Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 augustus 2007, 19:07   #16
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.429
Geslacht:
Hahaha, die Geertje toch... Ondanks alles zal zijn partij bij de volgende TK-verkiezingen (volgend jaar??) wel weer fors groeien, helaas...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline  
Oud 22 augustus 2007, 19:44   #17
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Wie weet is die kwal ook hier op haarweb actief. Hij heeft zijn mooie haren goed weten te onderhouden, wellicht dankzij ons.
DHTkiller is offline  
Oud 22 augustus 2007, 19:54   #18
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
ach laat wilders maar lekker doorknoeien.
zou wel een keer goed zijn een frisse wind door nederland.
dat mormel van de pvda, laat nu zelfs criminele allochtonen weer toe.

en dan vraag ik mij af waarom mensen wel zo keihard zeuren op wilders en niet op dat soort praktijken...
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline  
Oud 22 augustus 2007, 21:02   #19
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Ik ben niet voor het cordon maar vlaams belang moet maar es leren constructief te zijn. Over moslims:
Wij moeten harder zijn als andere landen onze vlaggen verbranden, dan lachen we es of kijken er gewoon naar. Daardoor minachten de moslims in sommige landen ons nog meer omdat we pussys zouden zijn.
Wij moeten meer opkomen voor onze waarden/symbolen.
Bv als een moslim land en zn bevolking producten wijgeren (de cartonen van mohammed uit denemarken) zouden wij hetzelfde moeten doen, eens tonen hoe het voelt. Want wat heeft een bedrijfsleider(en werknemers)die toevallig in denemarken woont met die cartoonen te maken.

En de bazen van die moslim landen zeggen er niets van omdat het probleem juist van iets anders afleid.
Maar ook alle landen hetzelfde behandelen niet toevallig een land waar er olie is steunen en een ander land niet.
enz
__________________

vrosjnivosj is offline  
Oud 22 augustus 2007, 21:14   #20
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.429
Geslacht:
Ik zie het als volgt: 1400 jaar na de geboorte van Christus hadden wij de inquisitie. En 1400 jaren na de dood van Mohammed (nu dus) hebben de Moslims een vergelijkbare stroming. Eens zal het goed komen!!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline  
Oud 22 augustus 2007, 21:46   #21
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Het wordt eens tijd dat de moslims leren hun geloof voor zichzelf te houden, dan kan niemand er ook wat van zeggen. Een voorbeeld; helaas bouwen moslims nog steeds moskeeën met minaretten die niet meer in deze tijd passen en horen. Waarom? Omdat die minaretten vroeger (oproeptorens voor het gebed) noodzakelijk waren om de tijd aan te geven om te bidden aangezien er vroeger niet veel was. Wat we nu hebben, maakt het totaal overbodig. Nog één; een zwemlerares in een boerka, zonder gein dat heb ik eens een keer gezien (was niet in Nederland). Die boerka is niet alleen ongepast en overbodig, maar vooral ook gevaarlijk, je moet klaarstaan als er wat gebeurt in het water en een boerka is niet bevorderend voor de veiligheid.

Dit zijn maar twee voorbeelden, en er zijn er nog veel en veel meer. Er zijn zoveel dingen die de moslims zelf moeten veranderen, dat het volgens mij heel lang gaat duren eer zij een beschaving hebben ongebouwd met normen en waarden.

Laatst gewijzigd door DHTkiller; 22 augustus 2007 om 21:53
DHTkiller is offline  
Oud 22 augustus 2007, 22:35   #22
flappie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2005
Berichten: 494
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray Bekijk bericht
[...]en dan vraag ik mij af waarom mensen wel zo keihard zeuren op wilders en niet op dat soort praktijken...
Omdat wilders iets vaker (understatement) in het nieuws komt met "zijn" soort nieuws dan de PvdA. En statistisch gezien is de kans dat mensen dan eerder op Wilders gaan bitchen toch wel iets groter
__________________
Regime
0,5 mg Dutasteride caps | sinds 16 mei 2006

Status
Rechterinham inmiddels ook al aangetast. Linkerinham al aardig richting NW2. Vooral diffuus haaruitval bij beide inhammen.
Begonnen aan duta omdat fina geen/weinig effect had.
flappie is offline  
Oud 22 augustus 2007, 22:48   #23
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flappie Bekijk bericht
Omdat wilders iets vaker (understatement) in het nieuws komt met "zijn" soort nieuws dan de PvdA. En statistisch gezien is de kans dat mensen dan eerder op Wilders gaan bitchen toch wel iets groter
Wilders moet het idd van spraakmakend nieuws hebben. Heel veel mensen spreekt het aan, maar ook heel veel mensen moeten er weinig van hebben. Hij zoekt gewoon de uitersten op!

