Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 december 2004, 01:37   #1
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Computertafelen.

EEnzaam met kerst- en oudejaarsavond? Waarom zitten sikkeneuren? Eigenlijk is men ano 2004 niet zo eenzaam als op het eerste gezicht lijkt. Er is radio, televisie en internet om je helemaal niet eenzaam te voelen! Gezellig toch! In ieder geval zal ik met kerstavond helemaal (alleen) uit de bol gaan. Ik zing graag, haha of iets dat erop lijkt en echt waar, mijn kanarie doet mee. En ik maak me een lekker feestmaal voor mij en de kat enn..nu komt het, ook een beetje voor mijn twee webcamtafelgenoten aan de andere kant van de schermen. Die hebben namelijk hetzelfde menu en bij beiden staat de brandende kaars rechts van het scherm. Praten doen we met de micro en de geur..nouw er wordt al geexperimenteerd in die richting. Vanaf 19 uur is er tijdens het kokerellen gewoon beeldcontakt Exakt om 20 uur moeten beider tafels tafels gedekt zijn en hmm geginnen we aan het apiritief ende babbel! Het zou wel eens best gezellig kunnen zijn..we zien wel. Stoppen met een rond buikje doen we om 23uur. Daarna gaat ieder zijn eigen gang. Ik ga dan naar de middernachtsmis. Fijne kerst!
--Lu--

Ps, waarom eens niet praten of discuteren over eenzaam zijn met die dagen en wat heb jij eraan gedaan?
>-MOED moet-< >
4roluca is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2004, 12:42   #2
ThePhantasm
HaarWeb lid
 
ThePhantasm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2001
Locatie: West-Vlaanderen, België
Berichten: 35
Prettige Feesten

Aan alle HaarWeb leden een fijne kerst en een vreugdevol 2005 gewenst !!!

Hopelijk amuseert iedereen zich rot de komende dagen.

Bij mij zal 't heel wat minder zijn. Vanavond mooi alleen thuis zitten met een soepje en een beschuitje en misschien een youghurtje voor dessert. Meer aanvaardt mijn spijsverteringssysteem momenteel niet. Al de rest komt er steevast via één of andere opening weer even snel uit als 't erin ging.

groetjes,

Phan
ThePhantasm is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2004, 14:28   #3
ingie
HaarWeb lid
 
ingie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2003
Locatie: gemeente Rotterdam
Berichten: 220
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThePhantasm
Aan alle HaarWeb leden een fijne kerst en een vreugdevol 2005 gewenst !!!

Hopelijk amuseert iedereen zich rot de komende dagen.

Bij mij zal 't heel wat minder zijn. Vanavond mooi alleen thuis zitten met een soepje en een beschuitje en misschien een youghurtje voor dessert. Meer aanvaardt mijn spijsverteringssysteem momenteel niet. Al de rest komt er steevast via één of andere opening weer even snel uit als 't erin ging.

groetjes,

Phan
Buikgriepje Phan?

Ook ik zal het met een karige kerst moeten doen. Ben net vorige week begonnen met lijnen, 1 ½ kilo eraf,
en die wil ik er toch echt niet met de kerst weer aaneten!!!

groetjes,
Ing
__________________
Wie naar het verleden staart,
staat met z'n rug naar de toekomst.


Regime

intern:
sinds 6-4-'04 - 1mg finasteride (proscar)

extern:
rooscure 2xpw
ingie is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2004, 17:21   #4
ThePhantasm
HaarWeb lid
 
ThePhantasm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2001
Locatie: West-Vlaanderen, België
Berichten: 35
Ja, ik vrees dat ik 'n buikgriepje te pakken heb. Da's echt weer typisch voor mij. Met feestdagen en verjaardagen ben ik nogal vaak net ziek de laatste tijd. Ik zal dringend eens moeten zwaar overleg plegen met mijn lichaam om toch eens iets te veranderen in dat schema.
Met deze dagen lijnen Ing ? Da's wel echt een zware opdracht voor je. Dat je net deze periode uitkiest om te beginnen... Ik wens je alvast veel sukses en hopelijk kun je aan de vele verleidingen weerstaan.

groetjes,

Phan
ThePhantasm is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2004, 18:52   #5
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Nu lijnen is een ongelukkigge timing ..

..nietwaar Ingy..maar ook ik let op mijn lijn hoor! Alleen nu even wat minder in deze tijden. Toch heb ik vandaag een koolhydratenarme dag ingelast maar dit voelt niet aan als een dieet nietwaar. Verder ben ik karig met suiker. Maar met die dagen moet je ook eens je zin kunnen eten vind ik. Der zal bij mij ook 3 kg bij zij hoor van deze feestdagen. De 5e jan. lijn ik dan eens flink met mijn dieet, zonder honger te hebben. Zes dagen later is die er dan toch terug af weet ik al op voorhand..dus.. Het geheim van een goed dieet is ook eens één keertje echt je zin kunnen en mogen eten hoor. Gaan ze der echt zo moeilijk af?
Buikgriep al gedaan phan? Hopelijk wel.

