Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 14 maart 2011, 14:53   #241
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door turelure Bekijk bericht
Hoe komt het dat deze discussie stilvalt nadat 2 personen een MHT hebben ondergaan? Er is toch niet foutgelopen mannen??
Bij mij niet in ieder geval, ben uitermate tevreden.

En zover ik weet gaat Pas34 binnenkort weer naar Isabelle om het af te laten maken.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2011, 17:13   #242
olaf1982
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 maart 2010
Berichten: 17
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Bij mij niet in ieder geval, ben uitermate tevreden.

En zover ik weet gaat Pas34 binnenkort weer naar Isabelle om het af te laten maken.
Hey Ambo, zat even naar je foto's nog een keer te kijken. Bij die foto vol in het licht van Transhair lijkt het of er toch nog wat dikkere stippen zichtbaar zijn. Is dat nog van Eastside tattoo of erna...Het lijkt mij zo ideaal MHT maar zo het alleen willen als het niet te onderscheiden is van echt..
olaf1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2011, 18:10   #243
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door olaf1982 Bekijk bericht
Hey Ambo, zat even naar je foto's nog een keer te kijken. Bij die foto vol in het licht van Transhair lijkt het of er toch nog wat dikkere stippen zichtbaar zijn. Is dat nog van Eastside tattoo of erna...Het lijkt mij zo ideaal MHT maar zo het alleen willen als het niet te onderscheiden is van echt..
Die dikkere stippen zijn 100% zeker van East Side Tattoo.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2011, 18:23   #244
olaf1982
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 maart 2010
Berichten: 17
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Die dikkere stippen zijn 100% zeker van East Side Tattoo.
Oke...en hoe zou je je echte haar moeten scheren zodat de micro tattoo niet op valt. Korste standje tondeuze of echt kaal scheren..Ik heb sowieso respect voor het pionierswerk dat je hebt gedaan zeg met MHT...
olaf1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2011, 20:54   #245
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door olaf1982 Bekijk bericht
Oke...en hoe zou je je echte haar moeten scheren zodat de micro tattoo niet op valt. Korste standje tondeuze of echt kaal scheren..Ik heb sowieso respect voor het pionierswerk dat je hebt gedaan zeg met MHT...
Ik vind hetzelf het fijnst om het met de tondeuse zonder opzetkam te doen. Twee à drie keer per week hoef ik het dan maar te doen.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2011, 23:24   #246
pol1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2004
Berichten: 19
met veel belangstelling heb ik deze tread gelezen, echter vraag ik me af of dit enkel een goed resultaat zou opleveren wanneer je een donkere haarkleur hebt en of dit voor blond haar ook een mooi resultaat zou kunnen geven? (ben dus zelf blond) Ik scheer al enkele jaren mijn haar kort met een tondeuze met opzetstuk, maar wellicht moet ik het eens zonder opzetstuk aandurven want de kaalheid blijft maar evolueren (ben pas 27). En ben dan ook meer dan ooit op zoek naar een gepaste oplossing. In eerste instantie een haarwerk, maar na dit alles gelezen te hebben volgens mij zeker het overwegen waard. Middeltjes als minoxidil / fina hebben bij mij niet mogen baten... Ik ben dus benieuwd of deze techniek mogelijks een goed alternatief zou kunnen bieden.
pol1 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2011, 00:02   #247
Kaal of Kammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2010
Berichten: 112
Het valt me op dat mensen voordat ze een behandeling krijgen beloven dat ze voor en na foto's gaan posten maar na de behandeling niets meer van zich laten horen.

Dan is het volgens mij of heel erg tegengevallen of ze zijn er zo blij mee dat ze niet eens meer de moeite nemen om op haarweb te posten.

Met uitzondering van Ambo geeft niemand openheid, terwijl als dat wel zo zou zijn misschien heel veel mensen over de streep worden getrokken.
Kaal of Kammen is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2011, 01:52   #248
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pol1 Bekijk bericht
met veel belangstelling heb ik deze tread gelezen, echter vraag ik me af of dit enkel een goed resultaat zou opleveren wanneer je een donkere haarkleur hebt en of dit voor blond haar ook een mooi resultaat zou kunnen geven? (ben dus zelf blond) Ik scheer al enkele jaren mijn haar kort met een tondeuze met opzetstuk, maar wellicht moet ik het eens zonder opzetstuk aandurven want de kaalheid blijft maar evolueren (ben pas 27). En ben dan ook meer dan ooit op zoek naar een gepaste oplossing. In eerste instantie een haarwerk, maar na dit alles gelezen te hebben volgens mij zeker het overwegen waard. Middeltjes als minoxidil / fina hebben bij mij niet mogen baten... Ik ben dus benieuwd of deze techniek mogelijks een goed alternatief zou kunnen bieden.
Hoe lichter je haar is, hoe minder het effect denk is van micro hair tattoo.

Je kunt wel donkere stipjes laten plaatsen (ook in de haarkrans) zodat het wellicht toch een mooi geheel wordt.