Mijn stem zal hij overigens niet krijgen. Naar mijn idee schiet hij op bepaalde punten te ver door.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline  
Oud 22 augustus 2007, 23:05   #24
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Naar mijn idee schiet hij op bepaalde punten te ver door.
Aha! Nu zijn we weer bij het beginpunt van deze thread: Schieten!

GW door de kop laten schieten, zoals die hersenloze rapper wil, is véél erger dan relschoppers door een been schieten, zoals GW gezegd schijnt te hebben. Nee, GW schiet niet te ver door.
Hanna is offline  
Oud 22 augustus 2007, 23:18   #25
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Wilders moet het idd van spraakmakend nieuws hebben. Heel veel mensen spreekt het aan, maar ook heel veel mensen moeten er weinig van hebben. Hij zoekt gewoon de uitersten op!

Mijn stem zal hij overigens niet krijgen. Naar mijn idee schiet hij op bepaalde punten te ver door.
dus jij vind dat in steden zoals rotterdam en amsterdam waar de allochtonen in meerderheid zijn, vooral die met een islamitische achtergrond, het uitstekend gaat sinds die toename?

hoeveel steden moeten er nog meer kapot voordat mensen doorkrijgen dat je dat tuig kei en keihard moet aanpakken

sinds ik heb persoonlijk gezien heb waartoe dat tuig in staat is mogen ze van mij schieten, en dan liever niet in het been.
wilders komt met zijn islamgedoe iedere keer in het nieuws omdat mensen dat ook een probleem vinden en het er een is.
zelfde als de sp of gl wijkbewoners persoonlijk gaat steunen als ze opeens moeten wijken voor een bedrijventerrein.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline  
Oud 22 augustus 2007, 23:22   #26
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flappie Bekijk bericht
Wilders schrikt van 177 Amsterdamse nationaliteiten
Gepost Kamerlid Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid is geschrokken over het bericht dat in Amsterdam mensen wonen die afkomstig zijn uit 177 verschillende landen.

Samen met zijn partijgenoot Sietse Fritsma vraagt hij aan de ministers van Justitie, Binnenlandse Zaken en Wonen, Wijken en Integratie of die zijn mening delen ''dat het volstrekt onwenselijk is'' dat Amsterdam zoveel nationaliteiten herbergt. Wilders en Fritsma wijzen erop dat ''de smeltkroes New York'' er maar 150 telt. De Kamerleden willen weten of de drie ministers hier actie tegen gaat ondernemen.

[...]

De Amsterdamse zender AT5 verbaast zich over de vragen. Zo vraagt de zender zich af waarom New York in Wilders' ogen wel een smeltkroes is, en waarom daar in Amsterdam geen sprake van zou mogen zijn. Wilders meldt trouwens ook niet waarom het ''onwenselijk'' is dat er 177 nationaliteiten in onze hoofdstad wonen.

Overigens zijn er volgens de VN 192 verschillende landen. Amsterdam zou dus nog maar 15 nationaliteiten 'missen' om alle landen binnen haar gemeentegrenzen te hebben, zo meldt Radio 538 vanmiddag. Onder meer Liechtenstein en Tuvalu zijn niet vertegenwoordigd.
Hahaha die Wilders... Eng he Geert, mensen die niet blank zijn?

Wat een freakin idiot.

Ben trots dat Amsterdam op 1 staat, lijkt me een mooi streven om het snel nog verder op te krikken naar 192.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 22 augustus 2007 om 23:24
Tiuri is offline  
Oud 23 augustus 2007, 00:02   #27
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray Bekijk bericht
dus jij vind dat in steden zoals rotterdam en amsterdam waar de allochtonen in meerderheid zijn, vooral die met een islamitische achtergrond, het uitstekend gaat sinds die toename?
Ik ken genoeg mensen met een Islamitische achtergrond en met deze mensen kan ik het uitstekend vinden. Natuurlijk is hun cultuur anders, maar daarom zijn het geen slechte mensen. Ik ontken niet dat er een groep rondloopt die het voor de rest verpest, maar je kunt ze niet allemaal over 1 kam scheren natuurlijk.

