Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 18 november 2006, 16:08   #61
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another
Dinosaurussen zijn ook zonder onze hulp uitgestorven, dus dat gedoe dat diersoorten uitsterven...jammer, er komen er ook nieuwe bij. Daarnaast brengt een warm klimaat ook positieve dingen (ik hoor niemand klagen over het weer wat we nu hebben )
Als klimaatverandering op termijn zorgt voor miljoenen doden en het onbewoonbaar maken van grote delen van de aarde, dan is het nogal ongepast om het over de positieve dingen als een dagje mooi weer te hebben.

Het feest is nu al begonnen in Afrika, waar oogst op oogst mislukt terwijl ze zo extreem afhankelijk zijn van de eigen landbouw. Dit probleem zal zich als een olievlek uitbreiden over de aarde, en als er niks gebeurt krijgen wij, de rijke stinkerds, er ook mee te maken. Dat zou ergens wel rechtvaardig zijn.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2006, 17:04   #62
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
Het feest is inderdaad al begonnen.
Ook volgens dit artikel op Xerson is het in feite al TE LAAT om een globale ramp te voorkomen.

CO2- uitstoot groeit sneller dan ooit, globale ramp is onontkoombaar :
http://www.xerson.nl/content/view/305/2/

Vg.
Karin.
wilfried is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2006, 20:00   #63
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Als klimaatverandering op termijn zorgt voor miljoenen doden en het onbewoonbaar maken van grote delen van de aarde, dan is het nogal ongepast om het over de positieve dingen als een dagje mooi weer te hebben.

Het feest is nu al begonnen in Afrika, waar oogst op oogst mislukt terwijl ze zo extreem afhankelijk zijn van de eigen landbouw. Dit probleem zal zich als een olievlek uitbreiden over de aarde, en als er niks gebeurt krijgen wij, de rijke stinkerds, er ook mee te maken. Dat zou ergens wel rechtvaardig zijn.
Ik denk zelf dat ze dat wel onder controle krijgen. We krijgen veel eerder te maken met een oerknal
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2006, 20:08   #64
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
Ik denk zelf dat ze dat wel onder controle krijgen. We krijgen veel eerder te maken met een oerknal
Inderdaad

Maar overdreven gedoe.
Stop gewoon de mensengroei.

Meer mensen --> meer consumptie --> meer productie --> meer klimaatverandering.

In plaats van tonnen uittrekken om de broeikasgassen te stoppen, kun je beter die tonnen DIRECT naar de arme afrikanen sturen.
Geef ze een beloning als ze geen of 1 kind krijgen. En stop met het geven van die bonus als ze er meer krijgen. Hard? ja. Maar wat er nu gebeurt is harder...
__________________
Regime:
noks
another is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2006, 20:25   #65
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Ik wilde met mijn post aangeven. Jullie maken gewoon teveel zorgen om klimaatverandering. We krijgen het onder controle. Tegen de tijd dat het allemaal zo erg is, zijn we op mars.
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2006, 20:59   #66
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
dat had ik door hoor

er wordt echt teveel zorgen over gemaakt.
__________________
Regime:
noks
another is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2006, 23:36   #67
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another


Stop gewoon de mensengroei.

Meer mensen --> meer consumptie --> meer productie --> meer klimaatverandering.
HET PLAN OM 3/4 VAN DE WERELDBEVOLKING WEG TE VAGEN !

http://www.startspiritueel.nl/forum/100000418.php

Vraag van andere reporter: Iets heel anders, in je eerste boek schrijf over het Aids-schandaal. Je noemt een professor en een document, waarin staat dat aids is gecreëerd door de V.S. Waarom is dat papier niet gepubliceerd?
(Deze vraag hadden we zelf ook op ons lijstje.)

Drunvalo: "Het was niet in mijn focus om de mensen zover te krijgen dat ze er wat er wat tegen zouden doen.* Het is nogal complex. Het document is van Mr. Strecker, een retrovirus-expert. Ik heb een video waarop de documenten worden getoond en waarop Mr. Strecker precies laat zien hoe het virus is geconstrueerd. Het virus van een koe en dat van een schaap zijn samengevoegd. Voordat het op de massa werd losgelaten, hadden ze al een antivirus ontwikkeld! Ze beschikken over een speciale lichtbron die zij over hun lichaam strijken, waardoor de aids in 2 minuten is verdwenen!" *2

"Laatst had ik zelf een interview met een dokter. Deze man was door een ongelukje besmet met aids en er van genezen. Ik wilde weten van hem, hoe dat kon. En of het iets te maken had met de Kogi-energie van Liefde en mededogen. Hij vertelde dat toen hij helemaal op was, op sterven na dood, het punt kwam waarop het hem allemaal niets meer uitmaakte. Dat was het moment waarop hij ineens werd overvallen door een overweldigend gevoel van liefde en mededogen voor iedereen. Blijkbaar was dat de sleutel, want een vrij snelle genezing volgde!" *3
" Het is trouwens zo dat aids de sleutel zal blijken te zijn voor de genezing van alle ziekten"

Vraag: Kunt u ons de naam van de dokter noemen?