Maar wil je zekerheid, dan zou je even bij de salon zelf even moeten informeren.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2011, 20:13   #249
Kaal of Kammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2010
Berichten: 112
Ambo,

Heb je wel eens bij HIS clinic gekeken? Schijnen heel mooi werk af te leveren.

Ik ben zelf een NW 6 maar durf een mht niet aan voordat ik een ht onderga want ik denk dat het tussen haren in wel een mooi resultaat geeft maar alleen mht gaat denk ik opvallen. Vooral aan de voorkant van je hoofd kun je beter wel wat haren hebben.
Kaal of Kammen is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2011, 20:46   #250
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal of Kammen Bekijk bericht
Ambo,

Heb je wel eens bij HIS clinic gekeken? Schijnen heel mooi werk af te leveren.

Ik ben zelf een NW 6 maar durf een mht niet aan voordat ik een ht onderga want ik denk dat het tussen haren in wel een mooi resultaat geeft maar alleen mht gaat denk ik opvallen. Vooral aan de voorkant van je hoofd kun je beter wel wat haren hebben.
Ik blijf het altijd gevaarlijk vinden om op die gelikte websites te kijken. Kreeg toevallig vanmiddag wel een mailtje van HeadStyl. Hoewel ik het resultaat niet slecht vind, ben ik toch blijer dat ik bij Isabelle ben geweest...

Vooral bij foto 3 zie je duidelijk het verschil tussen zijn haarkrans en de tattoopuntjes.


Hello from HeadStyl, we are delighted to announce that Hollands professional tennis player ROMANO FRANTZEN this week had his HeadStyl treatment before he starts his world tournament. His talent on the tennis court is something we hope all will follow and if you would like to know how happy he is with his treatment we can arrange for clients to contact him directly, and of course to wish him well on the tennis tour. His before and after pictures are attached. Thank you.
www.headstyl.net


The HeadStyl Team
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg DSC_0127.jpg‎ (57,7 KB, 359x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC_0130.jpg‎ (104,0 KB, 366x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC_0132.jpg‎ (70,2 KB, 383x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC_0143.jpg‎ (95,7 KB, 367x gelezen)

Laatst gewijzigd door Ambo; 18 maart 2011 om 21:02
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2011, 20:46   #251
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
En hier foto´s van voor zijn micro hair tattoo.

Ik heb trouwens nog nooit van de beste man gehoord...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg romano_top view.jpg‎ (137,3 KB, 305x gelezen)
Bestandstype: jpg romano front view.jpg‎ (138,2 KB, 322x gelezen)

Laatst gewijzigd door Ambo; 18 maart 2011 om 20:55
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2011, 21:01   #252
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal of Kammen Bekijk bericht
Ambo,

Ik ben zelf een NW 6 maar durf een mht niet aan voordat ik een ht onderga want ik denk dat het tussen haren in wel een mooi resultaat geeft maar alleen mht gaat denk ik opvallen. Vooral aan de voorkant van je hoofd kun je beter wel wat haren hebben.
Ik ben met je eens dat het een natuurlijker resultaat geeft als er (net zoals bij mij) getransplanteerde haartjes tussen staan.

Maar ook zonder die getransplanteerde haren ben ik er van overtuigd dat je blij zal zijn met het resultaat en dat het voor de buitenwereld helemaal niet op zal vallen.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2011, 21:13   #253
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Ik vind het resultaat bij Romano frantzen er best goed uitzien,
vind het alleen wel jammer dat de haarlijn zo laag is gezet.

Wat grotere inhammen had het ook wat natuurlijker gemaakt.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2011, 22:22   #254
Kaal of Kammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2010
Berichten: 112
Ik vind foto 3 er niet best uit zien. Zelfs een leek zou dat gelijk opmerken.

Ik heb begrepen dat je bij een geschoren hoofd het beste resultaat kan bereiken.
Kaal of Kammen is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2011, 22:42   #255
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal of Kammen Bekijk bericht
Ik vind foto 3 er niet best uit zien. Zelfs een leek zou dat gelijk opmerken.

Ik heb begrepen dat je bij een geschoren hoofd het beste resultaat kan bereiken.

Misschien als hij er met de tondeuse zonder opzetkam overheen raast het wel veel beter oogt. Dat heb ik zelf ook. Na een dag of twee/drie begint bij mij ook de haarkrans eruit te schieten omdat het haar wat in die tussentijd is gegroeid een stuk donkerder oogt dan als ik er net met de tondeuse ben overheen gegaan.

Op zich denk ik dat een geschoren hoofd en een hoofd waar de tondeuse zonder opzetkam overheen is geweest niet veel verschil maakt.

Kaal geschoren hoofd is bij mij geen optie omdat mijn litteken er dan (nog) erg uitspringt.

En nadeel van een kaalgeschoren hoofd is dat je dat dagelijks moet doen en met de tondeuse slechts twee à drie keer per week.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.