Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 januari 2023, 18:37   #31
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 343
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OmeHenkie Bekijk bericht
Snap ik. Maar iemand die daar geweest is kan toch gewoon vertellen wat hij betaalt heeft? Zit toch geen taboe op?
Zeker niet, maar de prijs van toen, is dat de prijs van nu? Vraag en aanbod zullen inmiddels anders zijn. Dit kan de prijs doen toenemen, of afnemen.

In het begin heeft men 'voordeligere' tarieven aangeboden om naam te kunnen maken, recensies te verkrijgen en top kwaliteit foto's om te tonen. Inmiddels heeft deze kliniek een aardige reputatie opgebouwd, dan is het niet meer dan logisch dat de prijs ook toegenomen is (t.o.v. een jaar geleden bijvoorbeeld).
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2023, 19:26   #32
Ssg92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2018
Berichten: 233
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OmeHenkie Bekijk bericht
Snap ik. Maar iemand die daar geweest is kan toch gewoon vertellen wat hij betaalt heeft? Zit toch geen taboe op?
De reden hiervoor is dat hij door de toenemende vraag zijn prijzen kan ophogen. Als hij op z'n site een prijs zet en die stijgt na 2 maanden en daarna weer krijgt hij (denk ik) steeds gezeik.

Reken op minstens 10k, zelfs bij behandelingen van 1500 grafts.
Ssg92 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2023, 21:38   #33
OmeHenkie
HaarWeb lid
 
OmeHenkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2016
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 222
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Zeker niet, maar de prijs van toen, is dat de prijs van nu? Vraag en aanbod zullen inmiddels anders zijn. Dit kan de prijs doen toenemen, of afnemen.

In het begin heeft men 'voordeligere' tarieven aangeboden om naam te kunnen maken, recensies te verkrijgen en top kwaliteit foto's om te tonen. Inmiddels heeft deze kliniek een aardige reputatie opgebouwd, dan is het niet meer dan logisch dat de prijs ook toegenomen is (t.o.v. een jaar geleden bijvoorbeeld).
Ja je hebt ook gelijk. dank je. Ik ben gewoon geinteresseerd in de algemene prijs, gemiddelde van alle nederlandse klinieken. Hahah dan weet ik hoeveel ik gespaard moet hebben . Plus je kent mijn motto; ik ga niet 1000 euro betalen om bij 5 klinieken een prijsopgaaf te krijgen.

Mijn originele vraag in deze thread was eigenlijk ook of fuegenix dat verbiedt aan haar klanten, vertellen van de prijs. In elke thread van fuegenix negeert de TS de vraag. Andere threads zie ik dat veel minder
__________________
Ik gebruik=
Rozemarijnolie
Rozemarijnwater
Ketoconazol shampoo
Vitamine Mult
Vitamine B
Biotine
Zink
Magnesium
OmeHenkie is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2023, 21:39   #34
OmeHenkie
HaarWeb lid
 
OmeHenkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2016
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 222
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ssg92 Bekijk bericht
De reden hiervoor is dat hij door de toenemende vraag zijn prijzen kan ophogen. Als hij op z'n site een prijs zet en die stijgt na 2 maanden en daarna weer krijgt hij (denk ik) steeds gezeik.

Reken op minstens 10k, zelfs bij behandelingen van 1500 grafts.
Oke dat hij het op zijn site niet zet, maar de topic starter kan het toch gewoon wel zeggen.
Ik hoop eigenlijk 2250 grafts voor 7000 euro. Het jaar 2023 was duur voor Omehenkie
__________________
Ik gebruik=
Rozemarijnolie
Rozemarijnwater
Ketoconazol shampoo
Vitamine Mult
Vitamine B
Biotine
Zink
Magnesium
OmeHenkie is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2023, 03:26   #35
Ssg92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2018
Berichten: 233
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OmeHenkie Bekijk bericht
Oke dat hij het op zijn site niet zet, maar de topic starter kan het toch gewoon wel zeggen.
Ik hoop eigenlijk 2250 grafts voor 7000 euro. Het jaar 2023 was duur voor Omehenkie
Dat kun je bij Fuegenix helaas vergeten. Overigens geeft hij per mail gratis een eerste prijsindicatie, bij mij in elk geval wel. Pas na consult komt het definitieve bedrag eruit.
Ssg92 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2023, 12:49   #36
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 343
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OmeHenkie Bekijk bericht
Ja je hebt ook gelijk. dank je. Ik ben gewoon geinteresseerd in de algemene prijs, gemiddelde van alle nederlandse klinieken. Hahah dan weet ik hoeveel ik gespaard moet hebben . Plus je kent mijn motto; ik ga niet 1000 euro betalen om bij 5 klinieken een prijsopgaaf te krijgen.