Drunvalo: "Nee. Per 1 october is op mijn site ( Spirit of Ma'at...zie link onderaan ) verdere en nieuwe informatie verkrijgbaar in dezen. De opzet van de verspreiding van aids, was om 3/4 van de bevolking te besmetten en weg te vagen. Daarna zouden ze vertellen dat ze een remedie hadden gevonden. Maar het werkte niet, er gingen te weinig mensen dood. Het genocide plan staat nr.1. Daarom werd overgegaan op plan B." *4

"Plan B behelst het volgende. Sinds 4 jaar ongeveer wordt er een nieuw soort chloride in het water gedaan! Dit nu veroorzaakt en stimuleert de ontwikkeling van de 'Ziekte van Altzheimer'. De bedoeling hiervan is dat er binnen 18 maanden 90% van de bevolking dood is!" (Er zijn berichten dat deze ziekte op dit moment inderdaad schrikbarend aan het toenemen is.) De regering ziet het bevolkingsprobleem als nr.1. Binnenkort is er een ontmoeting van veel staatshoofden op wereldniveau, over dit wereldprobleem. Dit wordt de grootste bijeenkomst in de hele menselijke geschiedenis"
wilfried is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2006, 00:27   #68
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wilfried
HET PLAN OM 3/4 VAN DE WERELDBEVOLKING WEG TE VAGEN !

http://www.startspiritueel.nl/forum/100000418.php

Vraag van andere reporter: Iets heel anders, in je eerste boek schrijf over het Aids-schandaal. Je noemt een professor en een document, waarin staat dat aids is gecreëerd door de V.S. Waarom is dat papier niet gepubliceerd?
(Deze vraag hadden we zelf ook op ons lijstje.)

Drunvalo: "Het was niet in mijn focus om de mensen zover te krijgen dat ze er wat er wat tegen zouden doen.* Het is nogal complex. Het document is van Mr. Strecker, een retrovirus-expert. Ik heb een video waarop de documenten worden getoond en waarop Mr. Strecker precies laat zien hoe het virus is geconstrueerd. Het virus van een koe en dat van een schaap zijn samengevoegd. Voordat het op de massa werd losgelaten, hadden ze al een antivirus ontwikkeld! Ze beschikken over een speciale lichtbron die zij over hun lichaam strijken, waardoor de aids in 2 minuten is verdwenen!" *2

"Laatst had ik zelf een interview met een dokter. Deze man was door een ongelukje besmet met aids en er van genezen. Ik wilde weten van hem, hoe dat kon. En of het iets te maken had met de Kogi-energie van Liefde en mededogen. Hij vertelde dat toen hij helemaal op was, op sterven na dood, het punt kwam waarop het hem allemaal niets meer uitmaakte. Dat was het moment waarop hij ineens werd overvallen door een overweldigend gevoel van liefde en mededogen voor iedereen. Blijkbaar was dat de sleutel, want een vrij snelle genezing volgde!" *3
" Het is trouwens zo dat aids de sleutel zal blijken te zijn voor de genezing van alle ziekten"

Vraag: Kunt u ons de naam van de dokter noemen?

Drunvalo: "Nee. Per 1 october is op mijn site ( Spirit of Ma'at...zie link onderaan ) verdere en nieuwe informatie verkrijgbaar in dezen. De opzet van de verspreiding van aids, was om 3/4 van de bevolking te besmetten en weg te vagen. Daarna zouden ze vertellen dat ze een remedie hadden gevonden. Maar het werkte niet, er gingen te weinig mensen dood. Het genocide plan staat nr.1. Daarom werd overgegaan op plan B." *4

"Plan B behelst het volgende. Sinds 4 jaar ongeveer wordt er een nieuw soort chloride in het water gedaan! Dit nu veroorzaakt en stimuleert de ontwikkeling van de 'Ziekte van Altzheimer'. De bedoeling hiervan is dat er binnen 18 maanden 90% van de bevolking dood is!" (Er zijn berichten dat deze ziekte op dit moment inderdaad schrikbarend aan het toenemen is.) De regering ziet het bevolkingsprobleem als nr.1. Binnenkort is er een ontmoeting van veel staatshoofden op wereldniveau, over dit wereldprobleem. Dit wordt de grootste bijeenkomst in de hele menselijke geschiedenis"
Vat dit alsjeblieft niet verkeerd op...maar hoe komt het dat jij altijd info van pagina's als deze afhaald. Over alternatieve energieën en complotten enzo.
Geloof je dit ook allemaal? Of is dit puur interesse (ik vind mythologie heel interessant, maar geloof hier ook niet in bijvoorbeeld)

