Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 mei 2021, 22:03   #1
HaarTrans123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2021
Berichten: 14
Geslacht:
Haartransplantatie Beau Clinic / 1400 grafts / Eind zomer 2020

Beste lotgenoten,

Afgelopen zomer 2020 heb ik, op 25-jarige leeftijd, een haartransplantatie laten uitvoeren bij Beau Clinic te Nieuwegein. Ik heb alleen inhammen en voor de rest goed haar. Ik heb bij meerdere haarklinieken geďnformeerd naar de mogelijkheden maar ik vond Beau Clinic op het eerste oog een professionele kliniek die mij op mijn gemak stelde. Ik had verder geen verstand van haartransplantaties.

Tijdens het consult zei ik dat ik graag de inhammen opgevuld wilde hebben en benadrukte dat het dik moest zijn. De desbetreffende arts zei dat er met 1400 grafts een goede bos zou groeien op de plekken waar dit moest. ik vond 1400 grafts wat aan de weinige kant en heb nogmaals gevraagd of het dan een volle bos zou gaan worden. Waarop de arts zei: ''Ja, daar hoef je je geen zorgen over te maken''. Ik vertrouwde de arts op zijn kennis en kunde.

Nu 8,5 maand verder begin ik mij toch wel echt een beetje zorgen te maken over de haardichtheid van het getransplanteerde gebied. Naar mijn mening is het nog veel te dun en als ik het goed begrijp van anderen zal het niet heel veel dikker meer worden. Mijn vraag is: hoe denken jullie over het resultaat tot nu toe? De foto's zijn vandaag gemaakt. De haartransplantatie is dus ongeveer 8,5 maand geleden uitgevoerd. Ik ben overigens ook drie prp behandelingen verder.

Misschien heeft het nog wat tijd nodig maar mijn gevoel neigt naar dat het toch een beetje een teleurstelling gaat worden.

Groetjes!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Haar 1.jpg‎ (141,4 KB, 677x gelezen)
Bestandstype: jpg Haar 2.jpg‎ (139,0 KB, 550x gelezen)
Bestandstype: jpg Haar 3.jpg‎ (147,6 KB, 490x gelezen)
Bestandstype: jpg Haar 4.jpg‎ (139,4 KB, 448x gelezen)
Bestandstype: jpg Haar 5.jpg‎ (149,9 KB, 506x gelezen)

Laatst gewijzigd door HaarTrans123; 19 mei 2021 om 13:31
HaarTrans123 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2021, 22:29   #2
Apske90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2020
Berichten: 72
Geslacht:
Je zorgen zijn helaas terecht.. Voorkant had al goed gegroeid moeten zijn. Kan je die arts niet bezoeken en aangeven waarom hij niet voor meer grafts is gegaan? Heb je wat hulp gebruikt buiten de prp behandelingen?
Apske90 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2021, 22:55   #3
HaarTrans123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2021
Berichten: 14
Geslacht:
@Apske90 Ik heb gisteren contact opgenomen met de kliniek en die zullen mij morgen contacteren met uitleg. Dan hoor ik het wel. Naast de PRP behandelingen heb ik Minoxidil 5% elke dag op het getransplanteerde gebied aangebracht.
HaarTrans123 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2021, 14:36   #4
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Dit is niet oke, sorry... Kwaliteit van de foto's zijn niet scherp genoeg om te zien of het komt door teveel single grafts, te dunne gekozen haartjes, de dichtheid, of een combi van... Heb je ook foto's van na je ht? Laat je echt niet aanpraten dat dit wel oké is of dat je voor een herstelbehandeling moet gaan betalen. Of je moet natuurlijk geen vertrouwen meer in ze hebben en bij een andere kliniek willen lappen voor een herstelbehandeling natuurlijk.
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)
Roob is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2021, 15:15   #5
HaarTrans123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2021
Berichten: 14
Geslacht:
@Roob hierbij de foto's van net na de haartransplantatie.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg AAA185A2-5C11-4243-BD13-4B770002CD1E.jpg‎ (97,8 KB, 295x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0702.jpg‎ (149,0 KB, 462x gelezen)
HaarTrans123 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2021, 15:47   #6
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Hebben ze al gereageerd vandaag?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaarTrans123 Bekijk bericht
@Roob hierbij de foto's van net na de haartransplantatie.
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2021, 16:15   #7
HaarTrans123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2021
Berichten: 14
Geslacht:
@Crazy9 Nope, nog niet. Ik wacht het vandaag nog even af.
HaarTrans123 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2021, 22:11   #8
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
"Dokter Freek" komt uit de stal (Hair Science Clinic) van laaielichter Coen Gho.

Die boeven beloven je allemaal een "volle bos", maar zonder toppik/haarvezels blijft het gewoon een treurig bosje.

