Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 9 juli 2014, 11:21   #496
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 263
Geslacht:
Ik ben aan het kijken waar ik het beste DualGen-5 bestel, als ik meer weet laat ik je het weten.

Verder probeer ik nog andere minox merk voor de beste simpele oplossing.

Mijn Ru is weer op, op anageninc zag ik mijn bestellingen op datum, een maand met 10 gram!
Ik had zelf het idee iets langer,maar goed we zetten het nog even door.Heb in het weekend nieuwe RU-85541 besteld,
nu betaal je: 199,24 usd is in euro: 146,62 incl verzenden .

Voor die het nog niet wisten kijk eens op deze forum: http://www.goodlookingloser.com/forums
http://www.gll-getalife.com/ru58841/
http://www.gll-getalife.com/entry/all-about-ru58841-miracle-hair-loss-compound

Laatst gewijzigd door lounge; 9 juli 2014 om 11:24 Reden: gebruikte spaties
lounge is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2014, 16:41   #497
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Ik mix het gewoon 1 maal per 4 weken. Gewoon in 60ml minox en dan 2ml elke dag. Maar heb op 2 juli besteld bij anageninc en nu staat er "payment review"... wat moet ik mij daarbij voorstellen? Ze hebben het geld al ontvangen. Wat een bullshit dat het binnen 24-48 uur wordt verzonden.

Ik heb RU 3-4 maanden gebruikt en mijn haar is (op dit moment) aanzienlijk dunner geworden. Het is of fake, of het werkt gewoon niet of ik moet meer geduld hebben. Ik heb al eens 5gr besteld en de bestelling die ik op 2 juli heb geplaatst is 10gr. Als ik met die 10gr niks merk stop ik volledig met haargroeimedicatie. En ik ga sowieso niet hoger als 50mg!
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2014, 18:59   #498
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 263
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Memeber Bekijk bericht
Ik mix het gewoon 1 maal per 4 weken. Gewoon in 60ml minox en dan 2ml elke dag. Maar heb op 2 juli besteld bij anageninc en nu staat er "payment review"... wat moet ik mij daarbij voorstellen? Ze hebben het geld al ontvangen. Wat een bullshit dat het binnen 24-48 uur wordt verzonden.

Ik heb RU 3-4 maanden gebruikt en mijn haar is (op dit moment) aanzienlijk dunner geworden. Het is of fake, of het werkt gewoon niet of ik moet meer geduld hebben. Ik heb al eens 5gr besteld en de bestelling die ik op 2 juli heb geplaatst is 10gr. Als ik met die 10gr niks merk stop ik volledig met haargroeimedicatie. En ik ga sowieso niet hoger als 50mg!
Het is nu nog te vroeg om te zeggen dat het werkt, ik begrijp het best dat wachten soms moeilijk is.
Ik zeg het ook tegen mezelf nog eventjes dan anders zoek ik weer een anders tegen haaruitval. Ik heb 12 jaar propecia geslikt wil niet meer terug.
En Ru heeft bij mij minder bijwerkingen.

Ik denk eerder 3 maanden erbij voordat je verbetering ziet, bij iedereen is de werking het anders.
Lees even naar andere gebruikers hier of op andere forums in US .

Laatst gewijzigd door lounge; 9 juli 2014 om 19:00 Reden: spatie
lounge is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2014, 15:41   #499
Thedude
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2004
Berichten: 93
Ik ben nu sinds 4 maanden bezig met RU. Ik heb echt het gevoel dat mijn haar haar er veel sterker en dikker door geworden is. Ook als ik nu filmpjes terug zie van 4 maanden geleden is het dikker geworden. Blij mee dus.

Als klap op de vuurpijl krijg ik ook nog allemaal kleine haartje op mijn haarlijn erbij (niet dons maar met pigment). Ik weet niet of ze doorgroeien maar biedt iig hoop!
Thedude is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2014, 16:10   #500
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Anageninc heeft mij zojuist benaderd via mail. Ik krijg de nieuwe batch die rechtstreeks uit China komt (99%). Nou vraag ik me af hoe de kwaliteit van de vorige batch was. Maar goed we zullen zien. Inmiddels worden we gewoon wat kaler.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2014, 11:17   #501
mhogen
HaarWeb lid
 
mhogen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 januari 2005
Berichten: 417
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoevo Bekijk bericht
Jij mixt 1 maal per 2 weken? Hoe doe je dat? Gewoon in je minox ofzo? Hoe zit je dan met bewaren in die periode en hoe mix je dat terug?

Daarnaast ben ik heel nieuwschierig waar iedereen op dit moment zijn RU haalt.
Heb mijn spullen minimaal half jaar geleden besteld, maar begint nu op te raken.

