Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 39 stemmen, 4,85 gemiddeld. Weergave
Oud 9 augustus 2008, 20:00   #361
..Angelique..
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juni 2008
Berichten: 66
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betty Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie. Ik zal het inderdaad eerst even aan moeten kijken.
Stel dat mijn haar vet is, en ik het toch een derde keer wil wassen; wat voor een shampoo raad je mij dan aan? Iets in de trant van Neutral/Dermolin/Babyshampoo? Of alleen Denorex zonder Ketoconazol? En als ik mijn kuur (van 1 maand) heb afgemaakt, kan ik dan over op de "normale" shampoo's?
Hoe gaat het trouwens nu met jouw haaruitval/Seb. Eczeem? Is het een beetje stabiel?

Liefs Betty
Hoi Betty,
mijn haaruitval is echt nog ontzettend erg.... ik gebruik wel een lasercomb in de hoop dat het de conditie van mn hoofdhuid wat verbeterd en mn haren beter groeien, dus wie weet verlies ik daar ook nog wel extra haar van.
Eergister had ik geen keto gebruikt en had meteen weer een paar schilfertjes en lichte jeuk- maar daarbij zit ik ook niet goed in mn vel de laatste dagen....

ik zou als ik jou was nu beslist geen andere shampoos gebruiken dan voorgeschreven. Neutral/Dermolin/Babyshampoo laten een vettig laagje op je hoofd achter wat niet goed is bij seb. eczeem; ze creeëren ook juist een omgeving waarin die schimmel denk ik kan overleven.

ik denk niet dat je snel vettig haar zal krijgen met denorex/ketoconazol. en dus die derde keer in de week niet nodig is om te wassen. Als je het toch maar niks vind ga het dan van 2x in de week het 2x in de 6 dagen ermee behandelen

waarschijnlijk moet je na die maand nog minimaal 1x per week ketoconazol blijven gebruiken.
maar welke shampoo normaal het beste is om te gebruiken weet ik dus niet. heb ook al heel veel dingen geprobeerd.
..Angelique.. is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2008, 21:20   #362
Betty
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2008
Berichten: 55
Wat vervelend voor je... Echt zo rottig!!!!!!!!!! Tis om depressief van te worden... Ik hoop heel erg voor je dat het snel de goede kant opgaat!!!! Niet de moed opgeven... Er komt vast verbetering in na verloop van tijd!
Bedankt voor je reactie, ik heb er zeker wat aan.
Liefs Betty

Laatst gewijzigd door Betty; 9 augustus 2008 om 21:23
Betty is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2008, 16:45   #363
Soldaat
Leest mee
 
Soldaat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2008
Berichten: 149
Angelique en Betty, hebben jullie ook last van stress gehad? Stressige periodes waarin je totaal niet lekker in je vel zat? Ik wel namelijk en heb nu iig diffuus haaruitval over mijn hele lichaam.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betty Bekijk bericht
Aan de uiteinden van mijn (vaak lange) haren zit een wittig talgknopje/schilferbolletje. Ik heb gister voor het eerst mijn haar gewassen met de middeltjes van de dokter. Ik kan nog niet zeggen of mijn haaruitval daarvan erger is geworden
Is er inmiddels al meer resultaat geboekt met die middelen? Helpt het al een beetje of nog totaal niet?


Morgen ga ik naar de huisarts en ben benieuwd wat hij bij mij constateerd. Ik houd jullie ook op de hoogte.
__________________
Situatie: SE Geconstateerd door dermatoloog. Nu redelijk stabiel, maar wel jeukend en vervelend.

Voorheen:

Behoorlijke haaruitval en schimmel met schilfers, jeuk en het haar stinkt.

