Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 augustus 2021, 17:05   #1
mxFreak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 augustus 2021
Berichten: 1
Geslacht:
Haartransplantatie FueGenix

Hallo allemaal

Na lang twijfelen heb ik begin van dit jaar (2021) besloten om een haartransplantatie te ondergaan. Ik merkte dat ik steeds meer haren op mijn kruin begon te verliezen. Inmiddels had zich ook een kale plek gevormd waar ik mij steeds meer aan begon te ergeren.

Aangezien ik tijdens het oriënteren veel aan dit forum heb gehad qua informatie wil ik mijn ervaring ook hier delen. Uiteindelijk is de keuze gevallen op de relatief nieuwe kliniek FueGenix. Toen ik op het eerste consult kwam waren er nog niet veel reviews of ervaringen bekend en ik moet bekennen dat ik daardoor mijn twijfels had.

Na het consult ging ik echter met een goed gevoel richting huis en na een paar dagen nadenken heb ik besloten om de behandeling te starten bij FueGenix. In overleg met de arts dr. Ahmad hebben we besloten om 1750 grafts te implanteren. Ik wilde zelf namelijk niet voor het maximale resultaat gaan, omdat ik nu nog niet weet of er in de toekomst een tweede behandeling nodig is.

Een paar weken later arriveerde ik op maandagochtend om 7:15 uur bij de kliniek in Bergen op Zoom voor de behandeling (FUE Sapphire). Over de behandeling zelf is inmiddels al genoeg informatie beschikbaar (scheren, gebied aftekenen, verdoven, grafts oogsten, pauze, grafts implanteren) dus dat behoeft denk ik geen verdere uitleg. Het is wel de moeite waard om te vermelden dat dr. Ahmad de hele behandeling zelf heeft uitgevoerd. De assistente heeft de uitgeboorde grafts netjes gesorteerd en geholpen met het plaatsen van de grafts.

Rond 13:00 uur zat de behandeling er op en kreeg ik instructies mee over het nazorgtraject. Tijdens dit traject neemt de arts regelmatig contact met je op om te kijken hoe het herstel gaat. Daarnaast kreeg ik een link om een app te downloaden waarbij je per dag instructies en adviezen krijgt ten behoeve van het herstel.

Tot nu toe ben ik tevreden met het resultaat (al moet ik nog een paar maanden wachten tot het volledig zichtbaar is) en ik heb zeker geen spijt van mijn beslissing om voor FueGenix te gaan. Het is de eerste paar weken na de behandeling even wennen/ongemakkelijk, maar laat je hierdoor vooral niet tegenhouden als je een haartransplantatie overweegt.

Ik zit niet heel vaak op dit forum, maar mocht je met vragen zitten of behoefte hebben aan foto’s stuur dan even een PM.
mxFreak is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
fuegenix, fuegenix haarkliniek

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.