk zou ik of het nou homeopatisch of vanuit de reguliere geneeskunde voortkomt, van medicijnen altijd willen weten wat erin zit voordat ik zou besluiten het in te nemen.
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2007, 17:30   #235
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demi555 Bekijk bericht
Hanna,

Wil je echt dat ik daar antwoord op ga geven?
Of vraag je altijd naar de bekende weg?
Beter lezen kan ook geen kwaad bij jou
Demi,
Ik heb jouw verhaal heel goed gelezen, maar nergens vermeld je de naam of de samenstelling van die korrels. Heel wat meer mensen dan alleen ik zouden dat toch graag willen weten.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2007, 22:03   #236
vlaamse reus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 14
Ik gebruik nu grote klistabletten van arkopharma en het helpt!!
Voor mijn haar was ik 2x per week met selsun-shampoo en in het begin wreef ik de aangetaste plekken van het gelaat in met wat schuim. Enkele minuten laten intrekken en afspoelen (bijsluiter lezen !!!)
Daarna, als het droog is (voor't slapen gaan bvb) locobase repair-creme gebruiken om het verder te herstellen en vettig te houden.
Allemaal hier gevonden op het forum.
vlaamse reus is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2007, 22:09   #237
vlaamse reus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 14
Onlangs ontdekte ik het bestaan van : www.miraclemineral.org
Wonderbaarlijke resultaten worden hiermee geboekt.
Ook las ik over een genezing van hardnekkige dandruft (haarroos, dacht ik).
Maar ik ga nog verder op zoek naar andere resultaten ivm de huid in't algemeen.

hier meer :

http://www.nulpuntenergie.net/gezondheid/MMS.htm

http://nl.youtube.com/watch?v=oeZsY7iMiqc

werkelijk interessante materie,

veel succes ermee

PS : laat ons gerust iets weten mocht je resultaten boeken of meer interessante info en getuigenissen hierover vinden.
vlaamse reus is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2007, 19:56   #238
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaamse reus Bekijk bericht
Ik gebruik nu grote klistabletten van arkopharma en het helpt!!
Voor mijn haar was ik 2x per week met selsun-shampoo en in het begin wreef ik de aangetaste plekken van het gelaat in met wat schuim. Enkele minuten laten intrekken en afspoelen (bijsluiter lezen !!!)
Daarna, als het droog is (voor't slapen gaan bvb) locobase repair-creme gebruiken om het verder te herstellen en vettig te houden.
Allemaal hier gevonden op het forum.
Ik hoor vaker goede berichten over selsun, seleniumdisulfide suspensie is het, en in feite het alternatief voor keto, doodt ook schimmels en gisten.
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2007, 10:36   #239
DaNnY_24
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 november 2007
Berichten: 11
Ik ben er dus achter dat ik ook last schijn te hebben van seborroisch eczeem (milde vorm) op me gezicht en hoofdhuid. Eergister door de huisarts vastgesteld, nizoral hoofdgel en creme gekregen.

Na 1 keer de hoofdgel (voor haren) te hebben gebruikt is het daar gewoon spontaan verdwenen, en dat na 1 keer al (had verder nog NOOIT iets gebruikt kwa antischimmel middelen).

Bij me snor had ik rode plekjes en naast me neus ook af en toe (maar verdwenen vaak weer) dus erop gesmeerd, maar vannochtend zaten er allemaal schilfers op die rode plekjes, is dat normaal? komt dit door de creme? na het douchen en wat scrubben waren ze wel weg, de plekjes zijn wel minder rood, kan ik gewoon doorgaan met gebruik? Gebruik het nu 1,5 dag.

Voor de rets heb ik zoiezo een erg vette huid en ook vaak last van puisten, die vlekken bij me snor gekregen na ik in tegengestelde richting had geschoren

Laatst gewijzigd door DaNnY_24; 30 november 2007 om 10:49
DaNnY_24 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2007, 17:03   #240
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaNnY_24 Bekijk bericht
Ik ben er dus achter dat ik ook last schijn te hebben van seborroisch eczeem (milde vorm) op me gezicht en hoofdhuid. Eergister door de huisarts vastgesteld, nizoral hoofdgel en creme gekregen.

Na 1 keer de hoofdgel (voor haren) te hebben gebruikt is het daar gewoon spontaan verdwenen, en dat na 1 keer al (had verder nog NOOIT iets gebruikt kwa antischimmel middelen).

Bij me snor had ik rode plekjes en naast me neus ook af en toe (maar verdwenen vaak weer) dus erop gesmeerd, maar vannochtend zaten er allemaal schilfers op die rode plekjes, is dat normaal? komt dit door de creme? na het douchen en wat scrubben waren ze wel weg, de plekjes zijn wel minder rood, kan ik gewoon doorgaan met gebruik? Gebruik het nu 1,5 dag.

Voor de rets heb ik zoiezo een erg vette huid en ook vaak last van puisten, die vlekken bij me snor gekregen na ik in tegengestelde richting had geschoren
Fijn Danny dat de keto-gel zo snel helpt gebruik het wel de voorgeschreven periode. 4 wk, 2x per week anders loop je kans dat het zich weer snel manifesteert. Op je vraag rondom de creme weet ik geen antw.
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
seborroisch eczeem

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
haaruitval door seborroisch eczeem sigur AGA - Algemeen 90 19 april 2022 19:21
[dutasteride] Algemeen Rob Medicijnen/haargroeimiddelen 1316 9 december 2020 17:37
Astma, Eczeem of nog wat anders? Lies86 AA - Algemeen 18 7 november 2006 09:59
Seborroïsch eczeem en haaruitval kortkoppie Haarproblemen bij vrouwen 4 1 oktober 2005 00:20
Haaruitval door eczeem? brandon AGA - Algemeen 1 11 april 2004 21:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.