Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 augustus 2007, 09:50   #31
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Ik meen ergens gelezen te hebben dat zijn eigen vrouw Hongaars is!! Misschien moet hij haar maar terug sturen.
de meeste allochtonen integreren gewoon normaal, binnen een x aantal jaren zijn gewoon nederlander geworden en houden van en respecteren nederland.

de groep islamitische allochtonen die niet extreem is is volgensmij niet erg groot. afvalligheid is zoals je ziet iets wat niet getolereerd word door de islam dus het "ontzuilen" zoals wij dat kennen in de jaren 60 geld niet echt.

een ander voorbeeld is iran. iran kennen we van de ophangingen van homo's, meisjes die hun maagdenvlies zijn verloren.
toch is er in iran een redelijk grote groep die verwesterd is.
ook deze groep kan niks omdat die achterlijke islam en sharia een (letterlijk) mes op hun keel is.

maar voor en tegenstanders van de islamisering van europa worden het toch nooit eens, wat ik wel weet is dat het elk jaar erger word met dat volk maar we blijven het pikken.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline  
Oud 23 augustus 2007, 13:04   #32
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray Bekijk bericht
de meeste allochtonen integreren gewoon normaal, binnen een x aantal jaren zijn gewoon nederlander geworden en houden van en respecteren nederland.
Precies. Wel raar dan dat hij problemen heeft met de 177 nationaliteiten in Amsterdam (terwijl hij de 150 in New York juist cool vindt? ).
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline  
Oud 23 augustus 2007, 13:15   #33
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri Bekijk bericht
Precies. Wel raar dan dat hij problemen heeft met de 177 nationaliteiten in Amsterdam (terwijl hij de 150 in New York juist cool vindt? ).
dat slaat idd ook nergens op.
maar hij heeft wel gelijk dat allochtonen met een islamitische achtergrond de heleboel over verzieken.
en daarmee bederven ze het ook voor niet islamitische allochtonen.
Vind je het raar dat overal verenigingen van "ex/niet-moslims" uit de grond gestampt worden.
iedereen die er maar een beetje noord-afrikaans uitziet word voor moslim aangezien en dat is voor velen zelfs een extreem grote belediging.

trouwens, alsof pvda, gl en sp helemaal 100% goed zijn die hebben meer rotzooi dan welke andere partij.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline  
Oud 23 augustus 2007, 19:55   #34
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray Bekijk bericht
de groep islamitische allochtonen die niet extreem is is volgensmij niet erg groot. afvalligheid is zoals je ziet iets wat niet getolereerd word door de islam dus het "ontzuilen" zoals wij dat kennen in de jaren 60 geld niet echt.
Denk dat je dat verkeerd ziet. Ik ken bv ook voldoende Turkse/marokkaanse meiden die geen hoofdoek dragen, maar toch moslima zijn. Verder weet ik dat er voldoende moslims zijn die zich distancheren van het extremisme, of zichzelf daar zelfs voor schamen.

Citaat:
maar voor en tegenstanders van de islamisering van europa worden het toch nooit eens, wat ik wel weet is dat het elk jaar erger word met dat volk maar we blijven het pikken.
Ik zeg niet dat ik voor de islamisering ben, maar zolang ik er geen last van heb mogen ze wat mij betreft de islam aanhangen.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline  
Oud 23 augustus 2007, 20:39   #35
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Mee eens. Er wordt teveel veralgemeniseerd. Dat doet ook Wilders. Blinden en doven trappen erin, ik niet!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline  
Oud 23 augustus 2007, 21:22   #36
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Mee eens. Er wordt teveel veralgemeniseerd. Dat doet ook Wilders. Blinden en doven trappen erin, ik niet!
Ik geef mijn stem ook niet aan Wilders!!!
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline  
Oud 23 augustus 2007, 21:32   #37
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
ach zolang je maar niet in amsterdam of rotterdam hoeft te wonen.
wat een paupersteden zijn dat geworden zeg.

