Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 augustus 2007, 22:29   #61
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Ja dat kan ,maar dan moeten ze ze ook even hard aanpakken ,zoals ze met een crimineel van eigen ras doen ,en dat gebeurd nu niet...of het halve land staat al in rep en roer dan soms. Ook mag er eens een eind aan komen vind ik...met te doen alsof alleen een blanke racistisch is...en racist kan zijn ...want je hoort het ook maar steeds van 1 kant ...terwijl het zo niet is..

Mwah, ik geloof dat rassenjustitie niet veel voorkomt in west europa
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline  
Oud 24 augustus 2007, 22:34   #62
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Kerwin Duinmeijer, Daniel v Cotthem, Gerd Nan v Wijk, en ga zo maar door. Allemaal doodgeslagen door Nederlandse jeugd.

Je kunt iemand niet als crimineel neerzetten op basis van zijn ras, of op basis van zijn geloof. Het is een probleem dat door de gehele maatschappij verweven zit, daar heeft afkomst niets mee te maken.

recentelijk zijn onder toezicht van politie camera's gemolt, worden criminele jongeren op vakantie gestuurd, word er een versiercurcus gegeven aan marokkaanse aanranderjtes en verkrachtertjes.

maar als een stel neo-nazi mongolen soortgelijke rotzooi uithaalt of minder dan krijgen die meteen zware straffen.

het geknuffel van allochtonen kent gewoon geen grenzen in nederland en europa.

het is toch idioot dat politie zijn auto laat molesteren en daarna wegvlucht
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline  
Oud 24 augustus 2007, 22:45   #63
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Mwah, ik geloof dat rassenjustitie niet veel voorkomt in west europa
Dan ben je wel verkeerd hoor...zo gaat het er voor het moment wel degelijk aan toe..en het valt ook op vind ik. Ik heb drie vrienden die politieagent zijn ,ze werken alledrie in een verschillende stad....en die zeggen het zelf . Worden in hun gezicht gespuuwd...vals aangeklaagt voor mishandeling...aangevallen ...en noem maar op. Die jongens zijn soms gewoon bang om nog hun job uit te voeren.... En een paar uren of dagen nadien lopen ze al terug vrij..
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts

Laatst gewijzigd door Dundee; 24 augustus 2007 om 22:50
Dundee is offline  
Oud 24 augustus 2007, 22:57   #64
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Rassenjustitie is misschien geen goede benaming, maar ik weet ook effe niks beters. Het bestaat helaas wel.
In Parijs konden ze ook rustig zoveel auto's in de fik steken, omdat de politie al jaren lang niet meer in die wijken durft te komen. Niet omdat de agenten te bang zijn, maar omdat ze ervaren hebben dat allochtonen positief gediscrimineerd worden, oftewel: alles wat ze uitvreten, wordt voortdurend goedgepraat.
Hanna is offline  
Oud 24 augustus 2007, 22:57   #65
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Hehehe, ik weet waar ik bij hoor idd.

Dat je nooit vrienden zal worden met de islam was me idd al een tijdje duidelijk. Ik ben echter ook benieuwd of je extreem rechts niet als een bedreiging ziet. Je hebt het over vrijheid, humaniteit en verdaagzaamheid bij bv de NVU (en andere kleine extreemrechtse splinterpartijtjes) is dat erg ver te zoeken.

Wilders staat voor een iets ander verhaal, die schiet ook door, maar niet op een dergelijke manier. Toch stemmen en associeren dergelijke mensen zichzelf wel met Wilders. Zie je dat niet als een bedreiging?
extreem rechts zijn een stel achterlijke inteelt produkten. vaak low-life met echt weinig intelligentie. verenigd door een of meer intelligente racisten.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1177..._schatjes.html

kijk die koppen eens, dat neem je toch niet serieus.

maar extreem rechts zie ik niet als een bedreiging. kleine gefrustreerde partijen die behoorlijk open zijn en waarbij een pak billenkoek wonderen doet.

de islam daarentegen is gewoon ongeveer hetzelfde als het fascisme als dat van adolf hitler. de haat vanuit dat geloof doet niks onder aan dat van het derde rijk, de nazi's probeerden hun jodenhaat zelfs nog een beetje te verbergen.