Ik probeer op dit moment de volgende dingen:
- 2x per week douchen met Guhl Rozemarijn shampoo
- Groene thee drinken, meer fruit en groenten eten
- Niet met mijn handen door mijn haar en niet veel kammen
- Hoofd en haar koud/lauw douchen
- Af en toe vitamine en ijzertabletten innemen.
Soldaat is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2008, 18:51   #364
Betty
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2008
Berichten: 55
Hoi Soldaat, ja; ik heb ook een periode gehad dat ik niet lekker in mijn vel zat... maar dat ik alweer een tijdje terug. De enige stress die ik nú zou kunnen ervaren; wordt veroorzaakt door mijn haaruitval... Ik vind dit zo vreselijk!!! Verder merk ik dus ook dat ik kleine rughaartjes en borsthaartjes verlies?!... Vreemd.... En ik heb ik naar mijn idee nog steeds geen resultaat met de middelen van de dokter, maar dat kan denk ik ook nog wel even duren.. Sterkte bij de huisarts morgen! Ik ben erg benieuwd!!!!!!!
Liefs

Laatst gewijzigd door Betty; 11 augustus 2008 om 18:54
Betty is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2008, 12:19   #365
Soldaat
Leest mee
 
Soldaat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2008
Berichten: 149
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betty Bekijk bericht
Verder merk ik dus ook dat ik kleine rughaartjes en borsthaartjes verlies?!... Vreemd.... En ik heb ik naar mijn idee nog steeds geen resultaat met de middelen van de dokter, maar dat kan denk ik ook nog wel even duren.. Sterkte bij de huisarts morgen! Ik ben erg benieuwd!!!!!!!
Liefs
Dit heb ik ik ook. Ik verlies ook meer borsthaartjes, wimpers, haar van mijn armen dan normaal. Hoe lang is die stress periode geleden bij jou Betty?

Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest. Deze was nogal stug en vluchtig. Ik vertelde hem kort van de haaruitval en de schilfers. Hij ging snel in mijn haar kijken en zei dat hij idd veel schilfers zag. Daarna vertelde ik dat het ook talg was en dat ik vroeger erg last had van acne. Maar dit vond de huisarts te veel uitwijden en hij ging door met dat dit een soort roos schimmel was.

Ik zei dat daar toch geen haaruitval bij hoorde en liet hem snel zien hoeveel haren ik verloor (ik ging mijn hoofd schudden boven de witte tafel en er vielen wel 30 binnen 30 sec). Ook liet ik hem jou probleem en oplossing van de huisarts lezen Betty (Ketoconazol shampoo/gel en Denorex Rx shampoo). Ik had namelijk jou bericht van het forum uitgeprint. De huisarts zei dat hij mij dat ook al wilde voorschrijven en heb dit dus ook gekregen.

Verder vond de huisarts het ook verstandig om toch maar een bloedonderzoek te doen. Ik heb dus vanochtend direct ook mijn bloed laten onderzoeken en krijg hierover volgende week donderdag bericht en een tweede afspraak met de huisarts. Mijn huisarts noemde het een schimmel en hij noemde het niet direct Seborroïsch eczeem. Ik denk dat hij er te weinig ervaring mee heeft . Nu weet ik nog niet waar ik aan toe ben.

Ondertussen zal ik die Ketoconazol shampoo/gel en Denorex Rx shampoo eens gaan gebruiken bij het douchen. Ik hoop zo dat mijn "schimmel" wegtrekt.
__________________
Situatie: SE Geconstateerd door dermatoloog. Nu redelijk stabiel, maar wel jeukend en vervelend.

Voorheen:

Behoorlijke haaruitval en schimmel met schilfers, jeuk en het haar stinkt.

Ik probeer op dit moment de volgende dingen:
- 2x per week douchen met Guhl Rozemarijn shampoo
- Groene thee drinken, meer fruit en groenten eten
- Niet met mijn handen door mijn haar en niet veel kammen
- Hoofd en haar koud/lauw douchen
- Af en toe vitamine en ijzertabletten innemen.
Soldaat is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2008, 12:35   #366
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
@Soldaat,

Je hebt een fijne huisarts die jouw klachten serieus genomen heeft en ook nog bloedonderzoek laat doen. Het is waarschijnlijk ook inderdaad een schimmel en dat hij 't niet direct seborroïsch eczeem wil noemen, komt volgens mij omdat je geen talgplakken en korsten op je hoofd hebt en het bij jou dus niet zo ernstig is.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2008, 13:41   #367
Soldaat
Leest mee
 
Soldaat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2008
Berichten: 149
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
@Soldaat,

Je hebt een fijne huisarts die jouw klachten serieus genomen heeft en ook nog bloedonderzoek laat doen. Het is waarschijnlijk ook inderdaad een schimmel en dat hij 't niet direct seborroïsch eczeem wil noemen, komt volgens mij omdat je geen talgplakken en korsten op je hoofd hebt en het bij jou dus niet zo ernstig is.
Oh okay , bedankt voor de geruststelling Hanna! Ik denk en hoop dat dat het is .