toen ik er laatst was wist ik niet hoe snel ik er weer weg moest komen, station duivendrecht was al helemaal een succes
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline  
Oud 23 augustus 2007, 23:11   #38
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Geert (Chucky) Wilders spreekt.

http://www.youtube.com/watch?v=nr-xi...elated&search=

Laatst gewijzigd door DHTkiller; 23 augustus 2007 om 23:19
DHTkiller is offline  
Oud 24 augustus 2007, 11:13   #39
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DHTkiller Bekijk bericht
wilders valt best mee als je nagaat hoe dat tuig zich hier gedraagd:
http://www.dumpert.nl/mediabase/2445...agent_uit.html
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline  
Oud 24 augustus 2007, 16:26   #40
50_cent_G
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 december 2006
Berichten: 99
Kijk ik heb weer is een goede discussie geopend, mensen reageren zoals verwacht domme rapper,, tijdbom in nederland,, wat een fokking onzin nederland moet niet zo oordelen verdiep je eerst voordat je zon nutteloze mening hebt als die dht killer. Deze rapper rapt tenminste niet over kutjes wiet en hoe gangster hij wel niet is. Hij maakt van die clips om de jeugd te bereiken luister wat meer van em voordat je em gaat veroordelen,, kijk dit interview ook..........:::: http://nl.youtube.com/watch?v=FS68thQ_Oak
50_cent_G is offline  
Oud 24 augustus 2007, 17:27   #41
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
jay een moslimdiscussie

Bij moslims zit ik een beetje op een tweedeling, gemengde ideeën.

Aan de ene kant is het gros van de extremisten zo gigantisch DOM dat ze klakkeloos hun imams volgen, gelovend dat wat ze zeggen écht in de koran staat (net als veel christenen, voor de christenen onder ons; quizvraag, waar staat dat christenen geen seks voor het huwelijk mogen hebben van God?)


Aan de andere kant staan er in de koran wel veel teksten die oproepen tot geweld (eerlijk is eerlijk, het oude testament staat er ook vol mee, en op zekere hoogte het nieuwe testament ook wel..) Maar hier is het verschil;
(van joden weet ik dit niet, maar) christenen hebben de bewuste keuze gemaakt om hun heilige boek te laten vertalen (= grotere bekendheid, of iig dat zou de bedoeling meoten zijn, elke gelovige moet zn heilige boek toch minstens globaal kennen...) en wat veel, maar nog niet alle (zonde) dominees doen, is de bijbel in deze tijd plaatsen...

Ik denk dat als elke moslim het besluit neemt om de koran ECHT te lezen, in plaats van als een kip zonder kop maar rond te lopen met wat een imam zegt...en als de koran wordt vertaald en wordt voorgespiegeld in het huidige leven, de extremisten snel zullen minderen in aantal.