zo denk ik erover en dat gaat ook niet veranderen, al zeker niet meer sinds ik dat fijne volk nieuwjaar in parijs heb zien verpesten voor mij en miljoenen anderen
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline  
Oud 24 augustus 2007, 23:01   #66
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Rassenjustitie is misschien geen goede benaming, maar ik weet ook effe niks beters. Het bestaat helaas wel.
In Parijs konden ze ook rustig zoveel auto's in de fik steken, omdat de politie al jaren lang niet meer in die wijken durft te komen. Niet omdat de agenten te bang zijn, maar omdat ze ervaren hebben dat allochtonen positief gediscrimineerd worden, oftewel: alles wat ze uitvreten, wordt voortdurend goedgepraat.
ach, ik heb dat tuig in parijs vuurwerkmortieren tussen mensen zien schieten.
de vrouwen van stelletjes zien aanranden puur op de vriend te provoceren (en die vriend was geen bruce lee maar een slungelig ventje die een romantische gezellige avond wou).
of complete gezinnen van kleindkind tot opa omverdrukken.

een nieuwjaarsfeest dat gezellig begon binnen 10 minuten omtoveren in zo'n grimmige enge sfeer dat iedereen weg vluchte.
lekker hoor van die opgefokte ratten met kapotte flessen die over straat rennen tussen huilende kinderen en vrouwen door
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline  
Oud 24 augustus 2007, 23:06   #67
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray Bekijk bericht
recentelijk zijn onder toezicht van politie camera's gemolt, worden criminele jongeren op vakantie gestuurd, word er een versiercurcus gegeven aan marokkaanse aanranderjtes en verkrachtertjes.

maar als een stel neo-nazi mongolen soortgelijke rotzooi uithaalt of minder dan krijgen die meteen zware straffen.

het geknuffel van allochtonen kent gewoon geen grenzen in nederland en europa.

het is toch idioot dat politie zijn auto laat molesteren en daarna wegvlucht
Dat het rechtsysteem niet altijd deugt dat ben ik met je eens, maar ik zie het verband niet tussen gerechtelijke dwalingen en rassenjustitie.

Een simpel voorbeeld : De extreem linkse Volkert van der Graaf heeft 18 jaar cel gekregen voor de moord op Fortuyn. 18 jaar, waarvan hij er slechts 12 daadwerkelijk hoeft te zitten!!! Mohammed B zit levenslang vast (volkomen terecht) voor de moord op van Gogh.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline  
Oud 24 augustus 2007, 23:07   #68
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray Bekijk bericht
extreem rechts zijn een stel achterlijke inteelt produkten. vaak low-life met echt weinig intelligentie. verenigd door een of meer intelligente racisten.
xxxxxxxxxxx
kijk die koppen eens, dat neem je toch niet serieus.
Maar dit soort wordt dus belachelijk gemaakt op t.v., terwijl dat andere soort low-life achterlijke inteeltmongolen met fluwelen handschoentjes wordt geaaid.....
Hanna is offline  
Oud 24 augustus 2007, 23:15   #69
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Volkert v.d.G. was volgens mij slechts een huurmoordenaar. Dat zal misschien pas over 50 jaar toegegeven worden. Fortuyn mocht gewoon per sé geen president worden, wat ook inderdaad absurd zou zijn geweest.
Zo gaan die zaken; wie J.F. Kennedy heeft vermoord, weten we ook nog steeds niet.
Hanna is offline  
Oud 24 augustus 2007, 23:17   #70
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray Bekijk bericht
extreem rechts zijn een stel achterlijke inteelt produkten. vaak low-life met echt weinig intelligentie. verenigd door een of meer intelligente racisten.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1177..._schatjes.html

kijk die koppen eens, dat neem je toch niet serieus.

maar extreem rechts zie ik niet als een bedreiging. kleine gefrustreerde partijen die behoorlijk open zijn en waarbij een pak billenkoek wonderen doet.
Die stumpers zelf niet nee, maar toch vind ik wel degelijk dat je rekening moet houden met de inteligente racisten. Het verleden heeft dat wel bewezen lijkt me....

