Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 augustus 2007, 17:28   #46
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Eén van de grootste schuldigen is de Nederlandse overheid door ouders te verbieden om hun kinderen te slaan. Menig allochtone vader
zou zijn zoon zelf graag de grond in rammen om een beetje discipline bij te brengen, maar dan krijgt hij meteen de politie op zijn dak. Vele van die vaders schamen zich echt helemaal verrot voor hun zonen, maar staan volkomen machteloos.

Die rappers spreken nog niet eens foutloos Nederlands, laat staan dat ze foutloos Nederlands zouden kunnen schrijven, en dan vinden ze 't gek dat ze geen fatsoenlijk werk kunnen krijgen. Ook door hun negatieve en agressieve houding zullen ze zelfs voor het domste werk niet worden aangenomen. Maar, tja, ze zijn te dom om dat in te zien.
Hanna is offline  
Oud 24 augustus 2007, 17:31   #47
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.273
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Eén van de grootste schuldigen is de Nederlandse overheid door ouders te verbieden om hun kinderen te slaan. Menig allochtone vader
zou zijn zoon zelf graag de grond in rammen om een beetje discipline bij te brengen, maar dan krijgt hij meteen de politie op zijn dak. Vele van die vaders schamen zich echt helemaal verrot voor hun zonen, maar staan volkomen machteloos.
Kom toch Hanna, dat meen je echt?
Discipline bij te brengen door ze de grond in te rammen?
Ik vind het ook typisch Nederlands om direct de overheid de schuld te geven.
Krijgt je ouwe moeder te weinig bezoek, dan moet de overheid er maar wat aan doen, want je hebt het zelf al zo druk...
Henk is offline  
Oud 24 augustus 2007, 17:34   #48
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ik hou er ook helemaal niet van om de overheid overal de schuld van te geven, integendeel. Maar wat dit betreft wèl.
In de meeste culturen is het gebruikelijk om te slaan en ik heb zelf ook een hardhandige militaire opvoeding gehad. Word je sterk van. Is prima.
Geen slappe watjes.
Hanna is offline  
Oud 24 augustus 2007, 17:39   #49
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Ik hou er ook helemaal niet van om de overheid overal de schuld van te geven, integendeel. Maar wat dit betreft wèl.
In de meeste culturen is het gebruikelijk om te slaan en ik heb zelf ook een hardhandige militaire opvoeding gehad. Word je sterk van. Is prima.
Geen slappe watjes.
Mooie opmerking Ik geef je groots gelijks. Soms heb je discipline met harde hand nodig. Niks mis mee.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline  
Oud 24 augustus 2007, 17:47   #50
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.273
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevin Bekijk bericht
Mooie opmerking Ik geef je groots gelijks. Soms heb je discipline met harde hand nodig. Niks mis mee.
Als je die nodig hebt, dan is er in je opvoeding wat mis gegaan.
Ik heb wel discipline in m'n opvoeding gehad. En m'n ouders hadden daar geen harde hand voor nodig. (Misschien ben ik wel een watje )
Henk is offline  
Oud 24 augustus 2007, 17:59   #51
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Bij tegenwoordige gezinnen met hooguit 2 kinderen, hebben de ouders wel wat meer tijd voor de kinderen. Vroeger in NL met grotere gezinnen en nu nog steeds in andere culturen met grote gezinnen, hebben/hadden ouders echt geen zin in die pedo/psycho-bullshit.

Ik erger me ook dagelijks te pletter aan moeders die hun kleuters VRAGEN: Jantje, wil je ....(dit of dat) En dan snauwt Jantje gewoon: NEE!
Vervolgens weet die moeder niet meer wat ze doen moet.
Tuurlijk. Stomme trut. Je moet een klein kind geen keus geven, maar orders, die zonder meer opgevolgd dienen te worden, anders kun je een dreun verwachten. Zo gaat dat later in de maatschappij ook. Luisteren naar de baas. Punt Uit.
Hanna is offline  
Oud 24 augustus 2007, 19:04   #52
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray Bekijk bericht
wilders valt best mee als je nagaat hoe dat tuig zich hier gedraagd:
http://www.dumpert.nl/mediabase/2445...agent_uit.html
Het is maar net waar je naar zoekt natuurlijk. Je kunt ook vele filmjes op het inet vinden waar de Nederlandse jeugd zich zwaar misdraagt. Google bv maar eens op NVU rellen.....En zo ken ik er nog wel een paar.

