Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 november 2014, 10:47   #1
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 263
Geslacht:
Haar Produkten internationaal kopen BTW, importbelasting

Als je internationaal koopt waar rekening mee moet houden.

Binnen de EU heb je geen invoerrechten of BTW. Buiten de EU wel.
Ik heb veel ervaring met kopen in het buitenland USA, Duitsland, Polen, UK, Zuid Korea, Hong Kong, Australië, India . Betaal altijd met paypal erg makkelijk en betrouwbaar.

Tip van de dag: als je buiten de EU iets wil kopen via Ebay of gewoon Online kun vragen of ze het pakje willen aanmerken als Sample of Gift, met een waarde onder de 10 dollar dan hoef je geen invoerrechten te betalen.

Bij mijn laatste bestelling was ik het vergeten het te melden.
Our apologies that you were charged unexpected duties/customs fees. The parcel was of course legitimately a Commercial package, and any potential local duties, VAT or other local/regional taxes imposed at delivery are the responsibility of the recipient. Our shipping department can accommodate such requests however if you'd like the parcel characterized differently, but we would only do that at the customer's request and I see that we did not receive such instruction.

Again, our apologies for the unexpected duties charges. The enforcement of such charges is quite random for E.U. countries, but perhaps your local jurisdiction is extra vigilant.

For any subsequent orders we would recommend you place a note in the "Order Notes" box at checkout and ask that the parcel be designated as a "Gift of $x.xx" with whatever value you'd like placed on the Customs Form. Our shipping department can add a gift receipt vs. the usual invoice.
lounge is offline   Met citaat reageren
Oud 14 november 2014, 12:10   #2