Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 juli 2020, 21:28   #31
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Benieuwd hoe het je af gaat, update?
__________________
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020

Regime
Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020
Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020
Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020
Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2020, 12:34   #32
Dexter2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2020
Berichten: 55
Geslacht:
Maand 3

Hallo Allemaal,

Inmiddels 3 maanden verder. Zie bijlage voor de foto's.

Zoals ook hier door meerdere forumleden ook aangegeven is het bij mij veel haren in deze maand tevoorschijn gekomen.

Helaas blijf ik het verdoofd gevoel in mijn voorste gedeelte van mijn hoofd nog bestaan. Vergeleken met de vorige maand is het wel minder geworden.

Ik ben ook vorige maand naar de kapper geweest en mijn haar met nummer 2 laten opscheren. Echter zag ik veel zichtbare kale plekken.Dus heb ik deze maand nummer 3 (6mm) laten doen. Zie ook de foto's.

Op naar de volgende maand.

Groet...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 3e Maand vz.jpg‎ (135,9 KB, 602x gelezen)
Bestandstype: jpg 3e maand RV.jpg‎ (148,3 KB, 493x gelezen)
Bestandstype: jpg 3e maand LV.jpg‎ (147,8 KB, 505x gelezen)
Bestandstype: jpg 3 mm donor Maand 2.jpg‎ (133,6 KB, 533x gelezen)
Bestandstype: jpg 6 mm donor maand 3.jpg‎ (150,2 KB, 417x gelezen)
Dexter2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2020, 13:04   #33
Harryhak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2020
Berichten: 92
Geslacht:
Ziet er goed uit voor na 3 maanden.
Voor nu iets langer laten, dan zie je de kale plekken op je donor ook niet.
Ik vind het overigens nog wel meevallen hiermee.
Harryhak is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2020, 13:54   #34
mjds
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2020
Berichten: 109
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dexter2020 Bekijk bericht
Hallo Allemaal,

Inmiddels 3 maanden verder. Zie bijlage voor de foto's.

Zoals ook hier door meerdere forumleden ook aangegeven is het bij mij veel haren in deze maand tevoorschijn gekomen.

Helaas blijf ik het verdoofd gevoel in mijn voorste gedeelte van mijn hoofd nog bestaan. Vergeleken met de vorige maand is het wel minder geworden.

Ik ben ook vorige maand naar de kapper geweest en mijn haar met nummer 2 laten opscheren. Echter zag ik veel zichtbare kale plekken.Dus heb ik deze maand nummer 3 (6mm) laten doen. Zie ook de foto's.

Op naar de volgende maand.

Groet...
Super nice dat het groeien dan eindelijk gaat beginnen!

Ook heel fijn dat het verdoofde gevoel minder is geworden. Wel bizar dat er na drie maanden nog steeds überhaupt een verdoofd gevoel is.
Ik ken iemand die ervaren is met het toedienen van verdovingen (welliswaar in de mond als tandarts) en die zegt dat er altiid een zeer kleine kans bestaat dat zelfs een zeer ervaren persoon een zenuw zou kunnen raken, waardoor dat gebied pas na maanden weer nornaal kan worden.

Wat zegt de kliniek hierover?

Ben erg benieuwd naar jouw groei ontwikkel de komende tijd, hoop dat het voller en voller voor je mag worden!
mjds is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2020, 16:20   #35
Pedro2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juni 2020
Berichten: 14
Geslacht:
Mooi dexter, fijn dat het gaat groeien. Ik heb ook ht bij visus laten doen en zit nu op 2 mnd. Bij mij groeit het nog niet, maar heb hoop mede door jou bericht en moet nog even geduld hebben. Ik werd bij Visus geholpen door een redelijk jonge en vrij kleine assistente , denk circa 24 jaar, die de HT deed. Zij sprak alleen Engels en kwam uit Turkije. Zij werkte super snel, leek wel een soort robot.
Was jij ook door haar geholpen?
Pedro2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2020, 00:35   #36
Binum
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2014
Berichten: 129
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pedro2020 Bekijk bericht
Mooi dexter, fijn dat het gaat groeien. Ik heb ook ht bij visus laten doen en zit nu op 2 mnd. Bij mij groeit het nog niet, maar heb hoop mede door jou bericht en moet nog even geduld hebben. Ik werd bij Visus geholpen door een redelijk jonge en vrij kleine assistente , denk circa 24 jaar, die de HT deed. Zij sprak alleen Engels en kwam uit Turkije. Zij werkte super snel, leek wel een soort robot.
Was jij ook door haar geholpen?