Nogmaals, ik wil dit niet goed praten, maar je kunt ook blijven zoeken natuurlijk.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline  
Oud 24 augustus 2007, 20:11   #53
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Klopt. Tuig is tuig. Maakt niet uit van welke afkomst of religie.
Ze moeten allemaal keihard worden aangepakt.
Hanna is offline  
Oud 24 augustus 2007, 21:41   #54
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Klopt. Tuig is tuig. Maakt niet uit van welke afkomst of religie.
Ze moeten allemaal keihard worden aangepakt.
Daar zit het hem nu juist ....Nederlandse of Belgische jeugd word ook aangepakt als ze zich niet gedragen...en schoppen geen treinbestuurder dood bv omdat die een opmerking maakt dat ze moeten stoppen met de ruiten van een bus af te breken....maar die marokkaanse jongeren niet...ofwel is de agent een racist ...is het onverdraagzaamheid...is het uitgelokt....en noem maar op. Wie niet blind is ziet dat de meesten ons westerlingen gewoon haten ,en ze trekken allemaal aan hetzelfde touw want spannen steeds in groepjes samen. Kijk maar eens naar Frankrijk. Stel nu dat er in Nederland 2 Nederlandse jongeren omkomen ,die voor de politie op de vlucht zijn en zich in een electriciteitskabine verschuilen en daar door eigen dommigheid omkomen. Moeten de Nederlanders dan ook half Nederland in brand steken...tienduizende auto's waarbij ook doden vallen ,en alle winkels in puin slaan en noem maar op ??? .Allemaal dikke bulshit ..gewoon de knuppel erop of neerknallen dat soort krapul dat zoiets doet. Tijdens die toestand in Frankrijk waren ze hier in Brussel ook al bezig , auto's in brand aan het steken ...dat zegt wel genoeg. Ik ben het ook beu...het zit gewoon in dat volk die terreur...
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts

Laatst gewijzigd door Dundee; 24 augustus 2007 om 21:45
Dundee is offline  
Oud 24 augustus 2007, 21:43   #55
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
vroeger was ik ook bepaald geen lieverdje, ging wel een beetje met het tuig om zeg maar. maar zoals die marokkanen hier bezig zijn heb ik het nog nooit gezien.
ik hoefde het ook niet te wagen om tegen een volwassene, en al zeker geen agent, een grote bek te hebben want dan kwam mijn vader persoonlijk waar die agent bij was me tikken geven.

maar schijnbaar vinden heel veel mensen het wel goed met die hangjeugd vergetende dat het met de jaren erger word en dat de ouderen van later zijn.

en trouwens er lopen heel wat christen-turken in nederland rond waar menig persoon ze aanziet voor moslim, vaak zijn die wel aangepast.

maar als wij straks vlaanderen erbij krijgen dan kan dat franstalige deel onze marokkanen wel als bruidschat krijgen
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline  
Oud 24 augustus 2007, 21:57   #56
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray Bekijk bericht
vroeger was ik ook bepaald geen lieverdje, ging wel een beetje met het tuig om zeg maar. maar zoals die marokkanen hier bezig zijn heb ik het nog nooit gezien.
ik hoefde het ook niet te wagen om tegen een volwassene, en al zeker geen agent, een grote bek te hebben want dan kwam mijn vader persoonlijk waar die agent bij was me tikken geven.

maar schijnbaar vinden heel veel mensen het wel goed met die hangjeugd vergetende dat het met de jaren erger word en dat de ouderen van later zijn.

en trouwens er lopen heel wat christen-turken in nederland rond waar menig persoon ze aanziet voor moslim, vaak zijn die wel aangepast.

maar als wij straks vlaanderen erbij krijgen dan kan dat franstalige deel onze marokkanen wel als bruidschat krijgen
Ja dat ze ze maar in Wallonie droppen dan...wij Belgen en Nederlanders kunnen het ook gezellig maken....ik wil best rustig genietent oud worden...en kan ze missen....
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts

Laatst gewijzigd door Dundee; 24 augustus 2007 om 22:03
Dundee is offline  
Oud 24 augustus 2007, 21:59   #57
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Daar zit het hem nu juist ....Nederlandse of Belgische jeugd word ook aangepakt als ze zich niet gedragen...en schoppen geen treinbestuurder dood bv omdat die een opmerking maakt dat ze moeten stoppen met de ruiten van een bus af te breken....

