Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 24 november 2010, 23:07   #46
Nelson77
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2010
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 15
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Ziet er goed uit Nelson. Maar ik vind het nogal prijzig. Vooral als het (zoals ze op hun site zeggen) binnen een paar maanden tot een jaar al begint te vervagen. Zelfs anderhalve jaar vind ik 'n nogal korte periode.
Maar het is inderdaad een optie. Ik denk trouwens dat een kaalgeschoren hoofd, ook zonder "micro hair tattoo" je ook wel goed staat.
Beste Henk,

een paar maanden tot een jaar melden ze omdat het bij iedereen anders gaat.. er zijn zelfs gevallen bekend die pas vervaging krijgen na 5 jaar.. maar ja.. niet iedereen is gelijk.. dus denk dat ze daarom op save spelen...

Wel wil ik mededelen dat het bedrag wat je neertelt... de eerste keer het grootst is.. dus een grote uitgave.. (althans.. het is maar wat je groot noemt.. want een dergelijke verandering in je leven is het echt wel waard)

Daarna kun je terugkomen voor bijwerk sessies... dat noemen zij touch ups.. hier betaal je dan slechts een kleine percentage om het geheel bij te werken en dus mooi te houden.. Je moet het zien als bijvoorbeeld 1 keer per jaar naar de kapper gaan :-)

hierdoor blijft het mooi...

Dus Ja. de eerste keer kun je het bedrag hoog vinden.. maar als je het eenmaal gedaan hebt.. en je houd het bijvoorbeeld jaarlijks bij.. valt het best wel mee.. en loop je dus rond met een mooie coupe ;-)

Helemaal kaal staat mij inderdaad ook wel.. al moet ik wel bekennen dat ik een haarlijn miste... een soort van omkadering van mijn gezicht.. je uitstraling word dan toch echt anders.. en dat miste ik best..

Dit was dus een perfecte oplossing voor mij.. en nog leuker.. ik kon mijn eigen haarlijn vorm bepalen.. weliswaar met hulp van hun stylisten.. die dan eerlijk aangeven of het wel past bij je..

Mijn nieuwe haarlijn.. is anders dan mijn oorspronkelijke haarlijn.. die was namelijk vroeger gewoon rond..

nu ik wat ouder ben.. vind ik een beetje inhammen mooi staan en natuurlijker.. daarbij een kleine puntje in het midden vond ik ook mooi.. dus dat ik is het uiteindelijk geworden ;-)

Overigens.. als ik volgende keer terug ga voor een touch up sessie.. kan ik bijvoorbeeld aangeven dat ik het iets puntiger wil.. of juist weer wat ronder.. en dit kan dan ook gerealiseerd worden...

Maar iedereen zijn ding natuurlijk ;-)
Nelson77 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2010, 08:44   #47
turelure
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2007
Berichten: 91
Ik ga mijn scar ook laten doen.... Eindelijk van dat vreselijke ding af waardoor je met die enkele sprieten op je hoofd moet rondlopen....
turelure is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2010, 17:14   #48
husa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2004
Berichten: 37
micro hair tattoo

ha nelson ,moet eerlijk wezen vind het er goed uitzien.Alleen bij de laatste foto vind ik dat je je zijkant dikker is dan je bovenkant,loopt niet helemaal over in elkaar mischien komt dat wel door de licht val ik weet het niet.vraag me af ik heb zwart haar en 3 ht gehad,op zich redelijk goed bedekt,maar zoals de meeste hier nooit tevreden zou wel graag mijn lidteken willen laten doen aangezien ik met een kort geschoren hoofd loopt van zo n 1mm.is het mogelijk om mijn inhammen wat harder te laten maken,en een klein beetje op mijn kruin zou je het zien als het er tussen gezet wordt.en eerlijk is er wel is iemand geweest die het zag dat je je hoofd getattoeerd had,zou die mevrouw uit noordwijk dit niveau ook halen ben benieuwd op haar site ziet het er ook wel goed uit
gr husa
husa is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2010, 18:19   #49
Nelson77
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2010
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 15
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door husa Bekijk bericht
ha nelson ,moet eerlijk wezen vind het er goed uitzien.Alleen bij de laatste foto vind ik dat je je zijkant dikker is dan je bovenkant,loopt niet helemaal over in elkaar mischien komt dat wel door de licht val ik weet het niet.vraag me af ik heb zwart haar en 3 ht gehad,op zich redelijk goed bedekt,maar zoals de meeste hier nooit tevreden zou wel graag mijn lidteken willen laten doen aangezien ik met een kort geschoren hoofd loopt van zo n 1mm.is het mogelijk om mijn inhammen wat harder te laten maken,en een klein beetje op mijn kruin zou je het zien als het er tussen gezet wordt.en eerlijk is er wel is iemand geweest die het zag dat je je hoofd getattoeerd had,zou die mevrouw uit noordwijk dit niveau ook halen ben benieuwd op haar site ziet het er ook wel goed uit
gr husa
Hi Husa,

Het is natuurlijk erg makkelijk om op een forum te gaan vertellen hoe geweldig het allemaal is en hoe mooi iemand het vindt.. maar aan de andere kant zou ik mezelf nu toch ook voor de gek houden als ik daar over zou gaan liegen.

