Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 september 2002, 09:16   #1
hans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2002
Berichten: 71
www.nieuwhaar.nl

Hallo mensen,
Ik las gisteravond de Privé uit onze leesmap door. Toen zag ik een advertentie staan van www.nieuwhaar.nl. Op de site zie ik niet echt veel informatie staan, alleen dan dat het uiteraard weer een geweldig product is. Is iemand bekend met dit product? Het is een product van Häcker New HairPlanning uit Lansmeer.
Groeten, Hans
hans is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2002, 14:17   #2
Chris
HaarWeb lid
 
Chris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2001
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 291
Thumbs down Re: www.nieuwhaar.nl

Citaat:
Originally posted by hans
Hallo mensen,
Ik las gisteravond de Privé uit onze leesmap door. Toen zag ik een advertentie staan van www.nieuwhaar.nl. Op de site zie ik niet echt veel informatie staan, alleen dan dat het uiteraard weer een geweldig product is. Is iemand bekend met dit product? Het is een product van Häcker New HairPlanning uit Lansmeer.
Groeten, Hans
Aha.

Punt nummero 1: Het is een advertentie uit de Privé. Advertenties uit dit pulp-blad zijn per definitie al 'verdacht', maar dat is mijn persoonlijke mening.

Punt nummero 2: '...alleen dan dat het uiteraard weer een geweldig product is'. Inderdaad...daar gaan we weer! Als men met dit soort termen gaat smijten, dan weet je vaak al hoe laat het is. 'Dit revolutionaire en unieke haargroeiconcept...' beweren ze op hun website. Right.

De produkten die zij aanbieden zijn de volgenden:

1 glazen pot Zuivere Biologische Plantenkracht. Voor inname, stopt haaruitval meteen en laat nieuwe haren groeien.
660 gram € 99,-

Flesje Serum voor uitwendig gebruik. Ter massage op de hoofdhuid, geeft extra versnelde impuls tot sterker en nieuwe haargroei. € 69,-

1 glazen pot Maskulin haarkracht plus tabs voor mannen 360 gram optimaal haarherstel- en haargroei € 99,-

1 glazen pot Femina haarkracht plus tabs voor vrouwen 360 gram optimaal haarherstel- en haargroei € 99,-

Shampoo, nieuw leven voor uw haar. Ph waarde 7.4 (base)
Deze unieke biologische shampoo versterkt de werking van bovengenoemde producten, is vrij van schadelijke stoffen en siliconen en heeft een aangenaam ontspannende werking op de hoofdhuid. € 19,50
-----------

Uiteraard bestaan er produkten naast de 3 wetenschappelijk aangetoonde middelen finasteride, minoxidil en dustasteride die een positieve uitwerking kunnen hebben op je haaruitval. Ongetwijfeld zal er in bovenstaande producten een 'werkzame' stof aanwezig zijn....maar als je durft te beweren dat: 'stopt haaruitval meteen en laat nieuwe haren groeien', dan ga je toch wel héél ver.

Deze claims zijn NOOIT waar te maken en met dit in het achterhoofd lijkt 't mij dat deze produkten zich dan ook beter thuis voelen in de PrullenBak. Alles beter dan de leverancier van deze produkten zijn zakken met $$$$$$ te laten vullen.

Chris.
Chris is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2002, 18:52   #3
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Inderdaad! Aan dit soort onzinreclame's, waar men beweert dat het echt werkt, moet maar gewoon eens een keer een eind aan komen. Middelen die bij mij absoluuut niet gewerkt hebben zijn: Ervamatin, Dabao, Regaine 2%en Aminexil. Bij Regaine (minoxidil) is wel wetenschappelijk bewezen dat het werkt, maar lang niet bij iedereen. Ik gebruik al bijna anderhalf jaar Finasteride en m'n haar is wel in kwaliteit toegenomen, valt ook niet overmatig uit en heeft ook meer pigment en glans gekregen. Dus ik kan met zekerheid zeggen dat Finasteride echt werkt. Van alle andere produkten (natuurlijke planten etc.) moet je geen tijd en geld in investeren, zonde van je geld.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2002, 18:49   #4
sjef
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 mei 2002
Berichten: 72
Cool