__________________
Regime:
noks
another is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2006, 01:07   #69
flappie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2005
Berichten: 494
[Knip]

*zucht
Ik ga er ni meer op in . "Ze" willen ons inderdaad pakken!
__________________
Regime
0,5 mg Dutasteride caps | sinds 16 mei 2006

Status
Rechterinham inmiddels ook al aangetast. Linkerinham al aardig richting NW2. Vooral diffuus haaruitval bij beide inhammen.
Begonnen aan duta omdat fina geen/weinig effect had.

Laatst gewijzigd door flappie; 19 november 2006 om 01:09
flappie is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2006, 18:48   #70
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
Ik denk zelf dat ze dat wel onder controle krijgen.
We krijgen het niet onder controle als we niet van olie en aardgas afstappen. Investeren in alternatieve energiebronnen kost nou eenmaal meer geld. Het is een globaal probleem en zal wereldwijd opgelost moeten worden. Eigenlijk voornamelijk de westerse landen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
We krijgen veel eerder te maken met een oerknal
Ik dacht dat correcte moslims niet geloofden in oerknallen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another
Meer mensen --> meer consumptie --> meer productie --> meer klimaatverandering.
Hier heb je gelijk. Echter als we over niet al te langen tijd (deels) overstappen op “groene” brandstoffen kan je ook productie hebben zonder klimaatsveranderingen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another
In plaats van tonnen uittrekken om de broeikasgassen te stoppen, kun je beter die tonnen DIRECT naar de arme afrikanen sturen.
Geef ze een beloning als ze geen of 1 kind krijgen. En stop met het geven van die bonus als ze er meer krijgen. Hard? ja. Maar wat er nu gebeurt is harder...

Dit is een dom idee, want Afrikaanse landen zijn nauwelijks een deel van het probleem. Toch krijgen zij waarschijnlijk de grootste schijt over zich heen. Beetje oneerlijk he? Gelukkig hebben we nog partijen als de VVD in Nederland waar het enige wat van belang (nationale) economische groei is. Daarnaast zullen westerse landen niet gauw geld naar arme landen zien tenzij het een natuurramp is die goed door de media in beeld wordt gebracht. Als het tijdens kerst gebeurt is het helemaal goed voor gelddonaties. Ik geloof dat de meeste westerse landen maar rond de 1% van het BNP in ontwikkelingshulp steken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
Ik wilde met mijn post aangeven. Jullie maken gewoon teveel zorgen om klimaatverandering. We krijgen het onder controle. Tegen de tijd dat het allemaal zo erg is, zijn we op mars.
Klaas-Jan en Hendrik-Jan III nog aan toe! Wat ben jij slecht geïnformeerd. Ik ga hier verder geen woorden aan vuil maken want ik zou niet weten waar ik moet beginnen. Maar je snapt er schijnbaar niets van.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another
er wordt echt teveel zorgen over gemaakt.
Hoezo dan?
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08

Laatst gewijzigd door Guoy; 19 november 2006 om 18:54
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2006, 18:52   #71
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Jezus Christus Gouy? Waar dan?
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2006, 18:53   #72
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wilfried
HET PLAN OM 3/4 VAN DE WERELDBEVOLKING WEG TE VAGEN !

http://www.startspiritueel.nl/forum/100000418.php

Vraag van andere reporter: Iets heel anders, in je eerste boek schrijf over het Aids-schandaal. Je noemt een professor en een document, waarin staat dat aids is gecreëerd door de V.S. Waarom is dat papier niet gepubliceerd?
(Deze vraag hadden we zelf ook op ons lijstje.) ........... enz.
Wat een absurde post. Er is gewoon een variant van het HIV virus in apen aanwezig wat op mensen kan worden overdragen als ze bushmeat eten of andere dingen met die apen doen. Jou verklaring lijkt me wat ver gezocht.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2006, 18:53   #73
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Jezus Christus Gouy? Waar dan?
Ok, sorry. Ik verander mijn post wel even.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2006, 18:59   #74
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Ok, sorry. Ik verander mijn post wel even.
Die is wat grappiger
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2006, 20:22   #75
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Klaas-Jan en Hendrik-Jan III nog aan toe! Wat ben jij slecht geïnformeerd. Ik ga hier verder geen woorden aan vuil maken want ik zou niet weten waar ik moet beginnen. Maar je snapt er schijnbaar niets van.
Meer uitleg graag. Waarom zou he tniet kunnen dan?
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.