Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 5 oktober 2016, 00:26   #15
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frankmhp Bekijk bericht
Zoals eerder beschreven heb ik ook een MHP door Ralph laten doen van Tattoo BOB. Ik was met 4 behandelingen klaar. Hij had gezegd tussen de 3 a 4 behandelingen. Mijn maat had 6 behandelingen nodig. Wij hebben zelf ook Tattoos Het resultaat is echt perfect zelfs op mijn werk hadden ze niks door.
Ik denk dat we dan ook meer bekend zijn met inkt omdat ik al tattoos op mijn arm heb, elk huidtype is anders. Op andere stukjes op het forum heb ik gelezen dat bij sommige mensen ook het eerder vervaagd was ..of in het begin van de behandelingen en dit was bij Prohair en Noorwijk maar na een paar behandelingen trekken ze dat recht.
Op de opendag waar ik was bij Beauty care zag ik ook van heel dicht verschil in stipjes maar dat is om dat je het weet. Ik had gekozen voor Bob omdat het dichterbij was. Ralph is zeer relax en kan je altijd terug komen al is het na maanden...dus snap niet echt je reactie betreft de behandelingen.
Beste Frank,

Allereerst wil ik je laten dat mijn verhaal op feiten is gebaseerd, daarnaast vind ik de aanmaak van je account en alleen maar lof over Ralph en Tattoo Bob heel opvallend. Dit is eerder ook kenbaar gemaakt door een ander ervaren haarweblid. Maar dat gelaten, het gaat hier om mijn ervaringen die ik plaats zoals ik ze beleef...
Op het gebied van Mhp ben ik een leek en ook in het brochure van Mhp las ik niets over vervaging etc.. Ik ben dan kennelijk niet goed geïnformeerd of op de hoogte gebracht.
Zoals eerder aangegeven is er door de vervaging besloten om nog een behandeling in te plannen. Nogmaals het gaat hier om mijn ervaringen zoals ik het beleef gebaseerd op feiten. Ik ben hier om op een open en eerlijk manier mijn bevindingen te plaatsen. Iedereen wil tenslotte een goed resultaat als je er zoveel geld voor neertelt...
Daarnaast van Ralph begreep ik ook dat ik de komende jaren gratis een behandeling mag laten doen bij vervaging dus daar ben ik wel blij om..
Innovator is offline   Met citaat reageren
 

Labels
mhp


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.