Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 29 december 2014, 10:54   #571
wboy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2002
Berichten: 153
Iemand die weet hoe snel anagenic RU levert?
Heb een week geleden 5 gram besteld,maar het is nog niet verzonden.
wboy is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2015, 00:15   #572
aaron
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 november 2013
Berichten: 71
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lounge Bekijk bericht
2 ml tot 3 ml per keer, de minoxidil vervang ik voor Redensyl, Want mijn motto is: het kan áltijd beter, en sta open voor vernieuwing.
Ik wil mijn minox regenepure versterken met ru. Ik wil deze gaan bestellen alleen weet ik niet welke variant en hoe ik het moet gebruiken icm met de midellen die ik al gebruik graag advies http://anageninc.com/ru58841-solution-50ml.html
aaron is offline   Met citaat reageren
Oud 4 januari 2015, 23:20   #573
aaron
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 november 2013
Berichten: 71
Petertheguy
Occasional Poster

Posts: 13
Joined: 12/31/2014

RU58841 is an experimental drug without extensive safety data especially long term usage data. Use it at your own risk. There has been one person who claimed he got heart failure from RU58441 (search this site). The RU we get is probably around 98-99% pure but the remaining 1-2% impurities could be toxic, it may not be, we don't know. It's not produced in a gmp medicine lab but some random chinese lab so it really isn't for human usage, only research purposes. This is why Anagen sell it for "research purposes only" and not for "human use", if anything happens to you because of RU58841, they will not be responsible for it but you will because they only sold it for research purposes.
aaron is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2015, 18:17   #574
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Voor zij die zelf mixen: waar halen jullie zuivere (of zo zuivere mogelijke) ethanol? PPG lijkt makkelijker te krijgen.

Mag natuurlijk geen gedenatureerde alcohol zijn waar bijv. methanol is aan toegevoegd, want wanneer dit in de bloedbaan zou komen, kan je een probleem krijgen.
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie

Laatst gewijzigd door Hairpilot; 5 januari 2015 om 18:26
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2015, 21:17   #575
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Kun je niet gewoon medicinale alcohol gebruiken? Zo prijzig is dat niet.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2015, 22:13   #576
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Degene die ik vind (en heb) is slechts 70% puur en bovendien aangelengd met andere ingrediënten ipv water. Vaak wordt een héél erg pure vodka aangeraden (90° of 95°), zoals deze Everclear maar dat is in België of Nederland nergens te krijgen, me dunkt..
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2015, 15:51   #577
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Heb in Delhaize in België dit gekocht. Lijkt me ideaal; stond namelijk tussen de alcoholische dranken in de rekken, wellicht wordt zoiets gebruikt om andere alcoholische dranken mee te bereiden. Qua ingrediënten staat er niks op, enkel "94% alcohol, hoge kwaliteit, extra fijn."

Weet iemand of alcohol van 94% eeuwig goed blijft? Of staat daar toch een houdbaarheidsdatum op?

Edit: Weet niet of je dergelijke hoge percentage alcohols in Nederland ook kan krijgen, maar ik zou in geen geval RU gaan maken met denatured alcohol (wat wel legio online te vinden is), daar is vaak bijv. methanol aan toegevoegd en daar kan je heel erge problemen mee krijgen, oa. kan je er blind van worden.

Edit 2: De reden dat je dergelijke zuivere alcohols niet in alle landen makkelijk kan vinden, is natuurlijk omdat ze bij het onverlengd consumeren ervan levensgevaarlijk zijn. Denatured alcohol is juist aangelengd met methanol of andere vieze goedjes om consumptie ervan onmogelijk te maken. (Maar dat wil je dus ook niet via je huid in je bloedbaan krijgen.)

Edit 3: @AnthonieH: De mecinale alcohol die ik nog gehad heb (deze) is dus veel minder geschikt wanneer je een ethanol/PPG mix wil maken. Deze is namelijk slechts 70% puur én je hebt nog een heleboel andere ingrediënten waaronder bijv. salicylzuur.
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie

Laatst gewijzigd door Hairpilot; 6 januari 2015 om 16:05
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2015, 02:00   #578
mhogen
HaarWeb lid
 
mhogen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 januari 2005
Berichten: 417
Duta + RU & minox gaan helemaal prima vooralsnog.
Mijn kirkland minox is wel bijna op. Ik lees toch veelal dat dit niet de beste combi is met RU. Gezien de prijs van RU wil ik wel het maximale eruit halen. Zie producten en termen als lipogain, ethanol en ppg voorbij komen, maar ik mis nog een helder overzicht en de trend. Wie heeft kirkland minox geruikt voor zijn RU en heeft nu een betere oplossing? En waar heb je het aangeschaft?
__________________
Huidig regime:
RU met Lipogaine (5%).
Resultaat: haaruitval volledig gestopt

Verleden:
10 jaar lang allerlei combinaties zonder enig resultaat, waaronder: Duta, Fina, Minox, etc.

mhogen is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2015, 10:24   #579
fina4now
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2008
Berichten: 88
0.5 g RU lost niet helemaal op in 10 ml Kirkland. (Ik preprareer 10 ml per keer)
0.5 g RU lost wel helemaal op in 10 ml Lipogaine.
__________________
man, geboren 1976

Maatregelen


1 ht (1800 grafts)

Gestopt met roken
Finasteride 0.8mg per dag
Lipogaine shampoo (2 x per week)
Minoxidil met 5% RU (1x per dag)
Biotine

Situatie stabiel.
fina4now is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2015, 18:36   #580
jacobus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2012
Berichten: 20
Wat denken jullie hiervan? - http://www.aarc-chems.com/ru58841-liquid-solution. Het komt uit het volgende blog (sowieso een interessant stuk over ru!): http://www.gll-getalife.com/ru58841/. Men lijkt er al succes mee te hebben gehad (zie link user-reviews in het blog).

