Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 mei 2023, 22:44   #16
Erik.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2023
Berichten: 75
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Als u uw vragen op een normale en vriendelijke manier vraagt aan onze klantenservice zullen ze u dat heel graag netjes beantwoorden. Een fijne dag.
Als je op mij doelt mag je gerust tutoyeren hoor. Na zoveel berichten van je te hebben gelezen voelt het alsof we elkaar als het ware al kennen…. En anders laat je je nu wel erg kennen. Want je hebt altijd meteen een antwoord klaar als iemand iets schrijft waar je het niet mee eens bent en neemt vaak de ruimte om te vertellen hoe geweldig jullie kliniek is en werken met de allerbeste deskundigen in Turkije in een exclusieve buurt en exquise resultaten, etc etc, etc, etc.

Maar een simpele vraag wil je niet beantwoorden en worden we doorverwezen naar jullie klantenservice? Jij bent toch dé marketeer voor NL, dan kun je toch ook zo vriendelijk zijn om ons antwoord te geven?
Erik. is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2023, 02:10   #17
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Als u uw vragen op een normale en vriendelijke manier stelt aan onze klantenservice zullen ze u dat heel graag netjes beantwoorden. Een fijne dag.
Waarom heeft elke persoon met een review bij Trustpilot over jullie kliniek toevallig maar 1 review bij Trustpilot?

Of moet ik hiervoor bij de klantenservice zijn?
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2023, 07:27   #18
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Waarom heeft elke persoon met een review bij Trustpilot over jullie kliniek toevallig maar 1 review bij Trustpilot?

Of moet ik hiervoor bij de klantenservice zijn?
Doe nou maar niet alsof ik dat altijd zo zeg, heb dat ook ff een keer gezegt hoor. Omdat ik genoeg van meneer Erik heb. Misschien omdat de meeste geen account hebben en voor ons een aanmaken

Laatst gewijzigd door Damla Kaptan; 2 mei 2023 om 07:44
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2023, 08:50   #19
Erik.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2023
Berichten: 75
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Doe nou maar niet alsof ik dat altijd zo zeg, heb dat ook ff een keer gezegt hoor. Omdat ik genoeg van meneer Erik heb. Misschien omdat de meeste geen account hebben en voor ons een aanmaken
Excuses als ik je heb geïrriteerd met mijn manier van communiceren. Blijkbaar mag alleen jij prikkelend communiceren, zoals je herhaaldelijk naar verschillende leden hebt gedaan. Bal ketsen etc. Maar ik heb nog steeds geen antwoord op
Mijn vraag over de nazorg in NL en dat is wel belangrijk om jouw verhaal te ondersteunen. Mocht je niet het antwoord met mij willen delen, dan zou je het minimaal kunnen delen voor al die andere geïnteresseerden in een haartransplantatie en op zoek zijn naar de beste opties”. Alvast dank voor de informatie!

Gewoon Erik hoor.
Erik. is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2023, 15:07   #20
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Ik klets nooit bal, dat doet u zelf door bijvoorbeeld te zeggen dat de nazorg van Turkse klinieken en ook direct over ons niet goed zou zijn geregeld terwijl wij ook daar ons best doen en ook na de haartransplantatie nauwe contact met onze patiënten hebben, nazorg locaties in Nederland hebben, en nooit onze patiënten alleen laten. We zijn er op de beste manier bij!

Deze meneer is netjes bij ons behandeld en zult zeker goede resultaten behalen, alles staat ook op onze instagram en webpagina net zoals onze nazorg locatie en artsen in Nederland.

Dus roep niet zomaar dingen over ons. En mijn reactie is niet naar u, maar omdat anderen het niet verkeerd moeten begrijpen want ik heb wel wat beters te doen dan reageren op mensen die zomaar negatief doen zoals u.
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2023, 15:41   #21
CJH16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 124
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Ik klets nooit bal
Hahaha, deze houd ik erin 🤣🤣
__________________
Mijn haartransplantatie bij Fuegenix:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39718
CJH16 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2023, 18:16   #22
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Ik klets nooit bal, dat doet u zelf door bijvoorbeeld te zeggen dat de nazorg van Turkse klinieken en ook direct over ons niet goed zou zijn geregeld terwijl wij ook daar ons best doen en ook na de haartransplantatie nauwe contact met onze patiënten hebben, nazorg locaties in Nederland hebben, en nooit onze patiënten alleen laten. We zijn er op de beste manier bij!

Deze meneer is netjes bij ons behandeld en zult zeker goede resultaten behalen, alles staat ook op onze instagram en webpagina net zoals onze nazorg locatie en artsen in Nederland.