Het produkt op www.nieuwhaar.nl is Valerias. Ik heb dit ruim een jaar gebruikt en GEEN ENKEL resultaat. Het concept komt echter uit de natuurgeneeskunde. DHT (hormoonkwestie) is de stof die verantwoordelijk is voor de "mannelijke" kaalheid.
Dit is geen mannelijke kaalheid want oude vrouwen hebben, procentueel evenveel als de mannen, last van het kaalwordingsproces.
De echte oorzaak is het verliezen van mineralen in de hoofdhuid. Mineralen zijn essentieel voor het neutralizeren van alle verzuringen die optreden bij ALLE mensen in de westerse wereld. Mensen zoals indianen, eskimo's, bosnegers e.d. DIE ZOVEEL MOGELIJK NATUURLIJK LEVEN hebben geen extreme verzuring (en haarproblemen door verzuring) zoals wij die kennen. Onze moderne leefwereld verzuurt het lichaam. Enkele grote verzuurders: kunstmatige en slechte voeding (grootste veroorzaker), stress, luchtverontreiniging, straling van apparatuur, medicijnen, kunstmatige lichtbronnen (tl, lampen) etc.etc.
Erfelijk is niet vastgelegd dat je kaal wordt, dat is onzin. Wat wel erfelijk bepaald is, is het gebied waar je lichaam de mineralen onttrekt om je verzuring te neutralizeren. Bij de meeste mannen worden de mineralen onttrokken uit andere gebieden van je lichaam. Kaalworders hebben dit te danken aan het uitgeputte mineraalarme gebied in de hoofdhuid. Vrouwen hebben geen last van haaruitval (oorzaak door mineraalgebrek) totdat zij stoppen met menstrueren. De menstruatie voert veel verzuringen af buiten het lichaam. Daarom begint bij hun het kaalwordingsproces na de overgang, indien bij deze vrouwen erfelijk is bepaald uit welk deel van het lichaam de mineralen worden onttrokken. Er zijn andere zeldzame vormen van kaalheid maar die laat ik buiten beschouwing.
Ik heb zeer goede ervaringen met het merk Orgon, welke producten heeft die je lichaam ontslakken (de verzuring afbreken) en extra mineralen toevoegen (wat een zeer langzaam en moeizaam proces is). Dit is een merk dat GEEN REKLAME MAAKT ALS KAALHEIDSBESTRIJDINGSMIDDEL. JE KRIJGT GEEN HAREN TERUG. Wel stopt het na enige maanden de haaruitval tot een absoluut minimum. Helaas heb ik mij laten overhalen het Valerias programma te gebruiken omdat zij wat extra toegespits waren op de haarproblematiek, maar dit is een slecht aftreksel van de originele Orgon produkten.
Ik heb diverse krantenberichten uit Duitsland die waarschuwen voor Valerias. Zij gebruiken de filosofie maar verkopen goedkope rommel voor een zeer hoge prijs.
Momenteel gebruik ik finasteride maar heb weer veel haaruitval. Finasteride zorgt voor een lager DHT gehalte maar lost je verzuring niet op! Ik geef dit een jaar de kans maar ga zeker weer terug op Orgon. Het ENIGE wat bij mij werkt! Voor artikelen, documentatie en info waar dit te halen kun je reageren. Ik heb geen enkele binding met Orgon en je kunt dit niet bij mij bestellen.
sjef is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2002, 19:20   #5
Johnny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 maart 2002
Berichten: 262
Ze maken wel reclame als haargroeimiddel, kijk maar op allwellteam.com/orgon. Er staan zelfs foto's bij! tenminste, als je de link onderaan volgt. dan kom je hier uit (http://allwellteam.com/folligro.htm). Is het product trouwens alleen te bestellen of kun je het ook in de winkel krijgen?
Johnny is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2002, 19:22   #6
Johnny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 maart 2002
Berichten: 262
hey, nu zie ik het pas: het is gewoon Folligro!
Johnny is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2002, 07:35   #7
Max
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2002
Berichten: 96
O, dan moet je die troep zeker niet kopen!! Werkt voor geen meter!