Citaat:
hoeveel steden moeten er nog meer kapot voordat mensen doorkrijgen dat je dat tuig kei en keihard moet aanpakken
Natuurlijk moet je die groep keihard aanpakken, maar dat geldt niet alleen voor de groep met allochtonen. Er loopt namelijk ook een groep Nederlandse jeugd rond die wel van een relletje houdt.

Citaat:
sinds ik heb persoonlijk gezien heb waartoe dat tuig in staat is mogen ze van mij schieten, en dan liever niet in het been.
wilders komt met zijn islamgedoe iedere keer in het nieuws omdat mensen dat ook een probleem vinden en het er een is.
zelfde als de sp of gl wijkbewoners persoonlijk gaat steunen als ze opeens moeten wijken voor een bedrijventerrein.

De moslims die ik ken vallen mij niet lastig met hun geloof, dus ik heb er geen last van dat ze geloven. Waarom zou die groep niet in de islam mogen geloven?
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline  
Oud 23 augustus 2007, 00:08   #28
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flappie Bekijk bericht
Nog maar weer eens een voorbeeld van hoe onmetelijk veel inhoud deze beste man heeft met z'n partij
Wilders schrikt van 177 Amsterdamse nationaliteiten
Gepost door Rob (R@b) - Bron: AT5 / PVV
Gepubliceerd: woensdag 22 augustus 2007 @ 17:18
Kamerlid Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid is geschrokken over het bericht dat in Amsterdam mensen wonen die afkomstig zijn uit 177 verschillende landen.

.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat zijn eigen vrouw Hongaars is!! Misschien moet hij haar maar terug sturen.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline  
Oud 23 augustus 2007, 00:24   #29
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Aha! Nu zijn we weer bij het beginpunt van deze thread: Schieten!

GW door de kop laten schieten, zoals die hersenloze rapper wil, is véél erger dan relschoppers door een been schieten, zoals GW gezegd schijnt te hebben. Nee, GW schiet niet te ver door.
Zoals je zelf al zegt : Het is een hersenloze rapper. Zo'n iemand moet je niet teveel aandacht geven. Deze jongen moet (in mediastilte) gestraft worden voor zijn uitlatingen en daarmee moet de kous af zijn.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline  
Oud 23 augustus 2007, 01:04   #30
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrosjnivosj Bekijk bericht
Ik ben niet voor het cordon maar vlaams belang moet maar es leren constructief te zijn. Over moslims:
Wij moeten harder zijn als andere landen onze vlaggen verbranden, dan lachen we es of kijken er gewoon naar. Daardoor minachten de moslims in sommige landen ons nog meer omdat we pussys zouden zijn.
Wij moeten meer opkomen voor onze waarden/symbolen.
Bv als een moslim land en zn bevolking producten wijgeren (de cartonen van mohammed uit denemarken) zouden wij hetzelfde moeten doen, eens tonen hoe het voelt. Want wat heeft een bedrijfsleider(en werknemers)die toevallig in denemarken woont met die cartoonen te maken.

En de bazen van die moslim landen zeggen er niets van omdat het probleem juist van iets anders afleid.
Maar ook alle landen hetzelfde behandelen niet toevallig een land waar er olie is steunen en een ander land niet.
enz
Helemaal mee eens...ben ook niet voor alle standpunten van het Vl.B hoor..... maar het word eens tijd dat ze in europa... in landen als Belgie en Nederland eens op hun poten staan, en duidelijk maken dat ze baas in eigen land zijn. Dat ze dan een gedragscode invoeren... gedragen en zich aanpassen aan de wetten en regels die hier gelden of buiten !!!..idem met criminelen. Gewoon de rotte appels en het vergif eruit halen zou al veel zijn....zo worden ook goeie mensen (goeie allochtonen) niet over dezelfde kam geschoren tenminste. Ze zijn hier gewoon veel te braaf ...maar zouden het nog eens duur kunnen bekopen...?
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verkiezingen Tweede Kamer 2006 another Van alles en nog wat... 216 25 november 2006 23:10
Geert Wilders is een gevaarlijke grap (Metro) Biljartbal Van alles en nog wat... 89 18 januari 2005 06:57
Moslimdocent wenst Kamerlid Wilders dood Tiuri Van alles en nog wat... 150 7 december 2004 17:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.