Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 augustus 2009, 15:39   #1
)Remco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 620
Is dit AGA?

Wat betreft hun haar zoals het er uitziet in de onderstaande 2 filmpjes?

Geef je mening.

http://www.youtube.com/watch?v=q3ibC...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=FMygs...eature=related

Ik weet niet of dit topic hier thuishoort maar verplaats het anders maar indien het hier niet hoort.
)Remco is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2009, 15:55   #2
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door )Remco Bekijk bericht
Geef je mening.
Geef zelf je eigen mening.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2009, 19:35   #3
MGREEN
HaarWeb lid
 
MGREEN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2007
Berichten: 278
Waarom open je daar een speciaal topic voor? Die 2e kerel is trouwens driekwart kaal, wat een vraag...
__________________
Regime

Dutasteride 0.15 mg (maart 2007)-(januari 2009)
Finasteride 1 mg (januari 2009)
Minoxidol 5% (januari 2009)

HT FUE 2000 Grafts Aesthetic Clinics Dr Feriduni (Jun 2008)


MGREEN is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2009, 20:33   #4
X-Zeem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2009
Berichten: 163
De eerste nog niet.
De tweede heeft wel te maken met AGA.
X-Zeem is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2009, 00:25   #5
)Remco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 620
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MGREEN Bekijk bericht
Waarom open je daar een speciaal topic voor? Die 2e kerel is trouwens driekwart kaal, wat een vraag...
Omdat dit een (HAAR)forum is en ten tweede omdat ik het prettig vind om deze vraag te stellen.

En ten derde als het je niet bevalt (blijf dan lekker weg) of reageer niet als je negatief commentaar hebt.

edit: opmerking verwijderd

Ja sorry hoor maar ben het echt maar dan ook (ECHT) ZAT NU!!!!!!!!!!! die negatieve en (vooral) KINDERACHTIGE reacties van (enkele) hier.

edit: opmerking verwijderd

Ja sorry voor de goede hier op haarweb (en die zijn gelukkig in de meerderheid) maar ben het zoals je merkt SPUUG EN SPUUGZAT NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit was voor mij de druppel die de emmer (heel erg) deed overlopen)

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 28 augustus 2009 om 12:22 Reden: dreigementen en grof taalgebruik
)Remco is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2009, 01:26   #6
X-Zeem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2009
Berichten: 163
@ Remco

Wist je dat mensen met veel testosteron vaak agressief zijn.
Die testosteron wordt omgezet naar dht die waarschijnlijk je haarzakjes zullen aanvallen.
Zojuist heb jij een bericht getypt die waarschijnlijk stress heeft gekost en dus extra testosteron heeft aangemaakt.
Wat eigenlijk geen goed voor je lichaam & haar is.

Vermijd het, elk klein beetje helpt.
X-Zeem is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2009, 02:03   #7
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door )Remco Bekijk bericht
Omdat dit een (HAAR)forum is en ten tweede omdat ik het prettig vind om deze vraag te stellen.

En ten derde als het je niet bevalt (blijf dan lekker weg) of reageer niet als je negatief commentaar hebt.

Mod-edit, opmerking verwijderd.

Ja sorry hoor maar ben het echt maar dan ook (ECHT) ZAT NU!!!!!!!!!!! die negatieve en (vooral) KINDERACHTIGE reacties van (enkele) hier.

Mod-edit opmerking verwijderd

Ja sorry voor de goede hier op haarweb (en die zijn gelukkig in de meerderheid) maar ben het zoals je merkt SPUUG EN SPUUGZAT NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit was voor mij de druppel die de emmer (heel erg) deed overlopen)
Webmaster en moderators,

Hoe vaak mag Remco het Haarwebreglement plus de regels van goed fatsoen nog overtreden? Dit is toch zeker al de 3e of 4e keer.

Edit: 5 à 6 keer binnen een jaar tijd.

.

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 29 augustus 2009 om 09:05 Reden: opmerkingen Remco uit quote gehaald
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2009, 12:34   #8
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Remco, ik begrijp je niet. Ik heb al eerder gevraagd wat je precies wil bereiken met je vragen. Je komt -in mijn ogen- soms heel grappig uit de hoek en de filmpjes zijn leuk om te kijken. Die eerste vooral, hoe iemand in de loop van 2 jaar kan veranderen (vooral zijn haar, van lang naar kort en van blond naar zwart).

Maar wat wil je nu toch horen? Wat hoop je te leren van de opmerkingen van anderen? Ik ben overduidelijk niet de enige die zich dit afvraagt.

Ik ben erg vergevingsgezind, maar dreigementen aan het adres van mensen die hier reageren en gevloek sta ik absoluut niet toe. Ik heb je hier in het verleden al eerder op gewezen. Je reageert vanaf nu daarom rustig en kalm of anders zorg ik er voor dat je een maand gedwongen rustig en kalm moet doen hier. En laat het duidelijk zijn, ik vind het totaal niet leuk om zo te moeten optreden. De rol van politieagent ligt mij niet en ik neem het je kwalijk dat je mij daar in dwingt.

In de reacties die ik nu heb weggeknipt had je het ook over een HaarWebmeeting. Als je het voortouw wil nemen om die te organiseren, graag, ik help je daar dan bij!