Max
Max is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2002, 09:17   #8
sjef
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 mei 2002
Berichten: 72
1. Het is GEEN Folligro.
2. Het is GEEN troep.
3. Het werkt NIET als je je eigen levenswijzige niet drastisch veranderd. Dus zuiver vegetarisch biologisch dieet, minimale stress, en minimale lichaamsverzuring. Geen alcohol, geen straling etc.etc.
4. Helaas zijn er weer commerciele instellingen die er een slaatje uit slaan.
ORGON VERKOOPT HET NIET ALS HAARGROEIMIDDEL maar als een oplossing om te ontslakken van al je verzuringen. Als je dit consequent door voert en hun middelen gebruikt dan zal je haaruitval naar 0 reduceren. Er zullen sporadisch nieuwe haren bijkomen. Je conditie en gevoelswereld zullen sterk verbeteren!
Succes.
sjef is offline   Met citaat reageren
Oud 13 november 2002, 19:19   #9
hans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2002
Berichten: 71
Deze bedoelde ik net dus (zie msm verbeterd haarstructuur).
hans is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2002, 13:53   #10
Johnny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 maart 2002
Berichten: 262
Dit las ik net op www.hairplus.nl

Valerias haargroeiconcept aangegeven bij Vereniging tegen Kwakzalverij
Kaal zijn komt door je manier van leven, vindt ex-kale Frank Bolk, fanatiek aanhanger van het Valerias haargroeiconcept. Volgens dit concept kunnen kale mannen met een gezonde leefhouding en slechts een serum voor haargroei worden geholpen zonder een chirurgische ingreep. Na terugkeer van de haardos mogen ze echter niet meer aan koffie, vet, zoetigheid of nicotine en moeten ze veel bewegen.

Volgens het Valerias haargroeiconcept ontstaat haaruitval door verzuring van het lichaam. Bolk gelooft niet in erfelijke kaalheid, die in veel families toch zo opvalt. En dat hormonen een rol zouden spelen bij het ontstaan van haaruitval sluit hij eveneens uit. Bolk zegt dat je met zijn serum voor haargroei tien procent van de tijd dat je kaal bent plus zeven jaar nodig hebt, voor het regeneratieproces. Een kuur van zes maanden kost 1999 gulden, een kuur van een jaar 3990 gulden. Kappers die het Valerium concept willen verkopen moeten een cursus volgen van 2100 gulden, maar mogen dan wel de helft houden van de opbrengst van de potjes. Jammer dat in de Valerias brochure weinig voorbeelden van mannen staan die door het product zijn geholpen.

M. van Steensel, aankomend dermatoloog van het Radbout Ziekenhuis in Nijmegen, heeft het Valerias haargroeiconcept inmiddels aangegeven bij de Nederlandse Vereniging tegen Kwakzalverij. Volgens hem is het concept onnavolgbare onzin. Dat zei hij na lezing van de folder van Balk. Erfelijke kaalheid bestaat volgens de aankomende dermatoloog wel degelijk. Volgens hem is kaalheid noch oorzaak, noch gevolg van verzuring van het lichaam. "We zijn jaren bezig om één vorm van kaalheid te snappen en deze heren lossen alles in een handomdraai op. Maar ze doen dat met een kwakzalversmiddel. Bovendien kost het handen vol geld. Ik noem dit misleiding."