De haaruitval zal dan wel van de stress komen. Dit is diffuus en behoorlijk veel haren tegelijk. Of kan dit ook door die schimmel komen?
__________________
Situatie: SE Geconstateerd door dermatoloog. Nu redelijk stabiel, maar wel jeukend en vervelend.

Voorheen:

Behoorlijke haaruitval en schimmel met schilfers, jeuk en het haar stinkt.

Ik probeer op dit moment de volgende dingen:
- 2x per week douchen met Guhl Rozemarijn shampoo
- Groene thee drinken, meer fruit en groenten eten
- Niet met mijn handen door mijn haar en niet veel kammen
- Hoofd en haar koud/lauw douchen
- Af en toe vitamine en ijzertabletten innemen.
Soldaat is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2008, 16:17   #368
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Soldaat Bekijk bericht
Dit is diffuus en behoorlijk veel haren tegelijk. Of kan dit ook door die schimmel komen?
Yep! Maar de dokter laat niet voor niets een bloedonderzoek doen; er kan nog iets anders aan de hand zijn en daarover wil hij zekerheid.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2008, 17:11   #369
..Angelique..
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juni 2008
Berichten: 66
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Soldaat Bekijk bericht
Angelique en Betty, hebben jullie ook last van stress gehad? Stressige periodes waarin je totaal niet lekker in je vel zat? Ik wel namelijk en heb nu iig diffuus haaruitval over mijn hele lichaam.
ik had toen inderdaad hele erge stress. Niet depressief ofzo hoor (heb ik vroeger ook wel gehad) maar dus echt dat ik mezelf heel erg druk maakte. Mn haar begon toen ook langzaam diffuus uit te vallen, en daarbij kreeg ik nog eens heftige jeukaanvallen waarbij ik hevig over mn slapen zat te krabben. Verder ook haarpijn in mijn slaap. Schilfers waren echt nihiel.

Maar goed, inmiddels is dat al anderhalf jaar geleden en heb ik misschien in april weer nieuwe stress gekregen waardoor mn problemen ineens weer 3x zo erg zijn terug gekomen.
Het is in ieder geval nog niet weggeweest bij mij... ik werk wel aan mezelf, en voel nu de laatste 2 maanden niet echt stress, maar helaas is er nog niks veranderd. Het gekke is bij mij dat het echt om "haaruitval" gaat nu. Heb niet meer dat echt sterke eczeem idee op mn hoofd. Ik heb hooguit een paar korreltjes, roodheid en dan achter wat irritatie gehad. De haaruitval staat in ieder geval echt centraal en geeft me de meeste ongemakken.

verder denk ik inderdaad dat er ook tijdelijke schimmeltjes bestaan, dat zou dan verklaren waarom de meeste mannen op het forum hier baat hebben bij rooscure.
Maar als het onstaan is vanwege stress, en als je haar al serieus uitvalt dan denk ik dat het echt "dieper" zit en het een stuk moeilijker is.

Laatst gewijzigd door ..Angelique..; 12 augustus 2008 om 17:26
..Angelique.. is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2008, 18:02   #370
Betty
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2008
Berichten: 55
----------


Dit heb ik ik ook. Ik verlies ook meer borsthaartjes, wimpers, haar van mijn armen dan normaal. Hoe lang is die stress periode geleden bij jou Betty?


