Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 juli 2012, 20:51   #46
)Remco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 620
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elser Bekijk bericht
Het is carnavalesk maar toch wat treurig.
Arme Remco
Beste Elser,

Hoe is jouw haarsituatie?
)Remco is offline  
Oud 14 juli 2012, 21:04   #47
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door )Remco Bekijk bericht
Beste Elser,

Hoe is jouw haarsituatie?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.
Hakuna is offline  
Oud 14 juli 2012, 21:10   #48
Elser
HaarWeb lid
 
Elser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Berichten: 3.972
Geslacht:
In afwachting van betere tijden is een radicale oplossing gerechtvaardigd.
Elser is offline  
Oud 14 juli 2012, 21:14   #49
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elser Bekijk bericht
In afwachting van betere tijden is een radicale oplossing gerechtvaardigd.

Moet ik hieruit concluderen dat je voor ''kaal'' of gemillimeterd gaat?
__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.
Hakuna is offline  
Oud 14 juli 2012, 21:30   #50
Elser
HaarWeb lid
 
Elser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Berichten: 3.972
Geslacht:
Ik beschik nu over kort haar. Laten we het daar maar op houden
Elser is offline  
Oud 15 juli 2012, 13:34   #51
)Remco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 620
Wat zullen vreemde mensen uit mijn stad, die mij niet kennen, ervan denken of vinden als (en boeit het ze of niet,

als,

1 Ik gewoon mijn lange haar hou en heb, zoals momenteel met en zonder toppik, en probeer op Gigi te lijken?

2 Als ik mijn hoofd kaalgeschoren heb?

3 Als ik bij wijze van spreken steeds kaler zou worden?

4 Als ik blond lang dik vol Gigihaar zou hebben, als man zijnde, en veeel op haar lijk?

5 Als ik vrouw zou zijn, en als 2 druppels water op Gigi Ravelli zou lijken? maar het niet ben in werkelijkheid, maar er gewoon als (meisje) op zou lijken?

6 Als ik een niet knappe, maar beetje lelijke kalende vent zou zijn, met een raar heel hoog voorhoofd?

7 Als ik 1 van de meest mooi en knapste denkbare jonge vrouw ter wereld zou zijn? Met het mooiste van het mooiste haar, ogen, billen, benen,etcetra?

Zou iemand of jullie 1 voor 1 deze vragen kunnen beantwoorden, wat de mensen op straat ervan zouden denken of vinden?

Of het ze interesseert hoe ik er in het leven bij zou lopen, of het ze totaal niet boeit?

Bedankt

Remco

Laatst gewijzigd door )Remco; 15 juli 2012 om 13:43
)Remco is offline  
Oud 15 juli 2012, 16:30   #52
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door )Remco Bekijk bericht
Wat zullen vreemde mensen uit mijn stad, die mij niet kennen, ervan denken of vinden als (en boeit het ze of niet,

als,

1 Ik gewoon mijn lange haar hou en heb, zoals momenteel met en zonder toppik, en probeer op Gigi te lijken?

2 Als ik mijn hoofd kaalgeschoren heb?

3 Als ik bij wijze van spreken steeds kaler zou worden?

4 Als ik blond lang dik vol Gigihaar zou hebben, als man zijnde, en veeel op haar lijk?

5 Als ik vrouw zou zijn, en als 2 druppels water op Gigi Ravelli zou lijken? maar het niet ben in werkelijkheid, maar er gewoon als (meisje) op zou lijken?

6 Als ik een niet knappe, maar beetje lelijke kalende vent zou zijn, met een raar heel hoog voorhoofd?

7 Als ik 1 van de meest mooi en knapste denkbare jonge vrouw ter wereld zou zijn? Met het mooiste van het mooiste haar, ogen, billen, benen,etcetra?

Zou iemand of jullie 1 voor 1 deze vragen kunnen beantwoorden, wat de mensen op straat ervan zouden denken of vinden?

Of het ze interesseert hoe ik er in het leven bij zou lopen, of het ze totaal niet boeit?

Bedankt

Remco
Ik zal jou vraagjes maar eens eerlijk beantwoorden.

1. Met het haar zoals je het nu hebt zal het ook met toppik en Minox niet lukken om het op het haar van Gigi te laten lijken.