Kerwin Duinmeijer, Daniel v Cotthem, Gerd Nan v Wijk, en ga zo maar door. Allemaal doodgeslagen door Nederlandse jeugd.

Je kunt iemand niet als crimineel neerzetten op basis van zijn ras, of op basis van zijn geloof. Het is een probleem dat door de gehele maatschappij verweven zit, daar heeft afkomst niets mee te maken.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline  
Oud 24 augustus 2007, 22:04   #58
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
maar trouwens deze discussie leidt tot niks:

a)heeft het na alle incidenten niet meer zo op de islam
b)vind dat het allemaal wel mee valt
c)groepje moslims die alles en iedereen de schuld geeft behalve zichzelf.

we weten allemaal wie waar bij hoort en we weten ook dat we elkaar niet gaan overtuigen. laten we gewoon 30 jaar wachten.

ik zal nooit vriendjes worden van de islam en de volgelingen, dat is wel duidelijk. ik zie ze als een bedreiging voor alles wat ik koester: vrijheid, humaniteit en verdraagzaamheid
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline  
Oud 24 augustus 2007, 22:21   #59
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Kerwin Duinmeijer, Daniel v Cotthem, Gerd Nan v Wijk, en ga zo maar door. Allemaal doodgeslagen door Nederlandse jeugd.

Je kunt iemand niet als crimineel neerzetten op basis van zijn ras, of op basis van zijn geloof. Het is een probleem dat door de gehele maatschappij verweven zit, daar heeft afkomst niets mee te maken.
Ja dat kan ,maar dan moeten ze ze ook even hard aanpakken ,zoals ze met een crimineel van eigen ras doen ,en dat gebeurd nu niet...of het halve land staat al in rep en roer dan soms. Ook mag er eens een eind aan komen vind ik...met te doen alsof alleen een blanke racistisch is...en racist kan zijn ...want je hoort het ook maar steeds van 1 kant ...terwijl het zo niet is..
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts

Laatst gewijzigd door Dundee; 24 augustus 2007 om 22:25
Dundee is offline  
Oud 24 augustus 2007, 22:27   #60
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray Bekijk bericht
maar trouwens deze discussie leidt tot niks:

a)heeft het na alle incidenten niet meer zo op de islam
b)vind dat het allemaal wel mee valt
c)groepje moslims die alles en iedereen de schuld geeft behalve zichzelf.

we weten allemaal wie waar bij hoort en we weten ook dat we elkaar niet gaan overtuigen. laten we gewoon 30 jaar wachten.

ik zal nooit vriendjes worden van de islam en de volgelingen, dat is wel duidelijk. ik zie ze als een bedreiging voor alles wat ik koester: vrijheid, humaniteit en verdraagzaamheid

Hehehe, ik weet waar ik bij hoor idd.

Dat je nooit vrienden zal worden met de islam was me idd al een tijdje duidelijk. Ik ben echter ook benieuwd of je extreem rechts niet als een bedreiging ziet. Je hebt het over vrijheid, humaniteit en verdaagzaamheid bij bv de NVU (en andere kleine extreemrechtse splinterpartijtjes) is dat erg ver te zoeken.

Wilders staat voor een iets ander verhaal, die schiet ook door, maar niet op een dergelijke manier. Toch stemmen en associeren dergelijke mensen zichzelf wel met Wilders. Zie je dat niet als een bedreiging?
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verkiezingen Tweede Kamer 2006 another Van alles en nog wat... 216 25 november 2006 23:10
Geert Wilders is een gevaarlijke grap (Metro) Biljartbal Van alles en nog wat... 89 18 januari 2005 06:57
Moslimdocent wenst Kamerlid Wilders dood Tiuri Van alles en nog wat... 150 7 december 2004 17:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.