Visus werkt dus ook met Turkse technicians?
Binum is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2020, 10:10   #37
Harryhak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2020
Berichten: 92
Geslacht:
Klopt.
Team is 3 weken in NL en vliegen dan weer terug naar Turkije voor een week.
Harryhak is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2020, 13:27   #38
Binum
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2014
Berichten: 129
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harryhak Bekijk bericht
Klopt.
Team is 3 weken in NL en vliegen dan weer terug naar Turkije voor een week.


Ik heb eens nagevraagd hoeveel zo'n team kost. 3 technicians die de hele behandeling doen voor €450,- totaal.
Binum is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2020, 21:13   #39
Dexter2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2020
Berichten: 55
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pedro2020 Bekijk bericht
Mooi dexter, fijn dat het gaat groeien. Ik heb ook ht bij visus laten doen en zit nu op 2 mnd. Bij mij groeit het nog niet, maar heb hoop mede door jou bericht en moet nog even geduld hebben. Ik werd bij Visus geholpen door een redelijk jonge en vrij kleine assistente , denk circa 24 jaar, die de HT deed. Zij sprak alleen Engels en kwam uit Turkije. Zij werkte super snel, leek wel een soort robot.
Was jij ook door haar geholpen?
Hi,

Thx voor jullie reacties. Ik ben geholpen door Seda. Zie website van Visus. De haarlijn en de incisies is door haar gedaan. De HT heeft ze samen met Berna gedaan.

Het verdoofd gevoel kan 9 maanden of langer aanhouden. Dit is door de arts aan mij verteld tijdens mijn eerste controle.
Dexter2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2020, 21:31   #40
Pedro2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juni 2020
Berichten: 14
Geslacht:
hallo dexeter,

ik ben door ander team geholpen, Aysegul en Sena.
Beide waren wel erg jong, maar wel kundig vond ik
Pedro2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2020, 11:23   #41
Dexter2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2020
Berichten: 55
Geslacht:
Maand 4

Weer een maand voorbij gevlogen.

Naar mijn gevoel gaat het erg goed.Ik hoop dat de dichtheid tzt ook wat meer wordt met de nieuwe haartjes die erbij zullen komen.

Ik heb de foto's bewust genomen met nat haar zodat jullie de dichtheid kunnen zien. Als ik de foto's had genomen met drooghaar ziet het er namelijk voller uit, welke mi een scheef beeld weergeeft.

Het verdoofd gevoel is ook steeds minder aan het worden, als ik een cijfer zou geven dat zou het een 5 zijn.

Al met al ben ik tot op heden tevreden over het resultaat.

Op naar de volgende maand...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 4e Maand.jpg‎ (148,4 KB, 482x gelezen)
Bestandstype: jpg 4e Maand VZ.jpg‎ (147,8 KB, 373x gelezen)
Bestandstype: jpg 4e Maand RV.jpg‎ (153,4 KB, 389x gelezen)
Bestandstype: jpg 4e Maand LV.jpg‎ (146,9 KB, 414x gelezen)
Dexter2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2020, 12:41   #42
mjds
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2020
Berichten: 109
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dexter2020 Bekijk bericht
Weer een maand voorbij gevlogen.

Naar mijn gevoel gaat het erg goed.Ik hoop dat de dichtheid tzt ook wat meer wordt met de nieuwe haartjes die erbij zullen komen.

Ik heb de foto's bewust genomen met nat haar zodat jullie de dichtheid kunnen zien. Als ik de foto's had genomen met drooghaar ziet het er namelijk voller uit, welke mi een scheef beeld weergeeft.

