Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 augustus 2010, 10:26   #16
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door getekend Bekijk bericht
Zijn er nu niet meer leden die een Tricho closing littekencorrectie hebben ondergaan? Het litteken zal nooit weg gaan maar ik wil gewoon weten dat ik deze kan verkleinen van 1cm naar bv 0,3 mm.

Wie had ook een super litteken en heeft deze kunnen verkleinen??
Zelfs al vind je nog 2 of 3 mensen die het gedaan hebben (wat ik betwijfel, ze zijn reuze zeldzaam op het forum), dan nog zul je geen 100% zekerheid hebben over wat jouw resultaat zal gaan zijn.

Als ik google op 'Trichophytic closure', dan kom ik heel veel positieve resultaten tegen en ook wel wat tegenvallende. In discussies lees je vaak dat chirurgen het prachtige methode vinden en dat het bij strips van 13mm of kleiner een nauwelijks zichtbaar litteken achter laat. Maar je zult chirurgen ook zien mopperen dat de resultaten wel eens willen tegenvallen als ze patienten met een striplitteken van andere klinieken krijgen.

Volgens mij is het voor jou in potentie een heel goede mogelijkheid om het litteken te versmallen. Maar ik denk dat het voor jou het belangrijkste is om een zeer ervaren chirurg te vinden waar je absoluut vertrouwen in kunt hebben.

Misschien moet je gewoon eens op consult gaan bij de dr. Feriduni die Feniks noemt. Dat is een ervaren chirurg en zijn reputatie op HaarWeb is goed.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2010, 16:47   #17
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door getekend Bekijk bericht
Beste haarweb leden.


Ik heb zelf een heel groot litteken op mijn hoofd, zie profielfoto en ben benieuwd welke leden al ooit een littekencorrectie hebben ondergaan?

Ik zou graag reacties krijgen met

1) Welke behandeling? Tricho closing, medische pigmentatie of tattoo, fue op het litteken
2) Door wie behandeld? Naam arts en kliniek of praktijk.
3) Foto voor en na de behandeling
4) Bent u tevreden over de correctie?



Via opzoekingswerk op deze forum heb ik al veel gelezen over correcties maar ik zou graag alles en overzichtelijk willen zien in dit onderwerp.


Ik wil zelf ooit een littekencorrectie laten uitvoeren maar wil dit pas doen wanneer ik echt zekerheid krijg dat de resultaten echt meevallen;
Je littekn zag er toen anders wel een heel stuk minder opvallend uit na die medische pigmentatie weet ik nog van de foto's die je toen plaatste. Bij mij vertleden ze er ook bij dat voor het beste resultaat je na 1 jaar moet terugkomen. De behandeling duurde bij mij maar een uurtje.

Laatst gewijzigd door vin79; 3 augustus 2010 om 16:52
vin79 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2010, 01:13   #18
getekend
HaarWeb lid
 
getekend's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2007
Berichten: 46
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vin79 Bekijk bericht
Je littekn zag er toen anders wel een heel stuk minder opvallend uit na die medische pigmentatie weet ik nog van de foto's die je toen plaatste. Bij mij vertleden ze er ook bij dat voor het beste resultaat je na 1 jaar moet terugkomen. De behandeling duurde bij mij maar een uurtje.

Ja zag er beter uit voor een tijdje, maar was alleen goed als ik mijn haar heel kort had, als ik mijn haar vb 6 tot 8 mm had opgeschoren viel het fel op dat er geen haar in de strook zat ondanks de pigmentatie
getekend is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2010, 16:38   #19
cgnl
is blij met litteken :)
 
Geregistreerd: 24 juli 2010
Berichten: 8
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door getekend Bekijk bericht
Beste haarweb leden.


Ik heb zelf een heel groot litteken op mijn hoofd, zie profielfoto en ben benieuwd welke leden al ooit een littekencorrectie hebben ondergaan?

Ik zou graag reacties krijgen met

1) Welke behandeling? Tricho closing, medische pigmentatie of tattoo, fue op het litteken
2) Door wie behandeld? Naam arts en kliniek of praktijk.
3) Foto voor en na de behandeling
4) Bent u tevreden over de correctie?


Via opzoekingswerk op deze forum heb ik al veel gelezen over correcties maar ik zou graag alles en overzichtelijk willen zien in dit onderwerp.


Ik wil zelf ooit een littekencorrectie laten uitvoeren maar wil dit pas doen wanneer ik echt zekerheid krijg dat de resultaten echt meevallen;
Beste getekend,

Wat is de laaste situatie nu?Heb je een positieve verandering bij je litteken.Ik heb namelijk twee litteken van haartransplantatie.ik wil graag iets doen,maar ik kan nog niet beslissen.tattoo wil ik niet doen,want ik weet niet wat gaat gebeuren als ik oud word.
maar ja ik wacht voor je reactie.alvast bedankt!
groeten,
cgnl is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2010, 16:46   #20
cgnl
is blij met litteken :)
 
Geregistreerd: 24 juli 2010
Berichten: 8
foto

is mijn foto zichtbaar?
cgnl is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2010, 21:44   #21
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cgnl Bekijk bericht
tattoo wil ik niet doen,want ik weet niet wat gaat gebeuren als ik oud word.
Dan zijn die tattoohaartjes al lang verdwenen, want die zijn vervaagd na een jaar of vijf...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2010, 21:12   #22
getekend
HaarWeb lid
 
getekend's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2007
Berichten: 46
Citaat:
Beste getekend,