En die misleidende voor/na-foto's zijn helemaal van de zotte.!

Je hoeft alleen maar naar Raymond v Barneveld, Frans Bauer, Wesley Sneijder te kijken en je weet genoeg.
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2021, 01:57   #9
Apske90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2020
Berichten: 72
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaarTrans123 Bekijk bericht
@Roob hierbij de foto's van net na de haartransplantatie.
Je ziet hier al dat de dichtheid niet echt goed is.
Apske90 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2021, 15:07   #10
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Ik ben ook op consult geweest in de zomer van 2020.

Er werd mij verteld dat ik een perfect resultaat zou hebben met 2.500 grafts geplaatst op 1 dag. Voor het consult van Beau was ik al in Veldhoven geweest waar ik een beter, kritischer en professioneler consult had. Daar was het advies 3150+ in 2 dagen met een onderbouwd verhaal.

Ik lees in veel beau topics dat dichtheid te wensen overlaat en je ziet dat beau vaak aan de erg lage kant zit qua aantallen. Dit doe ik niet om beau af te zeiken maar het is wel zeer opvallend.

Op jouw foto’s vlak na de behandeling zie je duidelijk dat er veel ruimte zit tussen de grafts. Gewoon geen hoge dichtheid….dan heb je dito resultaat natuurlijk
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 27 mei 2021, 21:17   #11
Rogier1981
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2020
Berichten: 10
Geslacht:
Hoi Haartrans123 heb je al een reactie van BeauClinic?
Rogier1981 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2021, 00:22   #12
HaarTrans123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2021
Berichten: 14
Geslacht:
Ik heb op korte termijn een afspraak op de kliniek. Hier gaan ze kijken wat er te herstellen valt. Ik moet eerlijk zeggen dat er vanuit Beau Clinic zeer adequaat en vriendelijk is gereageerd. Ik werd gelijk gebeld door de arts voor een afspraak op de kliniek.
HaarTrans123 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2021, 02:44   #13
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaarTrans123 Bekijk bericht
Ik heb op korte termijn een afspraak op de kliniek. Hier gaan ze kijken wat er te herstellen valt. Ik moet eerlijk zeggen dat er vanuit Beau Clinic zeer adequaat en vriendelijk is gereageerd. Ik werd gelijk gebeld door de arts voor een afspraak op de kliniek.
Ik ben redelijk geschokt door je 1e foto van net na je ht. De logica van de dichtheidsverdeling ontgaat me volledig; op de gefotografeerde inham van net na de ht is meer glimmende hoofdhuid dan geďmplanteerde grafts te zien. Ik vind het schokkend dat je hiermee bent weggestuurd. Ik hoop dat ze je kunnen overtuigen dat ze hun fout inzien, dat ze wel in staat zijn om een goed ontwerp te maken en hoe ze dat dan denken te gaan aanpakken (anders dan de vorige keer). Hoe vriendelijk ze ook zijn, ik vind het knap dat je nog vertrouwen in ze houdt. Mijn advies is om heel duidelijk te zijn wat je wilt en om de afspraken die je maakt concreet te krijgen in termen van XX grafts/cm2 als je het over een 'dichte dichtheid' of 'volle haarbos' op de inhammen hebt, geen multi-grafts vooraan in de haarlijn plaatsen, etc. etc. Succes alvast bij je afspraak!
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)
Roob is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2021, 15:56   #14
HaarTrans123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2021
Berichten: 14
Geslacht:
Hoi mensen,

Bedankt voor alle berichten. Ik ben inmiddels bij Beau Clinic geweest en zij hebben een garantiebehandeling aangeboden. Uiteraard is dit gratis. Er worden 600 grafts bij gezet. In totaal kom ik dan dus op 2000 grafts (eerste keer 1400) voor twee inhammen. Ik mag mid juli aantreden en ik hoop dat het deze keer wel het gewenste resultaat oplevert.

Ciao for now!
HaarTrans123 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2021, 17:28   #15
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaarTrans123 Bekijk bericht
Hoi mensen,

Bedankt voor alle berichten. Ik ben inmiddels bij Beau Clinic geweest en zij hebben een garantiebehandeling aangeboden. Uiteraard is dit gratis. Er worden 600 grafts bij gezet. In totaal kom ik dan dus op 2000 grafts (eerste keer 1400) voor twee inhammen. Ik mag mid juli aantreden en ik hoop dat het deze keer wel het gewenste resultaat oplevert.

Ciao for now!
Goed om te horen! Je moet dan wel weer helemaal kaal gaan zeker?

Succes, hopelijk krijg je nu wel het gewenste resultaat.
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
1400 grafts, beau clinic, beauclinic, haartransplantatie

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.