----------


Hoi Soldaat,
Kon de huisarts vanmiddag jouw haaruitval-probleem wijten aan de stress?
Zijn er geen speciale pilletjes/middeltjes die heel natuurlijk/onschadelijk zijn die stress kunnen beperken, aangzien het mijzelf veeel moeite kost?
Die stress van mij is begonnen toen ik 3 jaar geleden een periode niet goed in mijn vel zat... (toen ontwikkelde ik ook een eetstoornis).. Ik denk dat die eetstoornis de haaruitval in gang heeft gezet en dat de stress die deze haaruitval met zich mee heeft gebracht, het haarprobleem in stand houdt.
Ik probeer nu dus ook zo min mogelijk te stressen.. Ik ga met yoga beginnen en probeer min. 8 uur per nacht te slapen en goed te eten (veel onverzadigde vetten, vit. B, ijzer, zink etcetera). Het is een moeilijk proces, maar het zal niet voor niets zijn.
Goed dat je een bloedonderzoek laat doen! Bij mij kwam daar uit dat ik een ijzertekort heb (bloedarmoede). Ik ben benieuwd wat er bij jou uitkomt.
Het voelt goed dat we elkaar op deze manier op de hoogte houden. Ik vind er veel steun aan. Hoelang moet jij die Denorex Rx shampoo en de Ketoconazol gebruiken? Ik een maand, ben er nieuwsgierig wat het met mijn haar(uitval) zal doen!
Succes en Sterkte!!!! (Enneh, probeer zo min mogelijk te stressen, I know it's difficult!)

Laatst gewijzigd door Betty; 12 augustus 2008 om 18:29
Betty is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2008, 15:48   #371
Soldaat
Leest mee
 
Soldaat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2008
Berichten: 149
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betty Bekijk bericht
----------


Dit heb ik ik ook. Ik verlies ook meer borsthaartjes, wimpers, haar van mijn armen dan normaal. Hoe lang is die stress periode geleden bij jou Betty?


----------


Hoi Soldaat,
Kon de huisarts vanmiddag jouw haaruitval-probleem wijten aan de stress?
Zijn er geen speciale pilletjes/middeltjes die heel natuurlijk/onschadelijk zijn die stress kunnen beperken, aangzien het mijzelf veeel moeite kost?
Die stress van mij is begonnen toen ik 3 jaar geleden een periode niet goed in mijn vel zat... (toen ontwikkelde ik ook een eetstoornis).. Ik denk dat die eetstoornis de haaruitval in gang heeft gezet en dat de stress die deze haaruitval met zich mee heeft gebracht, het haarprobleem in stand houdt.
Ik probeer nu dus ook zo min mogelijk te stressen.. Ik ga met yoga beginnen en probeer min. 8 uur per nacht te slapen en goed te eten (veel onverzadigde vetten, vit. B, ijzer, zink etcetera). Het is een moeilijk proces, maar het zal niet voor niets zijn.
Goed dat je een bloedonderzoek laat doen! Bij mij kwam daar uit dat ik een ijzertekort heb (bloedarmoede). Ik ben benieuwd wat er bij jou uitkomt.
Het voelt goed dat we elkaar op deze manier op de hoogte houden. Ik vind er veel steun aan. Hoelang moet jij die Denorex Rx shampoo en de Ketoconazol gebruiken? Ik een maand, ben er nieuwsgierig wat het met mijn haar(uitval) zal doen!
Succes en Sterkte!!!! (Enneh, probeer zo min mogelijk te stressen, I know it's difficult!)

Hey Betty,

Hij wist de oorzaak niet en ging niet echt in op het verhaal van stress. Had vergeten om te melden dat ik ook verder haaruitval had dan alleen op mijn hoofd. Dit zal ik volgende week donderdag (2e afspraak) zeker vermelden.

Ik hoop wel dat er middeltjes tegen de stress zijn idd. Deze zouden goed van pas komen. Zeker als ze verder niet schadelijk zijn. Het stressen probeer ik te verminderen door vooral te letten op de positieve kant van het leven. Ik kreeg echt weer een negatieve spiraal die bijna naar lichte depressiviteit/paniek neigde. Hier wil ik voor eens en altijd vanaf en daarom lees ik hier nu boeken over en zal dit zeker proberen om lang vol te houden en de info ook echt te gaan gebruiken in mijn leven.

