Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 augustus 2015, 20:33   #1
TCC
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2015
Berichten: 130
Geslacht:
Inhammen & fina

Hoi allemaal,

Ik zit inmiddels bijna twee maanden bijwerkingsloos aan de fina, wat helemaal top is. De werking echter laat nog op zich wachten want mijn inhammen zijn in deze twee maanden duidelijk verergerd.

Zijn er hier meer mensen die frontaal eerst verergering kregen? En werd dat bij jullie later bijgetrokken?

Ik lees namelijk op sommige plekken dat fina niet echt helpt voor de inhammen, omdat fina de testosteron productie verhoogt.

Verder heb ik veel kleinere haren rond de inhammen. Zijn deze nog te redden?

Groet,

TCC
TCC is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2015, 20:58   #2
anijs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2006
Berichten: 61
Bij mij is het frontaal zeker achteruit gegaan sinds de start van fina. Of dit echter door fina komt, of gewoon kaalheid die zichtbaar wordt is mij niet duidelijk. Hergroei heb ik in ieder geval nog niet, zeker niet frontaal.
__________________
Finasteride 1,25mg p/d: april 2015 - heden
anijs is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2015, 20:58   #3
tepelstreeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 313
Geslacht:
Hey,

Zoals je misschien gezien hebt in mijn topic. Mijn hele haar was f*cked up.
Dat is weer langzaam bijgetrokken. Wil niet zeggen dat het geweldig is nu maar na een mindere periode kwam een betere periode. Althans daar leek het op.
__________________
Multi-vitamine 01-06-2014 (ochtend)
Biergist 01-06-2014 (ochtend en avond)
Monixidil 11-11-2014 - heden (ochtend en avond)
Saw Palmetto 14-11-2014 (ochtend) 17-07-2015 gestopt
Revita lab shampoo 11-11-2014(om de dag)

Fina 1,25mg per 01-05-2015

Minoxidil die ik momenteel gebruik:
folgian n5 (Avond) + Krikland foam(ochtend).
tepelstreeltje is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2015, 22:01   #4
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
Hoi TCC,

Zekerheid heb je niet, maar de kans dat die babyhaartjes bij de inhammen versterkt worden is groot.

Je kan trouwens een tijdelijke shedding meemaken, tepelstreeltje heeft dat ook meegemaakt, zie zijn topic voor foto's. Die tijdelijke shedding is altijd klote, doorzetten op die moment. De haren die door dht zijn aangetast vallen uit om ruimte te maken voor nieuwe gezonde haren.

Alleen is hergroei niet bij iedereen ter sprake, bij 90% wordt de uitval in ieder geval gestopt volgens onderzoek.

suc6!
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2015, 13:31   #5
Benni
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Berichten: 8
Ik zit nu sinds 6 maanden aan de finasteride. Mijn inhammen zijn een stuk achteruit gegaan, echter wijt ik dit meer aan het voortzetten van mijn kaalheid dan het gebruik van fina.

Hopelijk komt er nu een periode van verbetering. Ik heb mezelf voorgenomen om in ieder geval een jaar door te zetten en pas dan te oordelen. Ook al ga ik nu achteruit houd ik nog altijd goede hoop op verbetering. Een positieve mindset doet in mijn ogen ook al erg veel! Succes
Benni is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2015, 15:01   #6
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
Ik zit nu sinds 6 maanden aan de finasteride. Mijn inhammen zijn een stuk achteruit gegaan, echter wijt ik dit meer aan het voortzetten van mijn kaalheid dan het gebruik van fina.

Hopelijk komt er nu een periode van verbetering. Ik heb mezelf voorgenomen om in ieder geval een jaar door te zetten en pas dan te oordelen. Ook al ga ik nu achteruit houd ik nog altijd goede hoop op verbetering. Een positieve mindset doet in mijn ogen ook al erg veel! Succes
als je na 1 jaar geen resultaat hebt kan je gerust kappen en kijken of je echt aga hebt of haaruitval niet door iets anders wordt veroorzaakt.
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.