Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 17 augustus 2015, 05:14   #1081
Gregori
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2015
Berichten: 97
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamo1972 Bekijk bericht
Hey Gregori,

Vorige week had ik wat fotos geupload
Oke, die had ik dan al gezien.
Maar nu dat je de tweede behandeling hebt ondergaan zal het er ongetwijfeld nog veel beter uitzien als uiteindelijke eindresultaat.

Dat was in iedergeval bij mijzelf wel zo, ik was al redelijk tevreden na de eerste behandeling maar na de tweede behandeling was ik echt enthousiast en tevreden over het eind resultaat.
Gregori is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2015, 09:07   #1082
dree
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2015
Berichten: 21
Geslacht:
Haha jullie kunnen wel aandelen hebben! Nee hoor, erg prettig dat het zo gaat!! Mooie resultaten heren! Geeft weer vertrouwen voor anderen.

groetjes Andrea
dree is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2015, 09:44   #1083
Kalejantje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2015
Berichten: 34
Geslacht:
Het wordt blijkbaar aangeraden om een uur van te voren de hoofdhuid in te smeren met emla creme, hebben jullie dat ook gedaan? Dit helpt tegen de pijn gok ik?
Kalejantje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2015, 11:01   #1084
Gregori
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2015
Berichten: 97
Geslacht:
@ Kalejantje,

Ik had gewoon voor de zekerheid maar een paar paracetamol van tevoren ingenomen. En wat betreft de "pijn", ik heb het geheel niet ervaren als pijnlijk.Voor mij was het goed te doen en voelde ik me er zelfs wel de gehele behandeling er relax bij. Maar blijkbaar is dit toch bij iedereen verschillend betreft ieders eigen gevoel en/of pijngrens. En anders kan men inderdaad (een uur, en dan nog eens een half uur) voor de behandeling de hoofdhuid insmeren met Emla-crème of zoiets dergelijks. Maar over dit allemaal (en meer) daar geeft BCN alreeds duidelijk antwoordt op, via hun eigen website bij de sectie "vraag en antwoord".

Laatst gewijzigd door Gregori; 19 augustus 2015 om 11:12
Gregori is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2015, 12:55   #1085
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kalejantje Bekijk bericht
Het wordt blijkbaar aangeraden om een uur van te voren de hoofdhuid in te smeren met emla creme, hebben jullie dat ook gedaan? Dit helpt tegen de pijn gok ik?
Ik heb bij mijn behandelingen nooit iets gebruikt en zal dat bij de touch-ups ook niet gaan doen. Geen paracetamol en geen Elma crème. Ik heb altijd gedacht, een beetje pijn daarvoor kan ik wel verdragen. Uiteindelijk heb ik de behandelingen nooit als echt pijnlijk ervaren. Alleen bij de behandelingen van mijn littekens heb ik wel eens wat meer pijn ervaren maar het was uiteindelijk allemaal goed te doen. Bij littekens moet men blijkbaar ook wat dieper prikken dus dat zal de reden wel zijn.

Het is wel zoals Gregori zegt dat dit erg per persoon kan verschillen. De een vindt het verschrikkelijk, de ander merkt er niks van.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2015, 18:27   #1086
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gregori Bekijk bericht
Oke, die had ik dan al gezien.
Maar nu dat je de tweede behandeling hebt ondergaan zal het er ongetwijfeld nog veel beter uitzien als uiteindelijke eindresultaat.