Citaat:
de islam daarentegen is gewoon ongeveer hetzelfde als het fascisme als dat van adolf hitler. de haat vanuit dat geloof doet niks onder aan dat van het derde rijk, de nazi's probeerden hun jodenhaat zelfs nog een beetje te verbergen.

zo denk ik erover en dat gaat ook niet veranderen, al zeker niet meer sinds ik dat fijne volk nieuwjaar in parijs heb zien verpesten voor mij en miljoenen anderen
Vind niet dat je de islam daarmee kan vergelijken, maar dat is mijn mening.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline  
Oud 24 augustus 2007, 23:19   #71
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Volkert v.d.G. was volgens mij slechts een huurmoordenaar. Dat zal misschien pas over 50 jaar toegegeven worden. Fortuyn mocht gewoon per sé geen president worden, wat ook inderdaad absurd zou zijn geweest.
Zo gaan die zaken; wie J.F. Kennedy heeft vermoord, weten we ook nog steeds niet.

Ten eerste geloof ik daar persoonlijk niet in. en ten tweede blijft hij degene die de trekker heeft overgehaald.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline  
Oud 24 augustus 2007, 23:21   #72
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Dat het rechtsysteem niet altijd deugt dat ben ik met je eens, maar ik zie het verband niet tussen gerechtelijke dwalingen en rassenjustitie.

Een simpel voorbeeld : De extreem linkse Volkert van der Graaf heeft 18 jaar cel gekregen voor de moord op Fortuyn. 18 jaar, waarvan hij er slechts 12 daadwerkelijk hoeft te zitten!!! Mohammed B zit levenslang vast (volkomen terecht) voor de moord op van Gogh.
die hadden ze ook langer mogen wegzetten maar die van der graaf was niet zo gek als mohammed.
iemands keel opensnijden en daarna nog ff een briefje "opspelden" is iets zieker.
bovendien was dat weer in naam van die allah en daar waar volkert een verdwaalde idioot is is die mohammed B. een voorbeeld voor velen. die gast werd zelfs vereerd door dat tuig (ja op tv zeiden ze dat ze het erg vonden maar ze waren maar wat blij dat varken van gogh dood was).

ik weet niet precies hoe oud iedereen hier is maar alleen al als je gaat stappen dan merk je de baggerterreur van dat volk.
kun je zeggen dat het incidenten zijn maar als je netzoveel als mij bent uitgeweest in je leven dan begint het op te vallen dat het geen incidenten meer zijn.

homobashen, loverboys, drugs, uitgaansgeweld, terreur, diefstal en andere criminele activiteiten, uitkering trekken, aanranding, etc overal bij dat soort dingen zijn ze oververtegenwoordigd maar wel een pijl richting het oosten in hun cel om te kunnen bidden.

hoe kun je om al die feiten heen?
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline  
Oud 24 augustus 2007, 23:24   #73
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Ten eerste geloof ik daar persoonlijk niet in. en ten tweede blijft hij degene die de trekker heeft overgehaald.
pim fortuyn zou anders wel MP geworden zijn, iets wat niemand van de gevestigde orde zag zitten.
lage straf en het feit dat er nauwelijks media aandacht verder voor was, men ging vooral in op wat de politiek ervan vond en niet op de achtergronden van van der g).
echt helemaal zuiver was dat nooit.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline  
Oud 24 augustus 2007, 23:29   #74
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
De islam predikte vroeger helemaal geen haat; de fundamentalisten onder hen nemen echter het roer overal ter wereld over, met intimidatie en allerlei vormen van ernstig lichamelijk geweld of geestelijke martelingen.

Die geesteszieke viezerikken kwijlen al bij de gedachte aan hun beloning straks in de hemel waar per terrorist 7 dode maagden liggen te wachten.
Hanna is offline  
Oud 24 augustus 2007, 23:31   #75
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Ik woon in Rotterdam en ik weet genoeg van dat gespuis. Overal zijn ze problematisch, het is echt een moeilijk volk. Gedrag is genetisch bepaald, samen met de opvoeding en omgevingsfactoren bepaalt het sterk hoe de lui zich hier gedragen. Genetisch kun je niets aan die mensen veranderen, je kunt ze er echter wel uit trappen omdat de omgevingsfactoren niet gunstig is voor dat volk.
DHTkiller is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verkiezingen Tweede Kamer 2006 another Van alles en nog wat... 216 25 november 2006 23:10
Geert Wilders is een gevaarlijke grap (Metro) Biljartbal Van alles en nog wat... 89 18 januari 2005 06:57
Moslimdocent wenst Kamerlid Wilders dood Tiuri Van alles en nog wat... 150 7 december 2004 17:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.