Bron: Gelders Dagblad
Johnny is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2004, 21:25   #11
jolinda
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2001
Berichten: 43
Valerias

Heeft iemand misschien ervaring met het middel Valerias haargroeiconcept?
Dr. Ids Boersma schrijft zeer positief over dit middel in de folder van Hacker new hair Planning.

Ik zou dit middel graag willen proberen,het klinkt allemaal zeer geloofwaardig,het schijnt dus dat haren uit gaan vallen door verzuring van het lichaam,en dat het kan herstellen door dit natuurlijke middel.

Ik wil het best proberen,maar ja ik ben al duizenden euro s kwijt aan allerlei nep middeltjes,maar dit klinkt allemaal zo logisch.

Heeft iemand hier het misschien geprobeerd?

Het verbaasd me eigenlijk dat ik er op dit web niets over kan vinden?
jolinda is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2004, 21:46   #12
jolinda
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2001
Berichten: 43
Valerias,De natuurlijke biologische methode,is dit HET middel?

Ik heb net de folder van Hacker new hairplanning gekregen,en lees daarin over Valerias haargroeiconcept.

Haaruitval zou veroorzaakt worden doordat het lichaam verzuurd.
Dit kan hersteld worden door dit middel te gebruiken.

Het duurd 10 % van de tijd vanaf het begin van de haaruitval.
Dus als je haar 4 jaar geleden begon uit te vallen,dan moet het na 4 maanden stoppen,en er moet al iets van nieuwe haargroei zijn.

Dr, Ids Boersma(ik ken hem niet maar heb wel veel over hem gelezen hier) schrijft er zeer positief over.

Tja,ik ben al veel geld kwijt aan alerlei middeltjes,maar dit leek m toch wel geloofwaardig,ik zou het dus wel willen gaan proberen.

Heeft iemand hier het al geprobeerd?

Het verbaasd me eigenlijk dat ik op dit forum niets heb gevonden hierover.

Graag jullie mening hierover.
jolinda is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2004, 22:20   #13
jolinda
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2001
Berichten: 43
niemand?????????????
jolinda is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2004, 22:23   #14
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Nee, sorry, van mijn kant i.i.g. niet. Heb wel een search gedaan en volgensmij word het in Duitsland vaak gebruikt, maar voor de rest...!?
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2004, 22:29   #15
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
info

Hamburger Morgenpost Online vom 07.03.2001: "Lassen Sie die Finger davon!"


"Wenn es um die Fettpolster auf den Hüften geht, um die kahle Stelle auf dem Kopf oder um das Sexualleben, das seine Spannung verloren hat, dann setzt bei manchen Leuten der Verstand aus. Dubiose Geschäftemacher wissen das auszunutzen - und kreieren laufend neue, überflüssige Pillen und Säfte. Derzeit die Renner auf dem Markt der Wundermittel: Coffee-Slim, Tahiti-Noni und Valerias. Mister X rät: Lassen Sie die Finger davon!


Die Veranstaltung findet alle paar Wochen in einem Hamburger Hotel statt, und jedes Mal erzählt Holger Sonnenwald, der braun gebrannte 34-Jährige mit dem Hundeblick, dieselbe rührselige Geschichte: Dass ihm im Alter von 22 Jahren die Haare ausfielen; dass er das nicht habe akzeptieren wollen; und dass er inzwischen nicht nur sich, sondern tausenden von Patienten habe helfen können.

Die Zuhörer - allesamt Friseure (???) - hören staunend zu, und am Ende spenden sie tosenden Applaus:

Ein Hoch auf "Valerias"!

Ärzte und Verbraucherschützer halten Holger Sonnenwald für einen Scharlatan, aber eins erkennen sie neidlos an: Der Mann ist der geborene Verkäufer. Bundesweit sind es schon 130 Friseure, die sich an Sonnenwalds "Valerias-Akademie" in Konstanz zum "Haar-therapeuten" haben "weiterbilden" lassen - und damit die "Berechtigung" erlangten, das Wundermittel des Meisters an den Mann zu bringen. Angeblich gibt es schon 40 000 Nutzer in Österreich, Deutschland und den Niederlanden.