Heb btw wel het idee dat ik stabiliteit heb bereikt (iig iets wat er op lijkt).
Alleen inhammen zijn wat teruggetrokken...die wil ik eigenlijk juist niet kwijt.
Yes gooi afgemeten hoeveelheid RU en Minox bij elkaar en bewaar het in de vriezer
__________________
Huidig regime:
RU met Lipogaine (5%).
Resultaat: haaruitval volledig gestopt

Verleden:
10 jaar lang allerlei combinaties zonder enig resultaat, waaronder: Duta, Fina, Minox, etc.

mhogen is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2014, 23:04   #502
Pe84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2009
Berichten: 54
Is de RU die nu in promotie staat op de site van anageninc van mindere kwaliteit? omdat er blijkbaar een nieuwe batch is
Pe84 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2014, 17:49   #503
Thedude
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2004
Berichten: 93
Guys,

Ik kom er net achter dat mijn RU op is. Nieuwe bestellen duurt even en ik zou het graag stabiel blijven houden. Is er iemand waar ik op korte termijn 1gram van zou kunnen kopen? Kan per post of ophalen! Hoor het graag via pm.

Groeten,
Marc
Thedude is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2014, 18:15   #504
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Een weekje of zelfs twee stoppen wil nog niet zeggen dat alles voor niks is geweest. Zou gewoon wachten tot je RU komt. Via anageninc gaat dat heel snel. Bij mij ging het de laatste keer echter fout en heb twee weken moeten wachten maar dat kwam door paypal. Na het opsturen duurt het twee dagen voordat je het binnen krijgt.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2014, 23:52   #505
donniedarko
in search off...
 
donniedarko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2005
Locatie: leeuwarden
Berichten: 353
Geslacht:
Kun je RU ook vermengen met Spectral dnc?
__________________
Huidig regime:

Revita shampoo
witte/groene thee
haar tabletten/Zink/Biotine
Minoxidil (9-11-2019 begonnen)
Foligain (5-9-2014 begonnen)
Dutasteride (26-08-2019 begonnen)
Fue 2000 Grafts (1-11-2019)

gestopt:


Propecia: (na 13 jaar gebruik)
Spectral.DNC-N (na 5 jaar gebruik)

Stand van zaken:
Zeer tevreden met huidige haar situatie.
donniedarko is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2014, 08:58   #506
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Ik ken iemand die dat heeft gedaan.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door donniedarko Bekijk bericht
Kun je RU ook vermengen met Spectral dnc?
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2014, 09:01   #507
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
In buitenlandse forums zegt men dat RU niet in kracht verliest op kamertemperatuur. "German chemist tested ru at room temp in solution and it has not degraded after 238 days"

Hoe zit het met minox? verliest RU daar wel zijn kracht? Iemand hier die er verstand van heeft?
Ik doe nu 30ml met 1Gram RU mixen en bewaren in de koelkast.
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2014, 13:23   #508
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Geen idee om eerlijk te zijn maar waarom moeilijk doen als je het gewoon in de koelkast of vriezer kunt bewaren?

Mijn haarlijn is zwaar naar de klote gegaan sinds ik ru met minox 2℅ gebruik. Op dit moment kan iedereen zien dat ik kalend ben. Mja that's life. Ik was ook gestopt met lipogain bij het beginnen met ru en minox 2%.

Laatst gewijzigd door Memeber; 26 juli 2014 om 13:26
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2014, 01:01   #509
Jhan-air
HaarWeb lid
 
Jhan-air's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2012
Berichten: 157
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Memeber Bekijk bericht
Geen idee om eerlijk te zijn maar waarom moeilijk doen als je het gewoon in de koelkast of vriezer kunt bewaren?

Mijn haarlijn is zwaar naar de klote gegaan sinds ik ru met minox 2℅ gebruik. Op dit moment kan iedereen zien dat ik kalend ben. Mja that's life. Ik was ook gestopt met lipogain bij het beginnen met ru en minox 2%.
Mix het dan met Lipogaine? Bij mij werkte het wel goed..
__________________
Finasteride sinds Juni 2012
Minoxidil sinds November 2012
Jhan-air is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2014, 08:27   #510
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Het gaat erom zodra je RU in minox doet. Hier zeggen ze op diverse forums dat de kracht achteruit gaat. Elke week een nieuwe "batch" maken is beter.
Wat ik ook begreep is RU mixen met Neogenic. Wat ik lees dat RU krachtiger is dan de mix met Minox.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Memeber Bekijk bericht
Geen idee om eerlijk te zijn maar waarom moeilijk doen als je het gewoon in de koelkast of vriezer kunt bewaren?

Mijn haarlijn is zwaar naar de klote gegaan sinds ik ru met minox 2℅ gebruik. Op dit moment kan iedereen zien dat ik kalend ben. Mja that's life. Ik was ook gestopt met lipogain bij het beginnen met ru en minox 2%.
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
anti-androgeen, ru58841

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.