Ik denk dat ik die denorex en keto~ ook een maand moet gebruiken (2x per week). Er werd mij niet echt een periode voorgelegd door de huisarts. Misschien ook wel omdat ik volgende week donderdag alweer kan langskomen.

Trouwens, gister heb ik het gelijk voor het eerst gebruikt tijdens het douchen. Mijn haaruitval was gigantisch. Ik denk dat ik nog nooit zoveel haaruitval heb gehad. Ik had hele plukken gewoon in mijn handen na het wassen van mijn haren met beide shampoo's (heb wel 5min gewacht bij elk om te laten intrekken). Ook in het putje lag echt een grote hoeveelheid haren en bij het afdrogen van mijn haren verloor ik er weer een hele hoop. Ook mijn t-shirt welke ik na het douchen aan had getrokken zat er onder en 's ochtends op mijn bed en na even haren schudden boven de wasbak weer enorm veel verloren. Best schrikken maar probeer er niet meer over door te denken of te piekeren. Ik heb dit gewoon nu en heb gelukkig geen ergere ziekte als bv kanker en probeer daarom een positievere houding te kweken bij mijzelf. Had jij ook een ergere haaruitval bij het gebruiken van deze shampoo's (bij de eerste keer bv)?

Verder had ik niet echt jeuk of verergering van mijn symptonen. Ook heb ik vandaag niet echt last van veel jeuk ofzo. De schilfers zitten nog duidelijk op mijn hoofd maar denk wel dat de shampoo's kunnen gaan helpen en ze uiteindelijk kunnen gaan verminderen. Hoe gaat dit nu bij jou?

Jij ook veel sterkte he! Fijn dat we elkaar zo kunnen ondersteunen en onze ervaringen kunnen uitwisselen ! We gaan er gewoon hard aan werken en onze situaties verbeteren!
__________________
Situatie: SE Geconstateerd door dermatoloog. Nu redelijk stabiel, maar wel jeukend en vervelend.

Voorheen:

Behoorlijke haaruitval en schimmel met schilfers, jeuk en het haar stinkt.

Ik probeer op dit moment de volgende dingen:
- 2x per week douchen met Guhl Rozemarijn shampoo
- Groene thee drinken, meer fruit en groenten eten
- Niet met mijn handen door mijn haar en niet veel kammen
- Hoofd en haar koud/lauw douchen
- Af en toe vitamine en ijzertabletten innemen.
Soldaat is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2008, 18:18   #372
Betty
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2008
Berichten: 55
Hoi Soldaat,

Lijkt me goed om bij de volgende afspraak te melden dat je ook ander (lichaams-) haar verliest. Dit heb ik ook gedaan en bij mij hield de dermatoloog het op stress. Ik probeer ook zoveel mogelijk positief te blijven, omdat ik weet dat áls ik (weer) in een dip raak, dit de haaruitval niet ten goede komt... Lastig proces hoor...
Ik weet niet precies of ik veel meer haaruitval heb gehad door de shampoo's... Ik verlies altijd extra veel haar met wassen :S
Vergeet niet dat je de shampoo nu extra goed inmasseert en 2 keer je haar wast, dus dat dit sowieso wel extra haaruitval kan geven omdat er gewoon meer loskomt.
De middeltjes gaan echt helpen tegen de roos/schilfers, dat kan niet anders.
En stel dat je wat extra haaruitval zou krijgen... na een maand mogen we stoppen met de shampoo's (dus dan geen rede meer tot extra veel haaruitval) en dan zijn we hopelijk van de schilfers af!!! Overigens lijkt het me sterk dat je na één keer haarwassen, je meer haar verliest? Het is een proces van binnenuit lijkt mij...?
Najah, we keep in touch!!! Succes!!!
Liefs B.
Betty is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2008, 09:43   #373
Soldaat
Leest mee
 
