Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 24 oktober 2015, 16:11   #1171
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pablo7542 Bekijk bericht
Waar heb je het allemaal over met je reclame? Wat wil je nu eigenlijk bereiken??

Als een bedrijf goede prestaties levert dan lijkt mij er niets op tegen om dat bedrijf dan met naam en toenaam te noemen.
Door de vele erg positieve reacties over BCN in dit forum is het dan ook niet meer dan normaal dat zij inderdaad veelvuldig erg positief worden genoemd. En ja ik kan dat beamen want ik ben daar inderdaad al veelvuldig geweest.
Als anderen daar niet tegen kunnen en menen met fake accountjes dat te moeten aanvallen, ja dan is het wel erg triest gesteld. Je helpt daar andere lotgenoten in ieder geval absoluut niet mee! en daar is dit forum toch in hoofdzaak voor bedoeld.

Inderdaad!
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2015, 16:14   #1172
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Er zitten inderdaad een paar rotzooi schoppers hier op dit forum die de naam van BCN willen destabiliseren.

Ieder heeft recht op zijn mening maar dit moet wel gefundeerd zijn.

Zoals Pablo en anderen zeggen, BCN is echt top en ze hebben mijn leven werkelijk veranderd op een erg prettige manier.

Meer kan ik er niet over vertellen en BCN werkt gewoon top en zijn gewoon top.
Klaar uit.
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2015, 13:50   #1173
Serge1974
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2015
Berichten: 73
Geslacht:
Klopt, we moeten hier positief blijven.

En net zoals jullie bij BCN goede ervaring hebben, kan ik iedereen hier verzekeren dat een behandeling bij Prohair micro haar pigmentatie voor mij een top top keuze is en blijft.

Ze veranderen mijn zelfbeeld en ik ben er echt super tevreden van.
Het mag ook gezegd worden als het goed is.

En de afstand maakt echt niet uit. Kwaliteit en de uitstekende behandeling bij de dames van Prohairclinic, ze hebben mijn verwachting meer dan overtroffen.
Serge1974 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2015, 20:38   #1174
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.275
Geslacht:
Heren, het is goed (geldt ook voor de meelezers) om kritisch te zijn. Een enkele (positieve of negatieve review) zegt nog niet alles. Echter, een ieder heeft hier het volle recht om zijn verhaal hier te doen. Dat verhaal, daar mag je kritisch op reageren, maar wel respectvol. Dus geen moddergevechten op haarweb.
Mocht je een posting als "ongewenste reclame" beschouwen dan kun je uiteraard een melding doen bij de moderators.

Laatst gewijzigd door Henk; 26 oktober 2015 om 20:51
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2015, 01:25   #1175
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Wat wel wat opvalt is dat er gewoon zeer weinig mensen die voor mhp bij prohair zijn geweest met een reactie op dit forum verschijnen. Het kan natuurlijk dat die mensen die daar eenmaal behandeld en tevreden zouden zijn hun ervaringen niet meer op dit forum delen. Feit is wel dat de klanten van BCN dit blijkbaar wel doen.
Kijk dit forum maar eens na. Het betreft veelal allemaal mensen die erg tevreden zijn met hun mhp behandeling(en) bij BCN. Het gaat hierbij ook niet meer om zo maar een paar reacties natuurlijk.

Ik ben het wat dat betreft volledig met Henk eens dat een enkele reactie over een bepaald bedrijf ook nog niet veel zegt. Wil je wat hebben aan reacties dan moeten die toch over een lange(re) tijd vanuit verschillende personen gezien, positief zijn waarbij die positiviteit ook nog onderbouwd is bv met (eerlijke) foto's.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2015, 07:51   #1176
Gregori
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2015
Berichten: 97
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Serge1974 Bekijk bericht
Zal binnenkort foto's plaatsen hoor,
Gewoon even ter herinnering, wij wachten nog steeds op jou persoonlijke foto's.
Gregori is offline   Met citaat reageren
Oud 6 november 2015, 00:34   #1177
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/tt..._mannen__.html

Bij de lokale tattooshop dus.. of je daar nu blij van moet worden.
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 november 2015, 06:07   #1178
Gregori
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2015
Berichten: 97
Geslacht:
Beste mensen die overwegen een MHP te ondergaan, AUB kijk uit voor kwakzalvers die wel even bij jou een MHP zouden willen/kunnen doen omdat ze ook jaren ervaring hebben in tatoo's zetten. MHP is geheel iets heel anders dan een normale tatoo.