Dus roep niet zomaar dingen over ons. En mijn reactie is niet naar u, maar omdat anderen het niet verkeerd moeten begrijpen want ik heb wel wat beters te doen dan reageren op mensen die zomaar negatief doen zoals u.
Waar zijn de resultaten te vinden dan? Behalve de 5-6 slechte foto's van turkse mannen op de website?

Met alle respect maar wordt jij niet gigantisch moedeloos van jouw werk? Je bent aan het marketen voor een kliniek op een manier dat gewoon echt not-done is. Het enige waar je over kan spreken is over het mooie hotel, de lekkere lunch die je krijgt tijdens de behandeling, het mooie ziekenhuis waar jullie een kamer huren en vergeet niet de sponsoring van de malafide ''haarstichting''.

Daarnaast hebben we het volgende gezien:

- Review(s) op haarweb welke verdacht worden dat deze nep zijn
- Medewerkers van Mercure die spam versturen naar leden van haarweb
- Neppe reviews op trustpilot

Het is alleen maar geruzie wanneer Mercure zich bemoeit op haarweb. Dit komt mede door de rare uitspraken over bijvoorbeeld gebruik van medicatie.

Kom op jongens, kap eens met deze onzin als kliniek zijnde, laat resultaten spreken en voor de kwaliteit van dit forum, alsjeblieft niks meer dan dat.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2023, 18:30   #23
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Over medicatie is nu eenmaal zo, we raden bij jonge mannen geen medicatie aan. Waarom maakt u daar zo een probleem van, je zou noujuist blij moeten zijn.

We hebben niet alleen Turkse mannen, zie onze instagram en webpagina, er staan genoeg goede resultaten van ons. Jullie noemen alles nep, net zoals deze meneer, die staat ook gewoon op onze vernieuwde instagram pagina van Nederland en bekijk maar hoe kaal hij was en hoe we netjes de grafts hebben geplaatst.

En je hoeft niet boos te worden omdat we geen medicatie aanraden aan jonge mannen. Dit doen we voor de gezondheid van de mensen, alsof we medicatie niet aanraden en een eigen andere product willen verkopen. We zeggen alleen dat we geen finasteride aanraden aan jonge mannen. Wat is daar het probleem van ?



Dat geruzie komt door de negatieve mensen zoals jou en Erik die maar negatief willen doen, bekijk de resultaat van deze meneer en de stand na 10 dagen maar is op onze instagram. Je kunt ook een compliment geven ipv jullie negatieve gedoe allemaal. En ipv te roepen dat Turkse klinieken een slechte nazorg hebben kun je ook een compliment geven aan ons na mijn uitleg, dat doen jullie ook nooit. Je ziet dat we ons best doen en zult nooit iets slechts over ons horen. Dus houd jullie megatieve reacties over onze mening over medicatie en onze nazorg service voor jullie aub.

Laatst gewijzigd door Damla Kaptan; 3 juni 2023 om 18:37
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2023, 19:24   #24
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Over medicatie is nu eenmaal zo, we raden bij jonge mannen geen medicatie aan. Waarom maakt u daar zo een probleem van, je zou noujuist blij moeten zijn.

We hebben niet alleen Turkse mannen, zie onze instagram en webpagina, er staan genoeg goede resultaten van ons. Jullie noemen alles nep, net zoals deze meneer, die staat ook gewoon op onze vernieuwde instagram pagina van Nederland en bekijk maar hoe kaal hij was en hoe we netjes de grafts hebben geplaatst.

En je hoeft niet boos te worden omdat we geen medicatie aanraden aan jonge mannen. Dit doen we voor de gezondheid van de mensen, alsof we medicatie niet aanraden en een eigen andere product willen verkopen. We zeggen alleen dat we geen finasteride aanraden aan jonge mannen. Wat is daar het probleem van ?



Dat geruzie komt door de negatieve mensen zoals jou en Erik die maar negatief willen doen, bekijk de resultaat van deze meneer en de stand na 10 dagen maar is op onze instagram. Je kunt ook een compliment geven ipv jullie negatieve gedoe allemaal. En ipv te roepen dat Turkse klinieken een slechte nazorg hebben kun je ook een compliment geven aan ons na mijn uitleg, dat doen jullie ook nooit. Je ziet dat we ons best doen en zult nooit iets slechts over ons horen. Dus houd jullie megatieve reacties over onze mening over medicatie en onze nazorg service voor jullie aub.
Oke je post een resultaat op een instagram. Daarmee beantwoord je nog niet de rest van mijn post
Selectief vragen beantwoorden en daarmee sturen ben je ook goed in Damla!
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2023, 20:27   #25
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Ja, een zeer nette resultaat, en wat vind je van onze laatste post ? 3400 grafts? Ook een nette resultaat, toch ? Je kunt ook een compliment geven of hou je niet van complimenten geven en is het alleen maar negatief doen ?