Soldaat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2008
Berichten: 149
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betty Bekijk bericht
Hoi Soldaat,
Ik weet niet precies of ik veel meer haaruitval heb gehad door de shampoo's... Ik verlies altijd extra veel haar met wassen :S
Vergeet niet dat je de shampoo nu extra goed inmasseert en 2 keer je haar wast, dus dat dit sowieso wel extra haaruitval kan geven omdat er gewoon meer loskomt.
De middeltjes gaan echt helpen tegen de roos/schilfers, dat kan niet anders.
En stel dat je wat extra haaruitval zou krijgen... na een maand mogen we stoppen met de shampoo's (dus dan geen rede meer tot extra veel haaruitval) en dan zijn we hopelijk van de schilfers af!!! Overigens lijkt het me sterk dat je na één keer haarwassen, je meer haar verliest? Het is een proces van binnenuit lijkt mij...?
Najah, we keep in touch!!! Succes!!!
Liefs B.
Ik ga het zeker melden aan de huisarts. Het is idd super moeilijk om ondanks dit alles positief te blijven en alle stress uit je hoofd te verbannen.

Het zal vast komen doordat ik nu extra lang mijn haar was en het idd goed laat intrekken op mijn hoofdhuid. Ook spoel ik het goed uit en ga ik langer met mijn handen door het haar. Dit moet wel om de shampoo goed te laten werken. Ik denk dat dit idd zorgt voor het extra haaruitval.

Bedankt voor je berichtjes steeds Betty! Veel sterkte toegewenst!
__________________
Situatie: SE Geconstateerd door dermatoloog. Nu redelijk stabiel, maar wel jeukend en vervelend.

Voorheen:

Behoorlijke haaruitval en schimmel met schilfers, jeuk en het haar stinkt.

Ik probeer op dit moment de volgende dingen:
- 2x per week douchen met Guhl Rozemarijn shampoo
- Groene thee drinken, meer fruit en groenten eten
- Niet met mijn handen door mijn haar en niet veel kammen
- Hoofd en haar koud/lauw douchen
- Af en toe vitamine en ijzertabletten innemen.
Soldaat is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2008, 11:57   #374
Lon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2007
Berichten: 168
Hoi Soldaat,

Waarschijnlijk komt de extra haaruitval inderdaad door het extra wassen. Hoe vaker je je haren wast, hoe meer haren er los komen. Dus als je nu je haren 2 of 3 keer wast, met inmasseren en in laten werken, komen er gewoon veel meer haren los te zitten dan wanneer je je haren maar 1 keer wast.

groetjes,
Lonneke
__________________
Regime
Medicijnen
Diane 35 (tot okt 2007)
Rooscure shampoo

Voedingssupplementen
Visolie Omega 3-6-9 (sinds juni 2008)
Huid, haar en nagel (sinds juni 2008)

Status
Zoekend naar het juiste medicijn...
Lon is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2008, 12:21   #375
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Max 1 tot 2 x per week wassen is zeker aangeraden, anders was je steeds de natuurlijke huidaanmaak/beschermlaag van je hoofdhuid eraf. Mijn hoofdhuid is pas genezen na 4maanden sukkelen ,nadat ik dit deed. Het gebruik van Rozemarijn Weleda shampoo ..en een olie op de hoofdhuid voor het wassen. Gebruik het beste Rozemarijn of Dermolin shampoo ..en blijf met aggresieve middelen zoals nizoral /ketocenazol van je hoofdhuid ..want daarmee maak je hem helemaal naar de kl*te en word het alleen maar erger...dat je totaal niets meer gaat kunnen verdragen op je hoofdhuid ..zelfs geen beetje gel ..haarlak ..of gewone shampoo uit de supermarkt ..maar enkel hypoallergeen shampoo's
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
seborroisch eczeem


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
haaruitval door seborroisch eczeem sigur AGA - Algemeen 90 19 april 2022 19:21
[dutasteride] Algemeen Rob Medicijnen/haargroeimiddelen 1316 9 december 2020 17:37
Astma, Eczeem of nog wat anders? Lies86 AA - Algemeen 18 7 november 2006 09:59
Seborroïsch eczeem en haaruitval kortkoppie Haarproblemen bij vrouwen 4 1 oktober 2005 00:20
Haaruitval door eczeem? brandon AGA - Algemeen 1 11 april 2004 21:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.