2. Als je het kaalgeschoren hebt, is een haarwewerk zoals Gigi het heeft een zeer goede oplossing, dat meteen resultaat opleverd. Maar je huidige haar moet hoe dan ook eraf om het haarwerk goed te laten passen.

3. Dat zou jij niet kunnjen accepteren, want dat gaf je al in eerdere postings aan. Trouwens ik ook niet.

4. Dat lange blonde haar als Gigi zal je alleen met een haarwerk kunnen krijgen, of je moet al met extesnions gaan werken in je huidige haar, maar gezien jou haarstatus lijken mij extensions geen optie.

5. Dat zou de ultieme oplossing zijn, dat verlangen heb ik ook, ik wil ook graag ''meisjes'' achtig uitzien als een jonge alternatieve vrouw met kleurige kleding en héél lang haar. De kleding is al goed gelukt, nu alleen nog mijn haar langer laten groeien.

6. Dat met die kalende hoofdhuid en hoog voorhoofd ziet er bij jou niet uit, trouwens bij mij ook niet. Vandaar dat ik voor een HT ga voor mijn inhammen die gelukkig niet groter zijn geworden, maar die er wel zijn wil ik laten behandelen.

7. Dat zou uniek zijn als je erin zou slagen om een soort mannelijke levende barbie te worden. Maar echt hier zijn enkele meiden die zich hebben laten veranderen (operatief) en sprekend op een barbiepop lijken. Lees deze discussie (met foto's) maar eens.

http://forum.girlscene.nl/forum.php/...essages/240120

Maar dit vind ik leuke haardracht, mijn eigen haar valt bijna zoals deze foto, alleen ik heb dan koper mahoniekleur in mijn haar. Maar dit kapsel kan ik in het echt dragen en maken met mijn eigen haar. Is realistisch en haalbaar.

__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.
Hakuna is offline  
Oud 15 juli 2012, 17:42   #53
)Remco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 620
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hakuna Bekijk bericht
Ik zal jou vraagjes maar eens eerlijk beantwoorden.

1. Met het haar zoals je het nu hebt zal het ook met toppik en Minox niet lukken om het op het haar van Gigi te laten lijken.

2. Als je het kaalgeschoren hebt, is een haarwewerk zoals Gigi het heeft een zeer goede oplossing, dat meteen resultaat opleverd. Maar je huidige haar moet hoe dan ook eraf om het haarwerk goed te laten passen.

3. Dat zou jij niet kunnjen accepteren, want dat gaf je al in eerdere postings aan. Trouwens ik ook niet.

4. Dat lange blonde haar als Gigi zal je alleen met een haarwerk kunnen krijgen, of je moet al met extesnions gaan werken in je huidige haar, maar gezien jou haarstatus lijken mij extensions geen optie.

5. Dat zou de ultieme oplossing zijn, dat verlangen heb ik ook, ik wil ook graag ''meisjes'' achtig uitzien als een jonge alternatieve vrouw met kleurige kleding en héél lang haar. De kleding is al goed gelukt, nu alleen nog mijn haar langer laten groeien.

6. Dat met die kalende hoofdhuid en hoog voorhoofd ziet er bij jou niet uit, trouwens bij mij ook niet. Vandaar dat ik voor een HT ga voor mijn inhammen die gelukkig niet groter zijn geworden, maar die er wel zijn wil ik laten behandelen.

7. Dat zou uniek zijn als je erin zou slagen om een soort mannelijke levende barbie te worden. Maar echt hier zijn enkele meiden die zich hebben laten veranderen (operatief) en sprekend op een barbiepop lijken. Lees deze discussie (met foto's) maar eens.

http://forum.girlscene.nl/forum.php/...essages/240120

Maar dit vind ik leuke haardracht, mijn eigen haar valt bijna zoals deze foto, alleen ik heb dan koper mahoniekleur in mijn haar. Maar dit kapsel kan ik in het echt dragen en maken met mijn eigen haar. Is realistisch en haalbaar.

