Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 30 januari 2022, 23:22   #1
Leon1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 februari 2021
Berichten: 23
Geslacht:
FUEGENIX / Juli 2021 / 2480 grafts

Hallo iedereen,

Zes maanden geleden heb ik een haartransplantatie gehad bij FueGenix Haarkliniek in Bergen op Zoom (Nederland). Ik ben zeer tevreden met mijn keuze voor FueGenix en daarom wil ik - alhoewel ik normaal een stille lezer ben van dit forum - toch graag mijn ervaring met jullie delen.

Tijdens de behandeling werden in totaal 2480 grafts getransplanteerd.
Daarbij werd rekening gehouden met eventuele toekomstige haaruitval. In overleg met de arts werd beslist de voorkant 'volledig' te behandelen, zodat deze eigenlijk af is en nooit meer hoeft behandeld te worden. Daarnaast ben ik ook - om eventuele haaruitval in de toekomst te vermijden en/of te stabiliseren - gestart met Essengen6.

Ik heb voor FueGenix gekozen op basis van de vele goede resultaten die op verschillende fora te vinden zijn. Het is één van de weinige klinieken in Nederland waar de volledige behandeling wordt uitgevoerd door een arts (dr. Munib Ahmad) en bovendien verlopen ook alle contacten direct met de arts zelf. Tijdens de nazorgperiode vraagt dr. M. Ahmad elke dag om foto's en geeft hij dagelijks feedback. Al mijn vragen werden altijd zeer snel beantwoord.

Als je een haartransplantatie zou overwegen, kan ik FueGenix enkel maar warm aanbevelen...
Leon1 is offline   Met citaat reageren
 

Labels
fuegenix, fuegenix haarkliniek, munib ahmad


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.