Onze nazorg is ook om een compliment voor te krijgen en niets om negatief over te doen. En dat we aan elk patiënt denken, en aan jonge mannen geen medicatie aanraden ook.

Ik heb op alles een antwoord gegeven, te veel zelfs. Over de spambericht van een collega van ons, nou nou wat erg! Moeten we daar weer over beginnen ?

Er staan resultaten genoeg van ons op onze website, en onze nazorg is TOP! geregeld, jullie hebben geen recht om daar negatief over te doen!
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2023, 03:18   #26
Wsushiman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2021
Berichten: 49
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Ja, een zeer nette resultaat, en wat vind je van onze laatste post ? 3400 grafts? Ook een nette resultaat, toch ? Je kunt ook een compliment geven of hou je niet van complimenten geven en is het alleen maar negatief doen ?

Onze nazorg is ook om een compliment voor te krijgen en niets om negatief over te doen. En dat we aan elk patiënt denken, en aan jonge mannen geen medicatie aanraden ook.

Ik heb op alles een antwoord gegeven, te veel zelfs. Over de spambericht van een collega van ons, nou nou wat erg! Moeten we daar weer over beginnen ?

Er staan resultaten genoeg van ons op onze website, en onze nazorg is TOP! geregeld, jullie hebben geen recht om daar negatief over te doen!
Het is zo jammer dat je zelf niet inziet dat deze manier van communiceren alleen maar in jullie nadeel werkt. Vragen om complimenten etc.. het is gewoon te belachelijk voor woorden. Net als deze review trouwens van jullie.
Wsushiman is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2023, 05:15   #27
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Je moet wel het hele verhaal lezen en onze andere contact met deze meneer voor je een reactie plaatst.

Ik vraag niet zomaar om complimenten natuurlijk, meneer had het over slechte nazorg van Turkse klinieken ooit, en nu weer, terwijl wij ons best doen ook met de nazorg, vandaar dat ik op die manier reageer. Ik zit hier niet om complimenten te vragen natuurlijk.

En het is wat het is, ik ben liever direct, eerlijk en open dan dat ik tactisch ga denken wat beter zou zijn om te zeggen. Als dit bij sommigen verkeerd over komt omdat ze mij niet kennen dan is dat maar zo. Dat is ook de doel van de 2 heren dat weet ik, ik ben er ook klaar mee en ga niet meer reageren op die 2 heren.

En bij u ook niet trouwens want u verschilt er niet veel van met uw laatste zin. Alles staat netjes op onze webpagina, ook deze meneer.

Laatst gewijzigd door Damla Kaptan; 4 juni 2023 om 05:18
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2023, 07:41   #28
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Je moet wel het hele verhaal lezen en onze andere contact met deze meneer voor je een reactie plaatst.

Ik vraag niet zomaar om complimenten natuurlijk, meneer had het over slechte nazorg van Turkse klinieken ooit, en nu weer, terwijl wij ons best doen ook met de nazorg, vandaar dat ik op die manier reageer. Ik zit hier niet om complimenten te vragen natuurlijk.

En het is wat het is, ik ben liever direct, eerlijk en open dan dat ik tactisch ga denken wat beter zou zijn om te zeggen. Als dit bij sommigen verkeerd over komt omdat ze mij niet kennen dan is dat maar zo. Dat is ook de doel van de 2 heren dat weet ik, ik ben er ook klaar mee en ga niet meer reageren op die 2 heren.

En bij u ook niet trouwens want u verschilt er niet veel van met uw laatste zin. Alles staat netjes op onze webpagina, ook deze meneer.
Ik kan me niet voorstellen dat dit werk echt leuk voor je is. Het komt zo pusherig en niet authentiek over. Je blijft maar zaken door onze strot duwen zoals hoe jullie aan de patiënt denken (en hoe andere klinieken dat niet doen) en dus geen medicatie geven, hoe geweldig jullie locatie is, hoe geweldig de nazorg is en hoe geweldig Turkse haarklinieken in het algemeen zijn. Terwijl er meermaals gevraagd is om resultaten te tonen en de authentieke reviews hun werk te laten doen. Maar in plaats daarvan krijgen we een review die door Google is gehaald, geen resultaten/foto's en fake of in ieder geval verdachte reviews op Trustpilot.