Niemand wil eindigen zoals dit voorbeeld hier beneden, verschrikkelijk gewoon!:
Vergelijk dat eens met mijn eigen (eerdere geplaatste) foto's van mijn verkregen MHP bij BCN http://www.haarweb.nl/forum/showthre...794#post382794.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg scalp-pigmentation-not-his.jpg‎ (43,7 KB, 148x gelezen)

Laatst gewijzigd door Gregori; 6 november 2015 om 06:27
Gregori is offline   Met citaat reageren
Oud 6 november 2015, 20:34   #1179
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Er kan inderdaad niet genoeg gewaarschuwd worden voor dit soort praktijken.

Wel is het onderhand zo dat als men zich een beetje op o.a. Haarweb heeft georiënteerd het niet meer zo moeilijk is om een keuze te maken voor een mhp behandeling. Daar moet je dan ook gewoon geen risico mee nemen. Natuurlijk blijft de eerste stap zetten een moeilijke maar bij BCN loop je qua behandeling en kunde echt geen enkel risico. Die weten voor 100% wat ze doen.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2015, 00:25   #1180
turelure
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2007
Berichten: 91
Foto ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamo1972 Bekijk bericht
Absoluut!

Ik zeg een ding: Ga gewoon naar Beauty Care Katwijk. hun zijn meesters in MHP en kunnen je zeker helpen!

Ik had ook een groot FUT litteken en nu draag ik mijn kapsel op 0.6 mm
dankzij hen.
turelure is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2015, 00:35   #1181
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Mijn littekens na diverse HT's mochten er ook zijn turelure.
In mijn openbare album kun je daar foto's van vinden.
Ik werk nu alles met de tondeuse bij, ook de littekens. Zijn door BCN perfect behandeld.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2015, 11:45   #1182
pkruyt75
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2006
Berichten: 4
Hoi allemaal,

Met interesse gelezen over MHP en is voor mij erg interessant.
Rond mijn 14e jaar begon ik mijn haar al te verliezen en het kaal worden had een groot effect op mijn zelfvertrouwen.
Ik stootte iedereen af en was best eenzaam tijdens het laatste gedeelte van mijn tienerjaren.
Heb toen ook een haartransplantatie gehad, maar zonder echt resultaat.
Op mijn 20e nam ik een haarwerk en kreeg heel veel zelfvertrouwen en dat resulteerde in een mooi gezin en een leuke baan.
Laatste jaren zijn zwaar....alhoewel het haarwerk mij heel veel heeft gegeven beperkt het ook in veel dingen zoals zwemmen en op grote evenementen komen, want hoewel ik een haarwerk draag is mijn zelfvertrouwen toch minder geworden door de kwaliteit van het haarwerk en voor mijn gevoel begint het langzaam op te vallen.
Ben dagelijks heel veel bezig met kammen en kost veel tijd en vooral energie.
Ik ben zo benieuwd naar MHP dat ik sowieso naar de open dag ga in januari bij BCN.
Heb gewoon een flinke duw nodig, want het is heel moeilijk om een beslissing te maken..ben gewoon simpelweg bang wat mijn werkomgeving ervan zegt gezien ik dagelijks met tientallen mensen zit.
Wat zijn jullie ervaringen op het werk? Viel het mee of tegen....enzo heb ik nog vele vragen

Gr
Patrick
pkruyt75 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 november 2015, 23:28   #1183
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Herkenbaar verhaal alhoewel 14 jaar wel heel erg jong is.
Met mijn ervaringen kan ik alleen maar zeggen dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Maar natuurlijk heeft ieder zo z'n eigen mening.
Als je bij de open dag van BCN bent geweest kun je het met eigen ogen zien. En dan nog is die beslissing nemen om het echt te laten doen groot hoor. Ik heb daar zelf ook nog een behoorlijke tijd overeen laten gaan, achteraf gezien niet nodig maar dat weet je op dat moment natuurlijk niet.
Ja en BCN is gewoon geweldig dat heb je hier al vele malen kunnen lezen.