>-MOED moet-< >
4roluca is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2004, 01:29   #6
ThePhantasm
HaarWeb lid
 
ThePhantasm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2001
Locatie: West-Vlaanderen, België
Berichten: 35
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4roluca
Buikgriep al gedaan phan? Hopelijk wel. [/b][/color]

>-MOED moet-< >
Ik hoop dat ie achter de rug is. De laatste dagen me beholpen met wat lichte kost. Voornamelijk soep met droge boterhammen en af en toe wat pasta als warme maaltijd. Vanavond voor de eerste keer terug normaal gegeten. 't Is te zeggen, meteen het zware geschut. Frieten met frikandel van de frituur. Als dit blijft zitten kan ik meteen stellen dat ik genezen ben he. Haha.

kerstige groetjes,

Phan
ThePhantasm is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2004, 18:29   #7
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Ook fijne feestdagen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThePhantasm
Frieten met frikandel van de frituur. Als dit blijft zitten kan ik meteen stellen dat ik genezen ben he. Haha.

kerstige groetjes,

Phan
Haha, laat eens weten of ze blijven zitten. Er bestaat 'maalox' voor de zware maag. Morgen bak ik me ook frietjes, met flink wat zout derop, verder kip op zijn spaans op een bedje van sla en komkwammer en bieslook, krijg het water al in de mond..en als toetje een chocolade riccota, lekker. Grtn.
4roluca is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2004, 19:20   #8
ingie
HaarWeb lid
 
ingie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2003
Locatie: gemeente Rotterdam
Berichten: 220
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThePhantasm
Met deze dagen lijnen Ing ? Da's wel echt een zware opdracht voor je. Dat je net deze periode uitkiest om te beginnen... Ik wens je alvast veel sukses en hopelijk kun je aan de vele verleidingen weerstaan.

groetjes,

Phan
Hey phan,

Het is me alles meegevallen....1e kerstdag gegourmet, welleswaar zonder al die lekkere sausjes, maar goed het was wel te doen...ook gewoon een frietje meegegeten (uit de oven)...
2e kerstdag lekker 3/4 bak tjaptjoy met een beetje rijst gegeten....zat echt nokkie vol...
En als beloning weer 1½ kilo eraf Gaat lekker zo....
Alleen met oudjaarsavond sta ik mezelf toe een lekker neutje te nemen...wat zal dat lekker smaken zeg...kijk er nu al naar uit

Groetjes
Ing
__________________
Wie naar het verleden staart,
staat met z'n rug naar de toekomst.


Regime

intern:
sinds 6-4-'04 - 1mg finasteride (proscar)

extern:
rooscure 2xpw
ingie is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2004, 19:20   #9
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4roluca
EEnzaam met kerst- en oudejaarsavond? Waarom zitten sikkeneuren? Eigenlijk is men ano 2004 niet zo eenzaam als op het eerste gezicht lijkt. Er is radio, televisie en internet om je helemaal niet eenzaam te voelen! Gezellig toch! In ieder geval zal ik met kerstavond helemaal (alleen) uit de bol gaan. Ik zing graag, haha of iets dat erop lijkt en echt waar, mijn kanarie doet mee. En ik maak me een lekker feestmaal voor mij en de kat enn..nu komt het, ook een beetje voor mijn twee webcamtafelgenoten aan de andere kant van de schermen. Die hebben namelijk hetzelfde menu en bij beiden staat de brandende kaars rechts van het scherm. Praten doen we met de micro en de geur..nouw er wordt al geexperimenteerd in die richting. Vanaf 19 uur is er tijdens het kokerellen gewoon beeldcontakt Exakt om 20 uur moeten beider tafels tafels gedekt zijn en hmm geginnen we aan het apiritief ende babbel! Het zou wel eens best gezellig kunnen zijn..we zien wel. Stoppen met een rond buikje doen we om 23uur. Daarna gaat ieder zijn eigen gang. Ik ga dan naar de middernachtsmis. Fijne kerst!
--Lu--

Ps, waarom eens niet praten of discuteren over eenzaam zijn met die dagen en wat heb jij eraan gedaan?
>-MOED moet-< >
Ik heb een beetje medelijden met je
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2004, 19:28   #10
ingie
HaarWeb lid
 
ingie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2003
Locatie: gemeente Rotterdam
Berichten: 220
Waarom Jaapie? Volgens mij heeft Lu het best naar haar zin zo...
__________________
Wie naar het verleden staart,
staat met z'n rug naar de toekomst.


Regime

intern:
sinds 6-4-'04 - 1mg finasteride (proscar)

extern:
rooscure 2xpw
ingie is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2004, 20:27   #11
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Nou ja gewoon, misschien ben ik een beetje ouderwets daarin. Maar kerst betekent voor mij tijd doorbrengen met familie en vrienden. Misschien is er iets met haar familie gebeurt dat weet ik niet, dus ik vind het een beetje zielig.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2004, 23:23   #12
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Prettige Kerst!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingie
Waarom Jaapie? Volgens mij heeft Lu het best naar haar zin zo...
Tuurlijk had ik het naar mijn zin, koken is één van mijn hobby's en we hebben best wat afgelachen, ben weer een ervaring rijker. En als tegenpool in de kerstmis was veel volk, ik heb me geen minuut verveeld.
Jaapie, wat familie betreft heb je gelijk, ik heb er niet zo veel. Mijn ouders zijn overleden en de rest woond in het buitenland. Ook met mijn slechte ogen waag ik me 'snachts niet meer aan het stuur. Alles evolueerd nu eenmaal in het leven. Zo rond je 36e heb je een gezin een grote hoop familie en suikertantes en nonkels. Dan denk je er zelfs nog niet over na dat dit kan veranderen. Zelf leef ik nu een generatie verder en dat is niet meer hetzelfde, velen zijn niet meer.. Verder doe ik mijn best om me aan te passen en de lach niet te verleren. Volgend jaar (dan is mijn haar in orde) ga ik trouwens terug naar de dansschool en het kerstfeest dat daar georganiseerd wordt. Weeral veel nieuwe vrienden
Mijn moto is, laat nooit de moed zakken. Grtn.
4roluca is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.