Ihnen allen erzählt Sonnenwald in seinen zahlreichen Vorträgen lang und breit, was die einzig wahre Ursache für das Phänomen Haarausfall sei. Dazu bemüht er gern diesen Vergleich mit der Landwirtschaft: Mit dem Haarboden sei es genauso wie mit dem Ackerboden. "Ist er übersäuert und nährstoffarm, wächst kein Halm mehr darauf." Er müsse also gedüngt werden.

Der Dünger für die Kopfhaut heißt "Valerias" und ist nicht ganz billig: 328 Mark kostet eine Monatskur, die aus 100 Milliliter "Serum Haarwachstum" und 660 Gramm "Reiner Pflanzenkraft" besteht. Nach drei Monaten bereits "sieht und spürt man, dass die Haare wieder nachwachsen", verspricht Sonnenwald. Innerhalb von zwölf Monaten seien sogar kahle Stellen bedeckt. Voraussetzungen sei, dass der Kunde seine Lebens- und Essgewohnheiten umstelle. Wenn's nicht funktioniert - auch kein Problem. Dann gebe es das Geld anstandslos zurück.

Ob Valerias hält, was Sonnenwald verspricht? Mister X wollte es genau wissen und testete das Mittel im Selbstversuch. Drei Monate lang träufelte er das Haarwuchs-Serum auf die Kopfhaut, schluckte täglich acht Teelöffel "Reine Pflanzenkraft" und hielt sich an alle Ernährungstipps, die ihm von "Haartherapeutin" Marina O., einer Hamburger Friseurmeisterin, mit auf den Weg gegeben worden waren. Resultat: Wo im November Geheimratsecken klafften, klaffen immer noch welche.

Dr. Frank-Matthias Schaart, ein Haar-Experte vom "Medical Skin-Center", ist von diesem Test-Ergebnis nicht gerade überrascht. Die Theorien Sonnenwalds seien Unsinn, und seine Produkte weitgehend wertlos. Wer genau hinschaue, stelle schnell fest, dass es sich beim so genannten "Serum" um ein handelsübliches Haarwasser handele - aus Alkohol und ätherischen Ölen. Und die "Reine Pflanzenkraft" sei ein Gemisch von Blütenpollen, Hefeflocken, Tonerde und allerlei Gewürzen. "Die Bestandteile kann sich jeder in der nächsten Apotheke für zehn Mark kaufen und selbst zusammen schütten."

Ergebnis: Nichts, was sich in den "Valerias"-Präparaten befindet, ist schädlich, manches vielleicht sogar gesundheitsförderlich. Aber mit absoluter Sicherheit ist ein Preis in Höhe von 328 Mark für eine Monatspackung mit nichts gerechtfertigt, so die Hamburger Verbraucher-Zentrale, die jetzt eine Abmahnung wegen irreführender Werbung in Erwägung zieht.

Noch eins zum Schluss: Aus purer Neugierde rief Mister X beim "Südkurier" an, der Konstanzer Lokalzeitung, - und erkundigte sich dort nach Holger Sonnenwald. "Sonnen... wer?" gab Redakteurin Inge König zurück. "Wer soll das sein?" Es stellte sich heraus, dass doch tatsächlich noch niemand in der Zeitungsredaktion von jenem großen Sohn der Stadt gehört hatte, der immerhin "führender Haartherapeut Europas" sein will.

P.S.: Noch ein Wort zur "Geld-zurück-Garantie", mit der "Valerias" auf Kundenfang geht. Wer genau wissen will, wie ernst es "Valerias" mit dieser Garantie meint, sollte sich die Erfahrungsberichte ehemaliger Anwender im Internet (www.derminfo.de) ansehen. Sie sprechen wohl für sich. "

Aus der Hamburger Morgenpost Online vom 07.03.2001
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.