Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 augustus 2004, 22:32   #1
Metalenhoofd
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 april 2004
Berichten: 21
Fina bestellen bij Shoprxonline

Ja, dit berichtje stinkt naar reclame. Maar ik denk dat het geen kwaad kan om een "leverancier" eens in het zonnetje te zetten na het leveren van een zeer goede service. Ten eerste kan het een ander (U ?) van dienst zijn, ten tweede kan het een aanmoediging zijn om deze service voort te zetten of zelfs te verbeteren.

Omdat ik het zat was iedere paar maanden fina te bestellen besloot ik een grote slag te slaan en meteen voor een half jaar (180 stuks) in te kopen. Mijn keuze viel op http://www.shoprxonline.com/

Na een tijd wachten kwam er maar niets. Tot ineens een TPG brief op de mat viel met de mededeling dat er een zending was onderschept. Om een lang verhaal kort te maken ... die zie ik nooit meer terug.

Ik balen, dat was een hoop geld. Toch maar even een mailtje gestuurd naar shoprxonline. Die deden niet moeilijk en beloofden een nieuwe partij te sturen.

Helaas, na enige weken plofte er weer een TPG brief op de mat. Op advies van de klantenservice van shoprxonline heb ik tpg geschreven dat ik niets afweet van deze zending met het verzoek het terug te sturen naar (het onleesbare) retouradres. De 180 stuks fina liggen nu ergens in een indiaase buro lade.

Weer de klantenservice op de hoogte gesteld. En ditmaal met het advies op een andere manier te verzenden (u weet wel). De klantenservice ging accoord en beloofde dat indien deze zending weer bij de douane zou blijven hangen ik mijn geld volledig terug zou krijgen.

Maar binnen een maand had ik mijn 180 stuks fina. hoera ! Ditmaal wat creatiever verpakt, maar wel gewoon de vertrouwde pilletjes met een blister erbij als bewijs.

Dat noem ik nog eens service. 540 (!) pillen versturen en even goed aanbieden het geld terug te storten. Geen gezeur over bewijsmateriaal !

Overigens hebben ze mij toegezegd hun zendingen naar nederland aan te passen. Om de douane niet op ideeen te brengen zal ik niet zeggen hoe maar het werkt !

"We have made a permanant change to our shipping to the Netherlands.

Thank you for your patience and understanding.

Sincerely,
Shoprxonline.com Customer Service "

Dus indien U hier bestelt, maak goed duidelijk dat het om een zending naar Nederland gaat en vraag om de "speciale" verzend methode !

Doe er uw voordeel mee, mocht iemand zich hieraan storen en dit als reclame zien, het is goed bedoeld !

(overigens reageert de customer service soms wat traag (een tot twee weken). Toch nog een klein minpuntje
Metalenhoofd is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2004, 23:04   #2
ugh
HaarWeb lid
 
ugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 944
Geslacht:
Titel aangepast

Edit: Thread titel aangepast naar een duidelijkere titel.
ugh is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2004, 14:45   #3
Alessandro
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2001
Berichten: 98
Bedankt voor de reactie over shoprxonline, Metalenhooft.
Ik denk dat de kans dat je belangen bij ze hebt niet zo groot is en dan is het alleen maar goed om je reactie met ons te delen.
Zoals je in een topic van mij hieronder ( DHEA/Progresteron) kunt zien denk ik er ook over om het een en ander bij ze te bestellen. Voor dat te doen heb ik ze gezegd dat ik redelijk bang was dat mijn bestelling onderschept zou worden. Daarom erg mooi dat jij antwoord op die vraag geeft. En ik heb na een paar dagen ook nog niks van ze gehoord, maar goed, dat is dus ook normaal, blijkt uit jouw reactie
Ik twijfelde trouwens ook nog een heel klein beetje over de kwaliteit van hun spullen, omdat ze relatief erg goedkoop zijn. Maar jij bent dus tevreden over wat je gekregen hebt?
Alessandro is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2004, 19:02   #4
Metalenhoofd
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 april 2004
Berichten: 21
Het is moeilijk zonder laboratoriumspul de kwaliteit te bepalen. Dus ga ik maar af op de blister en de bijsluiter.

Zo te zien is het spul van cipla. Nu ben ik geen apotheker maar het ziet er allemaal erg echt uit. Zeker weten doe je het nooit maar ik kan me amper voorstellen dat het een vervalsing zou zijn.

Ik probeer even een scan mee te sturen, kijken of dat gaat
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Naamloos 1.JPG‎ (23,5 KB, 58x gelezen)
Metalenhoofd is offline   Met citaat reageren
Oud 20 augustus 2004, 12:55   #5
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
grensje reclame dit, maar goed.

ik kan iedereen afraden hier of waar anders ook op internet fina te bestellen. meer hierover in de thread "Levert finasteride hergroei op", waar ik straks wat in ga posten.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 21 augustus 2004, 12:11   #6
Alessandro
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2001
Berichten: 98
Ik denk dat als iemand geen belangen heeft bij een shop, het gewoon een recensie is en geen reclame.
Heb je echt aanwijzingen dat de kans groot is dat medicijnen via internet niet werken, of is het meer omdat je met een truck zoals die van jou het evt ook hier vergoed zou kunnen krijgen?
Natuurlijk is niet uit te sluiten dat zo'n indiaas bedrijf gewoon rotzooi maakt. Maar het zijn generieke medicijnen. Copieen van het origineel. Maar waarom zou dat minder goed cq lager gedoseerd zijn? Volgens mij is het niet zoveel moeilijker om gewoon werkende medicijnen te maken voor zo'n bedrijf. Waarom zouden ze onder doseren? Zouden de productie kosten dan zoveel minder zijn? Als die dingen niet werken, zijn ze de klant kwijt, dus daar hebben ze ook weinig aan. Ze schieten denk ik het meeste op met het gewoon copieren van de originele medicijnen, die wel normaal gedoseerd zijn. Maar als er echt mensen zijn die kennis hebben van het tegendeel, dan hoor ik en ik denk ook wel meerdere forumgebruikers, dat graag!
Alessandro is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Finasteride of dutasteride? Jaapie Medicijnen/haargroeimiddelen 38 1 februari 2007 01:00
En nog een vraag: werkt goedkope Fina? Alecx Medicijnen/haargroeimiddelen 11 24 september 2003 21:01
Hoe kom ik aan fina? Harenhouder Medicijnen/haargroeimiddelen 2 13 september 2003 13:07
Fina kopen Max Medicijnen/haargroeimiddelen 0 18 augustus 2003 08:09


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.