Mijn originele vraag in deze thread was eigenlijk ook of fuegenix dat verbiedt aan haar klanten, vertellen van de prijs. In elke thread van fuegenix negeert de TS de vraag. Andere threads zie ik dat veel minder
Hij verbied het niet. Maar wat is het nut ervan als de prijs niet ´vast´ is? Ik heb 10K voor 2500 grafts betaald, maar dit is een tijd terug geweest. Dus jouw hoop op 7K is bij Fuegenix helaas niet mogelijk, maar ook dat is niet aan een TS om jou te vertellen.

Zoals de andere persoon zegt geeft hij (vrijwel) altijd een prijsindicatie op basis van foto's voordat je op consult komt. Die prijs wordt bevestigd in het consult.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2023, 17:05   #37
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 382
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Ik heb 10K voor 2500 grafts betaald, maar dit is een tijd terug geweest
huh ?
Ik dacht dat jij nog geen behandeling had ondergaan
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2023, 20:43   #38
Vertje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 november 2022
Berichten: 6
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Hij verbied het niet. Maar wat is het nut ervan als de prijs niet ´vast´ is? Ik heb 10K voor 2500 grafts betaald, maar dit is een tijd terug geweest. Dus jouw hoop op 7K is bij Fuegenix helaas niet mogelijk, maar ook dat is niet aan een TS om jou te vertellen.

Zoals de andere persoon zegt geeft hij (vrijwel) altijd een prijsindicatie op basis van foto's voordat je op consult komt. Die prijs wordt bevestigd in het consult.
Moet ook zeggen dat ik het opvallend vond dat heel dit forum vol staat met lovende verslagen maar dat niemand een prijs noemt. Ik heb een maandje of 2 geleden contact gehad per mail en toen was het voor 2300 a 2400 grafts €11.900-12.900,-.
Vertje is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2023, 21:18   #39
Stroop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 februari 2020
Berichten: 59
Geslacht:
Dit zijn toch geen normale bedragen meer😱
Stroop is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2023, 21:49   #40
henri85
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juli 2022
Berichten: 1
Geslacht:
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stroop Bekijk bericht
Dit zijn toch geen normale bedragen meer😱
Als je een normaal bedrag wil betalen moet je naar een normale kliniek gaan en met een normaal resultaat genoegen nemen. :-)
henri85 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2023, 23:11   #41
Thooselle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2022
Berichten: 71
Geslacht:
Toen ik daar voor een consult was sprak ik een gast in de wachtruimte die van italie was overgevlogen voor een consult. Verder prima consult gehad.
Thooselle is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2023, 11:58   #42
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 343
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert Bekijk bericht
huh ?
Ik dacht dat jij nog geen behandeling had ondergaan
Huh? Jawel, begin oktober...
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2023, 10:37   #43
Xaviatus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 september 2017
Berichten: 14
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vertje Bekijk bericht
Moet ook zeggen dat ik het opvallend vond dat heel dit forum vol staat met lovende verslagen maar dat niemand een prijs noemt. Ik heb een maandje of 2 geleden contact gehad per mail en toen was het voor 2300 a 2400 grafts €11.900-12.900,-.
Ga nu maar uit van 14k voor 2400 grafts...
Xaviatus is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
fuegenix, munib ahmad

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.