Het verdoofd gevoel is ook steeds minder aan het worden, als ik een cijfer zou geven dat zou het een 5 zijn.

Al met al ben ik tot op heden tevreden over het resultaat.

Op naar de volgende maand...
Wow!! Echt een duidelijke vooruitgang!

Goed om te lezen dat je er tot op heden tevreden over bent en dat het verdoofde gevoel steeds minder wordt. Klopt het ook dat je er onbewust minder op gaat letten? Of is het moeilijk om er dagelijks geen aandacht aan te besteden, omdat het verdoofde gevoel toch te sterk aanwezig is?

Het klopt idd dat droog haar er voller uitziet dan nat, dus dit geeft idd een realistischer beeld. Je zit pas in de 4e maand, de dichtheid zal vast wel meer gaan toenemen.

Wat vind je verder van de professionaliteit van de kliniek tijdens de controles?
(Ik heb binnenkort mijn eerste controle, dus ben een beetje benieuwd wat ik hiervan zou kunnen verwachten).

Hoop dat je over een maand weer foto's met een mooie vooruitgang mag delen!
mjds is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2020, 17:20   #43
Dexter2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2020
Berichten: 55
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mjds Bekijk bericht
Wow!! Echt een duidelijke vooruitgang!

Goed om te lezen dat je er tot op heden tevreden over bent en dat het verdoofde gevoel steeds minder wordt. Klopt het ook dat je er onbewust minder op gaat letten? Of is het moeilijk om er dagelijks geen aandacht aan te besteden, omdat het verdoofde gevoel toch te sterk aanwezig is?

Het klopt idd dat droog haar er voller uitziet dan nat, dus dit geeft idd een realistischer beeld. Je zit pas in de 4e maand, de dichtheid zal vast wel meer gaan toenemen.

Wat vind je verder van de professionaliteit van de kliniek tijdens de controles?
(Ik heb binnenkort mijn eerste controle, dus ben een beetje benieuwd wat ik hiervan zou kunnen verwachten).

Hoop dat je over een maand weer foto's met een mooie vooruitgang mag delen!
Hi Mjds,

Bedankt voor je reactie. Het verdoofd gevoel is echt stukken minder dan de eerste maanden. Het was toen echt een stuk rubber waar ik overeen wreef.

De controle is uitgevoerd door de assistente (Julia). Er is verder niet naar de ontvangstplekken en/of donor plekken gekeken. Bij de aankomst zijn er foto's gemaakt, vervolgens heb ik 5 minuten gewacht in de wachtkamer. Hierna is mij verteld dat alles goed uitzag en/of ik vragen had...Volgens mij is het meer ''routinecontrole'', zodat er toch aan nazorg is gedaan. Ook wellicht juridisch iets. Ik heb toen echt gedacht van heb ik hiervoor 140 km gereden..
Dexter2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 september 2020, 09:08   #44
mjds
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2020
Berichten: 109
Geslacht:
Maar goed dat ik je even hiernaar vraag, want ik dacht dat er echt een gesprek ofzo zou komen of dat ze wel even gaan kijken naar het donor- en ontvangstgebied.

Opzicht ergens ook wel een goed teken dat ze er niet lang mee bezig zijn. Liever dat dan dat ze vanwege complicaties er veel tijd aan kwijt zijn.

Kan me wel voorstellen dat je voor nog geen minuutje foto's maken echt geen zin hebt om 140km te moeten rijden.
mjds is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2020, 19:50   #45
Pedro2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juni 2020
Berichten: 14
Geslacht:
hallo dexter,

ziet er bij jou goed uit, veel nieuwe haren die al redelijk lang zijn.
Ik zit zelf op 3 mnd en 1 week en ik zie nog geen enkele nieuwe haar.
Hopen dat het nog gaat komen. Heb bij Visus 3000 grafts laten doen
Wellicht dat het vaker voorkomt dat het langer duurt.
moet nog even geduld hebben
gr pedro
Pedro2020 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
2700 grafts, haartransplantatie, visus

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.