Ik heb echt nog niemand gehad die naar mij toe kwam en zei.. je hebt een tattoo op je hoofd.. of.. wat ziet je hoofd er raar uit.. of iets dergelijks..
9 van de 10 keer als ik het juist vertel aan iemand die het niet weet.. staan ze nog stom te kijken.. en tuurlijk als je het eenmaal weet.. dan gaan je enkele dingen opvallen.. maar als je het niet weet.. kijk je er gewoon over heen.

Dus het val allemaal best wel mee.
Nelson77 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2010, 19:17   #50
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
De prijs van €2150 voor 1½ jaar is wel belachelijk hoog!

Sorry, maar dan vind ik een vastgeplakt maathaarwerk waarmee je kunt sporten en zelfs kunt duiken, een veel beter idee, en ook mooier, aantrekkelijker en jeugdiger.
Maar ja, een haarwerk kun je later nog wel over de verdwenen tattoos heen plakken.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2010, 23:24   #51
husa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2004
Berichten: 37
micro hair tattoo

maar als je het tussen je eigen haar doet,zou je dan het verloop zien.en wordt de kleur precies het zelfde als je eigen kleur.zou het best wel op mijn lidteken willen doen en bij mijn inhammen,maar ja om daar helemaal voor naar engeland te gaan is natuurlijk ook een opgave.vind het ieder geval heel goed er uitzien bij je
husa is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2010, 12:32   #52
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Ik ga binnenkort weer naar Isabelle in Noordwijk om de dikke en/of blauwe punten (met dank aan de tattoo shop) verder weg te laten werken.

Ondanks dat er stippen blauw en groot zijn, zie ik me zelf graag in de spiegel. Vooral die spiegels waarop je de bovenkant van je hoofd ziet, bekijk ik graag omdat ik ik daar nu een 'volle kop' met haar heb.

Verder denk ik dat ik vervolgens één keer per jaar bij Isabelle langs zal gaan om het weer even bij te werken. Met een uurtje werk zal ze dan klaar zijn. Verder ben ik trouwens geen kapperskosten kwijt, dus die kosten stellen dan op zich weinig voor...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2010, 20:00   #53
husa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2004
Berichten: 37
micro hair tattoo

ha ambo,in de tijd dat je het nu hebt,zijn er al mensen geweest die raar naar je hoofd zitten te staren of een opmerking erover gemaakt hebben.Omdat je het nu al wat langer hebt.
gr husa
husa is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2010, 20:46   #54
Axe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 november 2010
Locatie: Gent
Berichten: 59
Francois Sagat, een franse acteur heeft een volledige tattoo op zijn hoofd.
Het valt op dat het een tattoo is, het is dan ook een gewone tattoo.
Axe is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2010, 21:29   #55
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Nelson's resultaat ziet tot nu toe van alle haar-tatoo's hier op het forum het beste uit!
De kleur zal wel op termijn vervagen volgens mij doen toch alle lichaams tatoo's dit.

Nelson doen zij ook behandelingen wat betreft oude litteken van een haartransplantatie? En zo ja wat kost dit ongeveer?


Groeten, H4L
Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2010, 15:49   #56
Axe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 november 2010
Locatie: Gent
Berichten: 59
Net terug van bij Isabelle, proefstuk gedaan.
Ziet er top uit, volgende week 1 ste maal volledig.
Kan eigenlijk niet wachten om het resultaat te zien.
Axe is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2010, 21:35   #57
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door husa Bekijk bericht
ha ambo,in de tijd dat je het nu hebt,zijn er al mensen geweest die raar naar je hoofd zitten te staren of een opmerking erover gemaakt hebben.Omdat je het nu al wat langer hebt.
gr husa
Ze kijken regelmatig raar naar me, maar dat is meer naar aanleiding van een opmerking die ik heb gemaakt...

Een paar mensen hebben in dat halfjaar gezien en gezegd dat ze tattoo-puntjes bij me zagen. Dat waren dan wel die stippen die de tattoo shop heeft geplaatst. Die van Isabelle zijn veel fijner en kleurechter.

Ik krijg meer opmerkingen over mijn litteken. Wil er nog wel wat aan laten doen, maar zit er niet zo mee.

Maar het gros ziet die dikke punten niet, zien gewoon een lekkere vent lopen...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2010, 21:37   #58
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Axe Bekijk bericht
Net terug van bij Isabelle, proefstuk gedaan.
Ziet er top uit, volgende week 1 ste maal volledig.
Kan eigenlijk niet wachten om het resultaat te zien.
Mooi zo, ben benieuwd naar je eindresultaat. Kunnen we foto´s verwachten?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2010, 01:06   #59
turelure
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2007
Berichten: 91
@ambo:waarom heb je je litteken ook niet laten doen in Noordwijk? Of lukt dat niet?
turelure is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2010, 02:16   #60
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door turelure Bekijk bericht
@ambo:waarom heb je je litteken ook niet laten doen in Noordwijk? Of lukt dat niet?
Dat heeft die tattoo shop flink verkloot. Isabelle probeert het wel te herstellen, maar dat lukt niet in één of twee keer... binnenkort weer een poging.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 22:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 22:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 23:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 15:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 19:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.