Dat was in iedergeval bij mijzelf wel zo, ik was al redelijk tevreden na de eerste behandeling maar na de tweede behandeling was ik echt enthousiast en tevreden over het eind resultaat.
Ik zal komend weekend een update geven qua fotos van mijn laatste behandeling vorige week.
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2015, 18:29   #1087
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kalejantje Bekijk bericht
Het wordt blijkbaar aangeraden om een uur van te voren de hoofdhuid in te smeren met emla creme, hebben jullie dat ook gedaan? Dit helpt tegen de pijn gok ik?
Ik vond het wel meevallen behalve het litteken en de voorkant, zijkanten vond ik toch wel irritant
Ik zelf had wat paracetamols en Emla creme gebruikt hiervoor
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2015, 19:39   #1088
nicknak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 augustus 2013
Berichten: 20
Na 6 maanden heb ik weer een afspraak gemaakt bij bcn (15 september) kijken of me hoofd nog een keer gelaserd moet worden of een anderen aanpak ben benieuwd
nicknak is offline   Met citaat reageren
Oud 22 augustus 2015, 23:03   #1089
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Ik denk dat je dat goed hebt gedaan nicknak. Je kunt er in ieder geval vanuit gaan dat ze bij BCN alles zullen doen om het voor jou weer dragelijk te maken. Zoals wel meer mensen toch aangeven hier op het forum kun je wat dat betreft geen betere kiezen.

Het zal wellicht zijn dat je in jouw situatie wat geduld moet hebben wat natuurlijk niet eenvoudig is. Eerst moeten ze alles blijkbaar weer herstellen voordat ze zelf kunnen beginnen. En ja bij BCN gaan ze inderdaad echt niks doen als ze bij voorbaat zelf al weten dat het een slecht resultaat zal geven. Gelukkig maar want daar zou je zelf natuurlijk ook helemaal niets aan hebben.

Heel veel succes in ieder geval en laat maar weten hoe het is geweest over een tijdje.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2015, 17:04   #1090
Kalejantje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2015
Berichten: 34
Geslacht:
Welke matterende creme gebruiken jullie om te voorkomen dat je gattoeerde koppie niet alsnog gaat glimmen in de zon/warmte?
Kalejantje is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2015, 17:05   #1091
Ivar72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 augustus 2015
Berichten: 9
Geslacht:
Hallo allemaal,

Ik heb een groot gedeelte van dit topic doorgelezen en ik ben onder de indruk geraakt van MHP alleen iets laat me niet los.

Eigenlijk is het niet echt he, en je moet het toch blijven bijhouden hoe dan ook ooit.
Kijk een echte tattoo is forever, dit niet.

Ik vind de resultaten die BCN behaalt wel erg indrukwekkend maar toch hou je je zelf voor de gek denk ik want het is een illusie die je meedraagt.
Ivar72 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2015, 17:12   #1092
Kalejantje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2015
Berichten: 34
Geslacht:
Het is niet echt nee, maar dat boeit me geen ruk. Als het er maar goed uitziet :-) Alles beter dan een kale kop.
Kalejantje is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2015, 20:43   #1093
dree
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2015
Berichten: 21
Geslacht:
ja zo lust ik er nog wel een paar.... haar verven niet echt, petje op om een en ander te verdoezelen, een 'eigen huis' wat toch echt van de bank is, een leuk shirtje om je wat slanker te laten lijken terwijl je lijf toch wat te veel kilo's heeft...

groetjes Andrea
dree is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2015, 21:46   #1094
Axe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 november 2010
Locatie: Gent
Berichten: 59
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ivar72 Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik heb een groot gedeelte van dit topic doorgelezen en ik ben onder de indruk geraakt van MHP alleen iets laat me niet los.

Eigenlijk is het niet echt he, en je moet het toch blijven bijhouden hoe dan ook ooit.
Kijk een echte tattoo is forever, dit niet.

Ik vind de resultaten die BCN behaalt wel erg indrukwekkend maar toch hou je je zelf voor de gek denk ik want het is een illusie die je meedraagt.
Een echte tattoo forever? Een paar keer laser en dan is forever meteen wel heel kort....
Axe is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2015, 00:42   #1095
turelure
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2007
Berichten: 91
Mhp in fut scar?

In 2004: fut operatie met groot litteken. Dan correctie laten doen, vervolgens fue erin. Nu is het veel beter, kan mijn haar op 15mm scheren, doch wil korter zonder dat het opvalt. Is Mhp een goede oplossing? Graag advies van ervaringsdeskundigen.
turelure is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.