Ik denk serieus dat jullie alleen maar sympathie aan het verliezen zijn met deze werkwijze. Bij mij in ieder geval wel.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2023, 09:22   #29
Erik.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2023
Berichten: 75
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht

Dat geruzie komt door de negatieve mensen zoals jou en Erik die maar negatief willen doen
Beste Damla,
Ik wil helemaal niet negatief doen. Ik wil een forum met goede, duidelijke en liefst zo eerlijk mogelijke informatie.

Het is al moeilijk genoeg om de echte van nep reviews te scheiden als je geen ervaring hebt met dit forum. Voor mij persoonlijk is een verhaal van een hele pagina door iemand die op dezelfde dag lid is geworden en hé-le-maal verliefd is op de kliniek verdacht. Meestal wordt er dan wat negatiefs geschreven over de verdoving of een ander detail, maar over het algemeen superb! Zowel jullie als een aantal andere Turkse klinieken hebben daar een patent op. Lees maar zelf terug of ik verkeerd zit.

Dit forum is juist bedoeld om elkaar te helpen/informeren. Zeker mensen die nieuw zijn in de wondere wereld van haarklinieken. Op dit forum kunnen mensen het tegengeluid “horen” over haarfollikels klonen, haartransplantaties van 7000 grafts, etc etc en inzicht in goede en onbetrouwbare kliniek in binnen- en buitenland.

Jij mengt je vaak in discussies, wat je goed recht is uiteraard, en je hebt ervaring en praat waarschijnlijk veel met mensen die werken in de branche. Maar telkens kom je met jullie aanpak en doet alsof dat de beste is. Op basis waarop vastgesteld en hoe wordt dit door jou afgezet tegenover andere klinieken? Toch niet door haarstichting.nl want die neemt niemand hier meer serieus hoor, dus misschien minder slim om hen als partner te hebben. Als je namens een kliniek spreekt (en dat doe jij) dan vind ik (en daar hoef je het uiteraard niet mee eens te zijn) meer nuance en kennis moet brengen in je verhaal. Mensen kunnen jou als autoriteit gaan zien namelijk met je bedrijfslogo en signature.

Tot slot. Ik heb jullie website eens bekeken. Naast onhandige stijlfouten en voor en na foto’s van exact dezelfde haartypes (donker golvend haar) belichten jullie zaken eenzijdig. Als je dan bijvoorbeeld over de “voor en nadelen van een HT in Turkije” schrijft en als enige nadeel de afstand noemt, dan heb je het echt niet begrepen. Natuurlijk hebben jullie direct ook een oplossing: jullie all-in. Het is daarmee geen blog maar een verkapte advertentie voor je product.

Het klopt dat veel mensen kiezen voor Turkije maar dat is hoofdzakelijk omdat het goedkoper is dan Nederland. Ik zeg daarmee niets over de kwaliteit, want ik heb gewoon niet de kennis om daarover te praten (zoals jij wel doet). Als alles goed gaat is er geen probleem. En genoeg leden die een prima ervaring hebben met bepaalde klinieken in Turkije (ik heb nog geen ervaren lid overigens positief over jullie zien schrijven). Maar stel dat dat het niet helemaal goed gaat. Wat zijn dan de rechten van de patiënt? Ik heb wel eens een hotel aangeklaagd in Frankrijk (dat is zelfs EU) en heeft me veel centen gekost en geen effect. Waar op jullie site kan ik de algemene voorwaarden teruglezen? Overigens zijn jullie daar ook niet uniek in.

Laatst gewijzigd door Erik.; 4 juni 2023 om 09:25
Erik. is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2023, 09:32   #30
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Ja, een zeer nette resultaat, en wat vind je van onze laatste post ? 3400 grafts? Ook een nette resultaat, toch ? Je kunt ook een compliment geven of hou je niet van complimenten geven en is het alleen maar negatief doen ?

Onze nazorg is ook om een compliment voor te krijgen en niets om negatief over te doen. En dat we aan elk patiënt denken, en aan jonge mannen geen medicatie aanraden ook.

Ik heb op alles een antwoord gegeven, te veel zelfs. Over de spambericht van een collega van ons, nou nou wat erg! Moeten we daar weer over beginnen ?

Er staan resultaten genoeg van ons op onze website, en onze nazorg is TOP! geregeld, jullie hebben geen recht om daar negatief over te doen!
Wij kunnen hier niet objectief over oordelen gezien het 2 kleine foto's zijn. Dat zou jij als deskundige ook moeten weten.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
4000 grafts, istanbul, mercureistanbul, resultaat


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.