Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 augustus 2012, 14:18   #1
Jasperdje
Non-actief
 
Geregistreerd: 15 juli 2012
Berichten: 317
Einde maken...

Ik ben japser 25 jaar en nu al lag bezig met een 'normaa;' leven te leiden.. EErst heb ik een behoorlijke jeugd gehad vervolgens 6 jaar lang te kampen met zware acne opgelost met rocaccutane, eindconcuclussie: weg puberteit 'ook mee gepest'. 8 jaar in een depressie gecobineerd met een angstoornis/dwangstoornis.. vele medicatie gehad; haldol, rispedal, veverin, lexapro, zyprexa, rispedal, 5htp, sint-janskruid.. = weg libido. 4 maanden kon ik oke leven zonder medicatie maar nu krijg ik dus erge last van AGA.. voornamelijk de kruin. Ik heb er genoeg van en besluit doelbewoest een einde aan mijn leven te maken.. Mijn huisarts wilt mij niet doorsturen naar een dermatoloog "hoort bij het leven" en ik heb geen geld voor een priveconsult.

Mijn ouders praten er bijna niet met mij over en tonen ook geen begrip.. psyschisch lijdt ik er zo onder dat ik een einde aan mezelf maak. Ik had nog wat doosjes medicatie liggen zoals propanol, lelexapro, alprazolam, seroquel en meerdere.

Ik bewonder jullie sterkte.

groetjes jasper
Jasperdje is offline  
Oud 26 augustus 2012, 15:22   #2
Jhan-air
HaarWeb lid
 
Jhan-air's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2012
Berichten: 157
Geslacht:
Sorry hoor, maar een einde aan je leven maken is echt zwak. Het is totaal geen oplossing...

Als je huisarts je niet verwijst naar een dermataloog, dan ga je toch naar een huisarts die dat wel doet? Er zijn zoveel meer opties.. :s

Er zijn mensen die het veel erger hebben, maar zijn toch gelukkig..

Laatst gewijzigd door Jhan-air; 26 augustus 2012 om 15:30
Jhan-air is offline  
Oud 26 augustus 2012, 15:44   #3
Jasperdje
Non-actief
 
Geregistreerd: 15 juli 2012
Berichten: 317
Ik vecht al jaren tegen allerlei problemen, daardoor heb ik geen 1 school kunnen afmaken, ben een totale nietsnut geworden, terwijl ik bast van de creativeit.. ik durf niet meer naar buiten door het daglicht, ben bang om mensen te zien.. ik mis mijn oude leventje en heb daarom meer dan 100 zware medicijnen ingenomen
Jasperdje is offline  
Oud 26 augustus 2012, 15:46   #4
Jasperdje
Non-actief
 
Geregistreerd: 15 juli 2012
Berichten: 317
en de tip van mijn huisarts was.. "Ach, zet je toch een pet op!"
Jasperdje is offline  
Oud 26 augustus 2012, 16:18   #5
Hairday
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2011
Berichten: 35
Sorry hoor.. Maar een einde aan je leven maken bereik je werkelijk niets mee.. Het is DE meest egoïstische daad die er bestaat. Denk je werkelijk dat alles daarmee klaar en af is? Iedereen heeft zo z'n problemen, en daar leer je mee leven (desnoods met hulp)..

Ik denk alleen niet dat een forum over haarproblemen je hiermee kan verder helpen. Dus zoek alsjeblieft professionele hulp, er zijn genoeg mensen die je absoluut willen helpen!
__________________
Op mijn hersenen groeit wel haar!
Hairday is offline  
Oud 26 augustus 2012, 16:21   #6
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
al ingenomen of niet? want anders kun je beter je ouders bellen dan hier iets posten.
Kniekous is offline  
Oud 26 augustus 2012, 16:24   #7
Hairday
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2011
Berichten: 35
Trouwens, Je barst van de creativiteit? Waarom doe je er niks mee dan? Je hebt het echt zelf in de hand!
__________________
Op mijn hersenen groeit wel haar!
Hairday is offline  
Oud 26 augustus 2012, 16:28   #8
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Ik wil je best helpen kerel. Ik heb precies hetzelfde gehad. Geloof het of niet.. wel erger. Ik woon nu ook bij een Nederlandse familie die mij helpt. Je kunt langs komen om te kletsen, dit soort dingen moet je gewoon kwijt. Ik begrijp heel goed hoe jij je voelt. Mensen zeggen wel dat je er niks mee opschiet wat ook klopt, maar zij weten niet hoe groot de depressie is waar elke dag weer mee moet leven.
Memeber is offline  
Oud 26 augustus 2012, 16:48   #9
Jasperdje
Non-actief
 
Geregistreerd: 15 juli 2012
Berichten: 317
Mijn hulpverlener is lang op vakantie, dokter wilt mij niet verder helpen en zegt dat ik pech heb.. ik ga erg psychisch zwaar aan onderdoor.. ben nu al 45 dagen binnen zonder daglicht, mijn familie negeert me en lachen me een beetje uit. Evenals dat mijn moeder voor mij schaamt. Ik huil minstens 3x per dag.. kom op jongens dit is toch geen leven meer?
Jasperdje is offline  
Oud 26 augustus 2012, 16:57   #10
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Ik zeg het je nog een keer. Wil je hulp, dan kan ik je deze aanbieden. Hoe oud ben je? Het wordt lastig als ik iemand veel ouder de les ga leren.. als je onder de 30 bent dan neem je dingen eerder van mij aan.

We kunnen een keer afspreken, dan kan je langskomen. Ik heb zelf ook heel wat meegemaakt.

Ik weet niet wat jij van de mensen op haarweb verwacht, je schiet hier toch niks mee op?
Memeber is offline  
Oud 26 augustus 2012, 17:00   #11
Jasperdje
Non-actief
 
Geregistreerd: 15 juli 2012
Berichten: 317
Ik ben 25 man
Jasperdje is offline  
Oud 26 augustus 2012, 17:04   #12
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Dan ben je zo 4 jaartjes ouder dan mij. Vergis je echter, je zou mij nooit van je leven 21 of 22 schatten. Eerder 27/29 jaar.. Dat klopt, ik heb zelf ook heel wat meegemaakt.

Maja, we kunnen morgen wel verder praten via PM ALS je dit wilt.

Normaal gesproken ben ik helemaal niet weg van mensen. Ik heb persoonlijk altijd wat tegen mensen gehad. Ik kon/kan er nooit zo goed mee opschieten. Maar ik ben wel aan het veranderen en dat gaat goed. Wellicht dat ik mijn ervaring met jou kan delen.

Laatst gewijzigd door Memeber; 26 augustus 2012 om 17:06
Memeber is offline  
Oud 26 augustus 2012, 17:06   #13
Jasperdje
Non-actief
 
Geregistreerd: 15 juli 2012
Berichten: 317
Prima toch!
Jasperdje is offline  
Oud 26 augustus 2012, 17:26   #14
Jasperdje
Non-actief
 
Geregistreerd: 15 juli 2012
Berichten: 317
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kniekous Bekijk bericht
al ingenomen of niet? want anders kun je beter je ouders bellen dan hier iets posten.
kheb mijn ouders gemeldt.. they don't give a fuck
Jasperdje is offline  
Oud 26 augustus 2012, 17:30   #15
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Dan moet jij ook geen fuck om hun geven. Je hebt een eigen leven, hoe zwaar deze ook tegenvalt. Maar daar hebben we het nog wel over.
Memeber is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.