Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 april 2017, 11:51   #1
MRT
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2017
Berichten: 2
Geslacht:
Haartransplantatie FUE 19 april. 2000 grafts, 21 jaar bij BeauClinic

Hoi forumleden,

Mijn naam is Martijn. Ik ben net 21 en ga een haartransplantatie laten doen bij BeauClinic op 19 april. Er is bij mij sprake van grote inhammen en dunner worden van de ''pluk''. Ik ga 2000 crafts laten zetten bij Beauclinic.
Ik ben erg benieuwd naar het resultaat. Ik hou jullie in dit topic op de hoogte!
Zal ook even wat before and after foto's posten.
MRT is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2017, 12:45   #2
M3tje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2016
Berichten: 42
Geslacht:
Beauclinic adviseert altijd 2000 grafts. Volgens mij het maximale wat ze op één dag kunnen doen.
M3tje is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2017, 14:03   #3
MRT
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2017
Berichten: 2
Geslacht:
Op woensdag was het zo ver. Om 8 uur was ik in de kliniek. Daar werd ik ontvangen door de verpleegkundige die de haarzakjes uit mijn donorgebied ging halen. Na een kort gesprek, wat foto's, scheren en medicijnen konden we beginnen.
De verdovingen waren vervelend, maar daarna voelde ik niets meer. Na een lange zit zijn er 2150 grafts uit mijn donorgebied gehaald. Dit was meer dan afgesproken, maar om meer dichtheid te garanderen zijn er 150 bijgekomen. Hier heb ik echter niet voor betaald. Een leuke bijkomstigheid dus!
Daarna werdt het ontvangstgebied verdoofd. Deze verdovingen deden het meeste pijn. Toen de verdovingen er in zaten kwam dokter Freek. We hebben samen besproken hoe ik mijn haarlijn wil en waar extra aandacht aan besteed moest worden. De haarlijn werd getekend en ik kon tussendoor even lunchen. Daarna heeft dokter Freek de gaatjes geboord zodat de verpleegkundige de haarzakjes op hun plek kon zetten. Om 16:00 was het klaar en kon ik op weg naar huis. De nazorg was ook goed. Ik kreeg een duidelijke uitleg wat ik de komende week moet doen.
Het is nu dag twee. Het enige waar ik tot nu toe last van heb ik zwelling in mijn voorhoofd en pijn in het donorgebied. Slapen is daardoor geen pretje, want ik moet op mijn rug liggen. Maarja, wie mooi wilt zijn....
MRT is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2017, 14:54   #4
bmmhb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juli 2016
Berichten: 15
Geslacht:
Dag MRT,

Ben benieuwd hoe je eerst maand is verlopen en hoe je voor situwatie was? Zou je een (onherkenbare) before foto willen plaatsen? Gebruik je daarnaast nog medicatie om je bestaande haren te behouden.

Ik hoor het graag
bmmhb is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
2000 grafts, beauclinic, haartransplantatie

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.