Wat is de laaste situatie nu?Heb je een positieve verandering bij je litteken.Ik heb namelijk twee litteken van haartransplantatie.ik wil graag iets doen,maar ik kan nog niet beslissen.tattoo wil ik niet doen,want ik weet niet wat gaat gebeuren als ik oud word.
maar ja ik wacht voor je reactie.alvast bedankt!
groeten,

Op zich is de litteken niet veel veranderd de kleur van pigmentatie is na 3 jaar heel fel lichter geworden. Ik zal pas iets aan mijn litteken doen als men medisch ervoor kan zorgen dat er goede resultaten behaald kunnen worden. Ik bedoel hiermee dat het dan bijna of niet meer zichtbaar is bij gemillimeterd haar van een halve centimeter.

Tot nu toe wacht ik gewoon af wanneer dit moment er is en dat iemand mij kan overtuigen. Ook al moet ik nog 10 jaar wachten, zomaar in mij laten snijden doe ik nooit meer.
getekend is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2010, 21:28   #23
turelure
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2007
Berichten: 91
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door getekend Bekijk bericht
Beste haarweb leden.


Ik heb zelf een heel groot litteken op mijn hoofd, zie profielfoto en ben benieuwd welke leden al ooit een littekencorrectie hebben ondergaan?

Ik zou graag reacties krijgen met

1) Welke behandeling? Tricho closing, medische pigmentatie of tattoo, fue op het litteken
2) Door wie behandeld? Naam arts en kliniek of praktijk.
3) Foto voor en na de behandeling
4) Bent u tevreden over de correctie?


Via opzoekingswerk op deze forum heb ik al veel gelezen over correcties maar ik zou graag alles en overzichtelijk willen zien in dit onderwerp.


Ik wil zelf ooit een littekencorrectie laten uitvoeren maar wil dit pas doen wanneer ik echt zekerheid krijg dat de resultaten echt meevallen;
1. Tricho
2. Dr Ferduni
3. /
4. Tevreden is veel gezegd, het is wel een stuk beter. Van +/- 12mm naar 6-7mm... maar nog niet echt content. ben aan t denken aan medische pigmentatie als redmiddel... zou mijn haar willen millimetreren op +/-1cm, maar is nu niet doenbaar.
turelure is offline   Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2010, 01:34   #24
omy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2010
Locatie: New York
Berichten: 1
scar revision

I had a scar revision on my wide donor scar . It was about 9mm . I hope it will heal to be as thin as 3mm . From what I have researched over the various websites a 50% reduction in width is a reasonable goal for a scar revision .It was done 5 weeks ago .

I have been a repair patient for a long time . It seems to me that the scar is still very red and there is shockloss around the new scar . I will post pre op pics and 4month post op pics as this will be a good comparison and enough time for the donor hair to regrow .

The trichophytic closure is not going to reduce the width of my scar . It lets some hair grow in the middle of the scar . I first had a trichophytic closure and it was wide with a few scattered hairs that were not of any cosmedic value .
Sorry if this is unclear it was translated .
omy is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2011, 11:31   #25
Haarohier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Locatie: Per deelbehandeling bij Beauty Care Noordwijk maak ik een verslag en een aantal foto's die ik hier post.
Berichten: 19
Ik ben bezig met micro hair tattoo. Zie verder mijn profiel.
Haarohier is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2011, 15:45   #26
kleinepeter1980
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juli 2010
Berichten: 31
Geslacht:
Haarohier bedankt voor je posten , wil dit ook gaan doen in de toekomst .
Wil niet meer in me laten snijden.Ik kijk uit naar de nieuwe posten .
kleinepeter1980 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2011, 17:04   #27
Haarohier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Locatie: Per deelbehandeling bij Beauty Care Noordwijk maak ik een verslag en een aantal foto's die ik hier post.
Berichten: 19
Kleine correctiebehandeling ondergaan. Zie mijn profiel.
Haarohier is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2011, 13:40   #28
Haarohier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Locatie: Per deelbehandeling bij Beauty Care Noordwijk maak ik een verslag en een aantal foto's die ik hier post.
Berichten: 19
En, zoals te zien in de update van mijn profiel, alweer een deelbehandeling verder.
Haarohier is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2011, 23:02   #29
turelure
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2007
Berichten: 91
http://www.hairlossexperiences.com/v...highlight=scar

Niet slecht. In maart ben ik aan de beurt. Hopelijk met hetzelfde resultaat.
turelure is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2011, 03:00   #30
Tarco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 46
Turelure, ga jij je litteken laten opvullen met FUE?

Dat resultaat van Dr. Feriduni dat jij postte ziet er subliem uit!
Tarco is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ht bij Prohairclinic te Mechelen krisvanor Chirurgische behandelingen 77 14 februari 2009 22:59
Ervaringen 1e haarwerk + foto's MGREEN Haarwerken 31 31 januari 2008 15:17
Tricky1 stelt zich voor... (wie heeft ervaring met medicatie ed. ?) tricky1 TTM - Algemeen 2 25 augustus 2005 09:07
Heeft therapie voor mij nog zin? Dino TTM - Algemeen 3 15 mei 2005 12:38
Aminexil: Misbruik/misleiding mbt foto's op haaruitval.net Chris AGA - Algemeen 13 11 maart 2002 23:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.