Maar ik bedoelde eigenlijk met mijn 7 vragen (zie mijn post iets naar boven met de 7 vragen) Wat andere mensen op straat en in de supermarkt die mij niet persoonlijk kennen, wat zij zouden denken of vinden, of het ze interessert/boeit of niet, van vraag 1 tot en met 7. Zou jij die op die manier nog even willen beantwoorden?

Heel veel dank,

Remco.
)Remco is offline  
Oud 15 juli 2012, 17:51   #54
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door )Remco Bekijk bericht
Maar ik bedoelde eigenlijk met mijn 7 vragen (zie mijn post iets naar boven met de 7 vragen) Wat andere mensen op straat en in de supermarkt die mij niet persoonlijk kennen, wat zij zouden denken of vinden, of het ze interessert/boeit of niet, van vraag 1 tot en met 7. Zou jij die op die manier nog even willen beantwoorden?

Heel veel dank,

Remco.

Ik ken helaas geen gedachten lezen, maar ik dacht wel gelezen te hebben dat AnthonieH al zijn mening gaf en als mensen jou niet kennen en niet weten wat jij wilt dan kunnen en zullen ze ook geen mening geven. Als ik jou op straat tegen kom zoals je nu uitziet dan zou ik ook niet denken van..Hij wilt als Gigi uitzien. Maar ik zou wel een mening kunnen geven als ik jou zou kennen of dat ik je wel eens gesproken hebt over je verlangens. Maar in het algemeen boeit het 90 procent van de mensen het net. Maar ik zou het geweldig en tof vinden als jij erin zou slagen je haar enigsinds als het haar van Gigi te krijgen, dan krijg je zeker een compliment. Wie weet wordt ik nog wel verliefd.

Maar stel dat jij wel als Gigi uit zou zien, dan zouden sommige mensen vragen, ben jij die knapee vrouw van de RTL televisie.
__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.
Hakuna is offline  
Oud 17 juli 2012, 14:38   #55
)Remco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 620
Kun je op eigen kracht, zonder anabole steroiden zulke spieren krijgen, als op onderstaande foto,s?

En hoe vind je het eruitzien?

Mooi, lelijk, precies goed etcetra? te mager? Geef jullie mening graag.






)Remco is offline  
Oud 17 juli 2012, 17:16   #56
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door )Remco Bekijk bericht
Kun je op eigen kracht, zonder anabole steroiden zulke spieren krijgen, als op onderstaande foto,s?

En hoe vind je het eruitzien?

Mooi, lelijk, precies goed etcetra? te mager? Geef jullie mening graag.
Bij dat bovenste plaatje is zonder hulpmiddelen zoals doping ed niet mogelijk. Die middelste foto is wel zonder mogelijk, die onderste weet ik niet. Al is bekend dat ''zwarte'' sporters beter preseren dan blanken, met name in de atletieksport.

Maargoed Remco, hoe staat het met jou ''spierbundels'' of beter nog begint je haar al op Gigi te lijken?
__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.
Hakuna is offline  
Oud 17 juli 2012, 20:04   #57
Elser
HaarWeb lid
 
Elser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Berichten: 3.972
Geslacht:
Zoek de verschillen? Dit verdient een plekje op het forum.
Elser is offline  
Oud 18 juli 2012, 12:04   #58
)Remco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 620
Beste Hakuna en anderen,

Hoe zullen mensen reageren, als ik er zo zou bijlopen als op onderstaande foto, en ik klaag erover dat ik zo kaal ben, en dat ik mooi lang blond haar zou willen ,en dat anderen wel mooi vol haar hebben?

Of intereseert het ze niet?

)Remco is offline  
Oud 18 juli 2012, 12:17   #59
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door )Remco Bekijk bericht
Beste Hakuna en anderen,

Hoe zullen mensen reageren, als ik er zo zou bijlopen als op onderstaande foto,



Maar dan moet ik wel wat te zien krijgen, of het is Gigi of alleen dat kruisje.
__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.
Hakuna is offline  
Oud 18 juli 2012, 15:12   #60
)Remco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 620
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hakuna Bekijk bericht
Maar dan moet ik wel wat te zien krijgen, of het is Gigi of alleen dat kruisje.

Hier dan de persoon.

Zie verder mijn post iets boven.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg baldness.jpg‎ (22,8 KB, 22x gelezen)
)Remco is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.