Lijkt me toch een stuk handiger dan om de zoveel dagen je eigen batch te moeten maken. Of zit ik er helemaal naast (en kan je het flesje na openen ook na een aantal dagen weggooien).

Verder zag ik (in the FAQ) dat the kane shop ook een RU solution levert, maar in de shop kan ik het niet vinden. Iemand enig idee hoe dit te verenigen is? Quote uit de FAQ: "Our unique RU solutions are stable up to 6 months in room temperature. Keep away from direct sunlight."
jacobus is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2015, 21:15   #581
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jacobus Bekijk bericht
Wat denken jullie hiervan? - http://www.aarc-chems.com/ru58841-liquid-solution. Het komt uit het volgende blog (sowieso een interessant stuk over ru!): http://www.gll-getalife.com/ru58841/. Men lijkt er al succes mee te hebben gehad (zie link user-reviews in het blog).

Lijkt me toch een stuk handiger dan om de zoveel dagen je eigen batch te moeten maken. Of zit ik er helemaal naast (en kan je het flesje na openen ook na een aantal dagen weggooien).

Verder zag ik (in the FAQ) dat the kane shop ook een RU solution levert, maar in de shop kan ik het niet vinden. Iemand enig idee hoe dit te verenigen is? Quote uit de FAQ: "Our unique RU solutions are stable up to 6 months in room temperature. Keep away from direct sunlight."
Iedereen haalt internationaal ze RU58841 bij anageninc/kaneshop. Mede doordat t verschillende keren is getest door users op purity. Je kan beter t zekere nemen voor t onzekere;


http://anageninc.com/ru58841-solutio...tion-50ml.html

http://www.thekaneshop.com/index.php...tion-50ml.html

Zelf mixen is erg easy however en de meeste mensen doen dat. Je hebt zelfs geen milligram weegschaal nodig een 0.1 gram keukenweegschaal is genoeg.

T is handig om vooral topics ook op andere fora door te lezen omtrent RU en user experience, zoals;

- https://www.baldtruthtalk.com/forumd...ure-Treatments

maar ook veel topics op hairlosshelp etc.
__________________
Het gebruik van producten en of adviezen die ik geef zijn op eigen risico. Allen gegeven adviezen zijn puur van een informatief karakter.

Laatst gewijzigd door Volleboshaar; 11 januari 2015 om 21:21
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2015, 21:28   #582
jacobus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2012
Berichten: 20
Dat er veel positieve ervaringen over the kane shop zijn is inderdaad een goed punt. Heb je nog enig idee waarom hun FAQ wel een RU solution beschrijft, maar er in de webshop niks over te vinden is? Of vind je dat ik het idee van een RU solution beter los kan laten (en me meer te verdiepen in het zelf mixen)?

EDIT: Volgens mij begrijp ik het - anagen/thekaneshop is gewoon dezelfde shop. Afijn, ik ga me er eens verder in verdiepen.

Laatst gewijzigd door jacobus; 11 januari 2015 om 22:08
jacobus is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2015, 17:15   #583
maagdelul
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 10
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jacobus Bekijk bericht
Dat er veel positieve ervaringen over the kane shop zijn is inderdaad een goed punt. Heb je nog enig idee waarom hun FAQ wel een RU solution beschrijft, maar er in de webshop niks over te vinden is? Of vind je dat ik het idee van een RU solution beter los kan laten (en me meer te verdiepen in het zelf mixen)?

EDIT: Volgens mij begrijp ik het - anagen/thekaneshop is gewoon dezelfde shop. Afijn, ik ga me er eens verder in verdiepen.

hier staan opzich ook veel positieve verhalen over kaneshop/ anagen
interesant stuk over Ru btw!


http://www.ru58841.net/
maagdelul is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2015, 18:28   #584
Pe84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2009
Berichten: 54
Bij mij blijft de RU in combinatie met minoxidil voor hergroei zorgen. Had ik het middel maar eerder kunnen gebruiken dan had ik nooit zo kaal hoeven worden als ervoor.
Pe84 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2015, 18:57   #585
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pe84 Bekijk bericht
Bij mij blijft de RU in combinatie met minoxidil voor hergroei zorgen. Had ik het middel maar eerder kunnen gebruiken dan had ik nooit zo kaal hoeven worden als ervoor.
Hoeveel mg/dag gebruik je? Fijn voor je! Ooit minoxidil zonder RU gebruikt? Anders blijft het natuurlijk gissen naar de toegevoegde waarde van RU..
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
anti-androgeen, ru58841

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.