Het enige dat ik wel heb gedaan ter voorbereiding op de mhp is mijn haar in de tijd naar de eerste behandeling toe, zo kort mogelijk maken. Elke keer wat korter zodat het na de uiteindelijke behandelingen zo min mogelijk opvalt. De omgevingsreacties waar ik ook erg tegenop zag vielen mij, achteraf gezien, dan ook erg mee. Zij weten immers ook niet dat je die haarproblemen hebt dus voor hen valt het allemaal niet of althans veel
minder op allemaal.

Wel moet je je realiseren dat het natuurlijk heel iets anders is dan een HT.
Een mhp is naar mijn idee dan ook het mooiste als je je haar zo kort mogelijk doet, de zgn shaven look, en dit vervolgens ook goed bijhoudt. Dat is overigens een fluitje van een cent. Was ik vroeger altijd tijden lang bezig met toppik, dermach, nanogeen e.d spul, nu is het scheren allemaal in een paar minuutjes gebeurd.

Je zult het straks zelf wel ervaren en het geluk is dat het super vakbekwame en geweldige mensen zijn daar. Voor mij en zoals je kunt lezen ook voor vele anderen, is het de beste oplossing die er is. Je hebt geen last meer van regen, storm en weet ik allemaal niet. Een beetje rekening houden met de bescherming voor de zon, dat is alles.
Heel veel succes en het zou leuk zijn als je je toekomstige ervaringen op dit forum zou willen delen.

Laatst gewijzigd door pablo7542; 8 november 2015 om 23:30
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 november 2015, 23:49   #1184
pkruyt75
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2006
Berichten: 4
Bedankt Pablo voor het delen van je ervaring!
Zal je zeker op de hoogte houden!
pkruyt75 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 november 2015, 06:56   #1185
Gregori
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2015
Berichten: 97
Geslacht:
pkruyt,

Het is een hele lastige situatie als je geconfronteerd wordt met tegenslagen in je leven die jou zelfvertrouwen aantasten. En ik weet en besef dat iedereen daarin anders is en daar anders op reageert, de ene geeft er wat minder om en de ander zit er heel erg mee.

Wat betreft MHP, als je van plan bent en voortaan er vrede mee hebt om je hoofd te blijven scheren en om de "shaven look" te behouden dan is een MHP de beste en goede uitweg.

Ik zou dan gewoon een open dag bezoeken bij BCN(want die kan ik jou uit eigen ervaring en tevredenheid aanbevelen als behandelaar) om verdere informatie en eventuele vragen te stellen betreft MHP. En dan kun je het(de behandeling en resultaat) zelf ook zien. En dan kun je alles nogmaals laten bezinken en daar rustig over na te denken of een MHP wel dergelijk iets voor jou is en of het jou goed zal doen.

Verder wat anderen mensen er van zouden vinden en hoe ze er op reageren, dat valt bij de meeste personen die een MHP hebben ondergaan reuze mee, er wordt misschien op de eerste dag(en) even naar je gekeken (in de zin van: "wat is er toch anders aan hem"?) en de verdere dagen daarna zijn en zullen de mensen al aan jou nieuwe look gewent zijn en hoor je er niets over, maar vaak en in de meeste gevallen valt het anderen niet eens op. Dus het valt uiteindelijk reuze mee.

Ik hoop dat dit jou wat meer rust brengt in de beslissing en zoektocht om uiteindelijk een MHP te willen ondergaan.
Gregori is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.