Overigens vind ik wel dat Nederland eens moet ophouden met moslims maar de hand boven het hoofd te houden. We mogen best eens wat meer voor ons opkomen, in plaats van altijd maar de reikende hand naar de (steeds groter wordende) allochtone 'minderheid' te geven.
__________________
Regime:
noks
another is offline  
Oud 24 augustus 2007, 17:42   #42
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray Bekijk bericht
wilders valt best mee als je nagaat hoe dat tuig zich hier gedraagd:
http://www.dumpert.nl/mediabase/2445...agent_uit.html
Zo gaat het hier ook hoor...valt nog mee vind ik in dat filmpje . Een tijdje geleden reed ik door Molenbeek hier in Belgie ,en er reed een politiepatrouille voor mij. We reden lanzaam want het was wat aanschuiven op de weg .Komt er plots zo'n groepje van de zijkant van de straat gelopen en beginnen op dat politievoertuig te schoppen en de ruiten in te slaan etc.... .Wel die agenten durfden niet eens uitstappen...maar maakten dat ze weg waren. Denk dat je als Belg zoveel niet zou moeten doen....even je middenvinger gewoon opsteken is al voldoende...en je word op de grond gegooid ...knie in je nek...boeien aan...en kan in de cel gaan slapen . Kijk maar eens hoe ze met hooligans omgaan...dus waarom kunnen ze het hier dan niet ???
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline  
Oud 24 augustus 2007, 17:49   #43
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another Bekijk bericht
Ik denk dat als elke moslim het besluit neemt om de koran ECHT te lezen...
Vanwege het gigantisch hoge aantal ongeletterden onder hen, is dat nou juist het grootste probleem...
Hanna is offline  
Oud 24 augustus 2007, 17:55   #44
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.156
Geslacht:
Ik vind het wel vrij simpel om de schuld bij de Koran of de Islam neer te leggen.
Hoeveel moslims zijn er in Nederland, en hoeveel veroorzaken problemen waarvan je kunt zeggen dat de koran of de Islam de oorzaak is?
Ok, die hanggroep allochtonen in de grote steden zijn mij ook een doorn in het oog. Maar ik denk dat dat meer met opvoeding (geen) en cultuur (haantjesgedrag) te maken heeft dan met hun geloof.
Het is net als met de bijbel, het is aan de persoon zelf hoe je het interpreteert. Geen Christen zal nu nog de kruistochten goed praten. Terwijl ze toenertijd toch echt dachten het in opdracht van God te doen.
Het is net als met geld (voor sommigen ook een soort van afgod..), sommigen kunnen er mee omgaan en anderen niet. Er zijn ook al genoeg oorlogen begonnen en moorden begaan vanwege geld.
Maar toch is geld opzich een geweldige uitvinding..
Als je gaat generaliseren en denkt dat het allemaal maar de schuld is van de Islam (misschien is de wens wel de vader van de gedachte) dan zie je het volgens mij helemaal verkeerd.
Henk is nu online  
Oud 24 augustus 2007, 18:04   #45
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 50_cent_G Bekijk bericht
Kijk ik heb weer is een goede discussie geopend, mensen reageren zoals verwacht domme rapper,, tijdbom in nederland,, wat een fokking onzin nederland moet niet zo oordelen verdiep je eerst voordat je zon nutteloze mening hebt als die dht killer[/url]
Bedoel je dat ik het een schijtclip vond, of dat stukje realiteit over de moslims hier in Nederland en andere westerse landen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 50_cent_G Bekijk bericht
Deze rapper rapt tenminste niet over kutjes wiet en hoe gangster hij wel niet is. Hij maakt van die clips om de jeugd te bereiken luister wat meer van em voordat je em gaat veroordelen,, kijk dit interview ook..........:::: http://nl.youtube.com/watch?v=FS68thQ_Oak
Door provocerend met bijlen en messen te zwaaien zeker? In de clip hebben ze schijt aan alles en iedereen omdat die lui weten dat er een heleboel domoren als jij rondlopen die het niet kunnen maken in de normale wereld en zo hun steun kunnen krijgen. Vertel eens eerlijk, wat heb jij gedaan in je leven? Een oude vrouw d'r hersens ingeslagen of meegedaan aan een groepsverkrachting? Vertel eens een beetje over jezelf, dan komen er vast een heleboel dingen boven water waarom jij zo'n randdebiel bent.

Appa moet gewoon teruggaan naar Noord-Afrika en zandkastelen bouwen, en als hij zichzelf daarna verveelt, kan hij nog altijd die arme Bedoeïnen beroven.

Jij hebt werkelijk ook de verstand van een eekhoorn, hé? Volgens mij zit er echt zaagsel in je hoofd aangezien jij denkt dat wij onder de indruk zouden raken als wij Appa begrepen .

Laatst gewijzigd door DHTkiller; 24 augustus 2007 om 22:07
DHTkiller is offline  
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verkiezingen Tweede Kamer 2006 another Van alles en nog wat... 216 26 november 2006 00:10
Geert Wilders is een gevaarlijke grap (Metro) Biljartbal Van alles en nog wat... 89 18 januari 2005 07:57
Moslimdocent wenst Kamerlid Wilders dood Tiuri Van alles en nog wat... 150 7 december 2004 18:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.