O ja en met betrekking op je vraag om een mening. De jongen in het eerste filmpje is iemand op wie velen hier jaloers zullen zijn als het om zijn haar gaat. De man in het tweede filmpje zal bij sommigen een gevoel van herkenning oproepen.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2009, 12:59   #9
)Remco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 620
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door X-Zeem Bekijk bericht
@ Remco

Wist je dat mensen met veel testosteron vaak agressief zijn.
Die testosteron wordt omgezet naar dht die waarschijnlijk je haarzakjes zullen aanvallen.
Zojuist heb jij een bericht getypt die waarschijnlijk stress heeft gekost en dus extra testosteron heeft aangemaakt.
Wat eigenlijk geen goed voor je lichaam & haar is.

Vermijd het, elk klein beetje helpt.
Is het dan zo dat mensen die kaal zijn vaak agressief zijn door veel dht?

En dat mensen met een dikke bos haar met weinig dht vaak rustig,vriendelijk en (niet) agressief zijn?

Wat klopt hiervan?
)Remco is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2009, 15:35   #10
X-Zeem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2009
Berichten: 163
@ Remco

Nou, er is wel zoiets als mensen die veel testosteron hebben vaak agressief zijn.
En testosteron wordt sowieso omgezet naar dht.
Als jou haren daar dan nou net gevoelig voor zijn (door bijv erfelijke achtergrond) dan gaat de kaalheidsproces hard.
X-Zeem is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2009, 16:47   #11
MGREEN
HaarWeb lid
 
MGREEN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2007
Berichten: 278
Het lijkt erop dat deze jongen vooral gefrustreerd en absoluut geobsedeerd is door haaruitval. Deze topics dragen absoluut niks bij aan haarweb en geven het forum alleen maar een slecht beeld, vooral met zielige en loze dreigementen.

Ik hoop dat de moderators wat strenger willen optreden tegen dit soort onzin.
__________________
Regime

Dutasteride 0.15 mg (maart 2007)-(januari 2009)
Finasteride 1 mg (januari 2009)
Minoxidol 5% (januari 2009)

HT FUE 2000 Grafts Aesthetic Clinics Dr Feriduni (Jun 2008)


MGREEN is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2009, 01:21   #12
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Mag ik zeggen dat ik het belachelijk vind dat dergelijke dreigementen hier zo maar geaccepteerd worden (oh nee sorry, 'bestraft' worden met een waarschuwing.)
Het is trouwens niet de eerste keer hij dergelijke dreigementen hier heeft gebruikt op dit forum, ik kan me namelijk nog een leuk privé mailtje herinneren van onze vriend Remco.
Nu weet ik dat we die dreigementen natuurlijk niet te serieus moeten afgaande op zijn intellect en taalgebruik zal Remco niet veel ouder dan een jaar of 14 zijn maar ik vind eigenlijk dat de topics van Remco Haarweb een beetje een rare reputatie geven... Je zou als nieuwe AGA'er maar als eerste zo een Remco topic lezen op deze site, ik zou meteen verder googelen hoor.
Het zou haarweb erg ten goede komen als Remco gewoon een BAN krijgt, klaar.
Of geef hem for the love of God dan zijn eigen topicje. Waar hij keer op keer weer die rare vragen kan stellen. Dan hoeven wij er niet meer naar te kijken en komen er niet NOG MEER van die onnodige Remco-topics bij.
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2009, 01:33   #13
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Iemand plaats twee filmpjes, met eerst een jonge gast met veel haar. Dan een kale man. Daar zet hij een vraga bij. Die nergens op slaat.

Als iemand wat zegt flipt hij.

Goed, nu snap ik dat hier nogal wat mensen zijn die verbitterd en gloeiend irritant zijn met hun zeikerige negatieve gepraat. Maar desalniettemin, er wordt echt gedreigd door Remco. Gaat wel wat ver.

Laatst gewijzigd door Kniekous; 29 augustus 2009 om 21:34
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2009, 09:07   #14
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Ik begreep niet zo goed hoe jullie de inhoud van het bericht nog konden weten, maar ik had over het hoofd gezien dat het nog in de quote van Hanna stond.

Ik ben duidelijk een moderator van niks. Als een van jullie serieus ambities heeft, dan zijn er dus mogelijkheden

Maar prima, jongens, Remco krijgt volgende keer dat ie ook maar een beetje over de schreef gaat een ban.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2009, 12:34   #15
)Remco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 620
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kniekous Bekijk bericht
iemand plaats twe efilmpjes, met eerst een jonge gats met veel haar. Dan een kale man. Daar zet hij ene vraga bij. Die nergens op slaat.

Als iemand wat zegt flipt hij.

Goed, nu snap ik dat nhier nogal wat mensen zijn die verbitterd en gloeiend irritant zijn met hun zeikerige negatieve gepraat. Maar desalniettemin, er wordt echt gedreigd door Remco. Gaat wel wat ver.
Dat gedreig van mij en die boosheid van mij komt inderdaad door al die negatieve minderwaardige kleinerende (niks goeds kunnen doen in hun ogen) reacties ,ik ben dat gewoon zat en ik accepteer dat gewoon niet van wie dan ook ,of je nou een haarweblid bent of je nou mijn vader of moeder bent of voor mijn part de koningin.

Normaal gesproken ben ik heel geduldig en aardig tegen (iedereen) maar als mensen mij op een internetforum of op straat in levende lijve of waar dan ook lelijk en gemeen tegen mij doen ,ja dan is Remco niet zo lief meer.

Ik hoop dat hiermee de kous af is en ik zal (in andermans) ogen geen domme vragen meer stellen hier.

Want ons haarprobleem is al erg genoeg en dan dit er nog bij is dan wat teveel van het goede.

Iedereen hier een fijne dag gewenst.

)Remco
)Remco is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.